Master i Kommunikasjon

Topp universiteter 115 Master programmer i Kommunikasjon 2018

Kommunikasjon

Er du ute etter en karriere som er koblet til å bygge nettverk og å ha mange kontakter? Kanskje du drømmer om å jobbe med media? Deretter en mastergrad i slike områder som kommunikasjon, media og / eller Public Relations kan være den perfekte grad for deg.

En karriere i Communications lar deg utforske dynamikken mellom kunde og selskap, og du vil få en grundig kjennskap til teori og praksis av strategi, markedsføring og forskning. En mastergrad i Kommunikasjon / Media omfatter programmer som er knyttet til mange forskjellige fagområder, inkludert humaniora, samfunnsvitenskap og media, alt kombinert sammen i en anvendt vitenskap. Med denne graden vil du få en bred forståelse av historien til kommunikasjon og media og hvordan det gjelder for deg som kommunikasjons-ekspert. En grad i Public relations (PR) vil gi deg en forståelse av hvordan å administrere kommunikasjonen mellom en organisasjon og dens publikumsgrupper, opprettholde et offentlig image for non-profit organisasjoner eller høyprofilerte personer, for eksempel politikere og kjendiser.


På denne siden flere programmer innen Kommunikasjon / Media / Public Relations (PR) er oppført. Ha en nærmere titt og ikke nøl med å klikke på programmet beskrivelsene som interesserer deg mest!

Les mer

Master I Markedsføring, Kommunikasjon Og Nye Medier

Bologna Business School
Campus Heltidsstudier 12 måneder December 2017 Italia Bologna

The Master i markedsføring, kommunikasjon og New Media er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Den master i markedsføring, kommunikasjon og nye medier er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. Gjennom utvidelse av mobile enheter hver dag, flere og flere mennesker rundt om i verden koble over sosiale medier: Twitter har 320 millioner aktive månedlige brukere, Instagram 400 millioner, Google+ 540 millioner, YouTube milliard og Facebook 1,6 milliarder. Det vi er vitne til er mer enn en teknologisk revolusjon, er det en dyp sosiokulturell transformasjon. Selskaper over hele verden er stadig økende mengden de investerer i deres online annonseringskanaler for å forbedre sitt forhold til forbrukerne og næringslivet. Sammen med våre partnere IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM og WPP, gir denne mastergrad studenter med de kvalifikasjoner og ferdigheter til å starte en leder eller konsulentselskap karriere i feltet for digital kommunikasjon. Dette internasjonale programmet, med studenter fra hele verden og et fakultet sammensatt av professorer, ledere og gründere, skjer innenfor den unike atmosfæren på en 16. århundre villa på åsene rundt Bologna. Takket være prosjektet fungerer, firma prosjekter og master forelesninger, studentene komme i kontakt med de sentrale begreper i den digitale tidsalder: å delta, skape og dele innhold. På slutten av kursene, avslutter kapteinen med et internship.... [-]

Mastergrad I Markedsføring Og Kommunikasjon - Semipresencial

Universidad Católica de Murcia
Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier 1 år October 2018 Spania Murcia

Markedsføring området er satt i dag som en av de viktigste i næringslivet. Enhver bedrift, uansett størrelse, bør ta hensyn til relasjoner med kunder, lage eller selge varer og tjenester som tillater dem å skille seg fra sine konkurrenter, [+]

