Master i Kommunikasjon

Topp universiteter 166 Master programmer i Kommunikasjon 2017

Kommunikasjon

Er du ute etter en karriere som er koblet til å bygge nettverk og å ha mange kontakter? Kanskje du drømmer om å jobbe med media? Deretter en mastergrad i slike områder som kommunikasjon, media og / eller Public Relations kan være den perfekte grad for deg.

En karriere i Communications lar deg utforske dynamikken mellom kunde og selskap, og du vil få en grundig kjennskap til teori og praksis av strategi, markedsføring og forskning. En mastergrad i Kommunikasjon / Media omfatter programmer som er knyttet til mange forskjellige fagområder, inkludert humaniora, samfunnsvitenskap og media, alt kombinert sammen i en anvendt vitenskap. Med denne graden vil du få en bred forståelse av historien til kommunikasjon og media og hvordan det gjelder for deg som kommunikasjons-ekspert. En grad i Public relations (PR) vil gi deg en forståelse av hvordan å administrere kommunikasjonen mellom en organisasjon og dens publikumsgrupper, opprettholde et offentlig image for non-profit organisasjoner eller høyprofilerte personer, for eksempel politikere og kjendiser.


På denne siden flere programmer innen Kommunikasjon / Media / Public Relations (PR) er oppført. Ha en nærmere titt og ikke nøl med å klikke på programmet beskrivelsene som interesserer deg mest!

Les mer

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Université Internationale de Casablanca
Campus Heltidsstudier 2 år August 2017 Marokko Casablanca

Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Denne treningen varer i to år (M1 og M2) eller 4 semestre totalt. Det er for studenter som ønsker å videreutvikle sine kunnskaper i verden av markedsføring og kommunikasjon, forstå markedstrender fra forventningene til forbrukere, men også utvikle sine analytiske, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter for å utføre beslutninger i en organisasjon. Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. Opptak i M1 Tilgang første året Master (M1) krever et nivå av diplom grad i ledelse og økonomi eller tilsvarende (bac 3) i de områdene ledelse eller andre lignende formasjoner som relevans vil bli vurdert av lærerteam. Vilkårene for tilgang Utvalget følger: File Study Fransk test: skrive test Norsk test: For UIC nyutdannede B1 CEFR Nivå test For kandidater fra andre institusjoner: B2 CEFR Nivå test muntlig intervju på generell kunnskap og potensialet for eleven å lykkes i deres valgte Master. MULIGHETER Gjennom løpet av denne sektoren program, rik på teoretisk, men også praktisk læring, vil våre vinnere har mulighet til å praktisere handler høye ansvar som: Product Manager Kommunikasjon offiser Assistant Product Manager Prosjektleder i et kommunikasjonsbyrå Community Manager Salgssjef eller assistent Manager Key Account Brand Manager (Brand Manager) Konsulent i markedsføring og salgsstrategi [-]

Offisiell Mastergrad I Politisk Og Institusjonell Kommunikasjon (mastergrad I Markedsføring, Rådgivning Og Politisk Kommunikasjon - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus Heltidsstudier 1 år May 2018 Spania Madrid

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). [+]

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). Lærere opptjent i Master bokføres automatisk, uten å måtte ta ekstra kurs for tilgang til doktorgradsstudier ved Universitetet i Santiago de Compostela og Murcia via programavtaler med disse universitetene. Mål Den Master i politisk og institusjonell kommunikasjon Det er den viktigste referansen til denne disiplinen i Spania, etter å ha blitt vurdert i årene 2012, 2013 og 2014 det beste Master of Communication, ifølge den prestisjetunge rangeringen av Masters utarbeidet årlig av avisen El Mundo. Hans treningsprogram reagerer på den økende etterspørselen etter kommunikasjon fagfolk i organisasjoner med en strategisk tilnærming. Her tilbys de som ønsker å spesialisere seg på dette feltet de nødvendige verktøy, både teoretiske og spesielt praktisk for design og implementering av effektive strategier og effektiv politikk og institusjonell kommunikasjon. Generelle mål: Dette Master er et program som har som hovedmål å utvikle de kunnskaper og ferdigheter som er nødvendige for riktig profesjonell ytelse innen markedsføring og politisk kommunikasjon alltid på den statlige, administrative og / eller institusjonell setting. Det er å produsere kandidater med en helhetlig forståelse av alle områder knyttet til politisk markedsføring, samtidig har ferdigheter til å møte flere oppgaver som tar i selskaper som driver disse markedsområdene. - Spesifikke mål: 1. Utvikle en omfattende global markedsføring av politisk tenkning, politisk kommunikasjon spesielt og politisk rådgivning generelt. 2.... [-]

