Master i Markedsføringsstudier

Topp universiteter 245 Master programmer i Markedsføringsstudier 2017/2018

Markedsføringsstudier
Mastergrad program i Markedsføringsstudier
Les mer

Master Internasjonal Markedsføring (mim)

Hult International Business School
Campus Heltidsstudier 1 år August 2018 USA San Francisco Boston Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London De forente arabiske emirater Dubai Kina Shanghai New York Cambridge + 9 fler

Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut. [+]

Masterstudier i Markedsføringsstudier. Få utstyrt med markedsføring ferdigheter du trenger for å skille seg ut i et globalt marked. Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut. Steder Start Master of International Marketing i Boston eller London, deretter velge å utforske noen to andre studiesteder som en del av Hult unike Global Campus Rotasjon. Din Master of International Marketing på et øyeblikk Hvem er dette programmet for? Kandidater som nylig har uteksaminert fra universitet eller høyskole, samt personer med opptil tre års arbeidserfaring som ønsker å starte en karriere innen markedsføring. Hva du vil lære Maste marketing mix er mer kritisk enn noen gang som forbrukere er stadig utsatt for en økende mengde av online og offline innhold. Master of International Marketing Studentene skal lære å utnytte digital markedsføring, sosiale medier, markedsføring analytics, og kunden engasjement strategier for å bryte gjennom støyen og gjøre en målbar effekt på forretningsmessige mål gjennom markedsføring. Hvorfor Hult? Markedsføring endres raskt og en handelshøyskole må være like kvikk å holde tritt. Hult var en av de første handelshøyskolene å tilby en Master i digital markedsføring, og selv om de viktigste komponentene i den grad har siden blitt innarbeidet i Master of International Marketing program, gjenstår det faktum at Hult beveger seg raskt og målbevisst med å sikre sine studenter får den beste markedsføring utdanning tilgjengelig. Derfor er... [-]

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Université Internationale de Casablanca
Campus Heltidsstudier 2 år August 2018 Marokko Casablanca

Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. [+]

Denne treningen varer i to år (M1 og M2) eller 4 semestre totalt. Det er for studenter som ønsker å videreutvikle sine kunnskaper i verden av markedsføring og kommunikasjon, forstå markedstrender fra forventningene til forbrukere, men også utvikle sine analytiske, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter for å utføre beslutninger i en organisasjon. Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. Opptak i M1 Tilgang første året Master (M1) krever et nivå av diplom grad i ledelse og økonomi eller tilsvarende (bac 3) i de områdene ledelse eller andre lignende formasjoner som relevans vil bli vurdert av lærerteam. Vilkårene for tilgang Utvalget følger: File Study Fransk test: skrive test Norsk test: For UIC nyutdannede B1 CEFR Nivå test For kandidater fra andre institusjoner: B2 CEFR Nivå test muntlig intervju på generell kunnskap og potensialet for eleven å lykkes i deres valgte Master. MULIGHETER Gjennom løpet av denne sektoren program, rik på teoretisk, men også praktisk læring, vil våre vinnere har mulighet til å praktisere handler høye ansvar som: Product Manager Kommunikasjon offiser Assistant Product Manager Prosjektleder i et kommunikasjonsbyrå Community Manager Salgssjef eller assistent Manager Key Account Brand Manager (Brand Manager) Konsulent i markedsføring og salgsstrategi [-]

Mastergrad I Reklame

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus Heltidsstudier 10 måneder September 2017 Italia Milan

Ti ekstraordinære måneder. Ti øverste nivå byråer i klasserommet, en per måned, med sine nøkkeltall. Ti unike muligheter til å lære direkte fra hovedpersonene. Master Raffles Milan. Endelig har noen tenkt på det. Monolitten er crumbling. Annonsemarkedet er på utkikk etter nye måter å nå mennesker som er mer fokusert og forberedt enn tidligere. En gang var det en masse penger og få ressurser. I dag er nøyaktig det motsatte, og solid blokk av regler og metoder fra fortiden må gå raskt til en annonse som gjør væske til å passe på alle fronter gjort tilgjengelig av teknologi. [+]