oversikt Modalitet: Blandet Begynn: Oktober Varighet: 1 studieår Studiepoeng: 60 Regi: Maria Concepcion Parra Meroño Presentación Markedsføring området er satt i dag som en av de viktigste i næringslivet. Enhver bedrift, uansett størrelse, bør ta hensyn til relasjoner med kunder, lage eller selge varer og tjenester som tillater dem å skille seg fra sine konkurrenter, noe som gjør dem tilgjengelig for forbrukere og brukere, der de trenger dem, på kortest mulig tid. I tillegg må du kommunisere fordelene og trenger tilfredsstillende service og produktet markedsføres, samt identitet og differensiering av selskapet som støtter det. Disse vilkårene er der Master oppsto i markedsføring og kommunikasjon, betaler spesiell oppmerksomhet til nye former for kommunikasjon medier og. Fra akademisk perspektiv Master i Marketing & Communication fokuserer på ledelse og Marketing Management, med egenskapene til markedsføring variabler, men legger spesiell vekt på kommunikasjon i selskapet, både fra det punktet se kommunikasjon i næringslivet og i nye digitale medier og multiplattform, som øker sin tilstedeværelse i en akselererende i dagens samfunn, både for forbrukere og næringslivsorganisasjoner rytme. Mål Formålet med Master i markedsføring og kommunikasjon er at studentene tilegner seg nødvendig kunnskap for å utvikle analytiske og ledelsesmessige ferdigheter som kreves i dette nye miljøet, identifisere nye forretningsmuligheter, tilgang til nye markeder og skape kundetjenester. mottakere Dette Master er rettet mot alle de universitetsutdannede som ønsker å utvide sin kunnskap på dette feltet, og fagfolk som utfører sine oppgaver i administrasjonen, i fagforeninger, frivillige organisasjoner, stiftelser og andre enheter som er involvert i området for... [-]

Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Campus Heltidsstudier 2 år September 2018 Finland Helsinki

[+]

Hvordan påvirker globale transformasjoner demokratisk politikk? Hva er rollen til media i transformasjonen av moderne demokratier?

Målet med programmet

De spesifikke mål for programmet er:

I tillegg til de gradsstudenter, får vi mange på besøk, og utvekslingsstudenter og forskere fra Europa og andre steder. Du vil ha muligheten til å gjøre en frivillig internship i utlandet med støtte fra Erasmus.

Nettverk

Akademisk frihet er en sterk del av å studere opplevelsen ved Universitetet i Helsinki. Dette gir deg muligheten til å studere ulike valgfrie studier innen universitets- og de andre universitetene i Helsingforsregionen gjennom fleksibel studie Høyre (Joo) avtaler. Du kan også gjennomføre master forskning i et selskap hvor du jobber.... [-]


Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Rome Business School
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 1 år March 2018 Italia Roma + 1 fler

Bli den mest internasjonale handelshøyskolen i Europa! Opplæring av excellence, praktikplasser, studenter fra 140 land, karriere service, internasjonalt nettverk og mange andre fordeler for din faglige og personlige utvikling. Undervisning formler for alle behov. [+]

SISTE stipender, GJELDER NÅ!

Master i markedsføring og kommunikasjon på Rome Business School er et ideelt valg for profesjonelle på utkikk etter et verdensklasse studieprogram i disse fagene, for å starte eller konsolidere en vellykket karriere i et internasjonalt miljø. Kvaliteten på undervisningen , betalte internasjonalt praksisplasser, 2 studieturer i Paris og Barcelona og karriere- og nettverkstjenestene som tilbys, bidrar alle til å gjøre dette programmet perfekt til de som søker å utmerke seg på arbeidsmarkedet og i global virksomhet. Startdato: hvert år, i mars og oktober.

Mål mottakere

Mastergraden er designet for alle som søker sin første eksponering for verden av markedsføring og kommunikasjon eller for alle som allerede jobber i dette miljøet, men søker å utvide sin kunnskap om sitt eget felt, alt innenfor en strukturert miljø. Studenter som er interessert i å delta i denne mastergrad er vanligvis:... [-]


Master I Kommunikasjon Og Fremtidig Markedsføring I Madrid

GBSB Global Business School
Campus Heltidsstudier 9 - 12 måneder Åpen påmelding Spania Madrid

