Mastergrad program i Datakunst

Beste studieprogrammer 74 Master programmer i Datakunst 2017

Datakunst

En mastergrad er en akademisk grad tildeles enkeltpersoner som klarer å betegne et høyere nivå av ekspertise. Det er to hovedtyper av Masters - undervist og forskning.

Med det antall datamaskiner der ute kommer en etterspørsel for arbeidet med artister som kan bruke dem, og dermed en grad på datamaskinen Arts er et utmerket valg for digitalt tenkende kunstneriske individer.

Master i Datakunst

Les mer

Master (ma / MSc) Interaktive Produkt Futures

Ravensbourne
Campus Heltidsstudier Deltid 1 - 2 år August 2017 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London + 1 fler

Dette er en kreativ, prosjektbasert kurs med fokus på praktisk og teoretisk studie av produktdesign og dens forhold til samhandling. Som et avansert produkt designer, støtter dette kurset [+]

MA / MSc Interaktiv Produkt Futures

Dette er en kreativ, prosjektbasert kurs med fokus på praktisk og teoretisk studie av produktdesign og dens forhold til samhandling. Som et avansert produkt designer, støtter dette kurset din videre utvikling og vil avgrense praksis i samhandling og brukersentrert produktdesign.

Kurset utforsker vitenskapelige teorier samt industripraksis innen interaktive medier, digital kunst, underholdning og produkt design; og er en kombinasjon av to separate felt: produktdesign og interaktive medier.

I Interaktive Produkt Futures vil du fokusere på brukersentrerte designprosesser og forskning og analyse "brukermedvirkning" som hovedfokus. Det legges vekt på teknologi-mediert kommunikasjon mellom mennesker og objekter eller områder, slik at du kan bruke design og anvende teknologiske løsninger til folks uendelig behov. Du vil også undersøke hvordan teknologi gir personlighet til objekter, og dermed hvordan sikre teknologi og design er mer empatiske til mennesker og deres atferd.... [-]


12 Måneder På Heltid - Dataanimasjon, Visuelle Effekter Og Spilldesign

Think Tank Training Centre
Campus Heltidsstudier 1 år February 2018 Canada North Vancouver

Den dataanimasjon, visuelle effekter og Game Design Program ved tenketanken Training Centre er en intensiv ett års program som spesialiserer seg på den nyeste programvaren, teknikker og teknologier for å imøtekomme behovene til dagens film, TV og spillindustrien. [+]

De dataanimasjon, visuelle effekter og Game Design program på Think Tank Training Centre i Nord-Vancouver, Canada er en intensiv ettårig kurs som spesialiserer seg på den nyeste programvaren, teknikker og teknologier, og ivaretar behovene for film, TV og spill næringer. Den består av respekterte fagfolk som instruktører underviser en gjeldende læreplan, et mentorprogram, og små klasse størrelser med omfattende hands-on trening. Programmet er delt inn i tre 15 ukers semestre, med kurs integrasjon for å gi oppdrag til å overlappe og støtte hverandre. Et diplom i Dataanimasjon, visuelle effekter og Game Design vil bli tildelt etter vellykket gjennomføring av programmet kravene og demo hjul. student Uttalelser "Think Tank er en spesiell skole. Jeg ble ansatt av Bioware etter at de så min demo hjul, og jeg endte opp med å slå ut noen andre senior gutta for stillingen. " Shawn Kassian, Bioware (Environment Artist) "Å være student ved Think Tank gjorde meg føler at jeg var i en eksklusiv skole for kunstnere som ønsker å oppnå de høyeste standarder i CG skapelse." Adar Bronstein, ICON Creative Studio (Senior 3D modellering & Overflatebehandling Artist) "Det var egentlig mer en familie enn en skole. Stor, støttende mennesker som var alltid der for å hjelpe hvis jeg hadde problemer med noe, og ble også dedikert til å se meg lykkes. " Liam Jones, MPC (Teknisk Animator) "Skolen ikke bare brydde seg om min suksess, men også gjorde alt i deres makt for å sørge for at jeg hadde verktøy og ferdigheter som kreves... [-]

