Master i Journalistikk og massekommunikasjon

Topp 267 Mastergrad studier i Journalistikk og massekommunikasjon 2017

Journalistikk og massekommunikasjon

Makten over informasjonen er en av de sterkeste formene for makt som finnes, men den er ofte vanskelig å få øye på. Journalistikk er et fag som gir deg noe av denne makten. Ikke bare gir journalistikken deg kunnskapens kraft, men den setter også etikken og uavhengigheten din på prøve. Journalistikk handler ikke bare om å skrive vanlige nyhetsartikler - noe som kanskje ikke alltid slår en som spennende og kreativt - dette faget gir deg muligheten til å bruke mange talenter og evner. En mastergrad i journalistikk er et spennende første steg i retning av en karriere i en krevende og givende bransje.

Hvis tenker på å ta en master i journalistikk fordi du er en evetyrer av natur, hvis farene lokker like mye som gleden ved å fortelle en historie, da kan undersøkende journalistikk eller krigsjouralistikk være noe for deg. For fotografer er det fotojournalistikk som gjelder. Om du følger med på det siste nye innen vitenskap, kan du kaste deg over mulighetene som innovasjons- og vitenskapsjournalistikk gir. Det finnes også andre grener du kan utforske innenfor en master i journalistikk, som for eksempel nettjournalistikk, spilljournalistikk, kjendisnyheter og samfunnsjournalistikk.

Følg lenkene på siden for å se etter flere muligheter og for å finne ut om noen av disse mastergradene i journalistikk stemmer overens med ditt bilde av en interessant og utfordrende karriere. Ta det neste steget mot en master i journalistikk i dag!

Les mer

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Université Internationale de Casablanca
Campus Heltidsstudier 2 år August 2017 Marokko Casablanca

Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. [+]

Masterstudier i Journalistikk og massekommunikasjon. Denne treningen varer i to år (M1 og M2) eller 4 semestre totalt. Det er for studenter som ønsker å videreutvikle sine kunnskaper i verden av markedsføring og kommunikasjon, forstå markedstrender fra forventningene til forbrukere, men også utvikle sine analytiske, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter for å utføre beslutninger i en organisasjon. Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. Opptak i M1 Tilgang første året Master (M1) krever et nivå av diplom grad i ledelse og økonomi eller tilsvarende (bac 3) i de områdene ledelse eller andre lignende formasjoner som relevans vil bli vurdert av lærerteam. Vilkårene for tilgang Utvalget følger: File Study Fransk test: skrive test Norsk test: For UIC nyutdannede B1 CEFR Nivå test For kandidater fra andre institusjoner: B2 CEFR Nivå test muntlig intervju på generell kunnskap og potensialet for eleven å lykkes i deres valgte Master. MULIGHETER Gjennom løpet av denne sektoren program, rik på teoretisk, men også praktisk læring, vil våre vinnere har mulighet til å praktisere handler høye ansvar som: Product Manager Kommunikasjon offiser Assistant Product Manager Prosjektleder i et kommunikasjonsbyrå Community Manager Salgssjef eller assistent Manager Key Account Brand Manager (Brand Manager) Konsulent i markedsføring og salgsstrategi [-]

Offisiell Mastergrad I Politisk Og Institusjonell Kommunikasjon (mastergrad I Markedsføring, Rådgivning Og Politisk Kommunikasjon - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus Heltidsstudier 1 år May 2018 Spania Madrid

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). [+]

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). Lærere opptjent i Master bokføres automatisk, uten å måtte ta ekstra kurs for tilgang til doktorgradsstudier ved Universitetet i Santiago de Compostela og Murcia via programavtaler med disse universitetene. Mål Den Master i politisk og institusjonell kommunikasjon Det er den viktigste referansen til denne disiplinen i Spania, etter å ha blitt vurdert i årene 2012, 2013 og 2014 det beste Master of Communication, ifølge den prestisjetunge rangeringen av Masters utarbeidet årlig av avisen El Mundo. Hans treningsprogram reagerer på den økende etterspørselen etter kommunikasjon fagfolk i organisasjoner med en strategisk tilnærming. Her tilbys de som ønsker å spesialisere seg på dette feltet de nødvendige verktøy, både teoretiske og spesielt praktisk for design og implementering av effektive strategier og effektiv politikk og institusjonell kommunikasjon. Generelle mål: Dette Master er et program som har som hovedmål å utvikle de kunnskaper og ferdigheter som er nødvendige for riktig profesjonell ytelse innen markedsføring og politisk kommunikasjon alltid på den statlige, administrative og / eller institusjonell setting. Det er å produsere kandidater med en helhetlig forståelse av alle områder knyttet til politisk markedsføring, samtidig har ferdigheter til å møte flere oppgaver som tar i selskaper som driver disse markedsområdene. - Spesifikke mål: 1. Utvikle en omfattende global markedsføring av politisk tenkning, politisk kommunikasjon spesielt og politisk rådgivning generelt. 2.... [-]

