Mastergrad i Markedsføringsstudier

Beste studieprogrammer 196 Masterstudier i Markedsføringsstudier 2018/2019

Markedsføringsstudier
Mastergrad i Markedsføringsstudier
Les mer

Master i markedsføring og kommunikasjon

ESEI International Business School Barcelona
Campus Heltidsstudier 1 år October 2018 Spania Barcelona

ESEIs Master i Markedsføring og Kommunikasjon er en allsidig og respektert kvalifikasjon som forbereder deg til en karriere i en rekke yrker, inkludert PR, digital markedsføring, hendelsesbehandling og andre relaterte felt. [+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier.

Smi din egen bane i markedsførings- og kommunikasjonsstrategi med en mastergrad som setter deg i stykker

ESEIs Master i Markedsføring og Kommunikasjon er en allsidig og respektert kvalifikasjon som forbereder deg til en karriere i en rekke yrker, inkludert PR, digital markedsføring, hendelsesbehandling og andre relaterte felt.

Bli med på programmet og ta det neste trinnet i ditt profesjonelle liv. Bli ekspert på globale markedstendenser, og lær hvordan du utvikler effektive markedsføringsstrategier og kommunikasjonsplaner.

ESEI ligger i Barcelona, ​​et internasjonalt forretnings- og innovasjonsnav. Hendelser som Mobile World Congress, som tiltrekker seg over 100 000 mennesker årlig, gjør byen til en av de beste nettverksplassene i Europa. Ta del i vår internship program for å få verdifull arbeidserfaring og bygge varige vennskap og forretningsforbindelser med vår internasjonale studentbase, veiledere og fakultet.... [-]


MS i markedsføring

Baruch College, Zicklin School of Business
Campus Heltidsstudier Deltid 3 - 4 semestre September 2018 USA New York + 1 fler

Mastergrad i markedsføring gir deg et omfattende innblikk i forbrukerbeslutninger og strategiske prosesser som forbereder deg til en vellykket karriere innen markedsføring. Våre spesialiserte konsentrasjoner innen Digital Marketing, International Business, Marketing Analytics og Marketing Management lar deg skreddersy studiene dine til dine profesjonelle mål. [+]

Mastergrad i markedsføring gir deg et omfattende innblikk i forbrukerbeslutninger og strategiske prosesser som forbereder deg til en vellykket karriere innen markedsføring. Våre spesialiserte konsentrasjoner innen Digital Marketing, International Business, Marketing Analytics og Marketing Management lar deg skreddersy studiene dine til dine profesjonelle mål.

Program høydepunkter30 studiepoengGjennomsnittlig gjennomføring 3 - 4 semestreSpesialisert konsentrasjon innen digital markedsføring, internasjonal handel, markedsføringsanalyse og markedsføringsledelseMarkedsføringsstyring Konsentrasjon

Markedsføringskonsentrasjonen gir studentene mulighet til å tilpasse sitt program ved å velge valgfrie kurs fra alle 9000-nivå kurs i Allen G. Aaronson Institutt for markedsføring og internasjonal virksomhet . Studentene kan også ta utvalgte kurs i statistikk og datasystemer, som kan kreve ytterligere forutsetningskurser som kan fravikes basert på tidligere kursoppgaver.... [-]


Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjonsledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2019 Sveits St. Gallen

Masterprogrammet i markedsføring, tjenester og kommunikasjonsledelse (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende lederdisipliner og markedene og forretningsmodellene til relevante næringer. Med dette konseptet overstiger MSC klassiske begrep om markedsføring. På grunn av en kombinasjon av grundig teoretisk kunnskap og prosjekter med partnere fra praksis og forskning, lærer studentene en integrert forståelse av både bedriftsledelse fra kundens synspunkt og av kundeverdier. [+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier. Mål:Kundeverdi - målet om bærekraftig bedriftsledelseI en globalisert verden kan bærekraftig bedriftsverdi kun opprettes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder som er oppmerksomhetsfokus. Markedsføring langs disse linjene fokuserer på å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende oppfatningen, som overgår klassisk markedsføring, er det som Masterprogrammet i markedsføring, tjenester og kommunikasjonsledelse (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsesdisipliner som tar sine lager fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodellene av aktuelle bransjer.CurriculumMarkedsføring, serviceadministrasjon og kommunikasjon og deres anvendelsesområder:MSC er undervist på tysk og engelsk. På den ene siden er den basert på markedsførings, markedsundersøkelser, serviceadministrasjon og kommunikasjon, og på den annen side gir den studentene innblikk i et stort antall oppdaterte applikasjonsområder som Interactive Marketing , Automotive Marketing eller Luxury Brand Management. Utvalget av disse applikasjonsområdene blir stadig oppdatert og er ment å gi studentene en velbegrunnet tilgang til bestemte markeder. Et annet sentralt element er partnerskap og prosjektarbeid med bedrifter. I det anvendte forskningsprosjektet, for eksempel, håndterer studentene et reelt problem med samme praksispartner for tre semestre. I tillegg består kjernestudier av uavhengige valgfag og masteroppgaven, og suppleres av kontekstuelle studier (særlig i sosiologi, psykologi, kommunikasjon og språk).partnereMSC oppfordrer utvekslingen mellom studenter, institutter og praksis. I søknadsprosjekter jobber studentene i små grupper på virkelige oppgaver satt av et selskap eller institutt. Prosjektpartneren forblir den samme gjennom hele prosjektperioden på tre sikt. Denne tidlige og varige kontakten med praksispartnere lærer studentene profesjonelt samarbeid med forretningspartnere og fører ofte til... [-]

