Mastergrad program i Kommunikasjon

Topp universiteter 155 Mastergrader i Kommunikasjon 2017/2018

Kommunikasjon

Er du ute etter en karriere som er koblet til å bygge nettverk og å ha mange kontakter? Kanskje du drømmer om å jobbe med media? Deretter en mastergrad i slike områder som kommunikasjon, media og / eller Public Relations kan være den perfekte grad for deg.

En karriere i Communications lar deg utforske dynamikken mellom kunde og selskap, og du vil få en grundig kjennskap til teori og praksis av strategi, markedsføring og forskning. En mastergrad i Kommunikasjon / Media omfatter programmer som er knyttet til mange forskjellige fagområder, inkludert humaniora, samfunnsvitenskap og media, alt kombinert sammen i en anvendt vitenskap. Med denne graden vil du få en bred forståelse av historien til kommunikasjon og media og hvordan det gjelder for deg som kommunikasjons-ekspert. En grad i Public relations (PR) vil gi deg en forståelse av hvordan å administrere kommunikasjonen mellom en organisasjon og dens publikumsgrupper, opprettholde et offentlig image for non-profit organisasjoner eller høyprofilerte personer, for eksempel politikere og kjendiser.


På denne siden flere programmer innen Kommunikasjon / Media / Public Relations (PR) er oppført. Ha en nærmere titt og ikke nøl med å klikke på programmet beskrivelsene som interesserer deg mest!

Les mer

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Université Internationale de Casablanca
Campus Heltidsstudier 2 år August 2018 Marokko Casablanca

Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. Denne treningen varer i to år (M1 og M2) eller 4 semestre totalt. Det er for studenter som ønsker å videreutvikle sine kunnskaper i verden av markedsføring og kommunikasjon, forstå markedstrender fra forventningene til forbrukere, men også utvikle sine analytiske, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter for å utføre beslutninger i en organisasjon. Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. Opptak i M1 Tilgang første året Master (M1) krever et nivå av diplom grad i ledelse og økonomi eller tilsvarende (bac 3) i de områdene ledelse eller andre lignende formasjoner som relevans vil bli vurdert av lærerteam. Vilkårene for tilgang Utvalget følger: File Study Fransk test: skrive test Norsk test: For UIC nyutdannede B1 CEFR Nivå test For kandidater fra andre institusjoner: B2 CEFR Nivå test muntlig intervju på generell kunnskap og potensialet for eleven å lykkes i deres valgte Master. MULIGHETER Gjennom løpet av denne sektoren program, rik på teoretisk, men også praktisk læring, vil våre vinnere har mulighet til å praktisere handler høye ansvar som: Product Manager Kommunikasjon offiser Assistant Product Manager Prosjektleder i et kommunikasjonsbyrå Community Manager Salgssjef eller assistent Manager Key Account Brand Manager (Brand Manager) Konsulent i markedsføring og salgsstrategi [-]

MA I Corporate Communications

EAE Business School
Campus Heltidsstudier 1 år April 2018 Spania Madrid

Full Time Master i Corporate Communications av EAE Business School er designet for å trene ledere på nye kommunikasjonsverktøy .... [+]

Mastergrad i Corporate Communications

Kommunikasjon er en dynamisk prosess: media samfunnet har ført til en nær måten organisasjoner kommuniserer med alle interessenter, både interne og eksterne. The Web 2. 0, i sin tur har blitt den nye sosiale teknologier (virtuelle samfunn, blogger, podcaster, etc.) på spørsmål om forholdet mellom forbrukere og bedrifter.

Full Time Master i Corporate Communications av EAE Business School er designet for å trene ledere i nye medier styringsverktøy for kommunikasjon, så anvende dem i å nå sine mål.