MA I Corporate Communications

EAE Business School
Campus Heltidsstudier 1 år April 2018 Spania Madrid

Full Time Master i Corporate Communications av EAE Business School er designet for å trene ledere på nye kommunikasjonsverktøy .... [+]

Mastergrad i Corporate Communications

Kommunikasjon er en dynamisk prosess: media samfunnet har ført til en nær måten organisasjoner kommuniserer med alle interessenter, både interne og eksterne. The Web 2. 0, i sin tur har blitt den nye sosiale teknologier (virtuelle samfunn, blogger, podcaster, etc.) på spørsmål om forholdet mellom forbrukere og bedrifter.

Full Time Master i Corporate Communications av EAE Business School er designet for å trene ledere i nye medier styringsverktøy for kommunikasjon, så anvende dem i å nå sine mål.

Etter endt kurs skal studentene kunne:

- Ledende bedriftens image strategier og organisatoriske identitet som hjelper definerer personlighet av et selskap som kunder, aksjonærer, leverandører og samfunnet generelt oppfatter verdiene av åpenhet og effektivitet. ... [-]


Offisiell Master I å Skape Og Utvikle Digitale Prosjekter

FDModa - LCI Barcelona
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Barcelona

Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. [+]

Master i Digital produksjon og utvikling Prosjekter Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. Den digitale designer er nå i sentrum for ulike familier og profesjonelle sektorer som audiovisuell kommunikasjon, de Graphic creation Graphic Arts Reklame PR og interaksjoner design sektorer, og viser økende synergier ofte omfattet innenfor bransjen kaller erfaringer og stadig mer rettet mot digitale medier samt påpeke de ulike sektorstudier og lokale og statlige rapporter. I motsetning til de fleste opplæringstilbud innen digital design, er den unike faktoren av dette Masters i Digital Creation and Development Project for å danne det som kalles Front End Designer (Front End eller Frontend Designer) i den profesjonelle verden . Front End består av alt som har å gjøre med hva du ser og samhandle i et digitalt prosjekt, er det den profesjonelle som er i stand til å tenke, planlegge og utfører også all utvikling er nødvendig før endelig produksjon slik som sikrer gjennomførbarhet, effekt og optimalisere designet prosjekter. Dessuten kan studentene velge å spesialisere seg i to områder, en mer eksperimentell og mer orientert mot verden av skapelsen, underholdning og kultur, for å oppleve den smarte statsborger og smarte byer, og den andre mer fokusert på strategi overtalelse, branded content, mer utviklet og orientert sektorer av produkter og forbrukertjenester. Mål: For... [-]

Mdes Sosial Innovasjon

Ravensbourne
Campus Heltidsstudier Deltid 1 - 2 år September 2017 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London + 1 fler

Master of Design i Social Innovation gjelder linsen av design tenkning for å løse noen av samfunnets mest fastlåste sosiale, miljømessige og økonomiske utfordringer. [+]