Masterstudier i Markedsføringsstudier. Ti ekstraordinære måneder. Ti øverste nivå byråer i klasserommet, en per måned, med sine nøkkeltall. Ti unike muligheter til å lære direkte fra hovedpersonene. Master Raffles Milan. Endelig har noen tenkt på det. Hvorfor? Monolitten er crumbling. Annonsemarkedet er på utkikk etter nye måter å nå mennesker som er mer fokusert og forberedt enn tidligere. En gang var det en masse penger og få ressurser. I dag er nøyaktig det motsatte, og solid blokk av regler og metoder fra fortiden må gå raskt til en annonse som gjør væske til å passe på alle fronter gjort tilgjengelig av teknologi. profesjonelle muligheter Vi produserer ikke utøvere av teoretiske baner bygget andre steder og av andre, men aktive tolker, effektive, ansvarlig, i stand til å ta på alle stadier av utviklingen av ideen, fra kort til scenen for å utstede og samle tilbakemeldinger. På slutten av kurset skal studentene arbeider i store internasjonale og nasjonale grupper, serviceselskaper, konsulentfirmaer, og også frivillige organisasjoner og forskningsinstitusjoner. Så hvordan kan de ta opp utfordringen og starte sin egen virksomhet. hvem er Kurset er beregnet for studenter med en bachelorgrad og / eller yrkeserfaring i problemstillinger knyttet til image design, reklame, kommunikasjon og markedsføring, og generelt for alle de som tror at kommunikasjon er en gyldig karriere valg og en sterk selvtillit utvikling verktøyet. Deltakerne er kopien forfatter, art director og står for morgendagens etater, men også fremtidige kommunikasjon ledere i bedrifter. program Hvis du ønsker å bli en protagonist, lærer av hovedpersonene.... [-]

Master I Digital Markedsføring Og Kundeopplevelse I Madrid

ESERP Business School
Campus Deltid 1 år October 2017 Spania Madrid

Den pedagogiske innholdet i Masters er tilpasset kravene i den europeiske området for høyere utdanning, som tilbyr 60 studiepoeng, der en konstant innsats for å forbedre ledelse og optimal utvikling av holdninger som initiativ, teamarbeid sikrer eller kritisk evne. Du vil få oppdatert slik at du kan bruke teknikker og de mest innovative verktøy gjennom en dynamisk og aktiv undervisning ferdigheter. [+]

Den pedagogiske innholdet i Masters er tilpasset kravene i den europeiske området for høyere utdanning, med 60 studiepoeng, hvor en konstant innsats i er garantert forbedring av ledelsesmessige ferdigheter og optimal utvikling av holdninger som initiativ, samarbeid eller kritisk kapasitet. The Masters of ESERP legge spesiell vekt på kompetanseutvikling, alltid basert på en date kunnskapSom tillater elevene å øve bruke teknikkene og nyeste verktøyene strategisk. For å oppnå dette er vi avhengig av en forbindelse fakultet ved profesjonelle fagfolk innføre de virkelige problemene i dagens virksomhet organisasjonen i klasserommet. For integrering av studenter i næringslivet så vel som i beslutningsprosessen, det gjelder en dynamisk system undervisning og aktiv, Brukt som et pedagogisk verktøy, blant annet når det gjelder metode og simulering. Mål Høy organisatoriske ferdigheter, ledelse og styring. Tilpasning til endring og teknologisk innovasjon. Evne til å gi strategiske og operative ledelsen i selskapet planer. Kritisk analyse og kapasitet for abstraksjon. Speed ​​i å identifisere, analysere problemer og løse dem. Åpne for den sosio-økonomiske og kulturelle miljø mentalitet. Som senior, både personlig og faglig utvikling av sine daglige aktiviteter, etter hvert forvandle produktiviteten kostnadene opplæring for bedrifter og organisasjoner kulturell berikelse. Metodikk ase-Study: de funksjonelle områder av selskapet blir diskutert gjennom case-studier. De fleste som utvikler reelle problemer som kan oppstå i enhver bedrift. PMO: styringsverktøy og støtte for å forvandle et prosjekt til virkelighet, med global visjon og dynamisk miljø, med sine styrker og svakheter. Inspireo Workshop / LEGO metodikk: forbedre virksomheten rekruttering, frigjøre potensialet for mennesker i et... [-]

