Mastergrad i Datakunst

Beste skoler 61 Masterstudier i Datakunst 2017/2018

Datakunst

En mastergrad gir deg muligheten til å enten videreutvikle din forståelse av et bestemt spørsmål eller ta av på en helt annen måte å bruke ferdighetene du har fått fra din tidligere lavere grad.

Med det antall datamaskiner der ute kommer en etterspørsel for arbeidet med artister som kan bruke dem, og dermed en grad på datamaskinen Arts er et utmerket valg for digitalt tenkende kunstneriske individer.

Mastergrad studie i Datakunst

Les mer

Mastergrad I Informatikk (MCC)

Tecnológico de Monterrey
Campus Heltidsstudier 3 semestre July 2018 Mexico Zapopan

The Graduate av Master of Computer Science kan overføre løsninger spesielt konsepter eller generell metodikk problemer og gjelder generell databehandling konsepter til den konkrete løsning av problemene i næringsliv og forskning, og kan utføre senere, om ønskelig , doktorgradsstudier i informatikk. [+]

Mastergrad studier i Datakunst. beskrivelse Teknologier relatert til informatikk, endre seg fort: det er en spredning av produkter både programvare og maskinvare følge av nye teorier, metoder og teknikker. Denne utviklingen gi resultater i en hastighet av foreldelse i det høye området fører til en betydelig etterspørsel etter menneskelige ressurser fra tre hovedområder: Spesialister i produktiv sektor Akademikere med kunnskap oppdatert Forskning og teknologisk utvikling The Graduate programmet er en profesjonell som kan ikke bare følge den raske teknologiske utvikling, men bidrar også med innovative forslag innen informatikk og dermed til å svare på de store utfordringene i dagens verden. The Graduate av Master of Computer Science du kan overføre løsninger bestemte begreper eller generelle metodikk problemer og gjelder generell databehandling konsepter til den konkrete løsning av problemene i næringsliv og forskning, kan deretter utføres, hvis ønskelig, doktorgradsstudier i informatikk. spesialitet område systemutvikling Grafikk og animasjon intelligente systemer datagrafikk og animasjon Nettverk og datasikkerhet Kursmålet Master of Computer Science mål: Lykkes i informatikk spesialister i stand til å bidra til problemene i produktivt miljø og / eller forskning løsning. Utvikle fagfolk i stand til å arbeide effektivt og samarbeid i tverrfaglige grupper arbeid. Tog ledere fungere som endringsagenter i sitt arbeidsfelt. Danne innovative fagfolk og gründere i stand til å generere patenter, produkter og teknologi-baserte selskaper. Utvikle talent i stand til å tilpasse seg teknologiske og metodiske endringer i Computer Science. Adressert til Master of Computer Science er rettet mot: Fagfolk i databehandling, enten utviklere, konsulenter, trenere og forskere; for... [-]

Master Informasjonsteknologi (interaktiv Teknologi Og Spill Design)

James Cook University Singapore
Campus Heltidsstudier 16 måneder November 2017 Singapore

Elektroniske spill og animasjon er nå en integrert del av den enorme globale underholdningsindustrien. Sosiale nettverk og online video dele nettsteder som Facebook, Twitter og You Tube tiltrekke seg hundrevis av millioner av brukere over hele verden. [+]