Masterstudier i Journalistikk og massekommunikasjon. Den Master of Design i sosial innovasjon gjelder linsen av design tenkning for å løse noen av samfunnets mest fastlåste sosiale, miljømessige og økonomiske utfordringer. Dens fokus er på de organisatoriske modeller, metoder og tilnærminger for å forme positiv sosial endring, bærekraftig vekst og nye forretningsmodeller. I møte med løftet om Untold vekst er vi nå konfrontert med en hard virkelighet: at i det andre tiåret av det 21. århundre den tradisjonelle modellen for "business as usual" er ikke lenger levedyktig. I å søke en rekke tilnærminger til design og prototyping sosiale ventures og modeller for organisering, vil MDes i Social Innovation utstyre deg med en praksisbasert tilnærming til embedding innovasjon i området bærekraft, samfunns elastisitet, samfunnsansvar, våge filantropi og organisatorisk agility. Arbeide med et tverrfaglig team av fagfolk, vil kurset kan du lære om radikale ideer, utvikle disse ideene og teste dem i en 'bodde' organisatoriske miljøet. Den MDes Social Innovation vil vise at mange av de mest vellykkede design, innovasjoner og innovatører har lært å operere på tvers av grensene mellom fag, sektorer, organisasjoner og tradisjonelle tjenester. På sitt hjerte løgn tre designprinsipper: en helhetlig tilnærming - behovet for å nærme innovasjon fra en "helhetlig" synspunkt, tegning på dens mulige innvirkning i form av mennesker, teknologi, miljø, psykologisk og følelsesmessig betydning og langsiktig bærekraft en kjerne hensikt - potensial til å utvikle en "kjerne intensjon 'og verdi forslag til organisasjonsmodeller for å stimulere kommersielle og merkeverdi gjennom samhandling, sosial verdi, samarbeid og ideer... [-]

Masterstudiet I Markedsføring, Tjenester Og Kommunikasjon Ledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2018 Sveits St.Gallen

Den Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende ledelsesmessige disipliner og markedene og forretningsmodeller av relevante bransjer. Med dette konseptet, overstiger MSC klassiske forestillinger om markedsføring. [+]

 

Mål:

Kundeverdi - målet om en bærekraftig konsernledelsen

I en globalisert verden, kan bærekraftig bedriftens verdi bare skapes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder, som er i fokus. Markedsføring langs disse linjene konsentrerer seg om å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende syn, som overgår klassisk markedsføring, er hva Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsen disipliner som tar sine lagrene fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodeller aktuelle næringer. ... [-]


MA I Sosiale Medier Og SEO Og SEM

inesdi - Digital Business School
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 240 - 750  April 2018 Spania Madrid Barcelona Spania Online + 3 fler

Vi presenterer den første utgaven av Master i Social Media & SEO og SEM som du vil lære å levere reelle prosesser digital transformasjon av forretningsløsninger. På grunn av XXI århundre organisasjoner trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Gjennom dette kurset vil du tilegne seg nødvendig kunnskap og ferdigheter til å designe, gjennomføring, ledelse, analyse og måling av en Social Media Plan 360o, også inkludert en Search Engine Marketing Plan. På samme måte vil du lære om SEO og optimalisering. [+]

Masterstudier i Journalistikk og massekommunikasjon. Vi presenterer den første utgaven av Master i Social Media & SEO og SEM som du vil lære å levere reelle prosesser digital transformasjon av forretningsløsninger. På grunn av XXI århundre organisasjoner trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Gjennom dette kurset vil du tilegne seg nødvendig kunnskap og ferdigheter til å designe, gjennomføring, ledelse, analyse og måling av en Social Media Plan 360o, også inkludert en Search Engine Marketing Plan. På samme måte vil du lære om SEO og optimalisering. I tillegg til å ha den offisielle tittelen Inesdi Digital Business School, vil du få en universitetsgrad fra University of Nebrija. Mulighet for å lage Graduate i person, online eller blended learning. praksis og undervisning virkelige business cases. personlig veiledning i realiseringen av prosjektet End of Course. karriereveiledning gjennom en individualisert "karriereplan". Utvikling av en "Digital Kommunikasjon Plan" og "SEO og SEM Audit". Program Modul 1: Social Media Marketing Plan Prosjekt Prom Hva er det og hvordan å utvikle en Social Media Marketing Plan Ansvar i sosiale medier Hvordan sende inn en plan for Social Media Marketing Modul 2: Sosiale nettverk Facebook Twitter Linkedin Instagram og Pinterest Modul 3: Profesjonell ledelse: handlinger, kanaler og verktøy 2.0 Taktisk og operativt i sosiale medier: daglig ledelse, formidling 2.0, rekruttering og engasjement Innkommende markedsføring: å tiltrekke målgruppen Måling Social Media: KIP, rapporter og rapportering Database management og nyhetsbrev Modul 4: Content Management: etablering, forvaltning og distribusjon av innhold Innhold strategi. 2.0 Kommunikasjon: planlegging, skriving... [-]