Master I Markedsføring Og Salg

EAE Business School
Campus Heltidsstudier October 2017 Spania Barcelona

Globalisering er ny informasjonsteknologi og nye distribusjonskanaler endrer markedsføringen synspunkt.Også har forbrukerne blitt mer og mer krevende og har mer [+]

Master i Marketing & Sales

Globalisering er ny informasjonsteknologi og nye distribusjonskanaler endrer markedsføringen synspunkt. Også har forbrukerne blitt mer og mer krevende og har mer informasjon, slik at de er fullt klar over hva de ønsker og trenger.

Alle bedrifter trenger fagfolk i sin markedsføring området, i stand til vellykket leder den riktige kombinasjonen av de tre hovedelementene som tilbys av denne Master Degree: solid markedsføring opplæring og kunnskap, de ferdigheter som er nødvendige for å vite hvordan man skal reagere på dagens marked og miljø og evne å slå eksisterende teknologier til et konkurransefortrinn.

Av denne grunn, med Full Time Master grad i markedsføring og kommersiell ledelse tilbyr vi nøkkelen til faglig dyktighet til fagfolk i direkte kontakt med kunder: blir folk begavet med kompetanse er etterspurt i markedet.... [-]


Master I Markedsføring, Reiseliv Markedsføring Og Revenue Management

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus Deltid October 2017 Spania Barcelona Madrid

The Master i markedsføring, Tourism Marketing og Revenue Management er den eneste master i Spania som oppfyller følgende to punkter. Foreløpig er det ingen annen skole som utdanner studenter med ledere i sektoren, og å gjøre det med de samme verktøyene som brukes av de fleste selskaper. Alle kursene har en helt praktisk utvikling og profesjonalisering fokus på student [+]

Master i markedsføring, turisme markedsføring og ledelse Revenue Turistnæringen generelt og i særdeleshet opplever en rask forvandling i området for markedsføring, distribusjon og salg. Mestring av nye elektroniske verktøy er nøkkelen til å administrere hoteller. Den høye konkurranseevnen til dette miljøet krever figuren av direktør for e-handel og direktør for Revenue Management som sentrale stillinger innenfor gjeldende serveringsbransjen. The Master i markedsføring, Tourism Marketing og Revenue Management er den eneste master i Spania som oppfyller følgende to punkter. Foreløpig er det ingen annen skole som utdanner studenter med ledere i sektoren, og å gjøre det med de samme verktøyene som brukes av de fleste selskaper. Alle kursene har en helt praktisk utvikling og profesjonalisering fokus på student Hvorfor studere Master: Alle lærere er industrien ledere vet førstehånds virkeligheten av sektoren og dens klasser er fullt profesjonalisering. Gamification: Temaet for Revenue Management er undervist gjennom en simulering system Business Game. For at studenten skal øve drive virksomheten til et hotell og arbeider med jevnaldrende i identiske situasjoner som oppstår i en reell setting. Valgfritt Google Sertifisering: Studenter som ønsker kan få sertifisert i GoogleAds gratis program og ytterligere måte. helt i tråd med dagens behov for hotellbransjen program. fullt profesjonalisere og praktisk visjon: Programmet er rettet mot å vinne anvendt ferdigheter utpreget gjennom utdype verktøy og situasjoner som utgjøres av en lærer fra sektoren med støtte fra virkelige saker. Masse seminarer og presentasjoner av redskaper fra ledende selskaper. Coaching syklus: The Masters studenter kan delta i Sykle Ostelea coaching, og kombinerer... [-]

Master I Markedsføring Og Salg

EAE Business School International
Campus Heltidsstudier 2 år April 2018 Spania Barcelona

Med EAE Master i Marketing & Sales i Spania, tilbyr vi nøkkelen til bedriftens dyktighet til fagfolk i direkte kontakt med kunder, utstyre dem med de ferdigheter som kreves av markedet. [+]

