close

Filtre

Se resultater

Mastergrad studier i Digital kommunikasjon i Madrid Spania

Fordelene med en mastergrad går utover forbedre inntjeningspotensialet. De kan gi deg personlige og faglige ferdigheter til å akselerere utviklingen. De er også en mulighet til å skille deg fra dine kolleger, vil mange av dem har lignende A-nivå og lavere kvalifikasjoner.Spania, offisielt Kongeriket Spania, er en suveren stat og et medlem i Den europeiske union. Det ligger på den iberiske ha… Les mer

Fordelene med en mastergrad går utover forbedre inntjeningspotensialet. De kan gi deg personlige og faglige ferdigheter til å akselerere utviklingen. De er også en mulighet til å skille deg fra dine kolleger, vil mange av dem har lignende A-nivå og lavere kvalifikasjoner.

Spania, offisielt Kongeriket Spania, er en suveren stat og et medlem i Den europeiske union. Det ligger på den iberiske halvøya i det sørvestlige Europa. Spanske universiteter regulere tilgang til sine egne grader og de fikse de faglige avgifter. De kan også tilby uoffisielle videreutdanning grader. Hovedstaden Madrid har muligens det største antall barer per innbygger av alle europeiske byer og et svært aktivt natteliv.

Madrid City er hovedstaden i Spania. Det er et byområde med over 3 millioner innbyggere. Den har en arena som heter Las Ventas som vert for den årlige tyrefekting hendelsen. Byen har mange offentlige og private universiteter.

Beste Master i Digital kommunikasjon i Madrid i Spania

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
format_list_bulleted Filtre
EAE Business School
Barcelona , Spania +1 Mer

Master i bedrift og digital kommunikasjon er designet for å trene kommunikasjonsfagfolk som er originale, kreative og effektive når de utvikler kommunikasjonsplaner, og som og ... +

Master i bedrift og digital kommunikasjon er designet for å trene kommunikasjonsfagfolk som er originale, kreative og effektive når de utvikler kommunikasjonsplaner, og som også er forberedt på å jobbe både i selskaper og organisasjoner og i kommunikasjonsbyråer. Fagpersoner som er i stand til å perfeksjonere kommunikasjons-, PR- og annonseringsstrategier på en innovativ måte og fremfor alt tilpasset kanalene som målgruppen beveger seg gjennom. Alt dette med forbedring av vårt omdømme som hovedmål, noe selskaper og kommunikasjonsrådgivere identifiserer som en avgjørende faktor for veksten i en organisasjon i de kommende årene. -
Master
Fulltid
10 måneder
Spansk
May 2021
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Madrid
Madrid , Spania

Kan vi snakke i dag om Fashion 2.0? Hva er virkningen av Internett på virkeligheten til merkevarer og deres kommunikasjonsstrategier? Hvordan endrer reglene seg med den nye om ... +

Kan vi snakke i dag om Fashion 2.0? Hva er virkningen av Internett på virkeligheten til merkevarer og deres kommunikasjonsstrategier? Hvordan endrer reglene seg med den nye omgjengeligheten, deltakelsen og kommunikasjonen? Motefenomenet reagerer på den digitale utfordringen, og står overfor omregulering av reglene. Sosiale endringer, nye teknologier, sosiale nettverk, forbrukerutvikling og demokratisering av mote har ført til at merkevarer har tenkt på nytt å tenke på kommunikasjons- og markedsføringsstrategier. For mange har denne "digitale tidsalderen" vært en mulighet til å gjøre seg kjent, posisjonere eller til og med gjenoppfinne seg selv. Identiteten til et merke er en nøkkelfaktor for å definere en omfattende og sammenhengende strategi, ikke bare i utformingen av hver kolleksjon, men også i forretningsmodellen, produktene eller målgruppen. Det er derfor viktig at alle avdelinger jobber mot et enkelt mål og gir merkevaren gjenkjennelige og felles verdier, og dermed styrker posisjoneringen i et dynamisk og interaktivt miljø som det nåværende. På bakgrunn av dette forutsetningen forstår vi viktigheten av gode kommunikasjonsstrategier i enhver mote- og livsstilsvirksomhet, uavhengig av størrelse eller stilling. Enten det er en del av luksushandelen eller en liten håndverkerbedrift, trenger den en identitet. Vi er alle klar over betydningen av media og påvirkningskraften som har nådd denne sektoren, derav viktigheten av Blended Master i mote Digital kommunikasjon og markedsføring, som tilbyr en omfattende visjon, fra grunnlaget for tradisjonell kommunikasjon til den nåværende digitalt økosystem, som vil bringe oss til konsepter som digital kommunikasjon, bloggplattformer, sosiale nettverk (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, etc.), styringsverktøy og analyse, etc., som gir studenter med ferdighetene som trengs for å bli effektive og flerfaglige fagpersoner. -
Master
Fulltid
11 måneder
Engelsk
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 
IMF Business School
Madrid , Spania