Dj Master Produsent

DJ Productor
Campus Heltidsstudier 9 måneder September 2017 Spania Madrid

Denne multi-moduler består av et hoved løpet av 9 måneder i hvilke permanente praksis er inkludert. Har utviklet en tilpasset metode som foruten å lære, får du støtte i henhold til dine behov og leve en unik opplevelse i en annerledes og moderne skole. [+]

Denne multi-moduler består av et hoved løpet av 9 måneder i hvilke permanente praksis er inkludert. Har utviklet en tilpasset metode som foruten å lære, får du støtte i henhold til dine behov og leve en unik opplevelse i en annerledes og moderne skole. Den Master DJ Producer Det er et kurs med eksperter på hvert av områdene læring, som legger til din disposisjon sin kunnskap og mange års erfaring med å jobbe med kunstnere og prosjekter i verdensklasse fagfolk. Dette master kan starte en måned i året. DJ Producer, skole musikkproduksjon og DJ er den første og eneste Ableton Certified Training Center i Madrid, som vil ha et eksklusivt program støtte og spesialiserte studier. MODULER Modul 1: Professional DJ Modul 2: Produksjons med Ableton Live og Push Modul 3: Advanced Production med Ableton Modul 4: Kreativ Music Theory Modul 5: Syntese og lyddesign Modul 6: Elektronisk liveopptreden Modul 7: miksing og maste Modul 8: Music Industry MED privat veiledning Som student i vår Master DJ Producer, har du private opplæring med kjente artister i bransjen. I disse veiledningene kan du presentere dine prosjekter, få tilbakemelding fra arbeidet, og delta på en personlig masterclass i sine studier. UTVEKSLING med skoler sertifisert av ABLETON UTLANDET Utvekslingsprogram med andre ved Ableton sertifisert i Bogota, Barranquilla (Colombia), Buenos Aires (Argentina), Barcelona (Spania) skoler. Du kan ta Ableton Live-modulen i noen av disse byene uten ekstra kostnad i Masters. Internship Program og markedsføring Hver måned presenterer vi våre fremragende studenter i våre arrangementer via... [-]

Master Medier, Ledelse Og Digital Teknologi

Ludwig-Maximilians-University Munich
Campus Heltidsstudier 4 semestre October 2017 Tyskland Munich

Masterstudiet "Media, Ledelse og Digital Technologies" (MMT) omhandler spørsmål knyttet til forvaltning og bruk av digitale teknologier i sammenheng med media og Internett-bransjen. Det er en sammenhengende fire semester Master of Science (M.Sc.) studium som er fullt undervises på engelsk og fellesskap tilbys ved München Høyskolen BI og Institutt for informatikk, både ved Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) . Programmet er fullstendig finansiert av initiativet "Digi Campus Bayern" som er en del av Bayerns digitalisering strategi "BAYERN DIGITAL". [+]

Masterstudier i Journalistikk og massekommunikasjon. Den svært spesialisert og tverrfaglig mastergrad program "Media, Ledelse og Digital Technologies" (MMT) ble opprettet for å trene både fremtidige ledere og gründere i (digitale) mediebransjen som viser en høy grad av kompetanse i skjæringspunktet mellom medier, ledelse og digitale teknologier. Derfor er hovedmålet å tiltrekke seg svært talentfulle og ambisiøse studenter fra hele Europa og andre deler av verden med bakgrunn i virksomheten, informatikk henholdsvis informatikk eller andre integrerte programmer. MMT masterprogrammet er en sammenhengende fire semester Master of Science (M.Sc.) studium som er fullt undervises på engelsk og som ikke krever tyske ferdigheter. Det er i fellesskap tilbys ved München Høyskolen BI og Institutt for informatikk av Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU). Programmet er fullstendig finansiert av initiativet "Digi Campus Bayern" som er en del av Bayerns digitalisering strategi "BAYERN DIGITAL". Generelt er det ingen skolepenger for å delta i MMT programmet. MMT program: gir deg mulighet til å forfølge din mastergrad ved en av Europas mest anerkjente universiteter i en by med en svært høy livskvalitet, gir studentene en unik og fremtidsrettet kurs struktur med svært relevante praktiske innholdet, er for det meste holdt i små grupper for maksimert læring suksess, blir undervist av ledende vitenskapsmenn og forskere på sitt felt, permanent samarbeider med kjente bedriftspartnere i media og Internett-bransjen av Europas fremste digitale medier hub, gir sine kandidater mange karriere perspektiver i media og Internett-bransjen så vel som andre næringer som i stor grad bruker digitale teknologier - men også som grunnleggerne eller... [-]