Master I Informatikk Og Visuelle Innholdet

Mykolas Romeris University
Campus Heltidsstudier 2 år September 2017 Sør-Korea Busan Litauen Vilnius + 2 fler

Målet med programmet er å forberede spesialister innen informatikk, stand til å skape visuelle effekter (VFX), bruke og vurdere digitale medier systemer og verktøy, og dermed gjør bruk av tverrfaglig kunnskap gjennom tekniske og kreative interaksjoner for VFX og andre digital produksjon. [+]

Masterstudier i Datakunst. Informatikk og Visual Innhold (felles studieprogram med Dongseo University, Sør-Korea) - Første og andre semester ved Mykolas Romeris University, tredje og fjerde semester ved Dongseo universitet Hvorfor dette studiet? Målet med programmet er å forberede spesialister innen informatikk, stand til å skape visuelle effekter (VFX), bruke og vurdere digitale medier systemer og verktøy, og dermed gjør bruk av tverrfaglig kunnskap gjennom tekniske og kreative interaksjoner for VFX og andre digital produksjon. Dongseo Univerity (DSU) rangerer blant de 50 topp-universiteter i Asia for internasjonalisering og er en ledende universitet i Korea i sine områder av spesialisering, inkludert Film & Imagery, IT, design og digitalt innhold; Studenter av informatikk og visuelle innholdet studiet vil få to diplomer - MRU og DSU; Under obligatorisk mobilitet i Korea studentene vil kunne bruke alle DSU infrastruktur og utstyr: 3D, 5D animasjon laboratorier, film, teater og lydopptak studioer, Apple grafikk klasserom, taket fotballbane, profesjonell svømmebasseng etc. Inntakskrav Bachelor i informatikk, informatikk Engineering, Applied informatikk (Physical Sciences); Engelskkunnskaper - nivået ikke er lavere enn B2 (etter Common Framework of Reference for språk som er godkjent av Europarådet). Distant engelsk nivå test er organisert for dem som ikke har IELTS eller TOEFL sertifikater. Internasjonal mobilitet muligheter Den internasjonal mobilitet er nødvendig: ett år Dongseo University i Busan, Sør-Korea. I tillegg kan studentene delta i ERASMUS + mobilitetsprogram som gir en mulighet til å studere ved et universitet i utlandet for 1 eller 2 semestre og gjøre internship i et annet land. Karrieremuligheter Visuelt innhold kunstnere... [-]

Master Of Fine Arts I Digital Kunst

DigiPen Institute of Technology
Campus Heltidsstudier Deltid 2 - 4 år September 2017 USA Redmond + 1 fler

Rettet mot profesjonelle kunstnere og kandidater med en bachelorgrad i kunst eller et beslektet felt, og blander dette programmet kunstfag prinsipper, blant annet en sterk vekt på figuren tegning, skulptur [+]

Rettet mot profesjonelle kunstnere og kandidater med en bachelorgrad i kunst eller et beslektet felt, og blander dette programmet kunstfag prinsipper, blant annet en sterk vekt på figuren tegning, skulptur, og kunsthistorie, med en praktisk tilnærming til studio kunstproduksjon som hjelper studentene utvikle både sin personlige dyktighet og kunstnerisk stemme. Full-Time og deltid alternativer Studentene har muligheten til å melde deg på dette programmet på heltid i to år, eller melde deltid og spre sine kurs belastning over fire år. Opptak Informasjon Søkere til Master of Fine Arts i Digital Arts program bør ha erfaring innen følgende områder: tegning, figur tegning, kunsthistorie, komposisjon, 3D-modellering, animasjon, skulptur, fargeteori, og digitalt maleri. Kandidatene må også gi en kunst portefølje på 15 til 20 prøver av kunstverk for å bli vurdert for opptak. Emner som dekkes Etter den tid de oppgraderer, vil studentene i MFA program besitter følgende kvalifikasjoner: - Omfattende 3D produksjon erfaring, inkludert muligheten til å bruke den nyeste 2D og 3D-grafikkprogrammer i bransjen, samt tradisjonelle kunstfag ferdigheter som tegning , skulptur, og maleri. - En dyp forståelse av den kreative prosessen, og 3D-grafikk produksjonsrørledningen, inkludert muligheten til å lede prosjekter fra brainstorming til ferdigstillelse. - Sterke forskning ferdigheter, særlig ettersom de forholder seg til kunsthistorien, karakter design referanser, og anatomi. - En spesialisering innen modellering, sculpting, eller tegn kunst, samt et unikt og høyt utviklet personlig stemme som demonstrert av sin avhandling. Karriere Outlook Nyutdannede av MFA-programmet vil være kvalifisert til å forfølge en rekke personaliserte og middels nivå roller... [-]

