$close

Filtre

Se resultater

Deltid Mastergrad studier i Byggeteknikk i Spania 2023

En mastergrad er bevis på sluttføringen av et studieprogram som forbereder studenten på å utvide sin kunnskap om et spesifikt emne eller på å avansere sin karriere. De fleste mastergrader utdeles av statlige eller offentlige universiteter.Mange som ønsker en høyere utdanning innen ingeniørvitenskap får senere karrierer som sivilingeniører, noe som innebærer arbeid med å skape og vedli… Les mer

En mastergrad er bevis på sluttføringen av et studieprogram som forbereder studenten på å utvide sin kunnskap om et spesifikt emne eller på å avansere sin karriere. De fleste mastergrader utdeles av statlige eller offentlige universiteter.

Mange som ønsker en høyere utdanning innen ingeniørvitenskap får senere karrierer som sivilingeniører, noe som innebærer arbeid med å skape og vedlikeholde sivile strukturer. Dette skjer både i den offentlige og private sektoren.  

Spania (spansk: España) er et mangfoldig land deler den iberiske halvøya med Portugal på den vestre enden av Middelhavet. Spania er ansett som et eksotisk land i Europa på grunn av sin vennlige innbyggere og avslappet livsstil. Den normale varigheten for universitetet kurs i Spania er fire år, med unntak av medisin og de doble grader, noe som er seks. Madrid og Barcelona er godt kjent byer rundt verden for sitt kjøkken, pulserende natteliv, og verdensberømte folklore og festligheter.

Minimér
Les mer om å studere i Spania
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
University of Oviedo
Oviedo, Spania

Interuniversity Master i integritet og holdbarhet av materialer, komponenter og strukturer, som er foreslått av universiteter i Burgos, Cantabria og Oviedo, har til hensikt å ... +

Interuniversity Master i integritet og holdbarhet av materialer, komponenter og strukturer, som er foreslått av universiteter i Burgos, Cantabria og Oviedo, har til hensikt å gi ingeniørutdannede spesialisert opplæring i analyse av atferd i tjeneste av materialer og industrielle komponenter, fra størrelsen og beregningen, gjennom valg av passende materiale eller materialer og deres produksjons-, fagforenings- og beskyttelsesprosesser. Programmet fokuserer på studiet av forverringsprosesser i drift av alle typer komponenter og materialer, som følge av virkningen av mekanisk belastning, ekstreme temperaturer eller aggressive miljøer, samt tilstedeværelse av feil og samspillet mellom alle disse handlingene. Et annet viktig aspekt som behandles under kurset er vurdering av eksisterende feil og beregning av komponenternes levetid i de ulike tjenestesituasjonene (under statiske og dynamiske belastninger ved lave og høye temperaturer i nærvær av miljøer av større eller mindre aggressiv) samt analyse av feil av varierte virkelige komponenter for å foreslå korrigerende tiltak for å forhindre repetisjon. -
Master
Fulltid
Deltid
Spansk
Campus
 
Structuralia
Alcobendas, Spania +1 Mer

Master på geoteknikk ved Structuralia er et program som tar sikte på å styrke, øke og konsolidere kunnskapen og ferdighetene i geoteknikk fra fagpersoner innen bygg-, geologi- ... +

Master på geoteknikk ved Structuralia er et program som tar sikte på å styrke, øke og konsolidere kunnskapen og ferdighetene i geoteknikk fra fagpersoner innen bygg-, geologi- og byggteknisk sektor. For dette formålet utforsker dette programmet de viktigste aspektene knyttet til denne disiplinen i totalt ni moduler. -
Masters
Fulltid
Deltid
12 måneder
Engelsk
Nettstudier
 
Universidad Complutense de Madrid
Madrid, Spania

Geologiske ressurser er helt nødvendige for samfunnet og genererer også førsteklasses økonomisk aktivitet. Denne tittelen tar for seg kunnskapen om geologiske ressurser genere ... +

