$close

Filtre

Se resultater

Mastergrad studier i Journalistikk og massekommunikasjon i Rio de Janeiro Brasil

En mastergrad tildeles studenter som har fullført videreutdanning i en spseifikk studieretning eller et område for profesjonell praksis, og samtidig utvist et høyt mestringsnivå i prosessen.En grad i journalistikk vil gi deg de handler og selvtillit til å starte din karriere som journalist. En stor journalist ikke har utelukkende spesialiserte og faglige ferdigheter, men også mental bredde o… Les mer

En mastergrad tildeles studenter som har fullført videreutdanning i en spseifikk studieretning eller et område for profesjonell praksis, og samtidig utvist et høyt mestringsnivå i prosessen.

En grad i journalistikk vil gi deg de handler og selvtillit til å starte din karriere som journalist. En stor journalist ikke har utelukkende spesialiserte og faglige ferdigheter, men også mental bredde og nysgjerrighet om verden.

I Brasil er det tre typer grad: Bachelors - tar mellom 4-6 år å fullføre, og elevene kan jobbe som lærere etter endt fire års forskning. Masters - tar ett til to år å oppnå, Doctoral / PhD - den høyeste graden du kan studere og tar tre til fire år å oppnå. Disse tre grader løst tilsvarer de tre sykluser i Bologna-prosessen - det europeiske systemet for høyere utdanning. Dette betyr at hvis du har oppnådd en bachelorgrad ved et europeisk universitet, bør du være kvalifisert til å oppnå en mastergrad i Brasil.

Denne byen har mange fasiliteter å tilby utdanning på alle nivåer. Noen av de bemerkelsesverdige universiteter og høyskoler i denne byen er Rio de Janeiro State University og føderale universitetet i Rio de Janeiro.

Minimér
Les mer om å studere i Brasil
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Claretian University Centre (Centro Universitário Claretiano (CEUCLAR))
Rio de Janeiro, Brasil

Behovet for å analysere, reflektere, forbedre, bygge og rekonstruere kommunikasjonsprosesser til organisasjoner (offentlig, privat og tredje sektor) med sine forskjellige inte ... +

Behovet for å analysere, reflektere, forbedre, bygge og rekonstruere kommunikasjonsprosesser til organisasjoner (offentlig, privat og tredje sektor) med sine forskjellige interessenter, oppstår fra de teknologiske fremskrittene i det moderne samfunnet og oppførselen til det moderne mennesket i møte med verktøyene som utfyller det menneskelige og profesjonelle forholdet. Den konstante forbedringen som kreves av fagfolk, peker på kontinuerlig læring som, anvendt i omfanget av organisasjoner, konsoliderer merkevaren og dens deltakelse i markedet. -
Master
Portuguese (Brazil)
Campus