$close

Filtre

Se resultater

Master programmer i Ledelse i Los Polvorines Argentina

En mastergrad er en akademisk grad tildeles enkeltpersoner som klarer å betegne et høyere nivå av ekspertise. Det er to hovedtyper av Masters - undervist og forskning. Når innrullert i et management program, kan studentene gis mulighet til å få en grunnleggende forståelse av ledelse konsepter og teknikker, som kan være svært givende som det kan forberede dem for en karriere i en rekke vir… Les mer

En mastergrad er en akademisk grad tildeles enkeltpersoner som klarer å betegne et høyere nivå av ekspertise. Det er to hovedtyper av Masters - undervist og forskning.

Når innrullert i et management program, kan studentene gis mulighet til å få en grunnleggende forståelse av ledelse konsepter og teknikker, som kan være svært givende som det kan forberede dem for en karriere i en rekke virksomheter.

Argentina har et flerkulturelt samfunn, og er et gjestfritt land for studenter som velger å studere i utlandet. Kvaliteten på utdanningen er utmerket og også veldig rimelig.

Minimér
Les mer om å studere i Argentina
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Universidad Nacional De General Sarmiento
Los Polvorines, Argentina

Mastergraden kombinerer et teoretisk-metodisk perspektiv og en praktisk orientering som muliggjør analyse, diagnose og intervensjon i organisasjonssituasjoner. Det teoretiske ... +

Mastergraden kombinerer et teoretisk-metodisk perspektiv og en praktisk orientering som muliggjør analyse, diagnose og intervensjon i organisasjonssituasjoner. Det teoretiske perspektivet artikulerer bidragene fra forskjellige disipliner innen humanvitenskap for å tydeliggjøre kunnskapen om organisasjoner som sosiale systemer i deres forbindelse med problemene i konteksten. Det metodiske perspektivet integrerer datainnsamling og analyseteknikker som gjør det mulig å omfattende forklare organisatoriske situasjoner. Begge perspektiver, artikulert med praksis, tillater integrering av kunnskap, både med faglig kunnskap og med situasjoner fra spesifikke arbeidsområder, noe som favoriserer refleksjon og mulige svar på problemene og utfordringene organisasjonen konfronteres med. Hovedemnene som tas opp i opplæringsbanen problematiseres basert på de forskjellige teoretiske orienteringene som brukes for å tydeliggjøre kompleksiteten i organisasjonssituasjoner i konkrete intervensjonssituasjoner. Opplæringen foreslår den direkte artikulasjonen mellom teori og praksis, mellom forskning og handling, og prioriterer organisasjonsanalyse og utvikling av intervensjonskapasitet, siden analysens sentrum og intervensjonsobjektet er et problem som skal løses eller en situasjon å avklare og transformere. -
Master
Spanish (Argentina)
Campus