Geologiske ressurser er helt nødvendige for samfunnet og genererer også førsteklasses økonomisk aktivitet. Denne tittelen tar for seg kunnskapen om geologiske ressurser generert i sedimentære bassenger eller i dypere geologiske sammenhenger. Spesielt fokuserer mastergraden på å gi kunnskap for leting og evaluering av hydrokarboner og mineralressurser. -
Master
Fulltid
Deltid
2 semestre
Spansk
sep. 2023
15 feb. 2023
Campus
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med stipendet vårt.
University of Oviedo
Oviedo, Spania

Mastergraden i ingeniørfag av veier, kanaler og havner kvalifiserer for utøvelse av det regulerte yrket som ingeniør av veier, kanaler og havner, i samsvar med gjeldende lovgi ... +

Mastergraden i ingeniørfag av veier, kanaler og havner kvalifiserer for utøvelse av det regulerte yrket som ingeniør av veier, kanaler og havner, i samsvar med gjeldende lovgivning -
Master
Fulltid
Deltid
2 år
Spansk
Campus
 
University of Oviedo
Oviedo, Spania

Mastergraden kvalifiserer for utøvelse av yrket gruveingeniør som fastsatt ved ordre CIN / 310/2009, som fastsetter kravene for verifisering av den offisielle universitetsmast ... +

Mastergraden kvalifiserer for utøvelse av yrket gruveingeniør som fastsatt ved ordre CIN / 310/2009, som fastsetter kravene for verifisering av den offisielle universitetsmastergraden som muliggjør utøvelse av det regulerte yrket. -
Master
Fulltid
Deltid
2 år
Spansk
Campus
 
Structuralia
Alcobendas, Spania

Hvorfor ta en mastergrad i strukturanalyse og beregning? Mastergraden i strukturanalyse og -beregning søker å forsterke, øke og styrke kunnskapen og ferdighetene til konstruks ... +