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

IED – Istituto Europeo di Design Torino
Campus Heltidsstudier 11 måneder November 2017 Italia Torino

Markedsføring og kommunikasjon kan ikke betraktes som områder av ekspertise utelukkende knyttet til salg og reklame, men må være integrert i en mye større scenario, som tar hensyn til på den ene siden publikum av potensielle kunder, og på den andre den sosiale og økonomisk kontekst der selskapene opererer og finne sine egne markedsposisjoner. For å svare på markedets krav og forventninger til studentene, Master kurs i markedsføring og kommunikasjon skal rette reisebyråer og selskap kommunikasjon miljøer for å vise hvor disse to områdene overlapper hverandre og skal fungere sammen utvikle felles former for interaksjon. Studentene har muligheten til å diskutere disse spørsmålene direkte ved å undersøke saken historier og gjennom direkte førstehånds erfaring med aktive fagfolk. The Master utdanner fagfolk som kan operere både i strategisk og operativ markedsføring i kommunikasjons kontorene til bedrifter eller etater som produktansvarlige og kontoer. [+]

DENNE programmet undervises på italiensk TARGET - Master i markedsføring og kommunikasjon Kurset er design for kandidater som tar sine første skritt i yrket og for fagfolk som allerede arbeider i feltet, med sikte på å overføre kompetanse og verktøy for dem som vil gjøre dem effektive og i stand til å gi innovasjon i bedrifter og etater. Metodikk og struktur - Undervisningen struktur er basert på et symbiotisk forhold mellom teori og praksis som vil gjøre deltakerne til å utvikle en høy grad av kompetanse og et meget praktisk og operative nivå takket være simuleringer og oppgaver som utføres på kasuistikker. Kursene er hold av et team av lærere som tar svinger i analysen av de store temaene etablere direkte kontakt med arbeidsplassen slik at studentene skal ha den mest oppdaterte informasjonen for å sikre at deres kunnskap er slutt svært konkurransedyktige. [-]

Masters I Revenue Management, Markedsføring Og Reiseliv Kommunikasjon

CESAE Business & Tourism School
Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 1500 timer March 2018 Spania Madrid + 1 fler

Master i Revenue Management, markedsføring og turisme Communication (MRCT) er en innovativ treningsprogram med mer enn ti år med evolusjon og raffinement veldig fokusert på praktisk perspektiv, slik at studentene behersker alle områder en omsetnings leder må styre for å optimalisere ledelse. [+]

Masterstudier i Journalistikk og massekommunikasjon. Revenue Master i ledelse, markedsføring og turisme Communication Den Revenue Master i ledelse, markedsføring og turisme Communication (MRCT) er en innovativ treningsprogram med mer enn ti år med evolusjon og raffinement veldig fokusert på studentens praktisk perspektiv å dominere alle områder en omsetnings leder må styre for å optimalisere ledelse. Opplevelsen av store inntekter fagfolk fullføre vår Master in Management Revenue MRCT utformingen begynte etter en grundig analyse av opplæringsprogrammer i Revenue Management tilbys av noen av de beste internasjonale universiteter i turisme utdanning. Dette er kombinert med omfattende yrkeserfaring av våre lærere og samarbeid inntekter ledere av store nasjonale og internasjonale prestisje. Møt våre lærere og selskaper som samarbeider med oss. Som et resultat, tilpasser programmet MRCT til de behov og skiftende marked etterspørsel innenfor ansvar Revenue Manager og hotellbransjen. I det siste tiåret har gått gjennom CESAE Business & Tourism Skole mer enn 7500 studenter. Revenue Management studier i CESAE med de mest innovative teknologiske verktøy Dette programmet er rettet mot studenter fra et praktisk perspektiv, hvor du kan bruke alle de teknologiske verktøyene som brukes i dag til dag, pluss i samarbeid med de ledende leverandørene i bransjen aktivitet Revenue Manager: Availpro, Bookassist, Ota Insight, STR Global, Ormos, BeonPrice, Rate Tiger og HostSTATS. Og et sett av teknikker og viktige strategier for hotelldrift. Hotell bedrifter trenger inntekter ledere i stand til å kapitalisere hoteller. Bli en av dem Den MRCT er programmet som enhver student som ønsker å styre lønnsomheten av en... [-]