Studer kommunikasjon og fremtidig markedsføring på en handelsskole der "digital" er i sin kjerne. GBSB Global er den eneste høyere utdanningsinstitusjonen i Spania som er godkjent av Microsoft som leder innen digital utdanning. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Hvorfor Master i kommunikasjon og fremtidig markedsføring i Madrid Studer kommunikasjon og fremtidig markedsføring på en handelsskole der "digital" er i sin kjerne. GBSB Global er den eneste høyere utdanningsinstitusjonen i Spania som er godkjent av Microsoft som leder innen digital utdanning. Studieplanen Master i kommunikasjon og fremtidig markedsføring i Madrid-programmet lærer studentene de mest effektive måtene å planlegge og lansere en integrert, flerkanals kommunikasjons- og markedsføringskampanje som vil lykkes i dag på tvers av globale markeder. Denne masteren i markedsføringskommunikasjon i Madrid inkorporerer undervisning innen lederskap, global forretningsstrategi, digital og innovativ markedsføring, merkevarekommunikasjon, samt trendforskning og markedsanalyse. Masteren i markedsføringskommunikasjon i Madrid-programmet har også en interaktiv modul, "Strategisk markedsføring og kommunikasjonssimuleringsspill", der studentene har mulighet til å anvende strategiske beslutningsfaglige ferdigheter til en real-world forretningssimulering som forberedelse til utfordringene i Markedsføringsindustri. Studentene vil også lære de beste metodene for å utnytte e-post og sosiale medier analytics og mer for å bygge et merke og en bedrift. Nøkkelfakta Programmets varighet - 9 måneder Språk i programmet - engelsk Intakes - oktober, januar, april / årlig Planlegg - Fulltid, Kvelder Beliggenhet - Madrid, Spania Program Høydepunkter Leader i digital utdanning i Spania Fakultet med kommunikasjon og markedserfaring Studenter fra 70 forskjellige land Flere selskapsbesøk og praktisk kunnskap Læringsøvende læringsmetodikk Program Mål Forvandle studenter til fremtidige ledere i næringslivet ved å gi relevant kunnskap som kan brukes til markedsføring og kommunikasjon Gi den mest relevante læreplanen som vil innlemme de mest innovative læringene og praktisk kunnskap som gjelder... [-]

Hoved I Kommunikasjonsteknologi (MTC)

CESTE Business School
Campus Deltid 2 semestre October 2018 Spania Saragossa Bolivia Cochabamba La Paz Santa Cruz Oruro + 5 fler

The Master tar sikte på å forberede fagfolk med høy mestring av ferdigheter knyttet til informasjonsteknologi eksperter i banebrytende teknologier i markedet, men samtidig i stand til enkelt å tilpasse seg andre typer teknologi og leverandører. Disse fagpersonene skal være i stand til å ta ansvar for planlegging av oppgaver og prosjekter, design og problemløsning. [+]

The Master tar sikte på å forberede fagfolk med høy mestring av ferdigheter knyttet til informasjonsteknologi eksperter i banebrytende teknologier i markedet, men samtidig i stand til enkelt å tilpasse seg andre typer teknologi og leverandører. Disse fagpersonene skal være i stand til å ta ansvar for planlegging av oppgaver og prosjekter, design og problemløsning. Program Beskrivelse Master i kommunikasjonsteknologi (MTC) Hvem er orientert The Master er rettet mot nyutdannede i universiteter og handelshøyskoler, spesielt i disipliner relatert til informatikk (matematikk, fysikk, statistikk, ingeniørfag, kjemi ...). For folk som ikke har en høyskole og for de som ønsker å få en profesjonell sertifisering kvalifikasjoner, er det mulig å få tilgang til hvis de bekrefter yrkeserfaring på middels nivå i din bedrift, et minimum av to til tre år i området for informasjonsteknologi. Mål The Master tar sikte på å forberede fagfolk med høy mestring av ferdigheter knyttet til informasjonsteknologi eksperter i banebrytende teknologier i markedet, men samtidig i stand til enkelt å tilpasse seg andre typer teknologi og leverandører. Disse fagpersonene skal være i stand til å ta ansvar for planlegging av oppgaver og prosjekter, design og problemløsning. Med disse funksjonene Studentene skal være forberedt for teknikere og ansvarlige posisjoner hvor de utvikler noen av følgende roller: Behovsanalyse og forslag til forbedringer som kommunikasjonsteknologi kan gi til bedrifter. Designløsninger for å møte virksomhetens behov. Implementering av kommunikasjonsløsninger i bedriftsmiljø. støtte kritisk kommunikasjon og / eller komplekse miljøer. Innhold The Master Programmet Communication Technology er delt inn i 5 moduler, pluss... [-]