Master I Animasjon Og Visualisering

University of Technology Sydney
Campus Heltidsstudier 1 år January 2018 Australia Sydney

Den UTS Master of Animation og Visualisering er utviklet i samarbeid med Animal Logic og tilbys gjennom UTS Animal Logic Academy. Kurset utvikler samarbeids problemløsning ferdigheter og kompetanse gjennom kreativ og teknisk samarbeid i en spesialbygd studio med reelle produksjonsarbeidsstrukturer og kreative og tekniske prosjekter under veiledning og mentorer for utøvere og kreative ledere fra industrien, herunder Animal Logic. [+]

Kurset gir utfordringer og muligheter som oppmuntrer til utforsking og kompetansebygging over hele spekteret av roller i digital produksjon, animasjon, visuelle effekter og nye visualiserings disipliner. Delte arbeidspraksis lede utviklingen av sterk kompetanse i kritisk tenkning, problemløsning, design tenkning og effektiv kommunikasjon i et produksjonsmiljø. Nyutdannede er i stand til å arbeide produktivt og effektivt i en profesjonell arbeidsplass miljø.

Nyutdannede få ferdigheter som kan brukes på tvers av en rekke roller, fra animasjon og utvikling av programvare til datavisualisering, datavitenskap og på tvers av nye teknologier. De er også i stand til å skape noe nytt i tradisjonelle yrker samt drive utviklingen av nye industrisektorer.... [-]


Masters I 3D-animasjon

Escola de Cinema de Barcelona
Campus Heltidsstudier 2 år October 2017 Spania Barcelona

Med oppføringen av XXI århundre bruk av tredimensjonale bilder av syntese innen audiovisuelle animasjon har blitt et fenomen ikke å være vanlig lenger spennende. Mye av de mest fremragende animerte filmer som har blitt laget med 3D-animasjon har blitt filmhistorie som rotunder mesterverk. Filmer som Wall-E, UP, The Incredibles, Finding Nemo, [+]

Med oppføringen av XXI århundre bruk av tredimensjonale bilder av syntese innen audiovisuelle animasjon har blitt et fenomen ikke å være vanlig lenger spennende. Mye av de mest fremragende animerte filmer som har blitt laget med 3D-animasjon har blitt filmhistorie som rotunder mesterverk. Filmer som Wall-E, UP, The Incredibles, Finding Nemo, velte eller hele sagaen om Toy Story, ville ikke hatt samme effekt hvis de hadde gjort med todimensjonale animasjonsteknikker. Innhold og form som symboliserer personligheten til 3D-animasjon er selve årsaken til deres suksess. Men bruken av 3D utover deres blotte søknad i animerte spillefilmer. Det er overraskende stort antall objekter og animerte 3D-figurer som integreres med absolutte naturlighet og troverdighet som en del av en spillefilm, TV-serier eller reklame. ECIB, ved hjelp av formativ opplevelse av skolen 9zeros, har designet en mester som forbedrer både de tekniske og kunstneriske kvaliteter av studenter og deres integrering i et team lik som utviklet seg i en profesjonell animasjon arbeid. Mål The Master tar sikte på å trene studentene i å lære teknikker for å lage og animere 3D-figurer som en del av en audiovisuell produksjon, enten innen kino, fjernsyn eller videospill gratis nyhetsbrev. I løpet av det første året av Master er det i hovedsak rettet mot allmenn 3D-animasjon, lære hele prosessen med å lage figurer som inkluderer modellering, teksturer, UVS, rigging, materialer, fotografering, rendering og komposisjon. Den søker også å assimilere produksjonsprosesser og planlegger en 3D-animert audiovisuelle verk. I det andre året begreper som Layout, vekt og dynamikken i kroppslig... [-]

Mastergrad I Informatikk (MCC)

Tecnológico de Monterrey
Campus Heltidsstudier 3 semestre July 2017 Mexico Zapopan

The Graduate av Master of Computer Science kan overføre løsninger spesielt konsepter eller generell metodikk problemer og gjelder generell databehandling konsepter til den konkrete løsning av problemene i næringsliv og forskning, og kan utføre senere, om ønskelig , doktorgradsstudier i informatikk. [+]

Masterstudier i Datakunst. beskrivelse Teknologier relatert til informatikk, endre seg fort: det er en spredning av produkter både programvare og maskinvare følge av nye teorier, metoder og teknikker. Denne utviklingen gi resultater i en hastighet av foreldelse i det høye området fører til en betydelig etterspørsel etter menneskelige ressurser fra tre hovedområder: Spesialister i produktiv sektor Akademikere med kunnskap oppdatert Forskning og teknologisk utvikling The Graduate programmet er en profesjonell som kan ikke bare følge den raske teknologiske utvikling, men bidrar også med innovative forslag innen informatikk og dermed til å svare på de store utfordringene i dagens verden. The Graduate av Master of Computer Science du kan overføre løsninger bestemte begreper eller generelle metodikk problemer og gjelder generell databehandling konsepter til den konkrete løsning av problemene i næringsliv og forskning, kan deretter utføres, hvis ønskelig, doktorgradsstudier i informatikk. spesialitet område systemutvikling Grafikk og animasjon intelligente systemer datagrafikk og animasjon Nettverk og datasikkerhet Kursmålet Master of Computer Science mål: Lykkes i informatikk spesialister i stand til å bidra til problemene i produktivt miljø og / eller forskning løsning. Utvikle fagfolk i stand til å arbeide effektivt og samarbeid i tverrfaglige grupper arbeid. Tog ledere fungere som endringsagenter i sitt arbeidsfelt. Danne innovative fagfolk og gründere i stand til å generere patenter, produkter og teknologi-baserte selskaper. Utvikle talent i stand til å tilpasse seg teknologiske og metodiske endringer i Computer Science. Adressert til Master of Computer Science er rettet mot: Fagfolk i databehandling, enten utviklere, konsulenter, trenere og forskere; for de... [-]

Master I Grafisk Design

Polytechnic of Leiria
Campus Heltidsstudier 24 måneder October 2017 Portugal Leiria

Programmet har som mål å gi studentene den konseptuelle og praktiske ferdigheter på høyt faglig nivå i bestemte områder av grafisk design og kommunikasjon for flere plattformer. [+]