Master I Markedsføring, Kommunikasjon Og Nye Medier

Bologna Business School
Campus Heltidsstudier 12 måneder December 2017 Italia Bologna

The Master i markedsføring, kommunikasjon og New Media er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Den master i markedsføring, kommunikasjon og nye medier er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. Gjennom utvidelse av mobile enheter hver dag, flere og flere mennesker rundt om i verden koble over sosiale medier: Twitter har 320 millioner aktive månedlige brukere, Instagram 400 millioner, Google+ 540 millioner, YouTube milliard og Facebook 1,6 milliarder. Det vi er vitne til er mer enn en teknologisk revolusjon, er det en dyp sosiokulturell transformasjon. Selskaper over hele verden er stadig økende mengden de investerer i deres online annonseringskanaler for å forbedre sitt forhold til forbrukerne og næringslivet. Sammen med våre partnere IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM og WPP, gir denne mastergrad studenter med de kvalifikasjoner og ferdigheter til å starte en leder eller konsulentselskap karriere i feltet for digital kommunikasjon. Dette internasjonale programmet, med studenter fra hele verden og et fakultet sammensatt av professorer, ledere og gründere, skjer innenfor den unike atmosfæren på en 16. århundre villa på åsene rundt Bologna. Takket være prosjektet fungerer, firma prosjekter og master forelesninger, studentene komme i kontakt med de sentrale begreper i den digitale tidsalder: å delta, skape og dele innhold. På slutten av kursene, avslutter kapteinen med et internship.... [-]

Master I Global Politikk Og Kommunikasjon

University of Helsinki
Campus Heltidsstudier 2 år August 2017 Finland Helsinki

Global politikk og kommunikasjon er et tverrfaglig og innovativ masterstudiet som løser de viktigste utfordringene fra globaliseringen fra perspektivet til media og kommunikasjonsstudier, organisering forskning og global politisk økonomi. Programmet legger vekt på å utvikle kritisk tenkning, en nødvendig ferdighet i mange yrker. [+]

Global politikk og kommunikasjon er et tverrfaglig og innovativ masterstudiet som løser de viktigste utfordringene fra globaliseringen fra perspektivet til media og kommunikasjonsstudier, organisering forskning og global politisk økonomi. Programmet legger vekt på å utvikle kritisk tenkning, en nødvendig ferdighet i mange yrker. De spesifikke mål for programmet er: Gir deg avansert kunnskap om global politisk økonomi, relasjoner mellom media og demokratiutvikling, og sammenhengen mellom styrings, organisasjoner og kommunikasjon Styrke deg til å vurdere hvordan politikk og media er knyttet til de krefter globalisering Utstyre deg med konseptuell forståelse og de teoretiske og metodiske ferdigheter som trengs for å gjennomføre original og relevant forskning om viktige samfunnsspørsmål Forberede deg til å delta i offentlige diskusjoner og utvikle kritisk resonnement og argumentasjon ferdigheter som er like viktig i akademia, offentlige organisasjoner og privat sektor Universitetet i Helsinki vil innføre årlige skolepenger til fremmedspråklig masterprogram starter på 1 august 2017 eller senere. Gebyret er 13 000 EUR. Borgere av ikke-EU / EØS-land, som ikke har permanent oppholdsstatus i området, er ansvarlig for å disse avgiftene. Du kan sjekke FAQ på Studyinfo nettsiden om du må betale skolepenger. Informasjon om undervisningsspråk Arbeidsspråket i Global Politics and Communication programmet er engelsk. Graden kan omfatte inntil 30 studiepoeng (sp) av studier i andre språk, for eksempel finsk eller svensk, eller gjennomførte kurs i løpet av en internasjonal utveksling eller en utveksling ved et annet universitet i Finland. The Diploma Supplement gitt på eksamen sier at grad har blitt gjennomført i engelsk. Program innhold Hvordan påvirker... [-]

MA I Corporate Communications

EAE Business School
Campus Heltidsstudier 1 år April 2018 Spania Madrid

Full Time Master i Corporate Communications av EAE Business School er designet for å trene ledere på nye kommunikasjonsverktøy .... [+]

Mastergrad i Corporate Communications

Kommunikasjon er en dynamisk prosess: media samfunnet har ført til en nær måten organisasjoner kommuniserer med alle interessenter, både interne og eksterne. The Web 2. 0, i sin tur har blitt den nye sosiale teknologier (virtuelle samfunn, blogger, podcaster, etc.) på spørsmål om forholdet mellom forbrukere og bedrifter.