Master I Kommunikasjon

CESMA Business School
Campus Heltidsstudier 1 år November 2017 Spania Madrid

Hovedmålet med denne Master er å tilveiebringe særskilt opplæring for kommunikasjon fagfolk for å møte utfordringene de som et resultat av redefinere sin funksjon, endringer i sektoren. [+]

"Det har ikke endret kommunikasjon har endret måten vi kommuniserer."

Dette refleksjon DIRCOM en viktig spanske selskapet, setter oss godt på startpunktet for en reise hvor vi vil arbeide sammen med en ultimate mål: lære å flytte meldinger og ideer fra selskapet til en verden i endring av teknologiske fremskritt som har tatt en radikal sving til medielandskapet og hvordan å motta og fordøye informasjon.

Administrer kommunikasjon i enhver bedrift, er det ikke lenger en oppgave som bare produserer pressemeldinger, uttalelser eller forberede generere hendelser. Det er en strategisk oppgave som krever transversalitet mellom avdelinger, en konstant tilstedeværelse i planene til selskapet, og en arbeidsmetode der må vi bli 'ledere' for alle medlemmer av organisasjonen arbeidet justert i henhold den samme meldingen. Den DIRCOM genererer merverdi og blir mer relevant i virksomheten.... [-]


Ma I Teknologier Og Regler For Kommunikasjon

Link Campus University
Campus Heltidsstudier 2 år November 2017 Italia Roma

De form programmer er preget av en sterk eksperimentell komponent, resultatet av de ulike verkstedvirksomhet rettet mot [+]

En god teknisk kunnskap er grunnlaget for vellykket håndtere planlegging og kreativitet. Digitale medier og hastigheten på utviklingen av IKT (informasjons- og kommunikasjonsteknologi) faktisk utfordring kontinuerlig nye fagfolk. Tre år bachelorgrad og masterstudier er skapt for å gi essencial nødvendige verktøy for å engasjere disse utfordringene. En gratis italiensk språkkurs vil bli tilbudt til alle studenter som forhånds gjelder etter den første uken i juni. Gjennom kontinuerlig forskning og studier, så vil du mestre den digitale verden til å bruke den som et verktøy for å lage banebrytende produkter og å designe nye og mer spennende tjenester til brukerne. Studieretning De form programmer er preget av en sterk eksperimentell komponent, resultatet av de ulike verkstedvirksomhet rettet mot "å lage ekte", i samarbeid med forskningssentre innen universitets- og med andre enheter knyttet til det, de teoretiske diskutert under lesningen. En annen unik funksjon av kurset er tilstedeværelsen av et høyt kvalifiserte lærere og representert med ledende figurer fra verden av IKT og interaksjonsdesign, som har betydelig erfaring både nasjonalt og internasjonalt. Disse kan dermed sikre overføring av erfaringer, kompetanse og kunnskap opparbeidet i løpet av sin karriere for studenter. FØRSTE ÅRET Metodikk og teknikker for samfunnsforskning Sosiologi kommunikasjonsspråk Sosiologi av nye medier og sosiale nettverk Semiotikk gjenstander og bildeteori Interaksjonsdesign jeg Elementer av Programming I (Web og mobil) [-]

Mastergrad I Kommunikasjon Og Politisk Markedsføring

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Heltidsstudier 1 år September 2018 Spania Madrid