master i grafisk design The Masters i Grafisk Design ESAD.CR har som mål å gi studentene den konseptuelle og praktiske ferdigheter på høyt faglig nivå i bestemte områder av grafisk design og kommunikasjon for flere plattformer, som har moderne visuell kultur. Tilgangsvilkår Innehavere av en bachelorgrad eller juridisk tilsvarende i Communication Design, Grafisk Design, Multimedia Design, Product Design, Fine Arts, New Media, som er interessert i å forfølge studier i området av grafisk design; Innehavere av en utenlandsk akademisk bachelorgrad etter en første syklus av studier organisert i henhold til prinsippene i Bologna-prosessen i grafisk design og relaterte områder; Innehavere av en utenlandsk bachelorgrad som er anerkjent som å møte målene i en grad av Vitenskaps-Teknisk Council of ESAD i grafisk design og relaterte områder; Innehavere av en akademisk, vitenskapelig eller faglig pensum som er anerkjent som attesterer kapasitet til å gjennomføre denne syklusen av studier av vitenskapelig-tekniske Council of ESAD. studieplan Master of Graphic Design ESAD.CR fokuserer på å forberede studentene med et sett av teoretiske og praktiske studier i moderne grafisk design, typografi brukt, grafisk design for moderne kommunikasjonsmidler og merkevarebygging. Kursene er supplert med seminarer og forskningsmetoder som utforske kommunikasjonsdesign konseptuelt og operasjonelt, nærmer samtidig eksperimentelle og profesjonelle dimensjoner. De to siste semestrene fokusere på utarbeidelse av vedvarende praktisk design arbeid som kunne erstattes av et internship. Annen informasjon Nyutdannede i Master of Graphic Design kan fungere i de områdene av redaksjonell design, emballasje, typografi, informasjonsdesign, generisk design for TV eller kino, illustrasjon, art direction, branding, multimedia... [-]

Master I Webdesign

Scuola Politecnica di Design SPD
Campus Heltidsstudier 1 år March 2018 Italia Milan

Web Design Master Kurset består av teori leksjoner, workshops og web design kurs. Teknisk opplæring tilbyr XTML, CSS design, Dreamweaver, motion design ... [+]

Master i webdesign

 

Web Design Master Kurset består av teori leksjoner, workshops og web design kurs. Teknisk opplæring tilbyr XTML, CSS design, Dreamweaver, motion design, flash og photoshop klasser. På denne måten studentene tilegne seg faglig kompetanse kombinert med en metodisk bevissthet om hele designprosessen.

 

 

VARIGHET

Master i Web e Multimedia Design varer i ett år (fra oktober til desember med en sommer pause i august) .Det vil være minimum 20 undervisningstimer per uke. Oppmøte er obligatorisk og full tid.

 

 

Internship

På slutten av timene, skal studentene starte et internship i selskaper eller studioer av sektoren... [-]


Master I Webutvikling

East London University
Campus Heltidsstudier 2 år February 2018 Sør-Afrika East London

Få nyvinninger har hatt en innvirkning på verden av virksomheten så mye som Internett og digital deling av informasjon og handel. Opprettholde virksomheten nettsteder, fra intranett til globalt tilgjengelig områder, krever folk som kan holde hver stedets informasjonen oppdatert og sikker. [+]

Få nyvinninger har hatt en innvirkning på verden av virksomheten så mye som Internett og digital deling av informasjon og handel. Opprettholde virksomheten nettsteder, fra intranett til globalt tilgjengelig områder, krever folk som kan holde hver stedets informasjonen oppdatert og sikker. Dette Postgraduate masterprogrammet vil forberede deg på en stilling i webutvikling. Denne ganske nye grad ble formet av arbeidsgivere som uttrykker deres behov for ansatte med web-utvikling ferdigheter: database management, datanettverk, informasjonssikkerhet, web-applikasjoner, etc. Dette programmet er skreddersydd for å møte denne etterspørselen ved å balansere grunn områder av forståelse og problemløsning med vekt på Web-sentrert teknologier. Våre kandidater er umiddelbart produktiv og adaptive som programmerere, webutviklere, programvareutviklere, programvare arkitekter webapplikasjoner utviklere. Som en webutvikler, kan du jobbe med et team som utvikler nettsteder og webapplikasjoner. En utdanning som legger vekt på web utvikling kan hjelpe deg med å utvikle kunnskap og ferdigheter til å bruke scripting, til grafiske verktøy designe og utvikle nettsteder og applikasjoner, og å vedlikeholde og oppdatere nettsider. Hvis du er organisert og i stand til å fungere godt sammen med andre, kan du satse på en karriere innen webutvikling. Potensielle Sysselsetting Inkluderer: PERL og CGI Programmering Tekniker Web Application Developer HTML Programmerer Nettstedet Designer database Tekniker Denne fulltidsstudium vil sette deg å jobbe med virkelige verden gruppeoppgaver og hands-on oppdrag kretser rundt følgende 3 områder av ekspertise. Database Architecture and Design (Inkludert: Database modellering, UML, SQL / MySQL / SQL Server, databaseadministrasjon, etc.). Front-End programmering (inkludert: Introduksjon til UX og web-design, wire-framing, HTML5, CSS,... [-]