Full Time Master i Corporate Communications av EAE Business School er designet for å trene ledere i nye medier styringsverktøy for kommunikasjon, så anvende dem i å nå sine mål.

Etter endt kurs skal studentene kunne:

- Ledende bedriftens image strategier og organisatoriske identitet som hjelper definerer personlighet av et selskap som kunder, aksjonærer, leverandører og samfunnet generelt oppfatter verdiene av åpenhet og effektivitet. ... [-]


Offisiell Master I å Skape Og Utvikle Digitale Prosjekter

FDModa - LCI Barcelona
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Barcelona

Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. [+]

Master i Digital produksjon og utvikling Prosjekter Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. Den digitale designer er nå i sentrum for ulike familier og profesjonelle sektorer som audiovisuell kommunikasjon, de Graphic creation Graphic Arts Reklame PR og interaksjoner design sektorer, og viser økende synergier ofte omfattet innenfor bransjen kaller erfaringer og stadig mer rettet mot digitale medier samt påpeke de ulike sektorstudier og lokale og statlige rapporter. I motsetning til de fleste opplæringstilbud innen digital design, er den unike faktoren av dette Masters i Digital Creation and Development Project for å danne det som kalles Front End Designer (Front End eller Frontend Designer) i den profesjonelle verden . Front End består av alt som har å gjøre med hva du ser og samhandle i et digitalt prosjekt, er det den profesjonelle som er i stand til å tenke, planlegge og utfører også all utvikling er nødvendig før endelig produksjon slik som sikrer gjennomførbarhet, effekt og optimalisere designet prosjekter. Dessuten kan studentene velge å spesialisere seg i to områder, en mer eksperimentell og mer orientert mot verden av skapelsen, underholdning og kultur, for å oppleve den smarte statsborger og smarte byer, og den andre mer fokusert på strategi overtalelse, branded content, mer utviklet og orientert sektorer av produkter og forbrukertjenester. Mål: For... [-]

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Rome Business School
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 1 år October 2017 Italia Roma + 1 fler

Bli den mest internasjonale handelshøyskolen i Europa! Opplæring av fortreffelighet, betalte praksisplasser, studenter fra 140 land, karriere service, internasjonale nettverk og mange andre fordeler for faglig og personlig utvikling. Undervisning formler for alle behov. [+]

SISTE stipender, GJELDER NÅ! Den Master i markedsføring og kommunikasjon i Roma Business School er et ideelt valg for den profesjonelle leter etter en førsteklasses studium i disse fagene, for å starte eller konsolidere en vellykket karriere i et internasjonalt miljø. Den Kvaliteten på undervisningen, betalte internasjonale praksisplasser og karriere og nettverkstjenester på tilbudet bidrar til å gjøre dette programmet passer perfekt for de som ønsker å utmerke seg i arbeidsmarkedet og i global business.

Target mottakere Mastergraden er designet for alle dem som søker sin første eksponering til en verden av markedsføring og kommunikasjon, eller for alle de som allerede arbeider i dette miljøet, men ønsker å utvide sin kunnskap om sitt eget fagfelt, alt innenfor en strukturert miljø. Studenter som er interessert i å ta del av denne mastergraden er typisk: nyutdannede med eller uten tidligere erfaring innen markedsføring og kommunikasjon markedsføring kommunikasjon fagfolk fagfolk som opererer i andre enn markedsføring og kommunikasjon miljøer som ønsker å tilegne seg en dypere kunnskap eller begynne å jobbe på dette feltet gründere som søker å bygge fundamenter i markedskommunikasjon kunnskap. Struktur (1 år) 6 måneder i Roma: Forelesninger + flere aktiviteter 6 måneders Prosjektarbeid Bedriftsbesøk kulturprogram Studiereiser i Europa En internasjonal betalt internship: I et land av ditt valg   Innhold Innføring i markedsføring Selskapet og Marketing Strategy Forstå Marketplace og forbrukere The Marketing Environment Marketing Information Systems and Research Consumer Markets og Forbruker Kjøper Behaviour Forretnings Markets og Business Kjøper Behaviour Designe et kundedrevet Marketing Mix Segmentering, målretting, Differensiering... [-]