Dette programmet er rettet mot både nyutdannede eller kandidater innen områdene statsvitenskap, markedsføring, journalistikk, jus eller internasjonale relasjoner; og fagfolk med universitetsutdannelse og erfaring i verden av politikk som ønsker å forbedre sine personlige ferdigheter. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. MÅL: Studenter som fullfører dette programmet: De forbedre sin egen faglige profil i området av politikken. De skal tilegne seg strategier og kommunikasjonsteknikker for å bruke dem til politiske kandidater. Arbeid som rådgivere valgkamp eller regjeringen kommunikasjon Bli spesialister i å fremme valg markedsføring rådgivning som et arbeid i tjeneste for den politiske klassen. Rettet mot: Dette programmet er rettet mot både nyutdannede eller kandidater innen områdene statsvitenskap, markedsføring, journalistikk, jus eller internasjonale relasjoner; og fagfolk med universitetsutdannelse og erfaring i verden av politikk som ønsker å forbedre sine personlige ferdigheter. METODOLODÍA CESCOMPOL er et samarbeidssenter ved Universitetet i Alcala de Henares (UAH), en av de eldste i Europa. Det faglige innholdet i denne master er strukturert for mer generiske problemer (for eksempel politisk kommunikasjon) til spesifikke moduler (for eksempel søknad til regjeringen, et politisk parti og en kandidat). Metodikken er basert på både teoretiske og praktiske deler, for å konsolidere all kunnskap og alt innholdet er tilpasset både Spania og Latin-Amerika. Fakultetet består av aktive fagfolk og eksperter på sine respektive moduler, med erfaring i offentlig politikk, offentlige planer, kommunikasjonsstrategier og kampanjer. EVALUERING Innhenting endelige tittelen er underlagt overvinne alle Master moduler og utvikling av masteroppgaven. KVALIFISERING FOR Å FÅ MBA fra University of Alcala de Henares og Master ved CESCOMPOL AGENDA Politikk, statsborgerskap og politisk adferd Politiske scenarier og valgsystemer Grunnleggende prinsipper for kommunikasjonspolitikk Politisk kommunikasjon Management: institusjonelle relasjoner og samfunnskontakt Kommunikasjon offline og online nettverk: Social Media Management Politisk markedsføring og bildebehandling Personlig... [-]

Masterstudiet I Markedsføring, Tjenester Og Kommunikasjon Ledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2018 Sveits St.Gallen

Den Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende ledelsesmessige disipliner og markedene og forretningsmodeller av relevante bransjer. Med dette konseptet, overstiger MSC klassiske forestillinger om markedsføring. [+]

 

Mål:

Kundeverdi - målet om en bærekraftig konsernledelsen

I en globalisert verden, kan bærekraftig bedriftens verdi bare skapes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder, som er i fokus. Markedsføring langs disse linjene konsentrerer seg om å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende syn, som overgår klassisk markedsføring, er hva Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsen disipliner som tar sine lagrene fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodeller aktuelle næringer. ... [-]


Master I Kommunikasjon Og Kulturadministrasjon

Zeppelin University
Campus Heltidsstudier 1 - 2 år August 2018 Tyskland Friedrichshafen

I samfunn i dag, kunnskap om ulike kulturer og actionability innenfor disse kulturene er mer ettertraktet enn noensinne. På samme måte krav til kommunikasjon praksis har økt dramatisk. Av den grunn kommunikasjonsevner og kulturell kunnskap er viktige forutsetninger for det 21. århundre. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. I samfunn i dag, kunnskap om ulike kulturer og actionability innenfor disse kulturene er mer ettertraktet enn noensinne. På samme måte krav til kommunikasjon praksis har økt dramatisk. Av den grunn kommunikasjonsevner og kulturell kunnskap er viktige forutsetninger for det 21. århundre. Vår mastergrad i feltet "Kommunikasjon & Cultural Management"Møter disse utfordringene. Her kan studentene velge mellom to ulike spor, noe som betyr at de kan fokusere på enten "Kommunikasjon og medier" eller "Kultur Produksjon". På den ene siden, avgangselever på dette kurset lære om og analysere kulturelle grunnlaget for dagens samfunn, mens på den andre siden er de aktivert, gjennom kommunikativ praksis, for å spille en rolle i å løse aktuelle samfunnsspørsmål. Sammen, kommunikasjon og kultur er usannsynlig grunnleggende begreper i det moderne samfunn. De legger vekt på det vi tar for gitt, og i prosessen, kaller det i tvil. Som endrer situasjonen. Den mastergrad i feltet "Kommunikasjon & Cultural Management" tilbyr sine studenter en kritisk analyse med kommunikasjon og kulturelle teorier og etablerer en avansert forståelse av arbeidet og problemer av moderne samfunn. Studenter studerer forskningsmetoder knyttet til humaniora og samfunnsvitenskap, samt funksjon av sosial og kulturell analyse. En dialogboks orientert og selvstendig organisert grad kurset fremmer kognitiv, kreative og uttrykksfulle evner. I tillegg er forskning erfaringene, mens organisatoriske ferdigheter og evne til å arbeide i team er utviklet i real-life forsknings-, konsulent- og utstillingsprosjekter. Den nye generasjonen av ledere i kultur og kommunikasjon trenger stadig mer ledelse og strategisk kompetanse for å forberede... [-]