Master internasjonal markedsføring (mim)

Hult International Business School
Campus Heltidsstudier 1 år August 2019 USA San Francisco Boston Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London De forente arabiske emirater Dubai Kina Shanghai New York Cambridge + 9 fler

Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut. [+]

Få utstyrt med markedsføring ferdigheter du trenger for å skille seg ut i et globalt marked.

Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut.

Steder

Start Master of International Marketing i Boston eller London, deretter velge å utforske noen to andre studiesteder som en del av Hult unike Global Campus Rotasjon.

Din Master of International Marketing på et øyeblikk

Hvem er dette programmet for?

Kandidater som nylig har uteksaminert fra universitet eller høyskole, samt personer med opptil tre års arbeidserfaring som ønsker å starte en karriere innen markedsføring.... [-]


Master i markedsføring

EU Business School
Nettstudie Campus Heltidsstudier 1 år October 2018 Spania Barcelona Sveits Switzerland Online + 3 fler

Fra effektiv bruk av sosial media markedsføring til å forstå målgruppen, utforsker dette programmet moderne markedsføringsmetoder og teorier fra ulike perspektiver, noe som gir deg et innblikk i hvordan markedsføringsbeslutninger relaterer seg til de analytiske, strategiske og operative områdene i en bedrift. [+]

Markeder er stadig skiftende, med stadig mer sofistikerte forbrukere. Nå, mer enn noensinne, krever bedrifter innovative, kvalifiserte markedsføringseksperter for å gjennomføre kreative endringer.

Fra effektiv bruk av sosial media markedsføring til å forstå målgruppen, utforsker dette programmet moderne markedsføringsmetoder og teorier fra ulike perspektiver, noe som gir deg et innblikk i hvordan markedsføringsbeslutninger relaterer seg til de analytiske, strategiske og operative områdene i en bedrift.

Slik tjener du sertifikatet ditt

Master i markedsføring (60 studiepoeng) er et ettårig program, delt inn i tre begreper. Hver semester består av fire kurs (4 studiepoeng hver) og ett seminar (2 studiepoeng). Gjennom året er studentene også utsatt for real-life case studies, spill og forretningssimuleringer. For å kunne oppgradere, må deltakerne også gjennomføre en forretningsplan (6 studiepoeng).... [-]


Master i Markedsføring

ISG Business & Economics School
Campus Heltidsstudier 2 år October 2018 Portugal Lisbon

Hovedmålsettingen med master i markedsføring er, på den ene siden å gi en utdanning som er både avansert og up-to-date i vitenskapelige områder av markedsføring og på den annen side, for å motivere elevene til å drive forskning. .. [+]

Hovedmålsettingen med master i markedsføring er, på den ene siden å gi en utdanning som er både avansert og up-to-date i vitenskapelige områder av markedsføring og på den annen side, for å motivere elevene til å drive forskning.

The Master i markedsføring vil lære og trene studentene til å ta i bruk den spesifikk kunnskap om faget, utnytte begreper, modeller og tradisjonelle teorier om markedsføring. I tillegg vil det skape bevissthet om nye utbygginger i områder som er spesifikke for de relasjoner av selskaper med sine kunder og offentlige og oppmuntre til anvendelse av nye teknologier for informasjon og kommunikasjon for å bidra til økt selskapets prestasjoner, i internasjonal sammenheng, gjennom en integrerende rolle i ulike områdene ledelse.... [-]


Online Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Rome Business School
Nettstudie Deltid 1 år Åpen påmelding Italia Rome Italy Online + 1 fler

Bli med på den mest internasjonale handelsskolen i Europa! Master i markedsføring og kommunikasjon på Rome Business School er et ideelt valg for profesjonelle på utkikk etter et verdensklasse studieprogram i disse fagene, for å starte eller konsolidere en vellykket karriere i et internasjonalt miljø. [+]

Startdato: hvert år, i mars og oktober.

Master i markedsføring og kommunikasjon på Rome Business School er et ideelt valg for profesjonelle på utkikk etter et verdensklasse studieprogram i disse fagene, for å starte eller konsolidere en vellykket karriere i et internasjonalt miljø. Kvaliteten på undervisningen , internasjonal praksis i USA, Dubai eller Europa og karriere- og nettverkstjenestene som tilbys, bidrar alle til å gjøre dette programmet til en perfekt passform for de som søker å utmerke seg på arbeidsmarkedet og i global virksomhet.

Mål mottakere

Mastergraden er designet for alle som søker sin første eksponering for verden av markedsføring og kommunikasjon eller for alle som allerede jobber i dette miljøet, men søker å utvide sin kunnskap om sitt eget felt, alt innenfor et strukturert miljø . Studenter som er interessert i å delta i denne masterstudiet er typiske:... [-]


Master i Internasjonal Business Management

GEMA Business School
Campus Heltidsstudier Åpen påmelding Italia Rome

Profesjonell figur utdannet av Programmet vil vite hvordan man gjør markedsanalyser, forbereder og overvåker planer for markedsføring og kommunikasjon og for kommersiell utvikling i utlandet (også vurderer mulige multikulturelle dynamikk i de ulike mållandene) og utvikle ferdigheter i salg og e- handelsteknikker, og vil også effektivt forbedre sine språkkunnskaper: Alle leksjonene på masterprogrammets sentrale temaer holdes på engelsk, slik at studentene kan forbedre sine tekniske og språkkunnskaper samtidig. [+]

mottakere

Masterprogrammet i International Export Management er utviklet og markedsført av GEMA Business School og er et modulært postgraduate program designet for å trene en ny generasjon av eksportansvarlige og internasjonale markedsførere, som kan drive bedrifter og bedrifter til å utvide sine markedsandeler i internasjonale markeder etter :

øke antall land hvor produkter / tjenester selges, spesielt i raskt voksende markeder;øke antall produkt / service linjer solgt i internasjonale markeder i tråd med strukturen av lokal etterspørsel;vedta nye distribusjonsstrategier for å bli "nærmere kunden" i internasjonale markeder (f.eks. kommersielle grener, joint venture, lokalproduksjon).... [-]

Master of Marketing (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus Heltidsstudier 18 måneder March 2019 New Zealand Auckland

The Master of Marketing er en 18-måneders kurs mastergrad program for å hjelpe deg til å utvikle ferdigheter og kunnskap som trengs for å forfølge en karriere innen markedsføring. Nyutdannede vil få en styrking av [+]

The Master of Marketing er en 18-måneders kurs mastergrad program for å hjelpe deg til å utvikle ferdigheter og kunnskap som trengs for å forfølge en karriere innen markedsføring. Nyutdannede vil få en forståelse av moderne markedsføring i en global sammenheng, og evnen til å identifisere markedsmuligheter og utvikle hensiktsmessige markedsføringsstrategier.

Karrieremuligheter

Med en Master of Marketing, vil nyutdannede bli utstyrt med ferdigheter og kunnskap som kreves for en karriere innen markedsføring og kommunikasjon industrien. Studentene kan forfølge en karriere innen corporate, rådgivning eller markedsanalyser, blant andre alternativer.

