Mastergrad i Markedsføringsstudier

Beste studieprogrammer 255 Masterstudier i Markedsføringsstudier 2017

Markedsføringsstudier
Mastergrad i Markedsføringsstudier
Les mer

Master Internasjonal Markedsføring (mim)

Hult International Business School
Campus Heltidsstudier 1 år August 2017 USA San Francisco Boston Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London De forente arabiske emirater Dubai Kina Shanghai New York Cambridge + 9 fler

Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut. [+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier. Få utstyrt med markedsføring ferdigheter du trenger for å skille seg ut i et globalt marked. Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut. Steder Start Master of International Marketing i Boston eller London, deretter velge å utforske noen to andre studiesteder som en del av Hult unike Global Campus Rotasjon. Din Master of International Marketing på et øyeblikk Hvem er dette programmet for? Kandidater som nylig har uteksaminert fra universitet eller høyskole, samt personer med opptil tre års arbeidserfaring som ønsker å starte en karriere innen markedsføring. Hva du vil lære Maste marketing mix er mer kritisk enn noen gang som forbrukere er stadig utsatt for en økende mengde av online og offline innhold. Master of International Marketing Studentene skal lære å utnytte digital markedsføring, sosiale medier, markedsføring analytics, og kunden engasjement strategier for å bryte gjennom støyen og gjøre en målbar effekt på forretningsmessige mål gjennom markedsføring. Hvorfor Hult? Markedsføring endres raskt og en handelshøyskole må være like kvikk å holde tritt. Hult var en av de første handelshøyskolene å tilby en Master i digital markedsføring, og selv om de viktigste komponentene i den grad har siden blitt innarbeidet i Master of International Marketing program, gjenstår det faktum at Hult beveger seg raskt og målbevisst med å sikre sine studenter får den beste markedsføring utdanning tilgjengelig. Derfor... [-]

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Université Internationale de Casablanca
Campus Heltidsstudier 2 år August 2017 Marokko Casablanca

Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. [+]

Denne treningen varer i to år (M1 og M2) eller 4 semestre totalt. Det er for studenter som ønsker å videreutvikle sine kunnskaper i verden av markedsføring og kommunikasjon, forstå markedstrender fra forventningene til forbrukere, men også utvikle sine analytiske, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter for å utføre beslutninger i en organisasjon. Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. Opptak i M1 Tilgang første året Master (M1) krever et nivå av diplom grad i ledelse og økonomi eller tilsvarende (bac 3) i de områdene ledelse eller andre lignende formasjoner som relevans vil bli vurdert av lærerteam. Vilkårene for tilgang Utvalget følger: File Study Fransk test: skrive test Norsk test: For UIC nyutdannede B1 CEFR Nivå test For kandidater fra andre institusjoner: B2 CEFR Nivå test muntlig intervju på generell kunnskap og potensialet for eleven å lykkes i deres valgte Master. MULIGHETER Gjennom løpet av denne sektoren program, rik på teoretisk, men også praktisk læring, vil våre vinnere har mulighet til å praktisere handler høye ansvar som: Product Manager Kommunikasjon offiser Assistant Product Manager Prosjektleder i et kommunikasjonsbyrå Community Manager Salgssjef eller assistent Manager Key Account Brand Manager (Brand Manager) Konsulent i markedsføring og salgsstrategi [-]

Mastergrad I Reklame

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus Heltidsstudier 10 måneder September 2017 Italia Milan

