$close

Filtre

Se resultater

Master programmer i Designledelse i Milan Italia

En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.Offisielt kjent som Republikken Italia, landet er funnet i Sør-Europa. Det offisielle språket er italiensk og den kulturelle rike hovedst… Les mer

En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.

Offisielt kjent som Republikken Italia, landet er funnet i Sør-Europa. Det offisielle språket er italiensk og den kulturelle rike hovedstaden er Roma. Mange av verdens 's eldste universiteter ligger i Italia, særlig ved Universitetet i Bologna (grunnlagt i 1088). Det er tre Superior Graduate Schools med "universitetsstatus ", tre institutter med status for Doctoral Colleges, som fungere på graduate og post-graduate-nivå.

For alle de som er interessert i å studere mote og trender Milan er det beste stedet å gå. Den har alle de gode opplæringsinstitusjoner som gir god kvalitet på opplæringen til en rimelig pris. Universitetet i Milano og Polytechnic University of Milan er noen av de kjente universiteter.

Topp universiteter Mastergrad program i Designledelse i Milan i Italia

Minimér
Les mer om å studere i Italia
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
SDA Bocconi
Milan, Italia

Master in Fashion, Experience & Design Management (MAFED) er en intensiv 1-års heltidserfaring som gir deg de mest solide lederegenskapene for å jobbe i svært kreative bra ... +

Master in Fashion, Experience & Design Management (MAFED) er en intensiv 1-års heltidserfaring som gir deg de mest solide lederegenskapene for å jobbe i svært kreative bransjer, hvor verdien av ubegrenset fantasi må kombineres med forbedret metoder og analytiske evner, konsekvente strategier og nøye målrettede markedsføringsinitiativer, nye ledelsesverktøy og strenge KPI -er. -
Master
Fulltid
Engelsk
jan. 2023
07 okt. 2022
Campus
 
POLI.design
Milan, Italia

Den internasjonale masteren er utviklet i fellesskap av MIP Politecnico di Milano og POLI.design . "En ny type designledere kan hjelpe bedrifter å frigjøre sine forretningspot ... +

Den internasjonale masteren er utviklet i fellesskap av MIP Politecnico di Milano og POLI.design . "En ny type designledere kan hjelpe bedrifter å frigjøre sine forretningspotensialer ved meningsfulle innovasjoner." I en kompleks verden full av teknologi, raske sosiokulturelle endringer og ekstremt konkurransedyktige forretningsutfordringer, blir ledere bedt om å låse opp en trinnvis endring i virksomhetens ytelse. Å se for seg meningsfulle innovasjoner, lede menneskesentriske transformasjoner og engasjere ansatte gjennom ansvarlige formål representerer de endelige målene å nå. Kulturprosjektet på grunnlag av International Master in Strategic Design for Innovation and Transformation (SDIT), utviklet i fellesskap av MIP Politecnico di Milano og POLI.design , har som mål å forberede designere og ledere for å navigere og drive de faktiske komplekse utfordringene og for å avskjære den økende etterspørselen – fra store selskaper og virksomheter som driver med forretningsrådgivning – etter profesjonelle profiler som er i stand til å kombinere designholdning og -evner med klassiske analytiske-lederegenskaper. Dette innebærer planlegging, koordinering og implementering av konsistente designoperasjoner og prosesser for å møte designretningen, det strategiske rammeverket og ytelsesmålene. Hvorfor velge oss? Store selskaper og konsulentselskaper må strategisk blande markedsinnovasjon og transformasjonsprosesser, spesifikt redesigne den interne modusen for å tenke ut nye produkter og forretningsmodeller. For å takle slike store utfordringer er bedrifter fascinert av ferdigheter som kombinerer strategi og design. Rollen til designere i selskaper har endret seg dramatisk de siste årene, og den er fortsatt under utvikling: designere blir bedt om ikke bare å eie omfanget av det overordnede prosjektet, identifisere nye muligheter og mobilisere midler for å oppnå dem, men også å lede innovasjon og strategiske prosesser, administrere byråer og ressurser, analysere data og generere verdifull innsikt. Samtidig leter selskaper etter ledere som er godt utstyrt med en designholdning som et kraftig verktøy for å blande klient- og interessentperspektiver med markedsmuligheter, for å se for seg strategiske retninger som utnytter fremvoksende atferd, nye sosiokulturelle trender og mulighetene som tilbys av digitale teknologier. For å møte disse økende behovene har MIP Politecnico di Milano og POLI.design fellesskap utviklet International Master in Strategic Design for Innovation and Transformation (SDIT), et 1-årig program strukturert i fire hovedinnholdsblokker. SDIT har til hensikt å involvere ledere som ønsker å kombinere en investering i kunnskap med sine arbeidsforpliktelser. SDIT tar sikte på å trene fagfolk og ledere i å kombinere designholdninger og -evner med klassiske analytiske-lederegenskaper. Dette innebærer planlegging, koordinering og implementering av konsistente designoperasjoner og prosesser for å møte designretningen, det strategiske rammeverket og ytelsesmålene. -
Master
Fulltid
Engelsk
sep. 2022
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 
Milano Fashion Institute
Milan, Italia