Master I Merkevarestyring Og Kommunikasjon (i Partnerskap Med Landor)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Heltidsstudier 1 år January 2018 Italia Milan

Master i Brand Management og kommunikasjon danner fagfolk i stand til å skape, utvikle og administrere en merkekjennskap gjennom alle verktøyene for markedsføring og kommunikasjon. [+]

I dag er Brand Manager representerer en nøkkelfigur i selskapet, og bør være en kjenner av merkevaren, en innovatør forberedt og kompetent og en dyktig taktiker. Master i Brand Management og kommunikasjon danner fagfolk i stand til å skape, utvikle og administrere en merkekjennskap gjennom alle verktøyene for markedsføring og kommunikasjon. Studentene lære hemmelighetene av merkevarestrategi (materielle verdier av kvalitet og ytelse og immaterielle verdier knyttet til bildet, omdømme, synlighet og omdømme) for å sikre suksess for et produkt, skape virksomhet og utvikle virksomheten kapital. The Master er organisert i to utgaver, den første i november i italiensk, den andre i februar, på engelsk. Karrieremuligheter - I slutten av master kan studenten jobbe i selskaper som Brand Manager, Markedsføringsleder, Produktleder og Konsulent som Prosjektleder, Klientleder, Strategist, Brandkonsulent. Andre muligheter er reklame og kommunikasjon byråer som Strategic Planner, Account Manager. Inntakskrav - Master i Brand Management og kommunikasjon aksepterer kandidater i kommunikasjon, markedsføring, humaniora eller samfunnsfag, økonomiske og vitenskapelige disipliner; Utdannet i italiensk eller utenlandsk design skoler i kreative disipliner; Fagfolk med minst to års erfaring i feltet. Metodikk og struktur - Master i Brand Management og Kommunikasjon, nå i 15. utgave, gir veksling av forelesninger, opplæringsprogrammer, case studies, workshops og prosjekter i partnerskap med selskaper, individuelle eller gruppe prosjekter. Kurset har en nær tilknytning til den profesjonelle verden gjennom arbeidet utviklet mellom partnere og lærere, sammensatt av et team av fagfolk fra store bedrifter, byråer og konsulentfirmaer. Undervisning metodikk vurderer de ulike stadier i prosessen: fra bygging av merkevaren, definere... [-]