I den voksende e-business / e-handel industrien, er det en økende global etterspørsel etter kandidater dyktige med en blanding av markedsføring, ledelse, internett, multimedia, databehandling, nettverk, programvare teknologier og forretningsdrift ferdigheter. Vår Master of Information Technology programmet gir praktiske og relevante ferdigheter for å tillate kandidater i ulike disipliner for å flytte inn i IT-bransjen Studentene har en mulighet til å spesialisere seg i økonomi og informatikk, databehandling og nettverk eller Interactive Technologies og spill Design. Interactive Technologies og spill Design fokuserer på både forsiden og baksiden slutten integrering av interaktive teknologier - Web 2.0-applikasjoner, Digital Media, Web / Mobile Technologies og plattformer, 2D / 3D-grafikk, animasjon, spill design, Computation Arts, Interaktiv Visualisering, autonome simulering og virtuelle verdener Vår Master of Information Technology programmet er fullt akkreditert av Australian Computer Society på "profesjonelt nivå '(høyeste nivå). Som IT-student, vil du ha rett til medlemskap med to profesjonelle organer: The Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) og Singapore Computer Society (SCS). Emner Foundation Temaer Internett Fundamentals Problemløsning og programmeringI database Modellering E-strategisk ledelse Allmenne fag (Alle hovedfag) IKT Prosjekt 1: Analyse og Design IKT Prosjekt 2: Gjennomføring og idriftsettelse Avanserte e-sikkerhet Allmenne fag (Major spesifikke) E-Business Technologies Advanced Game Design Avansert Human Computer Interaction Avanserte animasjonsteknikker Intelligente agenter og Simulering Valgfag Studentene skal velge 4 valgfag Karriereutfall Som et spill utvikler, kan du arbeide på etablering og produksjon av dataspill, håndholdte spill, konsollspill, arkadespill, 'Flash' spill for bruk av Internett og spill for mobiltelefoner. Alt fra å lage og designe... [-]

Mastergrad I Multimedia Etableringen

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus Heltidsstudier September 2017 Spania Barcelona

Master i Multimedia Creation (MCM) fokuserer på tre disipliner: Transmedia (Narativa, seriøse spill og gamification), Interaction (HCI, frie mennesker objekter) og underholdning (rigging, motion capture). studenten den kunnskapen som trengs for å lage multimedia prosjekter fra disse perspektivene er gitt. [+]

Mastergrad studier i Datakunst. Den Master i Multimedia Creation (MCM) Det fokuserer på tre disipliner: Transmedia (Narativa, seriøse spill og gamification), Interaction (HCI, frie mennesker objekter) og underholdning (rigging, motion capture). studenten den kunnskapen som trengs for å lage multimedia prosjekter fra disse perspektivene er gitt. Eksperter Titler: trans animasjon interaksjon Teknologier i MCM Teknologi er sentrum av multimedia skapelsen. Apps, interaktive installasjoner, sensorer, naturlig samspill ... i MCM ideer er begrepsfestet og materialisert på den måten som er mest hensiktsmessig å lage en minneverdig opplevelse. Metodikk MCM er basert på filosofien "Eksperimentelle Multimedia" og "learning by doing", dvs. at du lærer så praksis er gjort. Alle kurs er basert på gjennomføring av prosjekter som er satt ut i praksis den kunnskap ervervet. interaktiv læring Cross-disiplin: tverrfaglige arbeidsgrupper Implementering av Serious Games som katalysatorer for kunnskap basert på oppdagelsen i selve opplevelsen læring og prosjekt Aktuelle parametere smidig utvikling og administrasjonsverktøy Programmet er undervist i en enkel modulær og fleksibel plass, Media Dome Samarbeid med bedrifter delt metodikk med Entertainment Technology Center Hva forberede dere? Konfrontere etableringen av et produkt eller en interaktiv tjeneste, uansett størrelse og sin søknadsperioden. Gi global kjennskap til multimedieinnhold (kreativitet, manus, brukeropplevelse, design, teknologi, innhold og management) for å sikre de nødvendige baser som tillater produksjon og forteller egnede ideer starter utforming rettet mot sluttbruker, den implementering og arkitektur av informasjonen involvert og den mest hensiktsmessige håndteringsmekanisme. Studenten, på slutten, kunne kommunisere, uavhengig av input profil, med de tre store roller i bransjen: produsent, artist... [-]

Master I Animasjon Og Visuelle Effekter

Academy of Art University
Campus eller nettstudier Heltidsstudier 2 - 3 år September 2017 USA San Francisco

UD i Animasjon & Visual Effects-programmet fokuserer på å utvikle ferdigheter i ett av de mange områder av ekspertise innen animasjon og visuelle effekter industrien. Programmet utdanner studenter i alle aspekter av animasjon og visuelle effekter, fra tanker til post produksjon. [+]