Etter endt kurs skal studentene kunne:

- Ledende bedriftens image strategier og organisatoriske identitet som hjelper definerer personlighet av et selskap som kunder, aksjonærer, leverandører og samfunnet generelt oppfatter verdiene av åpenhet og effektivitet. ... [-]


Master I Bedriftens Kommunikasjon: Samfunnskontakt, Protokoll Og Hendelser I Barcelona

ESERP Business School
Campus Deltid 1 år October 2017 Spania Barcelona

Formet deg til å håndtere media og finne ut hvordan prosjektet en god corporate image og hvordan eksterne midler påvirker alle beslutninger. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. studere Master i Corporate Communication: PR, protokoll og aktiviteter i Barcelona vil tillate deg å utvikle din kommunikasjon til å arbeide i virksomhet ferdigheter. Hvis du er en aktiv person, med folk ferdigheter og er interessert i kommunikasjon, ta hensyn! Du kan sitte på kommunikasjon området for enhver bedrift fordi du har trent til å håndtere media og du vil mestre PR generelt, slik at selv vinne intern og ekstern krise. Du vil også lære ulike protokoller, for eksempel offisielle, business og sosialt, både for å organisere noen hendelser for å hjelpe andre i bedriftens navn. Ikke bare det, men også tilegne seg de nødvendige tiltak for å forberede budsjetter som tillater deg å kunne gjennomføre disse hendelsene begreper. Even, mestre du ikke-verbal, vesentlig i nettverk når kommunikasjonen til og tolke meldinger. Du vet, hvis du ønsker å arbeide i alle felt av bedriftens kommunikasjon og samfunnskontakt, studier Master i Corporate Communication: PR, protokoll og aktiviteter i Barcelona Det er det beste alternativet for å hoppe til den beste utdannet arbeidsstyrke mulig. Har anerkjennelse av UVIC-UCC, gir du å sluttføre sin egen høyskole grad, og sponset av Abertis Foundation. Hva forventer du å informere? Mål Høy organisatoriske ferdigheter, ledelse og styring. Tilpasning til endring og teknologisk innovasjon. Evne til å gi strategiske og operative ledelsen i selskapet planer. Kritisk analyse og kapasitet for abstraksjon. Speed ​​i å identifisere, analysere problemer og løse dem. Åpne for den sosio-økonomiske og kulturelle miljø mentalitet. Som senior, både personlig og faglig... [-]

Offisiell Mastergrad I Politisk Og Institusjonell Kommunikasjon (mastergrad I Markedsføring, Rådgivning Og Politisk Kommunikasjon - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus Heltidsstudier 1 år May 2018 Spania Madrid

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). [+]

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). Lærere opptjent i Master bokføres automatisk, uten å måtte ta ekstra kurs for tilgang til doktorgradsstudier ved Universitetet i Santiago de Compostela og Murcia via programavtaler med disse universitetene. Mål Den Master i politisk og institusjonell kommunikasjon Det er den viktigste referansen til denne disiplinen i Spania, etter å ha blitt vurdert i årene 2012, 2013 og 2014 det beste Master of Communication, ifølge den prestisjetunge rangeringen av Masters utarbeidet årlig av avisen El Mundo. Hans treningsprogram reagerer på den økende etterspørselen etter kommunikasjon fagfolk i organisasjoner med en strategisk tilnærming. Her tilbys de som ønsker å spesialisere seg på dette feltet de nødvendige verktøy, både teoretiske og spesielt praktisk for design og implementering av effektive strategier og effektiv politikk og institusjonell kommunikasjon. Generelle mål: Dette Master er et program som har som hovedmål å utvikle de kunnskaper og ferdigheter som er nødvendige for riktig profesjonell ytelse innen markedsføring og politisk kommunikasjon alltid på den statlige, administrative og / eller institusjonell setting. Det er å produsere kandidater med en helhetlig forståelse av alle områder knyttet til politisk markedsføring, samtidig har ferdigheter til å møte flere oppgaver som tar i selskaper som driver disse markedsområdene. - Spesifikke mål: 1. Utvikle en omfattende global markedsføring av politisk tenkning, politisk kommunikasjon spesielt og politisk rådgivning generelt. 2.... [-]

Master I Markedsføring, Kommunikasjon Og Nye Medier

Bologna Business School
Campus Heltidsstudier 12 måneder December 2017 Italia Bologna

The Master i markedsføring, kommunikasjon og New Media er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. Den master i markedsføring, kommunikasjon og nye medier er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. Gjennom utvidelse av mobile enheter hver dag, flere og flere mennesker rundt om i verden koble over sosiale medier: Twitter har 320 millioner aktive månedlige brukere, Instagram 400 millioner, Google+ 540 millioner, YouTube milliard og Facebook 1,6 milliarder. Det vi er vitne til er mer enn en teknologisk revolusjon, er det en dyp sosiokulturell transformasjon. Selskaper over hele verden er stadig økende mengden de investerer i deres online annonseringskanaler for å forbedre sitt forhold til forbrukerne og næringslivet. Sammen med våre partnere IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM og WPP, gir denne mastergrad studenter med de kvalifikasjoner og ferdigheter til å starte en leder eller konsulentselskap karriere i feltet for digital kommunikasjon. Dette internasjonale programmet, med studenter fra hele verden og et fakultet sammensatt av professorer, ledere og gründere, skjer innenfor den unike atmosfæren på en 16. århundre villa på åsene rundt Bologna. Takket være prosjektet fungerer, firma prosjekter og master forelesninger, studentene komme i kontakt med de sentrale begreper i den digitale tidsalder: å delta, skape og dele innhold. På slutten av kursene, avslutter kapteinen med et internship. THE... [-]

Mastergrad I Kommunikasjon Og Politisk Markedsføring

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Madrid

Dette programmet er rettet mot både nyutdannede eller kandidater innen områdene statsvitenskap, markedsføring, journalistikk, jus eller internasjonale relasjoner; og fagfolk med universitetsutdannelse og erfaring i verden av politikk som ønsker å forbedre sine personlige ferdigheter. [+]

MÅL: Studenter som fullfører dette programmet: De forbedre sin egen faglige profil i området av politikken. De skal tilegne seg strategier og kommunikasjonsteknikker for å bruke dem til politiske kandidater. Arbeid som rådgivere valgkamp eller regjeringen kommunikasjon Bli spesialister i å fremme valg markedsføring rådgivning som et arbeid i tjeneste for den politiske klassen. Rettet mot: Dette programmet er rettet mot både nyutdannede eller kandidater innen områdene statsvitenskap, markedsføring, journalistikk, jus eller internasjonale relasjoner; og fagfolk med universitetsutdannelse og erfaring i verden av politikk som ønsker å forbedre sine personlige ferdigheter. METODOLODÍA CESCOMPOL er et samarbeidssenter ved Universitetet i Alcala de Henares (UAH), en av de eldste i Europa. Det faglige innholdet i denne master er strukturert for mer generiske problemer (for eksempel politisk kommunikasjon) til spesifikke moduler (for eksempel søknad til regjeringen, et politisk parti og en kandidat). Metodikken er basert på både teoretiske og praktiske deler, for å konsolidere all kunnskap og alt innholdet er tilpasset både Spania og Latin-Amerika. Fakultetet består av aktive fagfolk og eksperter på sine respektive moduler, med erfaring i offentlig politikk, offentlige planer, kommunikasjonsstrategier og kampanjer. EVALUERING Innhenting endelige tittelen er underlagt overvinne alle Master moduler og utvikling av masteroppgaven. KVALIFISERING FOR Å FÅ MBA fra University of Alcala de Henares og Master ved CESCOMPOL AGENDA Politikk, statsborgerskap og politisk adferd Politiske scenarier og valgsystemer Grunnleggende prinsipper for kommunikasjonspolitikk Politisk kommunikasjon Management: institusjonelle relasjoner og samfunnskontakt Kommunikasjon offline og online nettverk: Social Media Management Politisk markedsføring og bildebehandling Personlig lederskap og Tale Politisk... [-]

Offisiell Master I å Skape Og Utvikle Digitale Prosjekter

FDModa - LCI Barcelona
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Barcelona

Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. Master i Digital produksjon og utvikling Prosjekter Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. Den digitale designer er nå i sentrum for ulike familier og profesjonelle sektorer som audiovisuell kommunikasjon, de Graphic creation Graphic Arts Reklame PR og interaksjoner design sektorer, og viser økende synergier ofte omfattet innenfor bransjen kaller erfaringer og stadig mer rettet mot digitale medier samt påpeke de ulike sektorstudier og lokale og statlige rapporter. I motsetning til de fleste opplæringstilbud innen digital design, er den unike faktoren av dette Masters i Digital Creation and Development Project for å danne det som kalles Front End Designer (Front End eller Frontend Designer) i den profesjonelle verden . Front End består av alt som har å gjøre med hva du ser og samhandle i et digitalt prosjekt, er det den profesjonelle som er i stand til å tenke, planlegge og utfører også all utvikling er nødvendig før endelig produksjon slik som sikrer gjennomførbarhet, effekt og optimalisere designet prosjekter. Dessuten kan studentene velge å spesialisere seg i to områder, en mer eksperimentell og mer orientert mot verden av skapelsen, underholdning og kultur, for å oppleve den smarte statsborger og smarte byer, og den andre mer fokusert på strategi overtalelse, branded content, mer utviklet og orientert sektorer av produkter og... [-]

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Rome Business School
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 1 år October 2017 Italia Roma + 1 fler

Bli den mest internasjonale handelshøyskolen i Europa! Opplæring av fortreffelighet, betalte praksisplasser, studenter fra 140 land, karriere service, internasjonale nettverk og mange andre fordeler for faglig og personlig utvikling. Undervisning formler for alle behov. [+]

SISTE stipender, GJELDER NÅ! Den Master i markedsføring og kommunikasjon i Roma Business School er et ideelt valg for den profesjonelle leter etter en førsteklasses studium i disse fagene, for å starte eller konsolidere en vellykket karriere i et internasjonalt miljø. Den Kvaliteten på undervisningen, betalte internasjonale praksisplasser og karriere og nettverkstjenester på tilbudet bidrar til å gjøre dette programmet passer perfekt for de som ønsker å utmerke seg i arbeidsmarkedet og i global business.

Target mottakere Mastergraden er designet for alle dem som søker sin første eksponering til en verden av markedsføring og kommunikasjon, eller for alle de som allerede arbeider i dette miljøet, men ønsker å utvide sin kunnskap om sitt eget fagfelt, alt innenfor en strukturert miljø. Studenter som er interessert i å ta del av denne mastergraden er typisk: nyutdannede med eller uten tidligere erfaring innen markedsføring og kommunikasjon markedsføring kommunikasjon fagfolk fagfolk som opererer i andre enn markedsføring og kommunikasjon miljøer som ønsker å tilegne seg en dypere kunnskap eller begynne å jobbe på dette feltet gründere som søker å bygge fundamenter i markedskommunikasjon kunnskap. Struktur (1 år) 6 måneder i Roma: Forelesninger + flere aktiviteter 6 måneders Prosjektarbeid Bedriftsbesøk kulturprogram Studiereiser i Europa En internasjonal betalt internship: I et land av ditt valg   Innhold Innføring i markedsføring Selskapet og Marketing Strategy Forstå Marketplace og forbrukere The Marketing Environment Marketing Information Systems and Research Consumer Markets og Forbruker Kjøper Behaviour Forretnings Markets og Business Kjøper Behaviour Designe et kundedrevet Marketing Mix Segmentering, målretting, Differensiering... [-]

Master I Servicedesign

Domus Academy
Campus Heltidsstudier 12 måneder January 2018 Italia Milan

Master i Service Design Programmet er ment å fremme forteller og prototyping ferdigheter, problemløsning og virksomhet design tilnærming for å hjelpe studentene utvikle innovative tjeneste ideer. Gjennom bruker observasjon, vil studentene oppdage udekkede brukerbehov og utvikle overbevisende scenarier, fysiske og virtuelle systemer av tjenesten erfaring, som arbeider i nær kontakt med fagfolk, bedrifter og offentlige virksomheter. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. Nye informasjons- og kommunikasjonsteknologi er å bringe på en revolusjon som fører til en radikal endring i måten tjenestene tilbys og nytes, genererer nye behov og ønsker, både i offentlig og privat sektor. Service Design, gjennom en integrert og tverrfaglig tilnærming, opererer innenfor denne konteksten, og har som oppgave å forstå og omfavne sosiale endringer for å levere erfaringer og løsninger for uforutsigbare fremtidsscenarier. Den master i servicedesign Programmet er ment å fremme forteller og prototyping ferdigheter, problemløsning og virksomhet design tilnærming for å hjelpe studentene utvikle innovative tjeneste ideer. Gjennom bruker observasjon, vil studentene oppdage udekkede brukerbehov og utvikle overbevisende scenarier, fysiske og virtuelle systemer av tjenesten erfaring, som arbeider i nær kontakt med fagfolk, bedrifter og offentlige virksomheter. Målgruppe Programmet er rettet til kandidater som har en første-nivå grad og / eller yrkeserfaring i Visual og grafisk design, Interaksjonsdesign, Arkitektur og Creative koding. Programmet er også åpent for kandidater med vitnemål / grad eller yrkeserfaring i Business Design, Communication Science, New Media, psykologi, sosiologi eller tilsvarende, hvis de er motivert av en lyd forskning interesse mot programmets emner og en sterk portefølje. Utfallet Nyutdannede fra Master i Information Design kan søke arbeid i etablerte bedrifter, slik som store selskaper, serviceselskaper, design konsulentvirksomhet, samt frivillige organisasjoner, offentlige etater, forskningsinstitusjoner, eller starte egen konsulentvirksomhet. Mulige stillingstitler inkluderer: Service Designer, Experience Designer og design strateg. Program Master i Service Design program er workshop-basert, støttet av seminarer, forelesninger, øvinger og feltarbeid. Fagfolk, kursleder, og prosjektledere veilede studenter via individuell... [-]

Masterstudiet I Markedsføring, Tjenester Og Kommunikasjon Ledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2018 Sveits St.Gallen

Den Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende ledelsesmessige disipliner og markedene og forretningsmodeller av relevante bransjer. Med dette konseptet, overstiger MSC klassiske forestillinger om markedsføring. [+]

 

Mål:

Kundeverdi - målet om en bærekraftig konsernledelsen

I en globalisert verden, kan bærekraftig bedriftens verdi bare skapes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder, som er i fokus. Markedsføring langs disse linjene konsentrerer seg om å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende syn, som overgår klassisk markedsføring, er hva Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsen disipliner som tar sine lagrene fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodeller aktuelle næringer. ... [-]


Executive Master I Corporate Communication

IMF Business School
Campus Deltid 17 uker Åpen påmelding Spania Madrid

Dette Master er bygget på forståelsen av nøklene til å utvikle en strategi for innovativ, effektiv, kostnadseffektiv og tar sikte på å maksimere kundeopplevelsen kommunikasjon. de mest forstyrrende trender analyseres, strategier for større virksomhet konsekvensutredningen, og vil bli forklart i detalj alle de verktøy som tillater oss å gjennomføre en avansert modell i kommunikasjonsledelse, tar hensyn til sameksistens av verden online og offline og med særlig vekt på virkningen på resultatet for virksomheten. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. Dette Master er bygget på forståelsen av nøklene til å utvikle en strategi for innovativ, effektiv, kostnadseffektiv og tar sikte på å maksimere kundeopplevelsen kommunikasjon. de mest forstyrrende trender analyseres, strategier for større virksomhet konsekvensutredningen, og vil bli forklart i detalj alle de verktøy som tillater oss å gjennomføre en avansert modell i kommunikasjonsledelse, tar hensyn til sameksistens av verden online og offline og med særlig vekt på virkningen på resultatet for virksomheten. De beste høyttalerne til å dekke, gjennom en hovedsak praktisk tilnærming, total kommunikasjon forretningsmodeller blir hovedpersonene i ny virksomhet paradigme. 60 studiepoeng, hvorav 170 timer er ansiktet organisert i 12 moduler og en workshop, ledsaget av et utkast til kommunikasjon i et selskap. Utpreget praktisk og støttes av reelle tilfeller. Dette master vil tillate studenter å skape de mest effektive bedriftens kommunikasjonsstrategier innen organisasjon og lede de nødvendige ressurser for gjennomføring. MÅL Executive Master i Corporate Communication Hovedmålet med denne Master utøvende, er at deltakerne vet utvikle strategier og handlingsplaner for funksjonen av markedsføring og kommunikasjon selskaper i ulike størrelser og bransjer. I tillegg, med denne master vil du få: Lær markedsføring og kommunikasjon B2B og B2C. Forstå komplementaritet av online og offline verden. Vil forstå markedsforståelse og forholdet til den nye forbruker. Analyser beregninger og analyser for å forstå utviklingen av markedsføring og kommunikasjon. Utvikle og planlegge forstyrrende, innovative og kreative strategier og hvordan du bruker dem til nye markeder. Metodikk og evaluering METODE Mode: Sted: Campus IMF Madrid Varighet: 17 uker Timer:... [-]

Master Of Advanced Studies I Interkulturell Kommunikasjon (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Campus Deltid 14 - 18 måneder September 2017 Sveits Lugano

Deltids praktisk program for fagfolk engasjert i å håndtere operasjonelle eller strategiske situasjoner i en flerkulturell kontekst og i å håndtere flerkulturelle menneskelige ressurser. MIC ble grunnlagt i 2004 og er det eneste akademiske programmet i interkulturell kommunikasjon av sitt slag i Europa som gjør at du kan forfølge din faglige aktivitet mens du studerer. [+]

Berik din profesjonelle profil i offentlig eller privat sektor med høyt nivå interkulturelle kompetanser!

 

Ny utgave fra 2. oktober 2017

Master of Advanced Studies i interkulturell kommunikasjon (MIC) er et deltidsstudium praktisk program for fagfolk engasjert i å håndtere operasjonelle eller strategiske situasjoner i en flerkulturell kontekst og i å håndtere flerkulturelle menneskelige ressurser.

 

MIC ble grunnlagt i 2004 og er det eneste akademiske programmet i interkulturell kommunikasjon av sitt slag i Europa som gjør at du kan forfølge din faglige aktivitet mens du studerer.

 ... [-]


Master I Digital Markedsføring Og Webanalyse

inesdi - Digital Business School
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 240 - 1500 timer February 2018 Spania Madrid Barcelona Spania Online + 3 fler

Vi introduserer Master i digital markedsføring og webanalyse. I tillegg til å ha den offisielle tittelen Inesdi Digital Business School, vil du få en universitetsgrad ved Universitetet Nebrija. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. Vi introduserer Master i digital markedsføring og webanalyse. I tillegg til å ha den offisielle tittelen Inesdi Digital Business School, vil du få en universitetsgrad ved Universitetet Nebrija. Internett, digitale plattformer og informasjonsteknologi transformerer vårt miljø. Bedrifter trenger faglige profiler i tråd med de nye trendene i markedet, og er grunnen til at vi er fremme denne mastergraden med en grad av Nebrija University. Med mål om å tog fagfolk som kan gi løsninger på digital transformasjon der er vi midt begge selskapene og samfunnet generelt. Dette Master med en universitetsgrad i Digital Marketing & Web Analytics blir en om spesialisert opplæring i den digitale økonomien brukes på ulike områder av virksomheten organisasjoner. Studentene skal utvikle den kunnskapen og de mest aktuelle teknikker for design, implementering, forvaltning, analyse og moderering av en 360 Digital Marketing Planinkludert også Strategiplan måle et nettsted. Face, online og blended learning personlig veiledning i gjennomføring av finalen Master Prosjekt Karriereveiledning gjennom en "karriereplan" individualisert Utvikling av en "360 Marketing Plan" og en "Plan Web Analytics" Med totalt 37 klasser webinar (i online-modus) masterprogrammet Innledende Module: Prinsipper og grunnleggende av den digitale økonomien Modul 1: Digital Marketing Plan jeg Modul 2: Social Media Marketing Modul 3: Digital Marketing Plan II Modul 4: Strategier for å fange og konvertering jeg: Innkommende Markedsføring Modul 5: Strategier for å fange og konvertering II: Digital Advertising Modul 6: Digital Marketing Plan III Modul 7: Mobile Marketing Modul 8: Strategier lojalitet og sammenhengen i digitale omgivelser Modul 9:... [-]

Mastergrad I Event Management

Up Level School of Management
Campus Deltid 124 - 124  November 2017 Italia Milan Roma Napoli + 2 fler