Master I Servicedesign

Domus Academy
Campus Heltidsstudier 12 måneder September 2017 Italia Milan

Master i Service Design Programmet er ment å fremme forteller og prototyping ferdigheter, problemløsning og virksomhet design tilnærming for å hjelpe studentene utvikle innovative tjeneste ideer. Gjennom bruker observasjon, vil studentene oppdage udekkede brukerbehov og utvikle overbevisende scenarier, fysiske og virtuelle systemer av tjenesten erfaring, som arbeider i nær kontakt med fagfolk, bedrifter og offentlige virksomheter. [+]

Nye informasjons- og kommunikasjonsteknologi er å bringe på en revolusjon som fører til en radikal endring i måten tjenestene tilbys og nytes, genererer nye behov og ønsker, både i offentlig og privat sektor. Service Design, gjennom en integrert og tverrfaglig tilnærming, opererer innenfor denne konteksten, og har som oppgave å forstå og omfavne sosiale endringer for å levere erfaringer og løsninger for uforutsigbare fremtidsscenarier. Den master i servicedesign Programmet er ment å fremme forteller og prototyping ferdigheter, problemløsning og virksomhet design tilnærming for å hjelpe studentene utvikle innovative tjeneste ideer. Gjennom bruker observasjon, vil studentene oppdage udekkede brukerbehov og utvikle overbevisende scenarier, fysiske og virtuelle systemer av tjenesten erfaring, som arbeider i nær kontakt med fagfolk, bedrifter og offentlige virksomheter. Målgruppe Programmet er rettet til kandidater som har en første-nivå grad og / eller yrkeserfaring i Visual og grafisk design, Interaksjonsdesign, Arkitektur og Creative koding. Programmet er også åpent for kandidater med vitnemål / grad eller yrkeserfaring i Business Design, Communication Science, New Media, psykologi, sosiologi eller tilsvarende, hvis de er motivert av en lyd forskning interesse mot programmets emner og en sterk portefølje. Utfallet Nyutdannede fra Master i Information Design kan søke arbeid i etablerte bedrifter, slik som store selskaper, serviceselskaper, design konsulentvirksomhet, samt frivillige organisasjoner, offentlige etater, forskningsinstitusjoner, eller starte egen konsulentvirksomhet. Mulige stillingstitler inkluderer: Service Designer, Experience Designer og design strateg. Program Master i Service Design program er workshop-basert, støttet av seminarer, forelesninger, øvinger og feltarbeid. Fagfolk, kursleder, og prosjektledere veilede studenter via individuell coaching og prosjekt... [-]

Master I Mote Kommunikasjon Og Styling

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Heltidsstudier 1 år January 2018 Italia Milan

Master i Fashion Kommunikasjon og Styling danner nøkkeltall i mote sektor. Kommunisere innholdet i mote er en kompleks oppgave, som krever en reaktiv tilnærming og anvendelse av strategiske tiltak i en foranderlig og ustabilt marked. Det må da vurderes forholdet mellom markedet og utviklingen av nye medier og den avgjørende rollen av visuell kommunikasjon i verden i dag. Den Stylist er den som tilfører verdi til kommunikasjon av mote produkter, som skaper bildet og er ansvarlig for valg av elementer og valg av kombinasjoner for å bli presentert i samlingen. Den Stylist er en ekte mote reporter, koblingen mellom mote produsent og forbrukere og lesere av moteblader. [+]