Ti ekstraordinære måneder. Ti øverste nivå byråer i klasserommet, en per måned, med sine nøkkeltall. Ti unike muligheter til å lære direkte fra hovedpersonene. Master Raffles Milan. Endelig har noen tenkt på det. Monolitten er crumbling. Annonsemarkedet er på utkikk etter nye måter å nå mennesker som er mer fokusert og forberedt enn tidligere. En gang var det en masse penger og få ressurser. I dag er nøyaktig det motsatte, og solid blokk av regler og metoder fra fortiden må gå raskt til en annonse som gjør væske til å passe på alle fronter gjort tilgjengelig av teknologi. [+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier. Ti ekstraordinære måneder. Ti øverste nivå byråer i klasserommet, en per måned, med sine nøkkeltall. Ti unike muligheter til å lære direkte fra hovedpersonene. Master Raffles Milan. Endelig har noen tenkt på det. Hvorfor? Monolitten er crumbling. Annonsemarkedet er på utkikk etter nye måter å nå mennesker som er mer fokusert og forberedt enn tidligere. En gang var det en masse penger og få ressurser. I dag er nøyaktig det motsatte, og solid blokk av regler og metoder fra fortiden må gå raskt til en annonse som gjør væske til å passe på alle fronter gjort tilgjengelig av teknologi. profesjonelle muligheter Vi produserer ikke utøvere av teoretiske baner bygget andre steder og av andre, men aktive tolker, effektive, ansvarlig, i stand til å ta på alle stadier av utviklingen av ideen, fra kort til scenen for å utstede og samle tilbakemeldinger. På slutten av kurset skal studentene arbeider i store internasjonale og nasjonale grupper, serviceselskaper, konsulentfirmaer, og også frivillige organisasjoner og forskningsinstitusjoner. Så hvordan kan de ta opp utfordringen og starte sin egen virksomhet. hvem er Kurset er beregnet for studenter med en bachelorgrad og / eller yrkeserfaring i problemstillinger knyttet til image design, reklame, kommunikasjon og markedsføring, og generelt for alle de som tror at kommunikasjon er en gyldig karriere valg og en sterk selvtillit utvikling verktøyet. Deltakerne er kopien forfatter, art director og står for morgendagens etater, men også fremtidige kommunikasjon ledere i bedrifter. program Hvis du ønsker å bli en protagonist, lærer av... [-]

Masters I Marketing Research

OBS Business School
Campus Heltidsstudier Deltid 12 måneder May 2018 Spania Barcelona Madrid + 2 fler

Med en mastergrad i markedsføring forskning og analyse OBS Kundene vil lære å utvikle og administrere informasjon; forskning for å forstå og lære å møte. Lær teknikker for innsamling og analyse av markedsføring informasjon til å identifisere markedssegmenter. Under Master i Marketing Research er også gjennomført ulike nettmøter med ... [+]

Masters i Marketing Research I informasjonssamfunnet vi lever i, utvikling og riktig bruk av kvalitetsinformasjon kan representere de viktigste konkurransefortrinn over våre konkurrenter. Vi trenger å forstå hvordan de påvirker de sosiale, kulturelle og psykologiske karakteristikker av våre forbrukere i deres beslutninger og kjøpsadferd. Det endelige målet for forvaltning og bruk av informasjon skal være på linje med leveregel for markedsføring møte og tilfredsstille behovene og ønskene til brukere og forbrukere. Dette innebærer å ha en grundig kunnskap om deres oppførsel, deres motivasjon, hva slags innflytelse er underlagt, preferanser og oppfatninger. Med Masters i markedsføring forskning og kundeanalyse OBS vil lære å utvikle og administrere informasjon; forskning for å forstå og lære å møte. Lær teknikker for innsamling og analyse av markedsføring informasjon til å identifisere markedssegmenter. Under Master i Marketing Research er også gjennomført ulike elektroniske møter med toppledere, som vil presentere erfaringer i å utforme og administrere forskningsprosjekter innen markedsføring og webinar med verktøyleverandører i bransjen. Karrieremuligheter Noen av karrieren alternativer du kan velge å, blant annet, er: forsknings~~POS=TRUNC Direktør for forbruker innsikt Prosjektleder, konto utøvende Markedsanalytiker på forskning bedrifter Konto planlegging i reklamebyråer strategisk planlegging i store bedrifter Merkevareledelse i store selskaper Markedsføringsledelse i mediebedrifter og reklame Forbruker innsikt analytiker analyse strategier forskning konsulent Mål av Master i Marketing Research og kundeanalyse Hvilke mål kommer til å få? Forstå prosessene for markedsføring forskning for å definere de muligheter og problemer i markedsføring av produkter og tjenester; bidra til å løse ledelse problemer og dermed gi støtte i... [-]