Mastergrad I Multimedia Etableringen

laSalle Barcelona Postgraduate
Campus Heltidsstudier September 2017 Spania Barcelona

Master i Multimedia Creation (MCM) fokuserer på tre disipliner: Transmedia (Narativa, seriøse spill og gamification), Interaction (HCI, frie mennesker objekter) og underholdning (rigging, motion capture). studenten den kunnskapen som trengs for å lage multimedia prosjekter fra disse perspektivene er gitt. [+]

Masterstudier i Datakunst. Den Master i Multimedia Creation (MCM) Det fokuserer på tre disipliner: Transmedia (Narativa, seriøse spill og gamification), Interaction (HCI, frie mennesker objekter) og underholdning (rigging, motion capture). studenten den kunnskapen som trengs for å lage multimedia prosjekter fra disse perspektivene er gitt. Eksperter Titler: trans animasjon interaksjon Teknologier i MCM Teknologi er sentrum av multimedia skapelsen. Apps, interaktive installasjoner, sensorer, naturlig samspill ... i MCM ideer er begrepsfestet og materialisert på den måten som er mest hensiktsmessig å lage en minneverdig opplevelse. Metodikk MCM er basert på filosofien "Eksperimentelle Multimedia" og "learning by doing", dvs. at du lærer så praksis er gjort. Alle kurs er basert på gjennomføring av prosjekter som er satt ut i praksis den kunnskap ervervet. interaktiv læring Cross-disiplin: tverrfaglige arbeidsgrupper Implementering av Serious Games som katalysatorer for kunnskap basert på oppdagelsen i selve opplevelsen læring og prosjekt Aktuelle parametere smidig utvikling og administrasjonsverktøy Programmet er undervist i en enkel modulær og fleksibel plass, Media Dome Samarbeid med bedrifter delt metodikk med Entertainment Technology Center Hva forberede dere? Konfrontere etableringen av et produkt eller en interaktiv tjeneste, uansett størrelse og sin søknadsperioden. Gi global kjennskap til multimedieinnhold (kreativitet, manus, brukeropplevelse, design, teknologi, innhold og management) for å sikre de nødvendige baser som tillater produksjon og forteller egnede ideer starter utforming rettet mot sluttbruker, den implementering og arkitektur av informasjonen involvert og den mest hensiktsmessige håndteringsmekanisme. Studenten, på slutten, kunne kommunisere, uavhengig av input profil, med de tre store roller i bransjen: produsent, artist og... [-]

Master I Animasjon Og Visuelle Effekter

Academy of Art University
Campus eller nettstudier Heltidsstudier 2 - 3 år September 2017 USA San Francisco

UD i Animasjon & Visual Effects-programmet fokuserer på å utvikle ferdigheter i ett av de mange områder av ekspertise innen animasjon og visuelle effekter industrien. Programmet utdanner studenter i alle aspekter av animasjon og visuelle effekter, fra tanker til post produksjon. [+]

Den UD i Animasjon & Visual Effects-programmet fokuserer på å utvikle ferdigheter i ett av de mange områder av ekspertise innen animasjon og visuelle effekter industrien. Programmet utdanner studenter i alle aspekter av animasjon og visuelle effekter, fra tanker til post produksjon. Kommunikasjon, samarbeid og tidsstyring ferdigheter er vektlagt gjennom hele programmet for å sikre kandidater er akklimatisert til den intense profesjonell kultur som venter dem. MFA Animasjon & Visual Effects Enhet Krav Store 27 enheter Regissert Study 18 enheter Graduate Liberal Arts 12 enheter Valgfag * 6 enheter SUM 63 enheter * Per direktør godkjenning MFA Animasjon & Visual Effects Grad Krav Vellykket gjennomføring av Final Thesis Prosjekt Minimum 2,0 kumulativ GPA Minimum karakteren C i alt kreves 63 enheter MFA Program læringsutbytte Hovedfagsstudenter vil møte følgende student ytelseskriterier: MFA Thesis Prosjekt Presentere en original avhandling konsept verdig MFA grad Demonstrere gjennomførbarheten av avhandlingen prosjekt Lag en profesjonell standard prosjekt, med aktuell innhold for næringen, utstillingsvindu teknisk og kunstnerisk evne. Tekniske ferdigheter Demonstrere anlegget med animasjon teknologi og programvare. Presentasjons ferdigheter Klart diskutere arbeid og arbeidsflyt prosess med en gjennomgang komité, ved hjelp av industrien terminologi. Effektivt kaste ideer til gjennomgangen komiteen Lag visuelt spennende, faglig kvalitet presentasjonsmateriale Førproduksjonsenheter Skills (prosjektutvikling) Gjennomføre prosjekter som viser hensyn til: forskning, analytisk tenkning, detalj, fleksibilitet i problemløsning, og revisjon. Samarbeid Samarbeide effektivt å produsere kreative prosjekter Profesjonell Readiness Presentere en omfattende demo hjul / portefølje demonstrerer profesjonelt nivå prestasjon av spesialferdigheter Vise ansvarlighet for planlegging av komplekse prosjekter, prioritere oppgaver og møte... [-]

Master I Grafisk Design

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Heltidsstudier 10 måneder November 2017 Italia Milan

Den grafiske designen feltet er i stadig utvikling. Fagområdene og deres spesialiseringer, kommunikasjonsmarkedet og selskapene arbeider i, stige og utvikle seg er speedly endring, samt den teknologiske scenario. The Master utdanner fagfolk i stand til riktig administrere et team, effektiv i å håndtere en integrert arbeidsflyt. En fagperson som kan bygge, administrere og sluttføre en visuell kommunikasjon prosjekt: fra strategi, konsept, opp til den mest korrekte realisering for trykk eller sosiale medier. [+]

Masterstudier i Datakunst. DENNE programmet undervises på italiensk TARGET - Som et spørsmål om faktum, er Master kurset adressert til alle som har studert kommunikasjon, grafikk og design og er ute etter en avansert opplæring til å arbeide i feltet av grafikk med evne og profesjonalitet. Methedology og struktur - The Master kurs - med sin 10-måneders varighet (7 måneder i klasserommet + 3 for scene / felt prosjekt) og deltid oppmøte - utdanner fagfolk i kommunikasjon feltet ved å utvikle ledelsesmessige ferdigheter og en prosjektkultur forankret i designhistorie. Men mest av alt gir det en metode, en struktur og en prosess organisert på en ledelsesmessige måte. Hoved består av tre trinn. Det første trinnet er rettet mot å skaffe kunnskap om kommunikasjon prosjektkultur, styrke de teknisk-instrumentell ferdigheter, og på å utvikle grunnleggende forskning gjennom en frontal undervisning metodikk, veiledet prosjekt lab og selvstudium. Undervisningen er lagt til eksperter og fagfolk i de forskjellige disiplinene. Det andre trinnet av veien tar sikte på å håndtere kommunikasjonen prosjektet i alle trinn og foregår i samarbeid med selskaper og / eller eksterne organisasjoner. Det siste trinnet av Master kurset omfatter scenen / feltprosjekt. Stadier er realisert som individuelle arbeidsperioder - i Italia eller eventuelt i utlandet - i ett av selskapene som samarbeider med IED. De varer i minst tre måneder, og lar studentene til å anvende de utviklede verktøy og kunnskap i en konkret opplevelse ved å måle med den profesjonelle prosedyren. Alternativt til scenen, kan studentene være involvert i et... [-]

Master Kunstnerisk Leder I Videospill Etableringen

Autograf
Campus Heltidsstudier 2 år October 2017 Frankrike Paris

Dette Master ønsker å være veldig konkret. Det er bygget rundt studenten video spillprosjekt. Disse vil ha til å designe, utvikle, publisere og markedsføre sine spill. [+]

Pascal Luban, spilldesigner og kreativ leder (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), er referanse profesjonelle som er ansvarlig for pedagogisk validering av denne opplæringen. Dette Master ønsker å være veldig konkret. Det er bygget rundt studenten video spillprosjekt. Disse vil ha til å designe, utvikle, publisere og markedsføre sine spill. Hvis det vet suksess, kan de selv generere inntekter. Og hvis det ikke er tilfelle, er det faktum av å se navnet hans i forbindelse med en publisert spillet er et flott visittkort. Program: - Advanced Academic Training: Computer Graphics, programmering, design - Introduksjon til nye ferdigheter: markedsføring, prosjektledelse, juridiske baser - Utvikling av et spillkonsept og sin prototype. - Game Development - Klargjøring av markedsføringskampanje - Offentliggjøring og markedsføring av spillet (overvåking av samfunnet, fortsetter kommunikasjonskampanje, animasjon spill) - Akademisk Avansert trening for å forberede dem for å sette opp sitt eget studio: Entreprenørskap, styring - Utarbeidelse av en andre prosjekt (individuell eller gruppe) at studentene vil søke å utvikle etter master. Treningen krever 25 uker med obligatorisk opplæring på arbeidsplassen. Opplæring mål: Den industrielle stoff av spillindustrien i dag består hovedsakelig av små lag begynner å utvikle sitt eget prosjekt. Publisering spillet hans har blitt nøkkelen til å overbevise investorer eller FAJV og låse fremtidig finansiering. Formålet med dette kurset er at studenten: - Design og utvikle et videospill - Ta den kompetansen det er behov for enheter - Gi mulighet til å menge deg med realitetene i den post-publisering - Above tilby den første muligheten ved å tillate det... [-]

Mastergrad I Figuranimasjon 2D Og 3D

Seeway - Barcelona
Campus Deltid 9 måneder October 2017 Spania Barcelona

Tegnet animasjon er et yrke som baserer sin hemmelighet i å gi liv og sjel inn i livløse elementer priori. Denne evnen er det genererer en jernbaneforbindelse mellom karakter i den animerte stykke og publikum. [+]

Masterstudier i Datakunst. Tegnet animasjon er et yrke som baserer sin hemmelighet i å gi liv og sjel inn i livløse elementer priori. Denne evnen er det genererer en jernbaneforbindelse mellom karakter i den animerte stykke og publikum. Av denne grunn har vi utviklet et program som utover utvikle og avgrense teknikker for 2D- og 3D-animasjon fokuserer på å finne og forbedre din egen stil. Gjennom programmet vil du arbeide med de verktøyene som er vanligst brukt i profesjonelle miljøer for å animere figurer og høyt nivå tegn. Du finner deg selv involvert i et læringsmiljø første nivå, lære av gode fagfolk fra animasjonsindustrien, bli involvert i prosjekter 100% ekte. Du vil få mulighet til å delta i workshops, seminarer, mesterklasser og spesialiserte hendelser i verden av animasjon, for å oppmuntre dine kreative og tekniske kapasitet på sitt beste. sammendrag Kvalifisering: Master Degree fra University of San Jorge Studiepoeng: 40 studiepoeng Timer: mandag, onsdag og fredag fra 18:30 til 21: 30 h. Mode: Barcelona Språk: kastiljansk Semester: oktober til juni. observasjoner: klasseromsundervisning. 100% praktisk veiledning. Små grupper. Tilgang til arbeidsmarkedet. Mål Som student vil du utvikle ferdigheter og evner som er nødvendige for å gi liv og sjel til alle typer livløse objekter og karakterer, på denne måten vil du være i stand til å fullføre forklaringskraft av tegnene. Som en del av dette, vil du mestre prinsippene om biomekanikk og tolkning å gjelde animasjoner i både 2D og 3D. Adressert til The Master er spesielt designet for studenter og... [-]