Executive Master I Corporate Communication

IMF Business School
Campus Deltid 17 uker Åpen påmelding Spania Madrid

Dette Master er bygget på forståelsen av nøklene til å utvikle en strategi for innovativ, effektiv, kostnadseffektiv og tar sikte på å maksimere kundeopplevelsen kommunikasjon. de mest forstyrrende trender analyseres, strategier for større virksomhet konsekvensutredningen, og vil bli forklart i detalj alle de verktøy som tillater oss å gjennomføre en avansert modell i kommunikasjonsledelse, tar hensyn til sameksistens av verden online og offline og med særlig vekt på virkningen på resultatet for virksomheten. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Dette Master er bygget på forståelsen av nøklene til å utvikle en strategi for innovativ, effektiv, kostnadseffektiv og tar sikte på å maksimere kundeopplevelsen kommunikasjon. de mest forstyrrende trender analyseres, strategier for større virksomhet konsekvensutredningen, og vil bli forklart i detalj alle de verktøy som tillater oss å gjennomføre en avansert modell i kommunikasjonsledelse, tar hensyn til sameksistens av verden online og offline og med særlig vekt på virkningen på resultatet for virksomheten. De beste høyttalerne til å dekke, gjennom en hovedsak praktisk tilnærming, total kommunikasjon forretningsmodeller blir hovedpersonene i ny virksomhet paradigme. 60 studiepoeng, hvorav 170 timer er ansiktet organisert i 12 moduler og en workshop, ledsaget av et utkast til kommunikasjon i et selskap. Utpreget praktisk og støttes av reelle tilfeller. Dette master vil tillate studenter å skape de mest effektive bedriftens kommunikasjonsstrategier innen organisasjon og lede de nødvendige ressurser for gjennomføring. MÅL Executive Master i Corporate Communication Hovedmålet med denne Master utøvende, er at deltakerne vet utvikle strategier og handlingsplaner for funksjonen av markedsføring og kommunikasjon selskaper i ulike størrelser og bransjer. I tillegg, med denne master vil du få: Lær markedsføring og kommunikasjon B2B og B2C. Forstå komplementaritet av online og offline verden. Vil forstå markedsforståelse og forholdet til den nye forbruker. Analyser beregninger og analyser for å forstå utviklingen av markedsføring og kommunikasjon. Utvikle og planlegge forstyrrende, innovative og kreative strategier og hvordan du bruker dem til nye markeder. Metodikk og evaluering METODE Mode: Sted: Campus IMF Madrid Varighet: 17 uker... [-]

International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus Heltidsstudier 3 semestre September 2018 Nederland Groningen Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland Leeds Litauen Vilnius + 4 fler

[+]

Konsortiet tilbyr en unik felles masterprogram i International Communication (MIC). [-]

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

IED – Istituto Europeo di Design Torino
Campus Heltidsstudier 11 måneder November 2017 Italia Torino

Markedsføring og kommunikasjon kan ikke betraktes som kompetanseområder som er utelukkende knyttet til salg og reklame, men må integreres i et bredere scenario som tar hensyn til potensielle kunder og på den annen side de sosiale og økonomiske Kontekst hvor selskapene opererer og finner egne markedsstillinger. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Markedsføring og kommunikasjon kan ikke betraktes som kompetanseområder som er utelukkende knyttet til salg og reklame, men må integreres i et bredere scenario som tar hensyn til potensielle kunder og på den annen side de sosiale og økonomiske Kontekst hvor selskapene opererer og finner egne markedsstillinger. For å svare på markedets krav og forventninger til studentene, Master kurs i markedsføring og kommunikasjon skal rette reisebyråer og selskap kommunikasjon miljøer for å vise hvor disse to områdene overlapper hverandre og skal fungere sammen utvikle felles former for interaksjon. Studentene har muligheten til å diskutere disse spørsmålene direkte ved å undersøke saken historier og gjennom direkte førstehånds erfaring med aktive fagfolk. Karrieremuligheter - Master trener fagfolk som kan operere i strategisk og operativ markedsføring, i kommunikasjonskontorer eller byråer som produktledere og kontoer. Target - Master i markedsføring og kommunikasjon kurs er designet for kandidater som tar sine første skritt i yrket og for fagfolk som allerede jobber i feltet, med sikte på å overføre kompetanse og verktøy til dem som vil gjøre dem effektive og i stand til å Gi innovasjon innen bedrifter og byråer. Metodikk og struktur - Undervisningen struktur er basert på et symbiotisk forhold mellom teori og praksis som vil gjøre deltakerne til å utvikle en høy grad av kompetanse og et meget praktisk og operative nivå takket være simuleringer og oppgaver som utføres på kasuistikker. Kursene holdes av et team av lærere som blir svinger i analysen av de store temaene som etablerer direkte... [-]