Master in Lifestyle Management: Design, Wellness & Events er rettet mot å trene fagfolk som vil fungere som en bro mellom kreative og ledelsesmessige prosesser i livsstils ... +

Master in Lifestyle Management: Design, Wellness & Events er rettet mot å trene fagfolk som vil fungere som en bro mellom kreative og ledelsesmessige prosesser i livsstils- og kreative baserte næringer. Fra å være junior merkevaresjef, til produktsjef, merchandisesjef eller event manager, er fellesnevneren å forstå og styre kompleksiteten i kreative designprosesser, samt prosjekter som er rettet mot å designe tjenester, immaterielle forhold, merkeidentiteter og kraftig historiefortelling. Tradisjonelle selskaper, fra mote til design, tenker radikalt på sine forretningsmodeller, designer nye strategier for å målrette mot nye kundesegmenter og imøtekomme behovene til en ny, krevende, uventet kundebase. Derfor flytter merkevarer seg inn i livsstil, fra mote, til design, velvære, opplevelser og begivenhetsstyring også. Dette krever solid kunnskap om et tilbudssystem som typisk er designet rundt symboler, verdier, immaterielle ting, kunnskap, blandet med håndverk og inspirasjonskunsten, med utgangspunkt i fortreffelighetssystemet til Made in Italy, utviklet seg til Lifestyle-merkevarebygging og den italienske livsstilen . Når grensene blir visket, kommer overbevisende utfordringer foran i en ny metabransje. Ved å slå sammen tradisjonelle ferdigheter, designe og markedsføre merkeopplevelser, representerer Master in Lifestyle Management koblingen mellom forretningsstyring og designledelse. Fra å skreddersy innovative "kundesentriske" strategier, til å se for seg livsstilsoppstart. -
MA
Fulltid
Engelsk
30 jan. 2023
30 nov. 2022
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med stipendet vårt.
United International Business Schools
Milan, Italia +8 Mer

Vår akademiske kalender er basert på et kvartssystem (1 kvartal = 10 uker). På grunn av programmets fleksible struktur og modulutforming er det flere startdatoer i begynnelsen ... +

Vår akademiske kalender er basert på et kvartssystem (1 kvartal = 10 uker). På grunn av programmets fleksible struktur og modulutforming er det flere startdatoer i begynnelsen av hvert kvartal og hver periode i oktober, november, januar, februar, april, mai, juli og august. Alle universiteter følger samme akademiske kalender. -
MA
Fulltid
Deltid
9 - 36 måneder
Engelsk
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 
POLI.design
Milan, Italia

Spesialiserende Master innebærer utdybning av problemer knyttet til utformingen av en ny form for markedsføring og ledelse i luksusbransjen, med involvering av transversale di ... +

Spesialiserende Master innebærer utdybning av problemer knyttet til utformingen av en ny form for markedsføring og ledelse i luksusbransjen, med involvering av transversale disipliner og i henhold til temaer og strategier som tilhører de to feltene Design og økonomisk ledelse. -
Master
Fulltid
Engelsk
21 nov. 2022
21 okt. 2022
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier