Master i Kommunikasjon

Topp universiteter 111 Master programmer i Kommunikasjon 2018

Kommunikasjon

Er du ute etter en karriere som er koblet til å bygge nettverk og å ha mange kontakter? Kanskje du drømmer om å jobbe med media? Deretter en mastergrad i slike områder som kommunikasjon, media og / eller Public Relations kan være den perfekte grad for deg.

En karriere i Communications lar deg utforske dynamikken mellom kunde og selskap, og du vil få en grundig kjennskap til teori og praksis av strategi, markedsføring og forskning. En mastergrad i Kommunikasjon / Media omfatter programmer som er knyttet til mange forskjellige fagområder, inkludert humaniora, samfunnsvitenskap og media, alt kombinert sammen i en anvendt vitenskap. Med denne graden vil du få en bred forståelse av historien til kommunikasjon og media og hvordan det gjelder for deg som kommunikasjons-ekspert. En grad i Public relations (PR) vil gi deg en forståelse av hvordan å administrere kommunikasjonen mellom en organisasjon og dens publikumsgrupper, opprettholde et offentlig image for non-profit organisasjoner eller høyprofilerte personer, for eksempel politikere og kjendiser.


På denne siden flere programmer innen Kommunikasjon / Media / Public Relations (PR) er oppført. Ha en nærmere titt og ikke nøl med å klikke på programmet beskrivelsene som interesserer deg mest!

Les mer

Masterprogram I Markedsføring, Tjenester Og Kommunikasjonsledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2019 Sveits St. Gallen

Masterprogrammet i markedsføring, tjenester og kommunikasjonsledelse (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende lederdisipliner og markedene og forretningsmodellene til relevante næringer. Med dette konseptet overstiger MSC klassiske begrep om markedsføring. På grunn av en kombinasjon av grundig teoretisk kunnskap og prosjekter med partnere fra praksis og forskning, lærer studentene en integrert forståelse av både bedriftsledelse fra kundens synspunkt og av kundeverdier. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Mål:Kundeverdi - målet om bærekraftig bedriftsledelseI en globalisert verden kan bærekraftig bedriftsverdi kun opprettes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder som er oppmerksomhetsfokus. Markedsføring langs disse linjene fokuserer på å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende oppfatningen, som overgår klassisk markedsføring, er det som Masterprogrammet i markedsføring, tjenester og kommunikasjonsledelse (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsesdisipliner som tar sine lager fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodellene av aktuelle bransjer.CurriculumMarkedsføring, serviceadministrasjon og kommunikasjon og deres anvendelsesområder:MSC er undervist på tysk og engelsk. På den ene siden er den basert på markedsførings, markedsundersøkelser, serviceadministrasjon og kommunikasjon, og på den annen side gir den studentene innblikk i et stort antall oppdaterte applikasjonsområder som Interactive Marketing , Automotive Marketing eller Luxury Brand Management. Utvalget av disse applikasjonsområdene blir stadig oppdatert og er ment å gi studentene en velbegrunnet tilgang til bestemte markeder. Et annet sentralt element er partnerskap og prosjektarbeid med bedrifter. I det anvendte forskningsprosjektet, for eksempel, håndterer studentene et reelt problem med samme praksispartner for tre semestre. I tillegg består kjernestudier av uavhengige valgfag og masteroppgaven, og suppleres av kontekstuelle studier (særlig i sosiologi, psykologi, kommunikasjon og språk).partnereMSC oppfordrer utvekslingen mellom studenter, institutter og praksis. I søknadsprosjekter jobber studentene i små grupper på virkelige oppgaver satt av et selskap eller institutt. Prosjektpartneren forblir den samme gjennom hele prosjektperioden på tre sikt. Denne tidlige og varige kontakten med praksispartnere lærer studentene profesjonelt samarbeid med forretningspartnere og fører ofte til... [-]

Master I Digital Virksomhet

EU Business School
Campus Heltidsstudier 1 år October 2018 Spania Barcelona

Dette programmet utforsker teoretiske og praktiske grunnlag, implementering og forretningsmodeller som utgjør digital virksomhet og leverer alle viktige kompetanser som kreves i bedriftsverdenen i dag. [+]

Digital transformasjon er ikke lenger et fremtidig paradigme, men en nøkkelverdenlighet. Næringslivet blir digitalisert i et forbløffende tempo, og selskaper søker aktivt digitale visjonære, kvalifisert til å utnytte sin kompetanse og innsikt i alle selskaper som ønsker å bli konkurransedyktige.