Master i Event Management er en moderne og innovativ utdanning som forbereder fagfolk innen etablering og event management. I motsetning til andre mer tradisjonelle kurs Event Management har som mål å være en mer omfattende verktøy: det er en bestemt Master på musene sektorplanlegging og på det grunnleggende av integrert kommunikasjon utformet for å passe de organisatoriske og kommunikasjonsteknikker. [+]

Master i Event Management er en moderne og innovativ utdanning som forbereder fagfolk innen etablering og event management. I motsetning til andre mer tradisjonelle kurs Event Management har som mål å være en mer omfattende verktøy: det er en bestemt Master på musene sektorplanlegging og på det grunnleggende av integrert kommunikasjon utformet for å passe de organisatoriske og kommunikasjonsteknikker. Hvorfor velge Master i Event Management? Den nye Master i Event Management Opp nivå forberede deg passe deg for å operere i et svært konkurranseutsatt industri gjennom opplæring til 360 grader i hendelsene og i MICE-sektoren. Hva gjør Event Manager? Mesteren forbereder omfattende den fagfolk Event Manager for å kunne operere i hendelser markedet "nasjonalt og internasjonalt", en profesjonell som planlegger og utvikler hendelsen, tar ansvar for valg av kreative elementer, teknisk og logistikk. Hun innser og tar seg av hele arrangementet planlegging, merkevarebygging, markedsføring og kommunikasjonsstrategi, audio-video produksjon, manusskriving, logistikk, budsjettering, forhandlinger og global kundeservice. event Management En banebrytende løsning for å danne - gjennom denne spesifikke kurs - profesjonelle roller som kan holde tritt med markedets krav og selv å forutse dem, takket være en god og grundig opplæring, som i tillegg til de teoretiske og praktiske ferdigheter som trengs for å sende hver en konkret og effektiv tilnærming til forvaltningen av bedriftens kommunikasjon på internett. En utdanning som sikrer åpning av et innovasjon for å være konstant oppdatert og master effektivt hver nye markedsføring og kommunikasjon teknikk. (Detaljert pensum) steder Milan Roma Napoli Profesjonelle uttak Master i Event... [-]

Master I Anvendt Kommunikasjon

Universidade Autónoma de Lisboa
Campus Heltidsstudier 4 semestre October 2017 Portugal Lisboa

Portugal mangler seks tusen fagfolk innen informasjons- og kommunikasjonsteknologi og Master i Applied Communication bare født som svar på den autonome universitetet i Lisboa dette behovet. [+]

Masterstudier i Kommunikasjon. Portugal mangler seks tusen fagfolk innen Informasjons- og kommunikasjons og en mastergrad i Applied Communication født like responsen til den autonome universitetet i Lisboa dette behovet. Resultat av et samarbeid mellom Institutt for kommunikasjon fag, Institutt for vitenskap og teknologi og en rekke selskaper som opererer i det digitale området, er det et kurs av tverrfaglig sammensetning og orientert til arbeidsmarkedet ved å tilby arbeid plasseringer for og de beste studentene i neste skoleår, som sikrer minst en jobb i området. Mål å gi avansert og spesialisert opplæring i digital kommunikasjon, som i dag innebærer å mestre et sett av ferdigheter fra andre grener av kunnskap, for eksempel etablering og styring av nettsteder, data mining, de digitale historier, teknikk, digital markedsføring og e-governance. Klassene finner sted i kommunikasjons Laboratories, en plass plattform med utstyr stand til å møte de spesielle behovene til dette området crossmedia. Teoretisk og praktisk opplæring er supplert med in-depth refleksjon over noen av de viktigste temaene i kommunikasjon fag, herunder forholdet mellom kommunikasjon og Public Space, Literacy Mediatic og fordi vi er i Portugal, forstå media portugisiske markedet i forbindelse med portugisisk-talende. Master mål Oppmuntre nye praksiser og allsidige kompetansen som kreves for kommunikasjon fagfolk i en alder av digital konvergens og nye kommunikasjonsplattformer. Ytterligere kritiske analysemuligheter på prosesser, innhold, produkter og kommunikasjonsenheter. Produsere anvendt forskning kombinert med en avansert praktisk opplæring. Vilkårene for tilgang og opptak I henhold til artikkel 6 av reglene for Masters og doktorgrader UAL, kan søke om kurs... [-]