Master I Markedsføring, Reiseliv Markedsføring Og Revenue Management

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus Deltid October 2017 Spania Barcelona Madrid

The Master i markedsføring, Tourism Marketing og Revenue Management er den eneste master i Spania som oppfyller følgende to punkter. Foreløpig er det ingen annen skole som utdanner studenter med ledere i sektoren, og å gjøre det med de samme verktøyene som brukes av de fleste selskaper. Alle kursene har en helt praktisk utvikling og profesjonalisering fokus på student [+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier. Master i markedsføring, turisme markedsføring og ledelse Revenue Turistnæringen generelt og i særdeleshet opplever en rask forvandling i området for markedsføring, distribusjon og salg. Mestring av nye elektroniske verktøy er nøkkelen til å administrere hoteller. Den høye konkurranseevnen til dette miljøet krever figuren av direktør for e-handel og direktør for Revenue Management som sentrale stillinger innenfor gjeldende serveringsbransjen. The Master i markedsføring, Tourism Marketing og Revenue Management er den eneste master i Spania som oppfyller følgende to punkter. Foreløpig er det ingen annen skole som utdanner studenter med ledere i sektoren, og å gjøre det med de samme verktøyene som brukes av de fleste selskaper. Alle kursene har en helt praktisk utvikling og profesjonalisering fokus på student Hvorfor studere Master: Alle lærere er industrien ledere vet førstehånds virkeligheten av sektoren og dens klasser er fullt profesjonalisering. Gamification: Temaet for Revenue Management er undervist gjennom en simulering system Business Game. For at studenten skal øve drive virksomheten til et hotell og arbeider med jevnaldrende i identiske situasjoner som oppstår i en reell setting. Valgfritt Google Sertifisering: Studenter som ønsker kan få sertifisert i GoogleAds gratis program og ytterligere måte. helt i tråd med dagens behov for hotellbransjen program. fullt profesjonalisere og praktisk visjon: Programmet er rettet mot å vinne anvendt ferdigheter utpreget gjennom utdype verktøy og situasjoner som utgjøres av en lærer fra sektoren med støtte fra virkelige saker. Masse seminarer og presentasjoner av redskaper fra ledende selskaper. Coaching syklus: The Masters studenter kan delta i Sykle... [-]

Master I Markedsføring Ledelse Og Virksomhetsstyring

EAE Business School
Campus Heltidsstudier 1 år April 2018 Spania Barcelona Madrid + 1 fler

Full Time Master i markedsføring og kommersiell ledelse av EAE Business School tilbyr kompetanse og ledelse til ... [+]

Master i markedsføring og salgsledelse

Markedsføring av produkter og tjenester blir møtt med stadig mer krevende forbrukere, og nye distribusjonskanaler. Den nye informasjonsteknologien energi alle aktører, dominerer tjener til å gi en konkurransedyktig respons i et globalt miljø og lokal tid.

Full Time Master i markedsføring og kommersiell ledelse av EAE Business School tilbyr kompetanse og ledelse til å utvikle markedsføring politikk kunne bli veiledet av de mulige scenarier.

 

Gjennom utviklingen av programmet er ment for å oppnå fondets mål amental følgende:

- For å trene deltakerne kunnskap og teknikker for å utvikle de nødvendige ferdigheter til å identifisere muligheter, trusler og endringer i konkurransemiljøet av selskapet og guide selskapets strategi i forhold til mulige scenarier. ... [-]


Master I Markedsføring Og Salg

EAE Business School International
Campus Heltidsstudier 2 år April 2018 Spania Barcelona

Med EAE Master i Marketing & Sales i Spania, tilbyr vi nøkkelen til bedriftens dyktighet til fagfolk i direkte kontakt med kunder, utstyre dem med de ferdigheter som kreves av markedet. [+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier. Master i Marketing & Sales Dette programmet vil bli gjennomført på engelsk. Med EAE Master i Marketing & Sales i Spania, tilbyr vi nøkkelen til bedriftens dyktighet til fagfolk i direkte kontakt med kunder, utstyre dem med de ferdigheter som kreves av markedet. Gjennom programmet, er fagfolk utstyrt med vilkårene for å endre. Deltakerne i programmet vil gjennomgå en opplevelse og endringsprosess. Grunner til å gjøre EAE Master i Marketing & Sales i Spania: AME og ADIGITAL EAE er medlem av to av de viktigste sammenslutninger av markedsføring og Digital Economy of Spain: AME og ADIGITAL. Marketing Association of Spain er en organisasjon som har som mål at valorization og anerkjennelse av yrket og aktivitet Marketing. ADIGITAL er den største multi-sektoren partnerskap av den digitale økonomien. Markedsplan Lage en markedsføringsplan i løpet av master er en viktig faktor, fordi det hjelper deltakerne til å utvikle ferdigheter og kompetanse ervervet i løpet av programmet. Videre gir vi dem til å få større innsikt i denne styringsverktøy, som er grunnleggende i den strategiske utviklingen av selskapet. Sertifikat i Google-annonser EAE gir deltakerne muligheten til å ta fordypningsstudier gratis. The 'Program of Expertise i Google Ads', med en kvalifikasjon fra EAE og sertifisering fra Google. Sertifikat i IBMs SPSS EAE gir deltakerne muligheten til å ta fordypningsstudier gratis. Det den "Program i kvantitative markedsforskningsmetode og fordypning i SPSS 'fra IBM med en kvalifikasjon fra EAE. En av de beste Master i området Master i markedsføring og salg er en... [-]

Master I Internett Markedsføring Og Digital Strategi

Escuela de Negocios y Dirección
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Madrid

The Master Internet Marketing og digital strategi søker å gi studentene viktige kunnskaper og ferdigheter til å utvikle en vellykket karriere i det digitale miljøet. [+]

MASTERS å administrere bedriftens markedsføring 2,0 Den digitale økonomien er en faktor, konstant endring og innovasjon. Stadig nye miljøer, nye teknologiske løsninger, nye forretningsmodeller, nye måter å kommunisere med kunder vises. I denne situasjonen er definisjonen av bedriftens strategier og markedsføring posisjonert som en nøkkel til næringsutvikling. Domenet for kommunikasjon media at vi gir teknologi og internett, nåværende måter å kommunisere med kunden, salg gjennom digitale medier, ... De er en del av nøkkelkompetanse har å mestre en profesjonell XXI århundre. Den Master Internet Marketing og digital strategi søker å utstyre elevene med nøkkelen kunnskaper og ferdigheter til å utvikle en vellykket karriere i det digitale miljøet. Digital Marketing Plan Oppbygging av en digital markedsføringsplan. Definisjon av mål og målgruppe. Planlegge handlinger. Definere KPI. Metrics. Lønnsomhetsanalyse (ROI). Jeg Digital Advertising: Søkemotoroptimalisering - SEO Drift av søkemotorer. Mål av vår nettside. Planlegger du en SEO kampanje. Faktorer posisjonering SEO Budget. Analyse av en SEO kampanje. Digital II Advertising: Search Engine Marketing - SEM SEM. Search Engine Marketing. grunnleggende. Google Adwords I. Google Adwords II. Annonsering Digital III Planlegging og anskaffelse av digitale medier. Inngående markedsføring. Annonsering på sosiale nettverk. E-postmarkedsføring. Affiliate Marketing. Skjerm og beriket Advertising. programmatisk reklame. Retargeting. Mobil markedsføring. Markedsføring innhold. Gamification og advergaming Landingpages etablering og optimalisering. Kampanje analyse og lønnsomhetsanalyse. Customer Management relasjonsmarkedsføring. Kundeopplevelsen. Ledelse og sosiale nettverk strategi Facebook. Linkedin. Twitter. Youtube. Google +. grafiske sosiale nettverk. Annet. Online Omdømme Management Sosiale Branding. Ledelse merkevare på nettet. Online omdømme. Planlegg online omdømme. Online omdømme krisen Måling... [-]

Master (ma) Kommunikasjonsdesign

Ravensbourne
Campus Heltidsstudier Deltid 1 - 2 år August 2017 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London + 1 fler

Den Ravensbourne MA Kommunikasjon Design pathway utforsker ferdigheter i strategisk tenkning, markedsundersøkelser, kreativitet og problemløsning og teknologi for å tilby innovative kommunikasjon [+]

MA Kommunikasjon Design

Den Ravensbourne MA Kommunikasjon Design pathway utforsker ferdigheter i strategisk tenkning, markedsundersøkelser, kreativitet og problemløsning og teknologi for å tilby innovative kommunikasjonsløsninger.

Den Ravensbourne MA Kommunikasjon Design pathway utforsker avansert praksis i moderne kommunikasjonsdesign, fra visuell identitet, publisering og design forfatterskap, til markedsføring, kommunikasjon og samfunnsengasjement.

Dette vidtfavnende disiplin er opptatt av ikke bare med å utvikle meldingen og sin estetiske, men også med å skape nye mediekanaler for å sikre at budskapet når målgruppen effektivt.

Den veien har blitt utviklet som svar på bransjens behov for kreative fagfolk med spesialist design ferdigheter og inngående forståelse av nye teknologier innen digitale medier og design bransjer. Kommunikasjons designere ofte arbeide på tvers av et bredt spekter av områder, alltid tilby en 360 ° tilnærming til design leveranse som krever samarbeid med spesialister på aspekter av et prosjekt.... [-]


MA I Markedsføringforvaltning

Takming University Of Science And Technology
Campus Heltidsstudier September 2017 Taiwan Taipei

Institutt for markedsføringsledelse ble etablert i 2004, og på grunn av økte forretningsaktiviteter for messer og konvensjoner rundt om i verden de siste årene ble divisjonen for internasjonal konvensjon, utstilling og turisme ledelse grunnlagt i 2009. [+]

MA i markedsføringforvaltning Innledning Institutt for markedsføringsledelse ble etablert i 2004, og på grunn av økte forretningsaktiviteter for messer og konvensjoner rundt om i verden de siste årene ble divisjonen for internasjonal konvensjon, utstilling og turisme ledelse grunnlagt i 2009. Graduate School of Services og Operations Management som ble etablert i 2007 felles avdeling for markedsføring ledelse i 2011. For tiden tilbyr instituttet to masterprogrammer. MÅL Målet med denne avdelingen er å gi og styrke studenter med faglig kunnskap og evner i markedsføring og internasjonalt marked for markedsføring. Mål og pensum Formålet med avdelingen er å utdanne studenter med profesjonell markedsføringskunnskap og evner. Studentene forventes å administrere markedsaktiviteter relatert til B2C og B2B. Læreplanen inneholder grunnleggende ledelseskurs og faglige kurs, forbrukeradferdsmodul og forretningsmarkedsføringsmodul. I tillegg tilbyr avdelingen kurs som fremmedspråk, informasjonssystem og assistanse med forberedelse av faglige sertifikater. Praktiske opplæringskurs i sommerferien eller i semesteret er en av kjernene i avdelingen. Disse inkluderer å være en trainee i selskaper, besøke selskaper og jobbe med bransjens samarbeidsprosjekter. I slutten av året, for å kombinere teori og praktisk læring, må studentene også fullføre et oppgraderingsprosjekt. Muligheter etter studenter Post-Graduate Program: Basert på studenters interesser eller karriereplanlegging, kan de velge enten å forfølge masterstudiet som tilbys av instituttet eller andre universiteter. Arbeid: Offentlige tjenestemenn, prosjektledelse personell, og markedsføring ledelse personell, markedsføring staber og etc. Avdeling for internasjonal konvensjon, utstilling og turisme ledelse, Institutt for markedsføring ledelse Sterke I tråd med forretningsutviklingen i internasjonale utstillinger har vi utformet læreplan for å styrke studentenes evne... [-]