Ma I Teknologier Og Regler For Kommunikasjon

Link Campus University
Campus Heltidsstudier 2 år November 2017 Italia Roma

De form programmer er preget av en sterk eksperimentell komponent, resultatet av de ulike verkstedvirksomhet rettet mot [+]

En god teknisk kunnskap er grunnlaget for vellykket håndtere planlegging og kreativitet. Digitale medier og hastigheten på utviklingen av IKT (informasjons- og kommunikasjonsteknologi) faktisk utfordring kontinuerlig nye fagfolk. Tre år bachelorgrad og masterstudier er skapt for å gi essencial nødvendige verktøy for å engasjere disse utfordringene. En gratis italiensk språkkurs vil bli tilbudt til alle studenter som forhånds gjelder etter den første uken i juni. Gjennom kontinuerlig forskning og studier, så vil du mestre den digitale verden til å bruke den som et verktøy for å lage banebrytende produkter og å designe nye og mer spennende tjenester til brukerne. Studium De form programmer er preget av en sterk eksperimentell komponent, resultatet av de ulike verkstedvirksomhet rettet mot "å lage ekte", i samarbeid med forskningssentre innen universitets- og med andre enheter knyttet til det, de teoretiske diskutert under lesningen. En annen unik funksjon av kurset er tilstedeværelsen av et høyt kvalifiserte lærere og representert med ledende figurer fra verden av IKT og interaksjonsdesign, som har betydelig erfaring både nasjonalt og internasjonalt. Disse kan dermed sikre overføring av erfaringer, kompetanse og kunnskap opparbeidet i løpet av sin karriere for studenter. FØRSTE ÅR Metodikk og teknikker for samfunnsforskning Sosiologi kommunikasjonsspråk Sosiologi av nye medier og sosiale nettverk Semiotikk gjenstander og bildeteori Interaksjonsdesign jeg Elementer av Programming I (Web og mobil) -kurset Av kommunikasjon Kognitiv psykologi Analyse og visualisering databaser Andre år Laboratorium av datagrafikk, modellering og 3D-utskrift Interaksjonsdesign II og Design Lab grensesnitt Engelsk for multimedia kommunikasjon Materialer som skal velges Ferdigheter [-]

Master I Servicedesign

Domus Academy
Campus Heltidsstudier 12 måneder September 2017 Italia Milan

Master i Service Design Programmet er ment å fremme forteller og prototyping ferdigheter, problemløsning og virksomhet design tilnærming for å hjelpe studentene utvikle innovative tjeneste ideer. Gjennom bruker observasjon, vil studentene oppdage udekkede brukerbehov og utvikle overbevisende scenarier, fysiske og virtuelle systemer av tjenesten erfaring, som arbeider i nær kontakt med fagfolk, bedrifter og offentlige virksomheter. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Nye informasjons- og kommunikasjonsteknologi er å bringe på en revolusjon som fører til en radikal endring i måten tjenestene tilbys og nytes, genererer nye behov og ønsker, både i offentlig og privat sektor. Service Design, gjennom en integrert og tverrfaglig tilnærming, opererer innenfor denne konteksten, og har som oppgave å forstå og omfavne sosiale endringer for å levere erfaringer og løsninger for uforutsigbare fremtidsscenarier. Den master i servicedesign Programmet er ment å fremme forteller og prototyping ferdigheter, problemløsning og virksomhet design tilnærming for å hjelpe studentene utvikle innovative tjeneste ideer. Gjennom bruker observasjon, vil studentene oppdage udekkede brukerbehov og utvikle overbevisende scenarier, fysiske og virtuelle systemer av tjenesten erfaring, som arbeider i nær kontakt med fagfolk, bedrifter og offentlige virksomheter. Målgruppe Programmet er rettet til kandidater som har en første-nivå grad og / eller yrkeserfaring i Visual og grafisk design, Interaksjonsdesign, Arkitektur og Creative koding. Programmet er også åpent for kandidater med vitnemål / grad eller yrkeserfaring i Business Design, Communication Science, New Media, psykologi, sosiologi eller tilsvarende, hvis de er motivert av en lyd forskning interesse mot programmets emner og en sterk portefølje. Utfallet Nyutdannede fra Master i Information Design kan søke arbeid i etablerte bedrifter, slik som store selskaper, serviceselskaper, design konsulentvirksomhet, samt frivillige organisasjoner, offentlige etater, forskningsinstitusjoner, eller starte egen konsulentvirksomhet. Mulige stillingstitler inkluderer: Service Designer, Experience Designer og design strateg. Program Master i Service Design program er workshop-basert, støttet av seminarer, forelesninger, øvinger og feltarbeid. Fagfolk, kursleder, og prosjektledere veilede studenter via... [-]

Master I Reiseliv

Mid Sweden University
Campus Heltidsstudier 2 år September 2017 Sverige Östersund

De to års Masterstudiet er utviklet i samarbeid med Etour, en ledende turisme forskningssenter i Nord-Europa. Hos oss skal studentene få en unik mulighet til å få god utdanning gjennom cutting edge kurs som lenker up-to-date forskning til moderne praksis i området turisme og samfunnsgeografi. [+]

De to års Master program som tilbys av Institutt for Tourism Studies og geografi er utviklet i samarbeid med Etour, en ledende turisme forskningssenter i Nord-Europa. Hos oss skal studentene få en unik mulighet til å få god utdanning gjennom cutting edge kurs som lenker up-to-date forskning til moderne praksis i området turisme og samfunnsgeografi. Mer detaljert dette problembasert og prosjektorientert program søker å utvikle elevene som mye som fagfolk ved å formidle en helhetlig forståelse av teoretiske, metodiske og praktiske tilnærminger som er nødvendige for å forstå og takle kjerne, moderne og nye spørsmål knyttet til komplekse globale fenomener og deres betydning for lokal bærekraft, politikk, og beslutningsprosesser knyttet til turisme samt turisme destinasjon utvikling, planlegging og styring. Kandidater har muligheten til å enten få en grad i Tourism Studies eller samfunnsgeografi. Her tar de del i en interessant kombinasjon av engelsk undervist kurs, forskningsinstitutter og studiebesøk, slik at elevene til å utnytte fordelene av vår geografiske plassering, og ved det, for å integrere den virkelige verden søknad og faglig teori. Videre våre kurs understreke kollektivisme så mye som individualisme, mens ofte gi muligheter til å møte og tett samarbeide med toppforskere og fagfolk fra hele verden. Sist men ikke minst, vil du få ytterligere innsikt i skjæringspunktet mellom samfunn, kultur, natur samt produksjons- og forbruks prosesser som er informert kraft av informasjonsteknologi i reiselivssammenheng ved å forfølge enten et internship i et firma, organisasjon eller institusjonen av ditt valg, eller via studere i utlandet ved en av våre... [-]

Ma I Kommunikasjon Og Fremtidig Markedsføring

GBSB Global Business School
Campus Heltidsstudier 9 - 12 måneder October 2017 Spania Barcelona

[+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Du vil lære om hvordan kundene bestemmer mellom merkene i en digital tidsalder. Klasse Språk Norsk VARIGHET Ett studieår. Avhengig av start fjerdedel kan det ta 9-12 måneder. Søknadsfrist Søknader mottas hele året. Studenter kan begynne å studere for sin MA i kommunikasjon og Future Marketing i oktober, januar og april. Studenter som ikke er borgere av EU oppfordres til å søke tidligere for å gi tid for student visumbehandling. Klasse Schedule Fra 19:00-21:00, 2-3 dager per uke, avhengig av kvartalet. Opptakskrav For å kvalifisere for opptak til denne graden, må du: - ha tjent en bachelorgrad eller tilsvarende, eller høyere grad, eller ha minimum tre års erfaring; - Gi et bevis på engelskkunnskaper; - Gjennomføre alle nødvendige skjemaer for opptak og sende inn alle nødvendige dokumenter [-]

Masterstudiet I Markedsføring, Tjenester Og Kommunikasjon Ledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2018 Sveits St.Gallen

Den Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende ledelsesmessige disipliner og markedene og forretningsmodeller av relevante bransjer. Med dette konseptet, overstiger MSC klassiske forestillinger om markedsføring. [+]

 

Mål:

Kundeverdi - målet om en bærekraftig konsernledelsen

I en globalisert verden, kan bærekraftig bedriftens verdi bare skapes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder, som er i fokus. Markedsføring langs disse linjene konsentrerer seg om å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende syn, som overgår klassisk markedsføring, er hva Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsen disipliner som tar sine lagrene fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodeller aktuelle næringer. ... [-]


Master I Kommunikasjon Og Kulturadministrasjon

Zeppelin University
Campus Heltidsstudier 1 - 2 år August 2017 Tyskland Friedrichshafen