Den UD i Animasjon & Visual Effects-programmet fokuserer på å utvikle ferdigheter i ett av de mange områder av ekspertise innen animasjon og visuelle effekter industrien. Programmet utdanner studenter i alle aspekter av animasjon og visuelle effekter, fra tanker til post produksjon. Kommunikasjon, samarbeid og tidsstyring ferdigheter er vektlagt gjennom hele programmet for å sikre kandidater er akklimatisert til den intense profesjonell kultur som venter dem. MFA Animasjon & Visual Effects Enhet Krav Store 27 enheter Regissert Study 18 enheter Graduate Liberal Arts 12 enheter Valgfag * 6 enheter SUM 63 enheter * Per direktør godkjenning MFA Animasjon & Visual Effects Grad Krav Vellykket gjennomføring av Final Thesis Prosjekt Minimum 2,0 kumulativ GPA Minimum karakteren C i alt kreves 63 enheter MFA Program læringsutbytte Hovedfagsstudenter vil møte følgende student ytelseskriterier: MFA Thesis Prosjekt Presentere en original avhandling konsept verdig MFA grad Demonstrere gjennomførbarheten av avhandlingen prosjekt Lag en profesjonell standard prosjekt, med aktuell innhold for næringen, utstillingsvindu teknisk og kunstnerisk evne. Tekniske ferdigheter Demonstrere anlegget med animasjon teknologi og programvare. Presentasjons ferdigheter Klart diskutere arbeid og arbeidsflyt prosess med en gjennomgang komité, ved hjelp av industrien terminologi. Effektivt kaste ideer til gjennomgangen komiteen Lag visuelt spennende, faglig kvalitet presentasjonsmateriale Førproduksjonsenheter Skills (prosjektutvikling) Gjennomføre prosjekter som viser hensyn til: forskning, analytisk tenkning, detalj, fleksibilitet i problemløsning, og revisjon. Samarbeid Samarbeide effektivt å produsere kreative prosjekter Profesjonell Readiness Presentere en omfattende demo hjul / portefølje demonstrerer profesjonelt nivå prestasjon av spesialferdigheter Vise ansvarlighet for planlegging av komplekse prosjekter, prioritere oppgaver og møte... [-]

Master Of Fine Arts I Digital Kunst

DigiPen Institute of Technology
Campus Heltidsstudier Deltid 2 - 4 år September 2017 USA Redmond + 1 fler

Rettet mot profesjonelle kunstnere og kandidater med en bachelorgrad i kunst eller et beslektet felt, og blander dette programmet kunstfag prinsipper, blant annet en sterk vekt på figuren tegning, skulptur [+]

Mastergrad studier i Datakunst. Rettet mot profesjonelle kunstnere og kandidater med en bachelorgrad i kunst eller et beslektet felt, og blander dette programmet kunstfag prinsipper, blant annet en sterk vekt på figuren tegning, skulptur, og kunsthistorie, med en praktisk tilnærming til studio kunstproduksjon som hjelper studentene utvikle både sin personlige dyktighet og kunstnerisk stemme. Full-Time og deltid alternativer Studentene har muligheten til å melde deg på dette programmet på heltid i to år, eller melde deltid og spre sine kurs belastning over fire år. Opptak Informasjon Søkere til Master of Fine Arts i Digital Arts program bør ha erfaring innen følgende områder: tegning, figur tegning, kunsthistorie, komposisjon, 3D-modellering, animasjon, skulptur, fargeteori, og digitalt maleri. Kandidatene må også gi en kunst portefølje på 15 til 20 prøver av kunstverk for å bli vurdert for opptak. Emner som dekkes Etter den tid de oppgraderer, vil studentene i MFA program besitter følgende kvalifikasjoner: - Omfattende 3D produksjon erfaring, inkludert muligheten til å bruke den nyeste 2D og 3D-grafikkprogrammer i bransjen, samt tradisjonelle kunstfag ferdigheter som tegning , skulptur, og maleri. - En dyp forståelse av den kreative prosessen, og 3D-grafikk produksjonsrørledningen, inkludert muligheten til å lede prosjekter fra brainstorming til ferdigstillelse. - Sterke forskning ferdigheter, særlig ettersom de forholder seg til kunsthistorien, karakter design referanser, og anatomi. - En spesialisering innen modellering, sculpting, eller tegn kunst, samt et unikt og høyt utviklet personlig stemme som demonstrert av sin avhandling. Karriere Outlook Nyutdannede av MFA-programmet vil være kvalifisert til å forfølge en rekke personaliserte... [-]