Gradsstruktur

The Master of Marketing er en 18-måned, 240-punkts program studert over seks kvartalene. Du skal studere kjernevirksomheten kurs før du fortsetter til et sett av spesialiserte Marketing kurs som fokuserer på moderne markedsføring praksis, markedsanalyse, merkevarebygging og strategi, samt relationship management.... [-]


Master i markedsføring, reiseliv markedsføring og revenue management

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus Deltid October 2018 Spania Barcelona Madrid

The Master i markedsføring, Tourism Marketing og Revenue Management er den eneste master i Spania som oppfyller følgende to punkter. Foreløpig er det ingen annen skole som utdanner studenter med ledere i sektoren, og å gjøre det med de samme verktøyene som brukes av de fleste selskaper. Alle kursene har en helt praktisk utvikling og profesjonalisering fokus på student [+]

Master i markedsføring, turisme markedsføring og ledelse Revenue

Turistnæringen generelt og i særdeleshet opplever en rask forvandling i området for markedsføring, distribusjon og salg. Mestring av nye elektroniske verktøy er nøkkelen til å administrere hoteller. Den høye konkurranseevnen til dette miljøet krever figuren av direktør for e-handel og direktør for Revenue Management som sentrale stillinger innenfor gjeldende serveringsbransjen.

The Master i markedsføring, Tourism Marketing og Revenue Management er den eneste master i Spania som oppfyller følgende to punkter. Foreløpig er det ingen annen skole som utdanner studenter med ledere i sektoren, og å gjøre det med de samme verktøyene som brukes av de fleste selskaper. Alle kursene har en helt praktisk utvikling og profesjonalisering fokus på student... [-]


Master i merkevare design og ledelse: mat, vin og turisme

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Campus Heltidsstudier 11 måneder February 2019 Italia Florence

Fra merkevarebyggingsteknikker til servicedesign er målet om masteropplæringen i Brand Design og Management: mat, vin og turisme å hjelpe studenter og unge fagfolk til å utvikle sine ferdigheter som fremtidige ledere innen horecaindustrien, integrere matvin og turisme i livsstil tilbud. Kurset, som holdes i Firenze og Barcelona, ​​gir transversale ferdigheter innen servicedesign på gjestfrihet og turisme, med et spesielt fokus på mat i Barcelona og en vertikal utforskning av vinsektoren i Firenze. Catalunya og Toscana bygget deres branding strategier på territorialitet verdien som en nøkkel for global særpreg. Takket være denne master har studentene mulighet til å eksperimentere de ulike branding- og prosjektledelsesmetodikkene som to av de viktigste turistmålene i Europa har brukt. [+]

Hva betyr det å skape og administrere et merke i næringsmiddelindustrien? Hvordan markedsføre et vinbedrift og jobbe med sin identitet? Hvordan integrere turisme i alt det?

Fra merkevarebyggingsteknikker til servicedesign er målet om masteropplæringen i Brand Design og Management: mat, vin og turisme å hjelpe studenter og unge fagfolk til å utvikle sine ferdigheter som fremtidige ledere innen horecaindustrien, integrere matvin og turisme i livsstil tilbud.

Kurset, som holdes i Firenze og Barcelona, ​​gir transversale ferdigheter innen servicedesign på gjestfrihet og turisme, med et spesielt fokus på mat i Barcelona og en vertikal utforskning av vinsektoren i Firenze.... [-]


Master i luksus ledelse, innovasjon og merkevarebygging i Roma, Italia

Swiss School of Management, Rome Italy
Campus Deltid 1 - 2 år October 2018 Italia Rome

Denne unike Master Program er en av sitt slag. Den skiller seg fra andre Luxury Management-programmer, har en sterk komponent av parctical problemer, omfavner ikke bare ledelsen side, men også den innovative måten å utvikle nye konsept for merkevarebygging og verdiskaping. Bedriftsbesøk er også omfattet i programmet. [+]

Master of Luxury Ledelse, innovasjon og merkevarebygging

Til tross for den globale økonomiske krisen, er salget av luksusvarer fosser over hele verden. Mer enn et symbol, luksusvarer indikerer suksess, fordel, privilegium, smak og drømmer. Luksus markedet er avhengig av ledere til å forstå, stuert, og vokse dette unike sektor.

Våre Master in Luxury Management, ble innovasjon og merkevarebygging designet spesielt for studenter som håper å karrierer i luksus ledelse sektor av dagens dynamiske, globale markedet.

Forstå dynamikken og særegenheter av luksus ledelse betale en spesiell oppmerksomhet til fremtiden er fokus for denne Master.