I samfunn i dag, kunnskap om ulike kulturer og actionability innenfor disse kulturene er mer ettertraktet enn noensinne. På samme måte krav til kommunikasjon praksis har økt dramatisk. Av den grunn kommunikasjonsevner og kulturell kunnskap er viktige forutsetninger for det 21. århundre. [+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. I samfunn i dag, kunnskap om ulike kulturer og actionability innenfor disse kulturene er mer ettertraktet enn noensinne. På samme måte krav til kommunikasjon praksis har økt dramatisk. Av den grunn kommunikasjonsevner og kulturell kunnskap er viktige forutsetninger for det 21. århundre. Vår mastergrad i feltet "Kommunikasjon & Cultural Management"Møter disse utfordringene. Her kan studentene velge mellom to ulike spor, noe som betyr at de kan fokusere på enten "Kommunikasjon og medier" eller "Kultur Produksjon". På den ene siden, avgangselever på dette kurset lære om og analysere kulturelle grunnlaget for dagens samfunn, mens på den andre siden er de aktivert, gjennom kommunikativ praksis, for å spille en rolle i å løse aktuelle samfunnsspørsmål. Sammen, kommunikasjon og kultur er usannsynlig grunnleggende begreper i det moderne samfunn. De legger vekt på det vi tar for gitt, og i prosessen, kaller det i tvil. Som endrer situasjonen. Den mastergrad i feltet "Kommunikasjon & Cultural Management" tilbyr sine studenter en kritisk analyse med kommunikasjon og kulturelle teorier og etablerer en avansert forståelse av arbeidet og problemer av moderne samfunn. Studenter studerer forskningsmetoder knyttet til humaniora og samfunnsvitenskap, samt funksjon av sosial og kulturell analyse. En dialogboks orientert og selvstendig organisert grad kurset fremmer kognitiv, kreative og uttrykksfulle evner. I tillegg er forskning erfaringene, mens organisatoriske ferdigheter og evne til å arbeide i team er utviklet i real-life forsknings-, konsulent- og utstillingsprosjekter. Den nye generasjonen av ledere i kultur og kommunikasjon trenger stadig mer ledelse og strategisk kompetanse for å forberede... [-]

Master I Design Management (mps)

University of Bridgeport
Campus Heltidsstudier 2 år September 2017 USA Bridgeport

Omfatter kurs i design tenkning og business management, Master of Professional Studies i Design Management (MPS) graden ved Shintaro Akatsu School of Design (SASD) forbereder utforming ledere til å lede kreative team i en rekke designbasert industri. Den fremragende fakultet - både fastboende og besøkende - bidra til å utvikle forstyrrende tenkning bruke design som omdreiningspunkt for å øke kunde glede. [+]

Master i Design Management (MPS) Omfatter kurs i design tenkning og business management, Master of Professional Studies i Design Management (MPS) graden ved Shintaro Akatsu School of Design (SASD) forbereder utforming ledere til å lede kreative team i en rekke designbasert industri. Den fremragende fakultet - både fastboende og besøkende - bidra til å utvikle forstyrrende tenkning bruke design som omdreiningspunkt for å øke kunde glede. Design representerer en verdifull strategisk ressurs - verktøy og prosesser for å løse problemer og skape noe nytt. Ledelsen av eiendelen, evnen til å forstå, optimalisere og styre at energi blir avgjørende for en organisasjons interne og eksterne suksess. Kategori ledende selskaper som Apple, GE, Johnson & Johnson, Bose, og Schick vet at dette er en salgbar sannhet. MPS i Design Management programmet på SASD er en to-års intensivt program for design fagfolk i alle disipliner. Kursene er spesielt tilpasset reelle problemer mot designere og blir undervist av ledende design management fagfolk. Teamet baserte oppgaver fokusere på praktiske og praktisk problemløsning, forberede studentene til umiddelbart bruke informasjonen og ferdigheter de lærer. Design Ledere som uteksamineres fra SASD få med seg grunnleggende ferdigheter og verktøy for å søke utformingen tenker å løse de mest presserende problemstilling i vår tid: bærekraft, samfunnsansvar og lønnsomhet. Design Management bruker riktige hjerneprosesser for å løse venstre hjernen problemer. Dette er en skjerm fange av de beste resultatene av en online søk etter "design management." Det er flere rapportlignende dokumenter enn pen design, noe som tyder på utfallet av en... [-]

Master International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
Campus Heltidsstudier 3 semestre September 2017 Nederland Groningen Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland Leeds Litauen Vilnius + 4 fler

[+]

Mastergrad studier i Kommunikasjon. Konsortiet tilbyr en unik felles masterprogram i International Communication (MIC). [-]