Ekspertise Innen Digital Animasjon

Universidad Autónoma de Guadalajara
Campus Heltidsstudier 1 år July 2018 Mexico Guadalajara

Forbered fagfolk i digital animasjon, i stand til å gi baserte og innovative problemer grafisk kommunikasjon gjennom planlegging løsning, produksjon og markedsføring av produkter og tjenester konkurranse animasjon på nasjonalt og internasjonalt nivå med høy etisk og humanist sans. [+]

Studere Masters i digital animasjon UAG program Mål Forbered fagfolk i digital animasjon, i stand til å gi baserte og innovative problemer grafisk kommunikasjon gjennom planlegging løsning, produksjon og markedsføring av produkter og tjenester konkurranse animasjon på nasjonalt og internasjonalt nivå med høy etisk og humanist sans. konkurransefortrinn Det er den første graduate program i animasjon, i tillegg til å utvikle ferdighetene til å generere tredimensjonale modeller digitalt, omfatter dimensjonene av planlegging og markedsføring. Det er et inkluderende program, med tanke på profilen din inngang til grafisk design relaterte yrker, for eksempel arkitektur, Industriell Design, Engineering, Interior Design og Kommunikasjon, blant andre. Denne strategien har som mål å lage animasjon, et integrert verktøy profil. Våre lærere med akademiske grader av Master og PhD, samt bli trent i undervisning animasjon, utøve sitt yrke, slik at veilede studenter i sin opplæring og integrering med fagmiljøet. Utformingen av pensum kan velge å studere nivået av spesialitet eller som fullførte studien til Masters, nå får tittel og profesjonell sertifikat i begge tilfeller. Koblingen med CIPAE (Intelligence Center til støtte Entreprenører) av UAG, rådgiver i inkubasjon og utvikling av animasjon selskaper i henhold til den faglige profilen. søkeren Profile De regnes som potensielle kandidater nyutdannede av graden i relatert grafisk design, industridesign, arkitektur, interiørdesign og Landskap, Civil Engineering, Industrial Engineering og yrker som er innen digital animasjon en mulighet til å øke profesjonelle styrker de allerede er deres, for lavere opplæring som støtter dem. De vil være folk med smak i håndtering av datamaskinen, jobbe... [-]

Master Kunstnerisk Leder I Videospill Etableringen

Autograf
Campus Heltidsstudier 2 år October 2017 Frankrike Paris

Dette Master ønsker å være veldig konkret. Det er bygget rundt studenten video spillprosjekt. Disse vil ha til å designe, utvikle, publisere og markedsføre sine spill. [+]

Mastergrad studier i Datakunst. Pascal Luban, spilldesigner og kreativ leder (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), er referanse profesjonelle som er ansvarlig for pedagogisk validering av denne opplæringen. Dette Master ønsker å være veldig konkret. Det er bygget rundt studenten video spillprosjekt. Disse vil ha til å designe, utvikle, publisere og markedsføre sine spill. Hvis det vet suksess, kan de selv generere inntekter. Og hvis det ikke er tilfelle, er det faktum av å se navnet hans i forbindelse med en publisert spillet er et flott visittkort. Program: - Advanced Academic Training: Computer Graphics, programmering, design - Introduksjon til nye ferdigheter: markedsføring, prosjektledelse, juridiske baser - Utvikling av et spillkonsept og sin prototype. - Game Development - Klargjøring av markedsføringskampanje - Offentliggjøring og markedsføring av spillet (overvåking av samfunnet, fortsetter kommunikasjonskampanje, animasjon spill) - Akademisk Avansert trening for å forberede dem for å sette opp sitt eget studio: Entreprenørskap, styring - Utarbeidelse av en andre prosjekt (individuell eller gruppe) at studentene vil søke å utvikle etter master. Treningen krever 25 uker med obligatorisk opplæring på arbeidsplassen. Opplæring mål: Den industrielle stoff av spillindustrien i dag består hovedsakelig av små lag begynner å utvikle sitt eget prosjekt. Publisering spillet hans har blitt nøkkelen til å overbevise investorer eller FAJV og låse fremtidig finansiering. Formålet med dette kurset er at studenten: - Design og utvikle et videospill - Ta den kompetansen det er behov for enheter - Gi mulighet til å menge deg med realitetene i den post-publisering - Above tilby den første muligheten... [-]

Masters I 3D-animasjon

Escola de Cinema de Barcelona
Campus Heltidsstudier 2 år October 2017 Spania Barcelona

Med oppføringen av XXI århundre bruk av tredimensjonale bilder av syntese innen audiovisuelle animasjon har blitt et fenomen ikke å være vanlig lenger spennende. Mye av de mest fremragende animerte filmer som har blitt laget med 3D-animasjon har blitt filmhistorie som rotunder mesterverk. Filmer som Wall-E, UP, The Incredibles, Finding Nemo, [+]

Med oppføringen av XXI århundre bruk av tredimensjonale bilder av syntese innen audiovisuelle animasjon har blitt et fenomen ikke å være vanlig lenger spennende. Mye av de mest fremragende animerte filmer som har blitt laget med 3D-animasjon har blitt filmhistorie som rotunder mesterverk. Filmer som Wall-E, UP, The Incredibles, Finding Nemo, velte eller hele sagaen om Toy Story, ville ikke hatt samme effekt hvis de hadde gjort med todimensjonale animasjonsteknikker. Innhold og form som symboliserer personligheten til 3D-animasjon er selve årsaken til deres suksess. Men bruken av 3D utover deres blotte søknad i animerte spillefilmer. Det er overraskende stort antall objekter og animerte 3D-figurer som integreres med absolutte naturlighet og troverdighet som en del av en spillefilm, TV-serier eller reklame. ECIB, ved hjelp av formativ opplevelse av skolen 9zeros, har designet en mester som forbedrer både de tekniske og kunstneriske kvaliteter av studenter og deres integrering i et team lik som utviklet seg i en profesjonell animasjon arbeid. Mål The Master tar sikte på å trene studentene i å lære teknikker for å lage og animere 3D-figurer som en del av en audiovisuell produksjon, enten innen kino, fjernsyn eller videospill gratis nyhetsbrev. I løpet av det første året av Master er det i hovedsak rettet mot allmenn 3D-animasjon, lære hele prosessen med å lage figurer som inkluderer modellering, teksturer, UVS, rigging, materialer, fotografering, rendering og komposisjon. Den søker også å assimilere produksjonsprosesser og planlegger en 3D-animert audiovisuelle verk. I det andre året begreper som Layout, vekt og dynamikken i kroppslig... [-]

Master I Webdesign

Scuola Politecnica di Design SPD
Campus Heltidsstudier 1 år March 2018 Italia Milan

Web Design Master Kurset består av teori leksjoner, workshops og web design kurs. Teknisk opplæring tilbyr XTML, CSS design, Dreamweaver, motion design ... [+]

Master i webdesign

 

Web Design Master Kurset består av teori leksjoner, workshops og web design kurs. Teknisk opplæring tilbyr XTML, CSS design, Dreamweaver, motion design, flash og photoshop klasser. På denne måten studentene tilegne seg faglig kompetanse kombinert med en metodisk bevissthet om hele designprosessen.

 

 

VARIGHET

Master i Web e Multimedia Design varer i ett år (fra oktober til desember med en sommer pause i august) .Det vil være minimum 20 undervisningstimer per uke. Oppmøte er obligatorisk og full tid.

 

 

Internship

På slutten av timene, skal studentene starte et internship i selskaper eller studioer av sektoren... [-]


Masters I 3D-animasjon Og VFX I Barcelona

Seeway - Barcelona
Campus Deltid 9 måneder October 2017 Spania Barcelona

I Master of 3D-animasjon og VFX oppdage at grensen mellom ekte bilder og kunstig generert innhold er stadig tynn, både tradisjonell film og film animasjon. [+]