Hvorfor ta en mastergrad i strukturanalyse og beregning? Mastergraden i strukturanalyse og -beregning søker å forsterke, øke og styrke kunnskapen og ferdighetene til konstruksjonsfagfolk innen områdene konstruksjonsdesign, beregning og dimensjonering i anleggsprosjekter. Dette programmet består av moduler fokusert på strukturell beregning av fundamenter, hvelv, rammer, skjermer, vegger, blant annet via konvensjonelle metoder. I tillegg til å gi nødvendige teoretiske rammer, vil dette masterprogrammet sette studentene i stand til å gjennomføre et mangfold av praktiske caser og øvelser. Til slutt må det utarbeides et masteravsluttende prosjekt for at studentene skal anvende all kunnskapen de har tilegnet seg gjennom hele kurset. Program Modul I. Strukturell beregning Enhet-01 Typer av struktur og tilkoblinger Enhet-02 Stressanalyse: Handlinger og innsats Enhet-03 Bøying, klipping og knekking Enhet-04 Anvendelse av grunnleggende konsepter Modul II. Bygningsmaterialer Enhet 1 Stål i konstruksjon Enhet 2 Betong i konstruksjon Enhet 3 Tre i konstruksjon Enhet 4 Andre materialer og bærekraft Modul III. Byggeverks strukturberegning Enhet 1 Spennbetong Enhet 2 undergang eller nedgravde verk Enhet 03 Reservoar av armert betong Enhet 04 Metallreservoar Modul IV. Grunne fundamenter Enhet 1. Determinant- og feilmodusstudie Enhet 2. Ytterligere merknader om bæreevne Enhet 3. Driftsgrensetilstand Enhet 4. Plater, brønner, dynamiske aspekter og offshore-innstilling Dule V. Deep Foundations. Hauger Enhet 1: Grunnleggende konsepter og jordsøylehauger Enhet 2: Jordfriksjonshauger, steinrøyser og pelegrupper Enhet 3: Arbeidsbelastninger og peleavregninger Enhet 4: Pelevalg og sjeldne situasjoner Modul VI. Jordtrykk og landholdende strukturer Enhet 1: Teori Enhet 2: Stive vegger Enhet 3: Fleksible vegger Enhet 4: Designhensyn Modul VII. Seismisk og seismisk motstand Enhet 1. Introduksjon til og karakterisering av seismisk handling Enhet 2 Analysemetoder Enhet 3. Seismisk-resistent design. Metodikk og krav Enhet 4. Søknad. Praktiske tilfeller Modul VIII. Design av industrianlegg og høyhus Enhet 1 Design av industrianlegg I Enhet 2 Design av industrianlegg Ii Enhet 03 Høyhusberegning og design I Enhet 04 Høyhusberegning og design Ii Modul IX. Strukturell rehabilitering Enhet 1 Grunnleggende konsepter Enhet 2 Patologier i konstruksjonselementer Enhet 3 Bropatologier Enhet 4 Reparasjoner og forsterkninger Modul X Master's Final Project (MFP) Programmet er underlagt mulige innholdsoppdateringer og oppgraderinger Fakultet Direktør Lourdes Fernandez er sivilingeniør (veier, kanaler og havner) med rikelig yrkeserfaring dedikert til beregning av betong-, metall- og trekonstruksjoner. Hun har jobbet både i privat sektor (med beregning og prosjektering av industrilager, husdyrhold, bensinstasjoner, fundamenter for spesialmaskiner), og offentlig sektor (både idrettshalldeksler i tre og metall, paviljonger, renseanlegg m.m.). ). For tiden jobber Lourdes som frilansspesialist innen konstruksjonsutvikling, hydraulikk og utførelse av konstruksjonsarbeider, noe som gjør henne i stand til å forberede og levere godt underbyggede forelesninger. Juan Claudio Gonzalez : Er en sivilingeniør (veier, kanaler og havner) med en omfattende profesjonell karriere dedikert til beregning av betong. Han har jobbet i offentlig sektor i over 20 år med prosjektering av betongfundamenter og bygninger for departementer i utlandet, fundamenter til taubanekonstruksjoner, offentlige bygninger, forsyningsdepoter, stormtanker, fundamentering av flyplasser), samt i det private sektor med industribygg, fleretasjes industriplattformer, sirkulære metallrør med stor diameter i stålverk, biologiske reaktorer, metallkjeler, trykkbeholdere, overføringstårn, elementer for tungløfting av store volum- og tonnasjedeler. For tiden jobber Juan som spesialist på strukturell beregning i ingeniør- og designavdelingen til et byggefirma for metallkonstruksjoner, som utfører oppgaver som å definere, beregne, 3D-modellering og innhente planene for produksjon av strukturelle elementer slik at de kan produseres på internt verksted, og dermed optimalisere kostnadene for bedriften. Alejandro Fernández har en bachelorgrad i geologi fra University of Oviedo, en mastergrad i geologisk ingeniørvitenskap fra University of Leeds, en mastergrad i tunneler og underjordiske arbeider fra AETOS / UPM, og et sertifikat for prosjektledelse tildelt av prosjektledelsen Institutt. Han tilbrakte den første delen av sin profesjonelle karriere i Foundations and Geotechnics-avdelingen til Mott MacDonald engineering i London og begynte på Ferrovial Agromán tekniske kontor i 2007, hvor han for tiden jobber som prosjektleder. Alejandro har 15 års internasjonal erfaring i storskala design og bygde prosjekter i Storbritannia, USA, Canada og Irland. Romain Goumy er sivilingeniør ved UPV og Ingénieur ETP ved ESTP i Paris. Han har utviklet hele sin profesjonelle karriere innen geoteknikk. Han begynte i Atkins-konsulentfirmaet i Storbritannia og flyttet deretter til Institutt for geoteknikk ved TYPSA i Valencia, hvor han fortsetter å jobbe i dag. Hans erfaring inkluderer design, overvåking og behandling av feltundersøkelser, utforming av geotekniske elementer (overfladiske og dype fundamenter, skråninger, inneslutning og støttestrukturer) gjennom analytiske beregninger og jord-struktur interaksjon, samt jordarbeid og landforbedring. Francisco J. Torrijo er en geolog med en mastergrad i geologi og en Ph.D. i geologi ved UZ, PDD av EOI, sivilingeniør ved AIU, Gemologist ved UB, mastergrad i Business Management and Administration (MBA) av ECA, og Expert in University Pedagogy ved UPV. Torrijo utviklet den første delen av sin profesjonelle karriere (siden 1997) i Proyex og GeoPayma, ved Institutt for geologi og geoteknikk, hvor han trente og jobbet i 11 år. Han jobber for tiden som professor (siden 2002) og underdirektør ved Institutt for terrengteknikk ved UPV (siden 2017), samt konsulent og rådgiver, med verdensomspennende erfaring, i forsknings- og byggeprosjekter knyttet til terrengteknikk. Francisco har blant annet jobbet i Ecuador, England, Peru, Brasil, Algerie, Angola, Andorra og Spania. Alejandra Revillas er ingeniør for offentlige arbeider ved Polytechnic University of Madrid (UPM) siden 2010 og sivilingeniør ved UAX siden 2012. Hun begynte sin profesjonelle karriere i et lite ingeniørfirma dedikert til design og prosjekter knyttet til sement- og industrianlegg . Senere fortsatte Revillas arbeidet i Acciona-gruppen innen områdene offshore-strukturer, havner og maritime arbeider, hvor hun oppnådde en høy grad av spesialisering. Hun har for tiden mer enn 9 års erfaring i sektoren og jobber som konsulent hos rådgiverfirmaet WORLEY Group innen industri- og havnearbeid. Alejandra har publisert flere artikler om offshore innovative arbeidsteknikker og er medlem av CIP-GT-07 arbeidsgruppen "Seismic Design of Maritime Works" for å lage en spesifikk designguide promotert av Association of Port and Coast Technician, og av Statlige havner (Spanias regjering). -
Masters
Fulltid
Deltid
12 måneder
Engelsk
Nettstudier
 