Masterstudier i Journalistikk og massekommunikasjon. Dette programmet er undervist på engelsk Opptakskrav: Søkere, både italienere og utlendinger, med tanke på Master i Fashion Kommunikasjon og Styling vil ha en god første grad i Fashion, kommunikasjon og markedsføring, samt unge fagfolk med minst to års erfaring i feltet. Struktur og metodikk: Styrken av Master i Fashion Kommunikasjon og Styling er kombinasjonen av teoretisk innhold, analyse og studie av produsentene av de mest vellykkede mote, og praktiske aktiviteter, utført i samarbeid med bedrifter og bransje profesjonelle utøvere i internasjonal sammenheng. Kurset tar sikte på å danne et Fashion Communication Coordinator, en profesjonell stand til å skape og bære på en kommunikasjonsstrategi for et motemerke. Siden visuell kommunikasjon av merkevaren har nå blitt avgjørende, gir kurset spesiell vekt på studiet av styling, utarbeidet av praktiske øvelser, designet for å representere markedsverdier og estetikk av merkevaren effektivt. Mote kommunikasjon ekspert må ha en god forståelse av trender i en bestemt sektor av markedet, være i stand til å utvikle nye metoder for formidling av informasjon og å administrere kommunikasjonsprosesser typisk for moteverdenen. Etter en innledende studie av moteindustrien fra et historisk, kulturelt og visuelt perspektiv, deltakerne tilegne seg kunnskap om kommunikasjonsprosessen av moten: fra strukturen i et pressekontor med sin organisasjon og sin virksomhet, til organisering og ledelse av et moteshow som et øyeblikk av synlighet og styrking av en merkeidentitet opp til publisering verden og hendelser. Undervisningen metodikk undersøker kommunikasjon gjennom ulike medier og uttrykksformer knyttet til dem (publisering, styling, web, nye medier,... [-]

Master Kommunikasjon (profesjonelle)

Bond University
Campus Heltidsstudier 92 uker January 2018 Australia Robina

The Master of Communication (Professional) tillater elevene å fremme sine karrierer i kommunikasjon ved å utstyre dem med en passende blanding av teori og praksis egnet til industri, som kulminerte med et profesjonelt segment bestående av en profesjonell portefølje, felt prosjekt og feltprosjektrapport. [+]

Det faglige programmet følger samme struktur som Master of Communication program med en ekstra 20-ukers Professional Portfolio komponent. Professional Portfolio er en 45 studiepoeng emne tilgjengelig for master (Professional) studenter i Fakultet for Society & Design. Dette emnet er sterkt opplevelsesorientert og oppfordrer studentene til å utvikle sine faglige ferdigheter i en virkelig verden miljø. Faget skal sikre at studentene kombinerer selv analyse og reflekterende læring med profesjonelle metoder, slik som å utvide analytiske og strategiske tenkning evner. Det vil gi praktisk erfaring for studentene til å utvikle sine ferdigheter i et yrke som er relevant for master spesialisering. Alle studenter skal gjennomføre en 2000 ord scoping dokumentet, og heller foreta en utplassering i Australia for 210 timer (som inkluderer en arbeidsgivers rapport) og reflekterende journal (opptil 5000 ord) eller fullført et samarbeidsprosjekt på totalt opp til 15.000 ord. Alle studenter skal sende slutt profesjonell portefølje samling av dokumenter, fremhever deres praktisk og teoretisk kompetanse i sitt yrke av valget. The Professional Portfolio faget kan ikke påbegynnes før studenten har fullført alle 12 emner av masterdelen av graden. [-]

Ma I Kommunikasjon Og Fremtidig Markedsføring

GBSB Global Business School
Campus Heltidsstudier 9 - 12 måneder October 2017 Spania Barcelona

[+]

Masterstudier i Journalistikk og massekommunikasjon. Du vil lære om hvordan kundene bestemmer mellom merkene i en digital tidsalder. Klasse Språk Norsk VARIGHET Ett studieår. Avhengig av start fjerdedel kan det ta 9-12 måneder. Søknadsfrist Søknader mottas hele året. Studenter kan begynne å studere for sin MA i kommunikasjon og Future Marketing i oktober, januar og april. Studenter som ikke er borgere av EU oppfordres til å søke tidligere for å gi tid for student visumbehandling. Klasse Schedule Fra 19:00-21:00, 2-3 dager per uke, avhengig av kvartalet. Opptakskrav For å kvalifisere for opptak til denne graden, må du: - ha tjent en bachelorgrad eller tilsvarende, eller høyere grad, eller ha minimum tre års erfaring; - Gi et bevis på engelskkunnskaper; - Gjennomføre alle nødvendige skjemaer for opptak og sende inn alle nødvendige dokumenter [-]