Dette programmet utforsker teoretiske og praktiske grunnlag, implementering og forretningsmodeller som utgjør digital virksomhet og leverer alle viktige kompetanser som kreves i bedriftsverdenen i dag.

Slik tjener du sertifikatet ditt

Master i digital virksomhet (60 studiepoeng) er et ettårig program delt inn i tre begreper. Hver semester består av fire kurs (4 studiepoeng hver) og ett seminar (2 studiepoeng). Gjennom året er studentene også utsatt for real-life case studies, spill og forretningssimuleringer. For å kunne oppgradere, må deltakerne også gjennomføre en forretningsplan (6 studiepoeng).... [-]


Master I Brand Management Og Kommunikasjon (i Samarbeid Med CBA Design - Carmi E Ubertis)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Campus Heltidsstudier 1 år November 2018 Italia Milan

16. utgave - Master i Brand Management og Kommunikasjon trener fagfolk som er i stand til å administrere branding aktiviteter og å definere en merkevare strategi som kombinerer de konkrete verdiene av kvalitet og ytelse og immaterielle verdier, for eksempel differensiering, relevans og bilder. Arbeider i bedrifter eller byråer, de kan begge bruke et kreativt språk og håndtere de tekniske og strategiske prosessene. Mange selskaper, som Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour og Nintendo, bare for å nevne noen, valgte å dele sine verdier og kompetanse med IED-studenter, friskt og tverrfaglig synspunkt for å utvikle sammen et strategisk prosjekt for deres merkevare. Mesteren er organisert i samarbeid med CBA og Carmi e Ubertis. [+]

Master i Brand Management og Kommunikasjon trener fagfolk som er i stand til å administrere branding aktiviteter og å definere en merkevare strategi som kombinerer de konkrete verdiene av kvalitet og ytelse og immaterielle verdier, for eksempel differensiering, relevans og bilder. Arbeider i bedrifter eller byråer, de kan begge bruke et kreativt språk og håndtere de tekniske og strategiske prosessene.

Mange selskaper, som Swarovski, Lierac, Deborah, Comete Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour og Nintendo, bare for å nevne noen, valgte å dele sine verdier og kompetanse med IED-studenter, friskt og tverrfaglig synspunkt for å utvikle sammen et strategisk prosjekt for deres merkevare.... [-]


Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Campus Heltidsstudier 2 år September 2018 Finland Helsinki

[+]

Hvordan påvirker globale transformasjoner demokratisk politikk? Hva er rollen til media i transformasjonen av moderne demokratier?

Målet med programmet

De spesifikke mål for programmet er:

I tillegg til de gradsstudenter, får vi mange på besøk, og utvekslingsstudenter og forskere fra Europa og andre steder. Du vil ha muligheten til å gjøre en frivillig internship i utlandet med støtte fra Erasmus.

Nettverk

Akademisk frihet er en sterk del av å studere opplevelsen ved Universitetet i Helsinki. Dette gir deg muligheten til å studere ulike valgfrie studier innen universitets- og de andre universitetene i Helsingforsregionen gjennom fleksibel studie Høyre (Joo) avtaler. Du kan også gjennomføre master forskning i et selskap hvor du jobber.... [-]


Markedsføring Digital Transformation

Il Sole 24 ORE Business School
Campus Heltidsstudier 10 måneder October 2018 Italia Milan

Vår internasjonale master i markedsføring, digital transformasjon [+]

Vår internasjonale master i markedsføring, digital transformasjon

Det gir studentene muligheter til å lære av anerkjente og erfarne ledere og fagfolk, samt å praktisere i viktige selskaper og utvikle et varig nettverk i feltet.

De tidligere italienske utgavene fra denne Master levert av Business School garanterer konsolidert erfaring og relasjoner med globale merker.

På slutten av kurset er hovedområdene av plassering multinasjonale selskaper, webkommunikasjonsbyråer, mediesentre, konsulentfirmaer.

VARIGHET OG STRUKTUR

Programmet er organisert i to faser:

Teori og praksis i en periode på 6 måneder i klasserom, workshop og bedriftsbesøk (klasser holdes fra mandag til fredag):... [-]


Master I Digital Transformation Leadership

BARCELONA TECHNOLOGY SCHOOL
Campus Heltidsstudier 9 måneder October 2018 Spania Barcelona

Den digitale revolusjonen krever at lederne er i stand til å forstå forstyrrende teknologier og deres fordeler og konsekvenser, samt ledere som kan klare den digitale transformasjonen. [+]

Den digitale revolusjonen krever at lederne er i stand til å forstå forstyrrende teknologier og deres fordeler og konsekvenser, samt ledere som kan klare den digitale transformasjonen.

HVA SKAL jeg lære?

Master i Digital Transformation Leadership gir deg en dyp forståelse av nye teknologier og gir deg verktøy for å drive vellykkede digitale forretningsstrategier.

Du vil kunne utvikle digitale ferdigheter som digital strategi, forstyrrende teknologier, ledelse og forandringsledelse, moderne økonomi, datahandel, cybersecurity, innovasjon

Denne Master vil tillate deg å lede digital ready business gjennom:

Oppdag nøkkeldrivere for digital transformasjon.Behandle kunnskap, skape innsikt og optimalisere forretningsverdi i det digitale økosystemet, oppdage innovative evner.Styr endringen i organisasjonen for å støtte digitale strategier.VARIGHET... [-]

Executive Master I Global Strategic Communications

Georgetown University School of Continuing Studies
Nettstudier & Campus kombinert Deltid 1 år September 2018 USA Washington USA Online Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London Singapore Brasil Morro de São Paulo + 6 fler

Georgetowns Executive Master of Professional Studies i Global Strategic Communications forbereder deg til å lede med tillit til dagens komplekse kommunikasjonslandskap. Designet for kommunikasjonsledere og ledere på tvers av en rekke bransjer, legger vårt kohortbaserte program vekt på strategisk tenkemåte og global utsikt som posisjonerer deg for suksess. Du får mulighet til å koble deg til andre kommunikasjonsledere på seniornivå, forbedre lederegenskapene dine og få en dypere forståelse for kommunikasjon i en global sammenheng - alt uten å forstyrre din karriere. [+]

Oversikt

Georgetowns Executive Master of Professional Studies i Global Strategic Communications forbereder deg til å lede med tillit til dagens komplekse kommunikasjonslandskap. Designet for kommunikasjonsledere og ledere på tvers av en rekke bransjer, legger vårt kohortbaserte program vekt på strategisk tenkemåte og global utsikt som posisjonerer deg for suksess. Du får mulighet til å koble deg til andre kommunikasjonsledere på seniornivå, forbedre lederegenskapene dine og få en dypere forståelse for kommunikasjon i en global sammenheng - alt uten å forstyrre din karriere.

* Undervisningen kan endres; vennligst sjekk vår nettside for gjeldende priser.

Gjennom en blanding av online læring ** og lokalsamfunn rundt om i verden, avslører vårt program deg til noen av dagens mest kritiske kommunikasjonsutfordringer. Du vil fullføre en ukes bolig i London, Singapore, São Paulo og Washington, DC, hvor du får praktisk praksis med å håndtere kompleksiteter som global kommunikasjonsadministrasjon, investorrelasjoner, samfunnsansvar og engasjementets engasjement.... [-]


Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Rome Business School
Nettstudie Campus Heltidsstudier Deltid 1 år Åpen påmelding Italia Rome + 2 fler

Bli med på den mest internasjonale handelsskolen i Europa! Opplæring av fortreffelighet, garantert praksisplasser i USA, Dubai eller Europa, studenter fra 140 land, karriere, internasjonal nettverk og mange andre drar nytte av din faglige og personlige utvikling. Undervisningsformler for hver etterspørsel. [+]

Startdato: hvert år i mars og oktober.

Master i markedsføring og kommunikasjon på Rome Business School er et ideelt valg for profesjonelle på utkikk etter et verdensklasse studieprogram i disse fagene, for å starte eller konsolidere en vellykket karriere i et internasjonalt miljø. Kvaliteten på undervisningen , garanterte praksisplasser i USA, Dubai eller Europa og karriere- og nettverkstjenestene som tilbys, bidrar alle til å gjøre dette programmet perfekt til de som søker å utmerke seg på arbeidsmarkedet og i global virksomhet.

Mål mottakere

Mastergraden er designet for alle som søker sin første eksponering for verden av markedsføring og kommunikasjon eller for alle som allerede jobber i dette miljøet, men søker å utvide sin kunnskap om sitt eget felt, alt innenfor et strukturert miljø . Studenter som er interessert i å delta i denne masterstudiet er typiske:... [-]


Master I Digital Markedsføring

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Campus Heltidsstudier 17 måneder February 2019 Sveits Geneva

Mastergrad i digital markedsføring [+]

Elske å generere ideer og gjennomføre dem

Mastergrad i digital markedsføring

Kursprogram

Markeds strategi

Hovedmålene med denne modulen er å utvikle en kritisk analyse av forretningsmålene til et merke i forbindelse med sine målkunder og å utvikle en omfattende forståelse for den digitale strategien som er integrert og direkte operativ.

Digital Marketing Channels

Forstå det nye medielandskapet og hvordan du bruker de viktigste plattformene. Lær hvordan du får mest ut av dem ved å teste dem i real-case studier. Forutse utviklingen av sosiale nettverk og lær hvordan du utnytter deres styrke i servicen til merkevaren.

Media

Få en komplett oversikt over de nye AdTech-plattformene og -funksjonene. Lær hvordan og hvor du skal finne kundene dine gjennom data og optimalisert målretting i den digitale verden.... [-]


Master I Lyd Og Visuelle Medier Kunst

RISEBA
Campus Heltidsstudier 2 år September 2018 Latvia Riga

Humaniora masterstudier i Audiovisuelle Media Arts er en av de mest innovative og grundig tverrfaglig opplæring i Latvia. Det er forankret i de beste tradisjoner Auteur Cinema og utvidet på tvers av ulike spesialiteter: filmproduksjon, regi av fotografi, animasjon, video og CG generert grafikk, interaktiv 2D og 3D produksjon, og spillutvikling ... [+]

Humaniora masterstudier i Audiovisuelle Media Arts er en av de mest innovative og grundig tverrfaglig opplæring i Latvia. Det er forankret i de beste tradisjoner Auteur Cinema og utvidet på tvers av ulike spesialiteter: filmproduksjon, regi av fotografi, animasjon, video og CG generert grafikk, interaktiv 2D og 3D produksjon, og spillutvikling.

Mens omfattende i sin struktur for å trene fremtidige ledere i film- og TV-studioer, reklamebyråer, animasjon studioer, kreative avdelinger av sosiale nettverk, og SFX og post-produksjonshus, tilbyr programmet sine studenter å fordype seg i et valgt felt via uavhengige studier syklus. Den mindre er erklært av en student i henhold regi av en aktet ansatt og generelt innen filmregi, kunst regi, animasjon, og post produksjon tilsyn.... [-]


Master in Media and Communication Management

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Heltidsstudier Deltid 3 - 4 semestre March 2019 Tyskland Munich Cologne Berlin + 3 fler

[+]

Universitets- / BA-grad med minst 180 studiepoeng (kvalifisert for før-semester). Universitets- / BA-grad med minst 210 studiepoeng (kvalifisert for MA-program).

Spør oss et spørsmål!

Vi ønsker å høre fra deg, og vil gjerne svare på eventuelle spørsmål på en av våre mange konferanser. Her kan du møte våre professorer, studenter og rådgivende ansatte i et vennlig miljø og oppdage mer om våre campus steder. Dine venner og familie er velkommen til å komme sammen. Vi ønsker å hjelpe deg med å finne det perfekte studiet for dine behov.... [-]


Master I Internasjonal Kommunikasjon Ledelse (micm) - Heltid

The Hague University of Applied Sciences
Campus Heltidsstudier 12 måneder August 2018 Nederland The Hague

Den MICM tiltrekker seg studenter fra hele verden som har et bredt spekter av faglige interesser og erfaring. Mange av våre studenter som allerede arbeider i [+]

Den MICM programmet tiltrekker seg studenter fra hele verden som har et bredt spekter av faglige interesser og erfaring. Mange av våre studenter som allerede arbeider i områder som corporate kommunikasjon og samfunnskontakt, mens andre kommer til oss fra beslektede områder, inkludert markedsføring, merkevarebygging, journalistikk, TV, radio, og sosiale medier. Samtidig har vi også velkommen fagfolk fra ulike områder som ønsker en karriere endring.

Vi søker profesjonell menn og kvinner som har det som trengs for å fullføre MICM programmet og som vil bidra til rikdom av klasserommet erfaring.

VÅR FILOSOFI

Vi tror at kommunikasjonsfolk i morgen må være bedre rustet til å håndtere et bredt spekter av problemstillinger og utfordringer enn noen gang før. Videre er kommunikasjonsfunksjonen i økende grad sett på som en strategisk viktig for de fleste store organisasjoner. Vår misjon er å bringe et praktisk fokus på relevant og cutting-edge teori forbereder våre kandidater til lederskap dyktighet i kommunikasjon feltet for sine valg.... [-]


Master Of Communication

University of Canberra
Campus Heltidsstudier 4 semestre January 2019 Australia Canberra

Master of Communication spesialiserer seg på å utforske moderne kommunikasjonsteorier, strategisk planlegging og sosiale medier, og ber deg om å bruke disse i sammenheng med et stort forskningsprosjekt. [+]

Master dine markedsføringskompetanse ferdigheter

Master of Communication spesialiserer seg på å utforske moderne kommunikasjonsteorier, strategisk planlegging og sosiale medier, og ber deg om å bruke disse i sammenheng med et stort forskningsprosjekt.

Du kan velge å ta strategisk kommunikasjonsvei der du konsentrerer deg om moderne kommunikasjon, sosial teori og hvordan kritiske problemer utvikler seg, eller Markedsføringskommunikasjonsbanen, hvor du vil utforske hvordan annonsering, PR, kampanjer og direkte markedsføring kombinerer for å skape effektive markedsføringskommunikasjonsstrategier. Dette kurset er spesielt egnet for seniorkommunikasjonsledere som ønsker å utvikle sine ferdigheter og vil forberede deg på muligheter i kommersielle, offentlige og ikke-kommersielle sektorer.... [-]


Master Of Advanced Studies In Intercultural Communication (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Campus Deltid 14 - 18 måneder September 2018 Sveits Lugano

Master of Advanced Studies in Intercultural Communication (MIC) er et deltidsstudium for deltidsstudenter for fagfolk som driver med operative eller strategiske situasjoner i en multikulturell sammenheng og i å styre flerkulturelle menneskelige ressurser. [+]

Berik din profesjonelle profil i offentlig eller privat sektor med høyt nivå interkulturelle kompetanser!

Søknadene er åpne for 2018 og 2019!

USI.ch/sites/all/themes/mic/img/top-img/home0.jpg" alt="MIC" />

Master of Advanced Studies in Intercultural Communication (MIC) er et deltidsstudium for deltidsstudenter for fagfolk som driver med operative eller strategiske situasjoner i en multikulturell sammenheng og i å styre flerkulturelle menneskelige ressurser.

MIC ble grunnlagt i 2004 og er det eneste akademiske programmet i interkulturell kommunikasjon av sitt slag i Europa som gjør at du kan forfølge din faglige aktivitet mens du studerer.

Interkulturell kommunikasjon er viktig for målene for inkludering og berikelse for alle.... [-]


Master I Markedsføring Og Kommunikasjon Ledelse

Zagreb School of Business
Campus Heltidsstudier 2 år October 2018 Kroatia Zagreb

Zagreb School of Business har gjennomført en spesialisert profesjonell studie på markedsføring i markedsføring og kommunikasjon siden 2015. Spesialisert profesjonell studie av Markedsføring og kommunikasjon er et 4-semesters lange program (2 år), hvor studentene kan tjene opptil 120 studiepoeng. [+]

Zagreb School of Business Tilbyr en studievitenskapelig studie som de siste tre årene, og ved ferdigstillelse blir studentene tildelt den akademiske tittelen baccalaureus / baccalaurea i markedsføring og kommunikasjon (bacc.oec.) Og spesialutdannet kurs som varer to år og gir 120 studiepoeng. Studentene tildeles tittelekspert (spesifikasjon) i markedsføring og kommunikasjon. Kurs kan tas av faste og eksterne studenter.

Kursene er tilpasset Bologna-deklarasjons prinsippene, som gjør det mulig for studenter å bytte til andre komplementære studier i Kroatia og i utlandet. Zagreb Business School gikk inn i Erasmus + -programmet som åpner dører for større mobilitet for studenter og forelesere. ... [-]