Program awards 60 studiepoeng innenfor et fullt studieår. Den har bedriftsbesøk av de store merkene og luksusvarer produsenter i Italia, gjesteforelesninger, vitenskapelig forskning og feltturer og Leadershp trening. Programmet vil bli kjørt på engelsk. Fakultetet består av internasjonale fagfolk basert i byen Roma eller nær den.... [-]


Markedsføring (MSc)

Hochschule Bonn-Rhein-Sieg
Campus Heltidsstudier 3 semestre October 2018 Tyskland Sankt Augustin

Målet med masterstudiet er å gi studentene en dypere forståelse av markedsføring problemstillinger på grunnlag av en lyd markedsføring relatert trening. [+]

Målet med masterstudiet er å gi studentene en dypere forståelse av markedsføring problemstillinger på grunnlag av en lyd markedsføring relatert trening. Spesielt er ulike teknologiske utviklingen og fremtidige trender tatt hensyn til i utviklingen av markeder. Dette sikrer at studentene er forberedt for fremtidige markedskrav og er svært attraktiv for en potensiell arbeidsgiver. Klassene vil foregå både på Campus Rheinbach og på Campus Sankt Augustin.

På et øyeblikk

Degree: Mastergrader Campus: Sankt Augustin, Tyskland Normert studietid: 3 semestre med totalt 90 studiepoeng studiepoeng Akkreditering: ennå ikke fullført

Forutsetninger:

For å bli tatt opp til mastergradsstudiet er søkere må sende inn bevis for å ha fått en første grad kvalifiserer for yrket (e. g. Bachelor eller en grad av lik eller høyere nivå) i økonomi, Business Information Systems, Business Engineering eller forretninger psykologi. Graden må ha fått minst en endelig karakter på 2,7 og minimum 210 studiepoeng (sp). I tilfelle at kravene er oppfylt, er studieplassene blir tildelt i samsvar med en lokal utvelgelsesprosedyre (NC). Dersom profesjonelle grad har blitt tildelt færre enn 210 studiepoeng, men et minimum av 180 studiepoeng, må en praktisk sikt bli fullført. Offisiell søknad om vinteren semester vil foregå mellom 15.05. og 15.07. Grad eller diplom sertifikater som inkluderer gjennomsnittskarakter kan sendes til 22 juli (dette gjelder for søkere med sertifikater fra utenfor EU).... [-]


Digital Marketing Master

IEA Paris
Campus Heltidsstudier 2 år October 2018 Frankrike Paris

Digital Marketing Master er rettet mot studenter som har forstått at verden endrer seg og at økonomiske aktører må utvikle seg. Det tar sikte på å utstyre studentene med formidlingsferdigheter slik at de vet hvordan de skal forutse, dekode, forestille seg, påvirke og samarbeide i dag i morgendagens verden, hvor forstyrrende innovasjon vil være den eneste søkemotivet. Franske selskaper står i forkant med innovasjon og forvandler seg i sine strukturer og organisasjoner for å skape eller velkommen morgendagens jobber og funksjoner. [+]

Digital Marketing Master er rettet mot studenter som har forstått at verden endrer seg og at økonomiske aktører må utvikle seg. Det tar sikte på å utstyre studentene med formidlingsferdigheter slik at de vet hvordan de skal forutse, dekode, forestille seg, påvirke og samarbeide i dag i morgendagens verden, hvor forstyrrende innovasjon vil være den eneste søkemotivet. Franske selskaper står i forkant med innovasjon og forvandler seg i sine strukturer og organisasjoner for å skape eller velkommen morgendagens jobber og funksjoner.

MASTERE 1

Digital Business Panorama

Strategisk planlegging, ur, økonomisk intelligensMetodikk (Prosjekter: MetodikkØkonomiForretningsstrategiForretningsplanforhandlingSelskapsrettengelskdatabehandlingBudsjetthåndteringmarkedsføringEuropeiske institusjonerDigital markedsføringDigital kommunikasjonDTP (Computer Assisted Publication)Social Media StrategyWeb Analytics... [-]

Markedsføring Digital Transformation

Il Sole 24 ORE Business School
Campus Heltidsstudier 10 måneder October 2018 Italia Milan

Vår internasjonale master i markedsføring, digital transformasjon [+]

Vår internasjonale master i markedsføring, digital transformasjon

Det gir studentene muligheter til å lære av anerkjente og erfarne ledere og fagfolk, samt å praktisere i viktige selskaper og utvikle et varig nettverk i feltet.

De tidligere italienske utgavene fra denne Master levert av Business School garanterer konsolidert erfaring og relasjoner med globale merker.

På slutten av kurset er hovedområdene av plassering multinasjonale selskaper, webkommunikasjonsbyråer, mediesentre, konsulentfirmaer.

VARIGHET OG STRUKTUR

Programmet er organisert i to faser:

Teori og praksis i en periode på 6 måneder i klasserom, workshop og bedriftsbesøk (klasser holdes fra mandag til fredag):... [-]