MA I Sosiale Medier Og SEO Og SEM

inesdi - Digital Business School
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 240 - 750  April 2018 Spania Madrid Barcelona Spania Online + 3 fler

Vi presenterer den første utgaven av Master i Social Media & SEO og SEM som du vil lære å levere reelle prosesser digital transformasjon av forretningsløsninger. På grunn av XXI århundre organisasjoner trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Gjennom dette kurset vil du tilegne seg nødvendig kunnskap og ferdigheter til å designe, gjennomføring, ledelse, analyse og måling av en Social Media Plan 360o, også inkludert en Search Engine Marketing Plan. På samme måte vil du lære om SEO og optimalisering. [+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier. Vi presenterer den første utgaven av Master i Social Media & SEO og SEM som du vil lære å levere reelle prosesser digital transformasjon av forretningsløsninger. På grunn av XXI århundre organisasjoner trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Gjennom dette kurset vil du tilegne seg nødvendig kunnskap og ferdigheter til å designe, gjennomføring, ledelse, analyse og måling av en Social Media Plan 360o, også inkludert en Search Engine Marketing Plan. På samme måte vil du lære om SEO og optimalisering. I tillegg til å ha den offisielle tittelen Inesdi Digital Business School, vil du få en universitetsgrad fra University of Nebrija. Mulighet for å lage Graduate i person, online eller blended learning. praksis og undervisning virkelige business cases. personlig veiledning i realiseringen av prosjektet End of Course. karriereveiledning gjennom en individualisert "karriereplan". Utvikling av en "Digital Kommunikasjon Plan" og "SEO og SEM Audit". Program Modul 1: Social Media Marketing Plan Prosjekt Prom Hva er det og hvordan å utvikle en Social Media Marketing Plan Ansvar i sosiale medier Hvordan sende inn en plan for Social Media Marketing Modul 2: Sosiale nettverk Facebook Twitter Linkedin Instagram og Pinterest Modul 3: Profesjonell ledelse: handlinger, kanaler og verktøy 2.0 Taktisk og operativt i sosiale medier: daglig ledelse, formidling 2.0, rekruttering og engasjement Innkommende markedsføring: å tiltrekke målgruppen Måling Social Media: KIP, rapporter og rapportering Database management og nyhetsbrev Modul 4: Content Management: etablering, forvaltning og distribusjon av innhold Innhold strategi. 2.0 Kommunikasjon: planlegging, skriving og... [-]

Mastergrad I Ledelse

Universidade de Évora
Campus Heltidsstudier 2 år October 2017 Portugal Évora

Dette kurset har som hovedmål å gi studentene tilstrekkelig og solid vitenskapelig bakgrunn; forbedre problemløsning ferdigheter; utvikle resonneringsevne. [+]

PRESENTASJON Dette kurset har som hovedmål å gi studentene tilstrekkelig og solid vitenskapelig bakgrunn; forbedre problemløsning ferdigheter; utvikling av argumentet kapasitet; Fremme etablering av egen bedrift; stimulere til tverrfaglig tenkning; utvikle vitenskapelig forskning kapasitet; utvikle evnen til å implementere og bruk av IKT ledelsesstøtte; utvikle ferdigheter i selvstyrt eller autonom modus læring. Diponíveisl har følgende områder av spesialisering (hvert år er angitt som fungerer): økonomi, markedsføring, regnskap, organisasjon og informasjonssystemer, entreprenørskap og innovasjon, offentlig forvaltning, Human Resources. Utflukter Professionals Retning Mid stillinger, lederfunksjoner, Entreprenører, til spesialiserte tekniske Advisory funksjoner, offentlig forvaltning funksjoner, innhenting studiepoeng tilgang OTOC. [-]

Master in Digital Marketing and E-Tourism

Euroaula Barcelona
Campus Deltid 9 måneder October 2017 Spania Barcelona

[+]

Mastergrad studier i Markedsføringsstudier. Dette Programmets mål Entrepreneur Metodikk University of Girona Studenter av [-]

Master Of Marketing (mmktg)

University of Auckland Business School
Campus Heltidsstudier 18 måneder March 2018 New Zealand Auckland

The Master of Marketing er en 18-måneders kurs mastergrad program for å hjelpe deg til å utvikle ferdigheter og kunnskap som trengs for å forfølge en karriere innen markedsføring. Nyutdannede vil få en styrking av [+]

The Master of Marketing er en 18-måneders kurs mastergrad program for å hjelpe deg til å utvikle ferdigheter og kunnskap som trengs for å forfølge en karriere innen markedsføring. Nyutdannede vil få en forståelse av moderne markedsføring i en global sammenheng, og evnen til å identifisere markedsmuligheter og utvikle hensiktsmessige markedsføringsstrategier. Karrieremuligheter Med en Master of Marketing, vil nyutdannede bli utstyrt med ferdigheter og kunnskap som kreves for en karriere innen markedsføring og kommunikasjon industrien. Studentene kan forfølge en karriere innen corporate, rådgivning eller markedsanalyser, blant andre alternativer. Gradsstruktur The Master of Marketing er en 18-måned, 240-punkts program studert over seks kvartalene. Du skal studere kjernevirksomheten kurs før du fortsetter til et sett av spesialiserte Marketing kurs som fokuserer på moderne markedsføring praksis, markedsanalyse, merkevarebygging og strategi, samt relationship management. Du vil også gjennomføre fire profesjonelle utviklingsmoduler som en viktig del av din grad. Disse vil utstyre deg med de faglige ferdigheter som du trenger for å forbedre din arbeidsevne og suksess i næringslivet. Faglige krav For å få innpass må du ha fullført en bachelorgrad fra et anerkjent universitet eller lærested med tilsvarende minst en New Zealand B gjennomsnittet i de mest avanserte kurs. Dette kan enten være en grad i business * eller en non-business grad i en relevant disiplin slik som kunst, ingeniørfag, teknologi eller vitenskap. I vurderingen av søknaden vil vi ta hensyn til rangeringen av den institusjonen der du fullført bachelorgrad samt karakterer oppnådd i de aktuelle fagene. * Søkere som har fullført videregående kurs... [-]

Internasjonal Master I Markedsføring - Tospråklig

EADA - Escuela de Alta Dirección y Administración
Campus Heltidsstudier 1 år October 2017 Spania Barcelona

Du vil få en global visjon for selskapet og dets strategiske posisjon i bedriftsmiljø gjennom dette programmet. [+]

Hva får jeg ut av dette programmet?

Målet med Masters på Eada er å gi deltakerne "profesjonell konkurransefortrinn" ved å fokusere på tre grunnleggende områder. Mestring av spesifikke verktøy og teknikker. Utvikling av mellommenneskelige kompetanser som er viktige for internasjonale forvaltere. Anskaffelse av en global visjon for selskapet og dets strategiske posisjon i bedriftsmiljø. Deltakerne vil lære å effektivt bruke elementene i denne dynamiske "miks av talent" som de utvikler sin yrkeskarriere.

Metodikk

Eada har utviklet sin egen praktiske, aktive og deltakende tilnærming med vekt på "learning by doing". Metodikken reflekterer selskapenes etterspørsel etter fagfolk med ferdigheter som: evnen til å reflektere, evne til å opptre i møte med endringen til allsidighet arbeide i multifunksjonelle team og tilpasning til utfordringene i et globalt miljø. ... [-]