Master programmer i Journalistikk og massekommunikasjon i Wrocław Polen
Master-nivå studier involverer spesialiserte studier i et forskningsfelt eller et område på profesjonell praksis. Tjene en mastergrad viser et høyere nivå av mestring av faget. Tjene en mastergrad kan ta alt fra et år til tre eller fire år. Før du kan oppgradere, du vanligvis må skrive og forsvare en avhandling, en lang papir som er kulminasjonen av spesialiserte forskning.
Journalistikk er et felt som fokuserer på å bringe informasjon om lokale, nasjonale og internasjonale hendelser til seg oppmerksomheten til allmennheten. Journalister bidra til å informere folk gjennom intervjuer, observasjon, eller ved å lese og oppsummere tidligere artikler og relevante dokumenter.
Polen, offisielt Republikken Polen, er et land i Sentral-Europa. Med en befolkning på 38 millioner mennesker, er Polen den sjette mest folkerike land i EU. EU / EØS-studenter trenger ikke visum for å studere i Polen. Levekostnadene i Polen er blant de laveste i EU.
Wrocław er regnet som den tredje største senter for utdanning i Polen. I tretti kjente institusjoner, er det mer enn 135.000 studenter. Wrocław University of byen tilbyr sunn faglig miljø til lokale og utenlandske studenter.
Topp Mastergrad studie i Journalistikk og massekommunikasjon i Wrocław i Polen
3 Resultater i Journalistikk og massekommunikasjon, Wrocław Filter
Master i global kommunikasjon
University of Wroclaw
Det tverrfaglige toårige studiet på heltids masterstudier integrerer kunnskap og metoder for to fagområder: internasjonale relasjoner i kroppen av statsvitenskap og medie- og ...
Master i journalistikk og sosial kommunikasjon
University of Wroclaw
Læreplanen vi tilbyr er designet for å hjelpe studentene med å utvikle kompetanse som er nødvendig i begge disse yrkene. Det består av klasser (hovedsakelig workshops) som gjø ...
Master i kommunikasjonsledelse - Bildekommunikasjon (reklame, PR, merkevarebygging)
University of Wroclaw
Kommunikasjonsledelse studier tilbyr en omfattende tilnærming til ekstern og intern kommunikasjon av merker, organisasjoner og deres image, ved hjelp av eksisterende kommunika ...