I Master of 3D Animasjon og VFX vil du oppdage at linjen mellom reelle bilder og kunstig generert innhold er stadig tynn, både tradisjonell film og film animasjon. The Masters i 3D-animasjon og VFX du blir innholdsutvikler og 3D VFX både teknisk og kunstnerisk nivå. Metodikken av Master i 3D animasjon og VFX tillater deg å lære og mestre de mekaniske arbeidsprosesser og profesjonell produksjon, veilede deg begge prosjektene basert film og 3D-animasjon reklame. Du vil generere scenarier og gi dem liv, integrarás i reelle filmer og fra dette arbeidet vil krysse yrket fra synspunkt mer kunst til de mest tekniske, og alt utvikle din egen personlige stil. sammendrag Kvalifisering: Master Degree Studiepoeng: 40 studiepoeng Arbeidstid: tirsdager og torsdager fra 17:30 til 21: 30 h Mode: Barcelona Semester: oktober til juni. observasjoner: klasseromsundervisning. 100% praktisk veiledning. Små grupper. Tilgang til arbeidsmarkedet. Mål I Master of 3D Animasjon og VFX, lærer du å lage scenarier og gi dem liv, integrere i filmer og reelle omgivelser og hoppe grensen mellom det virkelige og kunstig generert. Gjennom programmet vil du arbeide både 3D-animasjon programvare som Maya og alle dets tekniske muligheter, for eksempel generere animasjoner effekter. Etter endt kurs vil du være i stand til å produsere og generere 3D-animasjoner fra start til slutt. Adressert til Denne treningen er rettet mot fagfolk og studenter av kunst, reklame, grafisk design og animasjon, som deg, ønsker å fokusere sin karriere mot realisering av 3D animasjoner og VFX på en profesjonell og praktisk miljø. Du får... [-]

Master I Animasjon Og Visualisering

University of Technology Sydney
Campus Heltidsstudier 1 år January 2018 Australia Sydney

Den UTS Master of Animation og Visualisering er utviklet i samarbeid med Animal Logic og tilbys gjennom UTS Animal Logic Academy. Kurset utvikler samarbeids problemløsning ferdigheter og kompetanse gjennom kreativ og teknisk samarbeid i en spesialbygd studio med reelle produksjonsarbeidsstrukturer og kreative og tekniske prosjekter under veiledning og mentorer for utøvere og kreative ledere fra industrien, herunder Animal Logic. [+]

Kurset gir utfordringer og muligheter som oppmuntrer til utforsking og kompetansebygging over hele spekteret av roller i digital produksjon, animasjon, visuelle effekter og nye visualiserings disipliner. Delte arbeidspraksis lede utviklingen av sterk kompetanse i kritisk tenkning, problemløsning, design tenkning og effektiv kommunikasjon i et produksjonsmiljø. Nyutdannede er i stand til å arbeide produktivt og effektivt i en profesjonell arbeidsplass miljø.

Nyutdannede få ferdigheter som kan brukes på tvers av en rekke roller, fra animasjon og utvikling av programvare til datavisualisering, datavitenskap og på tvers av nye teknologier. De er også i stand til å skape noe nytt i tradisjonelle yrker samt drive utviklingen av nye industrisektorer.... [-]


Master I Kuratering Digital Kunst

ESDi - Design School
Campus Heltidsstudier 1 år Åpen påmelding Spania Barcelona

Master i Digital Art Kurator ivaretar behovene til profesjonelle og faglig bakgrunn i kuratere utstillinger, kunstteori og design, kritisk eller kulturell ledelse, med det spesielle ved å være spesialisert i etableringen og bruk av nye teknologier. [+]

Presentación Den Master i Digital Art Kurator oppfyller behovene til profesjonelle og faglig opplæring i kuratere utstillinger, kunstteori og design, kritikk eller kulturell ledelse, med det spesielle ved å være spesialisert i etableringen og bruk av ny teknologi. Mesteren, 60 studiepoeng, er det første programmet av kuratert kunst og nye medier offisielle, undervist i Spania, tatt i ett studieår, oppstår 46 obligatoriske studiepoeng og 28 valgfag, hvorav må du fullføre 14. Av de 28 valgfrie studiepoeng, er det noen saker av faglig aspekt og andre forskningsfelt. Hoved tilbyr totalt 20 seter. Kuratering digital kunst kan betraktes som en av de mest suksessrike aktiviteter, og på samme tid, en av de mest innovative, for deres bestemt formål å handle i den aktuelle konteksten. Hans rolle er delt av en rekke kulturelle praksiser knyttet til ny teknologi, blant annet: Organiseringen av kunstneriske, rekreasjons, pedagogisk eller oppsøkende virksomhet. Utviklingen av multimediepresentasjoner og former for eksponering på konferanser, foredrag, etc. Utvikle originale prosjekter samløpet av kunst og nye medier. Gjennomføring av arrangementer, festivaler, show, etc. Kritikk som spesialiserer seg på nye medier. Den teoretiske forskning og design nyeste kunstneriske trender. Disse studiene er en del av den grenen av kunnskap of Arts and Humanities. Mål De viktigste målene for Master Commissariat of Digital Art De er: Form innen kuratering utstillinger og kulturarrangementer, kulturelle ledelse, teori og kunstkritikk, særlig i de områdene av skapelsen bruke elektronisk kunst mediekunst nye medier (eller, multimedia authoring, Internett, etc. .). Gi kunnskap av stor interesse på konseptuelle, formell, teknisk... [-]

Visuell Kunst For Den Digitale Tidsalder - Bachelor Master

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Heltidsstudier 1 år November 2017 Italia Milan

Læreplanen av Master of Visual Arts i den digitale tidsalderen gir de kulturelle og tekniske verktøy for å analysere, konseptuelt og kreativt, de ulike måtene som moderne kunstnerisk praksis og teknikker for sine moderne billedkunst er relatert og sammenvevd i orden å gjennomføre prosjekter innenfor rammen av digital kunst, scenekunst, interaktive installasjoner som bruker multimedia og kryssmediale språk. The Master gir også den kompetansen som trengs for å gjennomføre faglige aktiviteter av samordning og styring av produksjonen av kunstneriske og kulturelle aktiviteter. [+]

Mastergrad studier i Datakunst. DETTE PROGRAMMET 'LÆRTE på italiensk Hvem bør delta: Master i Visual Arts er åpent for hovedfagsstudenter i kunst, humaniora og design med tittelen faglig eller universitetsutdanning med varighet på minst tre år (første nivå akademisk diplom / grad Første nivå) som er interessert i digital kunst verden, av "offentlig kunst, scenekunst og interaktive installasjoner. Metodikk og struktur: Master i Visual Arts for Digital Age tilbyr en bane av erfaring, forskning og design, som kombinerer en rik undervisning i teoretiske og tekniske stimuli med praktisk og erfarings bidrag partnerskap med fagfolk som støtter eleven i sin trening og eksperimentering med som de utvikler de tre prosjektene som utgjør den grunnleggende del av masterstudiet. Parallelt som et supplement til den eksperimentelle fasen knyttet til utvikling av reelle prosjekter, deltakerne grunnleggende kunnskap med læren og bidrag av teknisk og teknologisk art knyttet til kulturelle innsikt. Den pedagogiske modellen inkluderer: - tradisjonell klasseromsundervisning for kjøp av kulturelle / metodiske og mellommenneskelige ferdigheter (kommunikasjon, etc.) - laboratoriet og eksperimentelle pedagogiske prosjekt, med sterk involvering av studentene, gjennom individuelle eller gruppearbeid (prosjekter , workshops, tutorials, case-studier, bruk av simulative teknikker, etc.) ledsaget av toppdesignere, uttrykk for næringen fortreffelighet og / eller territorielle. - Læreplanen internship vil finne sted på konsistente studier eller selskaper med målene for master eller "campus" med faglig simulering prosjektet og vil vare ca to måneder. Master i Visual Arts for den digitale tidsalderen danner en profesjonell spesialisert i bruk av multimedia språk for realisering av prosjekter i digital... [-]

Master I Webutvikling

East London University
Campus Heltidsstudier 2 år February 2018 Sør-Afrika East London

Få nyvinninger har hatt en innvirkning på verden av virksomheten så mye som Internett og digital deling av informasjon og handel. Opprettholde virksomheten nettsteder, fra intranett til globalt tilgjengelig områder, krever folk som kan holde hver stedets informasjonen oppdatert og sikker. [+]