Structuralia
Alcobendas, Spania

Program Modul I: Jernbanestyringspolitikk og kritiske konstruksjonskonsepter Enhet 1. Jernbaneprosjekter og kvalitetsstyring Enhet 2. Jernbaneinfrastrukturfinansiering og kost ... +

Program Modul I: Jernbanestyringspolitikk og kritiske konstruksjonskonsepter Enhet 1. Jernbaneprosjekter og kvalitetsstyring Enhet 2. Jernbaneinfrastrukturfinansiering og kostnadsanalyse Enhet 3. EUs jernbanepolitikk Enhet 4. Intermodalitet Enhet 5. Jernbanebaneoppsett og høyde Modul II: Bygging av jernbaneinfrastruktur Enhet 1. Geologiske og geotekniske faser Enhet 2. Plattformen og de nedre lagene Enhet 3. Viadukter Enhet 4. Tunneler Enhet 5. Jordbevegelse og mindre murverk Modul III: Installasjoner for jernbaneutnyttelse Enhet 1. Jernbanedrift og -utnyttelse Enhet 2. Passasjerterminal Enhet 3. Lasteterminal Enhet 4. Sivilbeskyttelse. Sikkerhet og tilgang Enhet 5. Informasjons- og kommunikasjonstjenester. Automatisering og integrert styring Modul IV: Design og konstruksjon av jernbanesystem Enhet 1. Jernbanespor Enhet 2. Elektrifisering Enhet 3. Signalering Enhet 5. Informasjonssystemer Modul V: Tverrgående aspekter av jernbanevedlikeholdsstyring og hovedinfrastruktur og sporvedlikeholdsteknikker Enhet 1. Modeller og planer for jernbanevedlikehold. Jernbanedrift og -utnyttelse Enhet 2. Vedlikehold av jernbaneinfrastrukturkomponenter Enhet 3. Vedlikehold av sporoverbygning Enhet 4. Sveiseutvidelse, kontroll og tilsynsutstyr Enhet 5. Sporkvalitetsvurdering Modul VI: Vedlikeholdsteknikker for elektrifisering Enhet 1. Vedlikehold av kontaktledning Enhet 2. Jernbanebeskyttelse og vedlikehold Enhet 3. Kontroll av støtteelementene til kontaktledningen Enhet 4. Vedlikehold av trekkstasjon Enhet 5. Feilløsning Modul VII: Vedlikeholdsteknikker for jernbanesignalering Enhet 1. Forriglingsvedlikehold, blokker og Ctc-er Enhet 2. Vedlikehold og beskyttelse av sporkretser Enhet 3. Vedlikehold av planoverganger Enhet 4. Systemvedlikehold (ATP - ERTMS) Enhet 5. Sikkerhetsinstallasjon Fjernkontroll Modul VIII: Vedlikeholdsteknikker for telekommunikasjonssystem Enhet 1. Overføringsmedier: kobber, optisk fiber, kablingssystem, mikrobølgeovn og radiokoblinger Enhet 2. Transport- og radiokommunikasjonsnettverk Enhet 3. Nettverk og datatjenester Enhet 4. Talenettverk og -tjenester Enhet 5. Informasjons- og kontrollsystemer. Multimedia og merverditjenester Høyhastighets jernbanesystem Modul IX: Singularitetene til høyhastighetsjernbanedesign, konstruksjon og spesifikke vedlikeholdsteknikker Enhet 1. Høyhastighetsinfrastrukturer Enhet 2. Høyhastighetsjernbaneoverbygning Enhet 3. Høyhastighetsjernbane vs. Konvensjonell jernbane. De viktigste differensielle aspektene Enhet 4. Vedlikehold av høyhastighetsinfrastruktur Enhet 5. Høyhastighets overbygningsvedlikehold Byens T-banesystem Modul IX: Byundergrunnsdesign, konstruksjon og spesifikke vedlikeholdsteknikker Enhet 1. Byundergrunnsbane i bybanesystemet Enhet 2. Faste installasjoner: Energi, signalering, blant annet Enhet 3. Bybane/jernbane Mobilt materiell Enhet 4. Forskjeller mellom vedlikehold av bybane/jernbane og andre utnyttelser Enhet 5. Vedlikeholdsarbeider Modul X Master's Final Project (MFP) Programmet er underlagt mulige innholdsoppdateringer og oppgraderinger Fakultet Regissør Mario Ferreiro Casa l er en MSc sivilingeniør, med en mastergrad i sivilingeniør og en ekspert i jernbaneteknikk fra fjernundervisningsuniversitetet. Han er medlem av den spanske transportforeningen. Ferreiro Casal har mer enn 20 års erfaring innen jernbanesektoren, spesielt innen høyhastighets- og by-t-bane/jernbanelinjer. Han har også omfattende kunnskap om både design og vedlikeholdsløsninger som skal brukes i jernbanesystemer og har deltatt i en rekke internasjonale prosjekter. I tillegg har Mario deltatt i akkreditering og godkjenning av viktige utviklinger innen spormaterialer. Han har vært en fremtredende foredragsholder på forskjellige konferanser knyttet til blant annet platespor, AV-jernbaneoverbygning, unike problemer i T-bane og trikker, og vedlikeholdskostnader for høyhastighetsjernbaner. Han deltar for tiden i forskjellige jernbanearbeidsgrupper og i spesifikke komiteer innen sektoren hvor hans arbeid har blitt anerkjent i forskjellige tekniske publikasjoner. José Enrique Granados -
Masters
Fulltid
Deltid
12 måneder
Engelsk
Nettstudier
 
Structuralia
Alcobendas, Spania

Program Modul I: Jernbanestyringspolitikk og kritiske konstruksjonskonsepter Enhet 1. Jernbaneprosjekter og kvalitetsstyring Enhet 2. Jernbaneinfrastrukturfinansiering og kost ... +

