close

Filtre

Se resultater

Masterstudier i Bedriftskommunikasjon i Frankrike

Master-nivå studier involverer spesialiserte studier i et forskningsfelt eller et område på profesjonell praksis. Tjene en mastergrad viser et høyere nivå av mestring av faget. Tjene en mastergrad kan ta alt fra et år til tre eller fire år. Før du kan oppgradere, du vanligvis må skrive og forsvare en avhandling, en lang papir som er kulminasjonen av spesialiserte forskning.En Master i Cor… Les mer

Master-nivå studier involverer spesialiserte studier i et forskningsfelt eller et område på profesjonell praksis. Tjene en mastergrad viser et høyere nivå av mestring av faget. Tjene en mastergrad kan ta alt fra et år til tre eller fire år. Før du kan oppgradere, du vanligvis må skrive og forsvare en avhandling, en lang papir som er kulminasjonen av spesialiserte forskning.

En Master i Corporate Communication vil fremme din grad ved å gi de verktøy for å avansere i en bedrifts omgivelser. Denne mastergraden er perfekt for en student som er ute etter mer dyptgående kunnskap om en rekke områder av arbeid.

Frankrike et ypperlig system for høyere utdanning til ikke bare sine borgere, men også utlendinger. Landet 's dynamisk kultur tiltrekker seg utenlandske studenter og de som er interessert i å forfølge internasjonale kurs. Frankrike har en tradisjon for vitenskapelig og teknologisk innovasjon. Dette sikrer at forskere utnytte sin kreativitet.

Mastergrad program i Bedriftskommunikasjon i Frankrike

Minimér
format_list_bulleted Filtre
IAE Aix Graduate School of Management
Aix-en-Provence , Frankrike

Corporate kommunikasjon er i utvikling; Det fremhever rådgivning ledere for å involvere dem i design- og forvaltningsstrategier og prosesser i Kommunikasjon og Forandring

Corporate kommunikasjon er i utvikling; Det fremhever rådgivning ledere for å involvere dem i design- og forvaltningsstrategier og prosesser i Kommunikasjon og Forandring -
MSc
Fulltid
Engelsk
Campus
 
Ecole Supérieure De Publicité
Île-de-France , Frankrike

I et byrå eller direkte i et selskaps kommunikasjonsavdeling, gir denne sertifiseringsopplæringen på nivå 7 deg nøklene til å håndtere image- og omdømmeproblemer som selskaper ... +

I et byrå eller direkte i et selskaps kommunikasjonsavdeling, gir denne sertifiseringsopplæringen på nivå 7 deg nøklene til å håndtere image- og omdømmeproblemer som selskaper og institusjoner står overfor. Verdien av et merke er mer og mer avhengig av omdømme og tillit det gir forbrukerne: det er mange eksempler der en dårlig forberedt annonse, en krise eller en skandale kan kantre hele virksomheten til et selskap. Denne mesteren gir deg nøklene til å forutse og håndtere følsomme situasjoner (økonomisk eller sosialt transformasjonsprosjekt, helsekrise, datahacking, aksjemarkedsmelding, etc.) og forbereder ledere for medieeksponering. Lobbyvirksomhet, krisehåndtering, intern kommunikasjon og økonomisk kommunikasjon er dermed en integrert del av opplæringen. Utover sensitiv kommunikasjon, er det også lagt vekt på evnen til effektivt å administrere en bedriftskommunikasjonsplan: utarbeidelse av kommunikasjonsstrategi, ledelse av byrå-annonsørforholdet (kort, budsjett, forhandling, teamledelse, rapportering, etc.), og utforming av merkevareplattformer er viktige leksjoner i programmet. -
Master
Fransk
sep. 2021
 

TIPS! kontakt oss her hvis du representerer en skole og vil legge til programmene dine i oversiktene våre