Få en dobbel grad i Master i digital markedsføring IMF Universidad de Nebrija på ett år og bli med i samfunnet av fagfolk med mest boom av øyeblikket. Den eneste nettbaserte m ... +

Få en dobbel grad i Master i digital markedsføring IMF Universidad de Nebrija på ett år og bli med i samfunnet av fagfolk med mest boom av øyeblikket. Den eneste nettbaserte mesteren hvor du lærer å utvikle en markedsplan, å fange (SEO, SEM, sosiale nettverk, reklameformater, innhold), konvertere (elektronisk handel) og utføre en tilstrekkelig webanalyse. -
Masters
Fulltid
Deltid
12 måneder
Spansk
Campus
Nettstudier
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med et stipend fra oss
Universidad Complutense de Madrid
Madrid , Spania

Universitetsstudiet tilbyr omfattende opplæring: fra teori og forskning til profesjonell praksis; fra kino og TV til videospill eller multimedia; fra manus og prosjekt til rea ... +

Universitetsstudiet tilbyr omfattende opplæring: fra teori og forskning til profesjonell praksis; fra kino og TV til videospill eller multimedia; fra manus og prosjekt til realisering og redigering; fra audiovisuell produksjon til bedriftsledelse. -
Master
Fulltid
Deltid
2 semestre
Spansk
sep. 2021
01 feb. 2021
Campus
 
Universidad Europea
Villaviciosa de Odón , Spania

Den digitale økonomien står for 22% av spansk BNP i 2020, og kommunikasjonsmarkedet krever integrerte fagfolk med kunnskap om markedsføring.

Den digitale økonomien står for 22% av spansk BNP i 2020, og kommunikasjonsmarkedet krever integrerte fagfolk med kunnskap om markedsføring. -
Master
Fulltid
9 måneder
Spansk
Campus
 
Instituto Universitario de Posgrado (IUP)
Madrid , Spania

Konfrontert med de endringer som genererer et digitalt miljø i strukturen, produksjon og håndtering av informasjon, tilbyr mastergrad i journalistikk og digital Online en glob ... +

Konfrontert med de endringer som genererer et digitalt miljø i strukturen, produksjon og håndtering av informasjon, tilbyr mastergrad i journalistikk og digital Online en global visjon og en dypere praksis .... -
Masters
Fulltid
Deltid
10 måneder
Nettstudier
 
EAE Business School
Madrid , Spania

Global Master i bedrift og digital kommunikasjon er designet for å trene fagfolk i forretningskommunikasjon, som samler kunnskap på en integrert måte, for å gi organisasjonene ... +

Global Master i bedrift og digital kommunikasjon er designet for å trene fagfolk i forretningskommunikasjon, som samler kunnskap på en integrert måte, for å gi organisasjonene en ryddig og sammenhengende kommunikasjon. -
Master
Deltid
12 måneder
Spansk
May 2021
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 
Universidad Complutense de Madrid
Madrid , Spania

Master in Digital Letters: Advanced Studies in Electronic Textualities svarer på et behov i dag: å utfylle både filologiske og humanistiske studier og datastudier med tilegnel ... +

Master in Digital Letters: Advanced Studies in Electronic Textualities svarer på et behov i dag: å utfylle både filologiske og humanistiske studier og datastudier med tilegnelse av teknologisk kunnskap og ferdigheter innen elektroniske tekstualiteter. -
Master
Fulltid
Deltid
2 semestre
Spansk
sep. 2021
01 feb. 2021
Kombinert nett & campus
Campus
Nettstudier
 

TIPS! kontakt oss her hvis du representerer en skole og vil legge til programmene dine i oversiktene våre