Få nyvinninger har hatt en innvirkning på verden av virksomheten så mye som Internett og digital deling av informasjon og handel. Opprettholde virksomheten nettsteder, fra intranett til globalt tilgjengelig områder, krever folk som kan holde hver stedets informasjonen oppdatert og sikker. Dette Postgraduate masterprogrammet vil forberede deg på en stilling i webutvikling. Denne ganske nye grad ble formet av arbeidsgivere som uttrykker deres behov for ansatte med web-utvikling ferdigheter: database management, datanettverk, informasjonssikkerhet, web-applikasjoner, etc. Dette programmet er skreddersydd for å møte denne etterspørselen ved å balansere grunn områder av forståelse og problemløsning med vekt på Web-sentrert teknologier. Våre kandidater er umiddelbart produktiv og adaptive som programmerere, webutviklere, programvareutviklere, programvare arkitekter webapplikasjoner utviklere. Som en webutvikler, kan du jobbe med et team som utvikler nettsteder og webapplikasjoner. En utdanning som legger vekt på web utvikling kan hjelpe deg med å utvikle kunnskap og ferdigheter til å bruke scripting, til grafiske verktøy designe og utvikle nettsteder og applikasjoner, og å vedlikeholde og oppdatere nettsider. Hvis du er organisert og i stand til å fungere godt sammen med andre, kan du satse på en karriere innen webutvikling. Potensielle Sysselsetting Inkluderer: PERL og CGI Programmering Tekniker Web Application Developer HTML Programmerer Nettstedet Designer database Tekniker Denne fulltidsstudium vil sette deg å jobbe med virkelige verden gruppeoppgaver og hands-on oppdrag kretser rundt følgende 3 områder av ekspertise. Database Architecture and Design (Inkludert: Database modellering, UML, SQL / MySQL / SQL Server, databaseadministrasjon, etc.). Front-End programmering (inkludert: Introduksjon til UX og web-design, wire-framing, HTML5, CSS,... [-]

Masters - Grafisk Og Interaktiv Design: Identitet, Redaksjonelt Og Web

Idep Barcelona
Campus Heltidsstudier 1 år October 2017 Spania Barcelona

Forkant av ny teknologi har ført til store endringer i alle områder av grafisk design og kommunikasjon. Ikke lenger tjener offline bare være en grafisk designer, men må også gi det høyeste nivået i det digitale og elektroniske miljøet å tilby komplette løsninger til kunder. [+]

Mastergrad studier i Datakunst. Forkant av ny teknologi har ført til store endringer i alle områder av grafisk design og kommunikasjon. Ikke lenger tjener offline bare være en grafisk designer, men må også gi det høyeste nivået i det digitale og elektroniske miljøet å tilby komplette løsninger til kunder. Derfor er kunnskap om prosessen med å bygge merkevaren eller produktet og skape en redaksjonell støtte, legge til nye ferdigheter med grafisk designer er å bli en kreativ stand til å generere kommunikasjons brikker i et web miljø som er differensial og attraktiv, samtidig som miljø og publikum. For dette, til en grafisk designer som ønsker å være konkurransedyktig på et profesjonelt nivå må også utdype de metodiske prosesser og grafiske ressurser for utvikling av trykte prosjekter som er skreddersydd til hver klient briefing, forstå behov, teknologi og de reelle mulighetene for digital grafikk området for å tilby kreative bidrag laget et nettsted et unikt og innovativt stykke. Mål Mesteren er utformet som et spesialisert kurs for å gi studentene ferdigheter som er nødvendige for å utvikle byggeprosjekter print identitet og opprettelse av media redaksjonelle ferdigheter, og en grundig opplæring i digital og interaktiv design profesjonelt miljø, med fokus oppmerksomhet på utvikling av statiske og dynamiske webprosjekter. Dermed gir den nåværende læreplanen en praktisk måte en fullstendig oversikt over de viktigste områdene av redaksjonell design og merkevare (bedriftens identitet, strategi, navngi og emballasje) samt de nødvendige skritt for å lede og design ferdigheter byggeprosjekter nettsteder og webapps. På slutten av programmet... [-]