Program Modul I: Jernbanestyringspolitikk og kritiske konstruksjonskonsepter Enhet 1. Jernbaneprosjekter og kvalitetsstyring Enhet 2. Jernbaneinfrastrukturfinansiering og kostnadsanalyse Enhet 3. EUs jernbanepolitikk Enhet 4. Intermodalitet Enhet 5. Jernbanebaneoppsett og høyde Modul II: Bygging av jernbaneinfrastruktur Enhet 1. Geologiske og geotekniske faser Enhet 2. Plattformen og de nedre lagene Enhet 3. Viadukter Enhet 4. Tunneler Enhet 5. Jordbevegelse og mindre murverk Modul III: Installasjoner for jernbaneutnyttelse Enhet 1. Jernbanedrift og -utnyttelse Enhet 2. Passasjerterminal Enhet 3. Lasteterminal Enhet 4. Sivilbeskyttelse. Sikkerhet og tilgang Enhet 5. Informasjons- og kommunikasjonstjenester. Automatisering og integrert styring Modul IV: Design og konstruksjon av jernbanesystem Enhet 1. Jernbanespor Enhet 2. Elektrifisering Enhet 3. Signalering Enhet 5. Informasjonssystemer Modul V: Tverrgående aspekter av jernbanevedlikeholdsstyring og hovedinfrastruktur og sporvedlikeholdsteknikker Enhet 1. Modeller og planer for jernbanevedlikehold. Jernbanedrift og -utnyttelse Enhet 2. Vedlikehold av jernbaneinfrastrukturkomponenter Enhet 3. Vedlikehold av sporoverbygning Enhet 4. Sveiseutvidelse, kontroll og tilsynsutstyr Enhet 5. Sporkvalitetsvurdering Modul VI: Vedlikeholdsteknikker for elektrifisering Enhet 1. Vedlikehold av kontaktledning Enhet 2. Jernbanebeskyttelse og vedlikehold Enhet 3. Kontroll av støtteelementene til kontaktledningen Enhet 4. Vedlikehold av trekkstasjon Enhet 5. Feilløsning Modul VII: Vedlikeholdsteknikker for jernbanesignalering Enhet 1. Forriglingsvedlikehold, blokker og Ctc-er Enhet 2. Vedlikehold og beskyttelse av sporkretser Enhet 3. Vedlikehold av planoverganger Enhet 4. Systemvedlikehold (ATP - ERTMS) Enhet 5. Sikkerhetsinstallasjon Fjernkontroll Modul VIII: Vedlikeholdsteknikker for telekommunikasjonssystem Enhet 1. Overføringsmedier: kobber, optisk fiber, kablingssystem, mikrobølgeovn og radiokoblinger Enhet 2. Transport- og radiokommunikasjonsnettverk Enhet 3. Nettverk og datatjenester Enhet 4. Talenettverk og -tjenester Enhet 5. Informasjons- og kontrollsystemer. Multimedia og merverditjenester Høyhastighets jernbanesystem Modul IX: Singularitetene til høyhastighetsjernbanedesign, konstruksjon og spesifikke vedlikeholdsteknikker Enhet 1. Høyhastighetsinfrastrukturer Enhet 2. Høyhastighetsjernbaneoverbygning Enhet 3. Høyhastighetsjernbane vs. Konvensjonell jernbane. De viktigste differensielle aspektene Enhet 4. Vedlikehold av høyhastighetsinfrastruktur Enhet 5. Høyhastighets overbygningsvedlikehold Byens T-banesystem Modul IX: Byundergrunnsdesign, konstruksjon og spesifikke vedlikeholdsteknikker Enhet 1. Byundergrunnsbane i bybanesystemet Enhet 2. Faste installasjoner: Energi, signalering, blant annet Enhet 3. Bybane/jernbane Mobilt materiell Enhet 4. Forskjeller mellom vedlikehold av bybane/jernbane og andre utnyttelser Enhet 5. Vedlikeholdsarbeider Modul X Master's Final Project (MFP) Programmet er underlagt mulige innholdsoppdateringer og oppgraderinger Fakultet Regissør Mario Ferreiro Casal er en MSc sivilingeniør, med en mastergrad i sivilingeniør og en ekspert i jernbaneteknikk fra fjernundervisningsuniversitetet. Han er medlem av den spanske transportforeningen. Ferreiro Casal har mer enn 20 års erfaring innen jernbanesektoren, spesielt innen høyhastighets- og by-t-bane/jernbanelinjer. Han har også omfattende kunnskap om både design og vedlikeholdsløsninger som skal brukes i jernbanesystemer og har deltatt i en rekke internasjonale prosjekter. I tillegg har Mario deltatt i akkreditering og godkjenning av viktige utviklinger innen spormaterialer. Han har vært en fremtredende foredragsholder på forskjellige konferanser knyttet til blant annet skivespor, AV-jernbaneoverbygning, unike problemer i T-bane og trikker, og vedlikeholdskostnader for høyhastighetsjernbane. Han deltar for tiden i forskjellige jernbanearbeidsgrupper og i spesifikke komiteer innen sektoren hvor hans arbeid har blitt anerkjent i forskjellige tekniske publikasjoner. José Enrique Granados -
Masters
Fulltid
Deltid
12 måneder
Engelsk
Nettstudier