Masterstudier i Markedsføringsstudier. Master i Marketing & Sales Dette programmet vil bli gjennomført på engelsk. Med EAE Master i Marketing & Sales i Spania, tilbyr vi nøkkelen til bedriftens dyktighet til fagfolk i direkte kontakt med kunder, utstyre dem med de ferdigheter som kreves av markedet. Gjennom programmet, er fagfolk utstyrt med vilkårene for å endre. Deltakerne i programmet vil gjennomgå en opplevelse og endringsprosess. Grunner til å gjøre EAE Master i Marketing & Sales i Spania: AME og ADIGITAL EAE er medlem av to av de viktigste sammenslutninger av markedsføring og Digital Economy of Spain: AME og ADIGITAL. Marketing Association of Spain er en organisasjon som har som mål at valorization og anerkjennelse av yrket og aktivitet Marketing. ADIGITAL er den største multi-sektoren partnerskap av den digitale økonomien. Markedsplan Lage en markedsføringsplan i løpet av master er en viktig faktor, fordi det hjelper deltakerne til å utvikle ferdigheter og kompetanse ervervet i løpet av programmet. Videre gir vi dem til å få større innsikt i denne styringsverktøy, som er grunnleggende i den strategiske utviklingen av selskapet. Sertifikat i Google-annonser EAE gir deltakerne muligheten til å ta fordypningsstudier gratis. The 'Program of Expertise i Google Ads', med en kvalifikasjon fra EAE og sertifisering fra Google. Sertifikat i IBMs SPSS EAE gir deltakerne muligheten til å ta fordypningsstudier gratis. Det den "Program i kvantitative markedsforskningsmetode og fordypning i SPSS 'fra IBM med en kvalifikasjon fra EAE. En av de beste Master i området Master i markedsføring og salg er en av... [-]

Master I Markedsføring, Kommunikasjon Og Nye Medier

Bologna Business School
Campus Heltidsstudier 12 måneder December 2017 Italia Bologna

The Master i markedsføring, kommunikasjon og New Media er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. [+]

Den master i markedsføring, kommunikasjon og nye medier er et fulltidsstudium undervises på engelsk, som tar sikte på å forberede kandidater fra alle disiplin til å administrere de metoder og teknikker for både tradisjonelle og digitale medier i en bransje for tiden gjennomgår en kontinuerlig revolusjon. Alumni av denne Master har en plassering rate på 96% innen 6 måneder. Gjennom utvidelse av mobile enheter hver dag, flere og flere mennesker rundt om i verden koble over sosiale medier: Twitter har 320 millioner aktive månedlige brukere, Instagram 400 millioner, Google+ 540 millioner, YouTube milliard og Facebook 1,6 milliarder. Det vi er vitne til er mer enn en teknologisk revolusjon, er det en dyp sosiokulturell transformasjon. Selskaper over hele verden er stadig økende mengden de investerer i deres online annonseringskanaler for å forbedre sitt forhold til forbrukerne og næringslivet. Sammen med våre partnere IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM og WPP, gir denne mastergrad studenter med de kvalifikasjoner og ferdigheter til å starte en leder eller konsulentselskap karriere i feltet for digital kommunikasjon. Dette internasjonale programmet, med studenter fra hele verden og et fakultet sammensatt av professorer, ledere og gründere, skjer innenfor den unike atmosfæren på en 16. århundre villa på åsene rundt Bologna. Takket være prosjektet fungerer, firma prosjekter og master forelesninger, studentene komme i kontakt med de sentrale begreper i den digitale tidsalder: å delta, skape og dele innhold. På slutten av kursene, avslutter kapteinen med et internship. THE MASTER er en... [-]

Master I Politisk Markedsføring

Rome Business School
Campus eller nettstudier Deltid 12 måneder October 2017 Italia Roma

Bli den mest internasjonale handelshøyskolen i Europa! Mastergraden i politisk markedsføring er rettet mot å gi kunnskap og ferdigheter nødvendig for å effektivt og profesjonelt styre kommunikasjon og markedsføring prosesser som støtter politiske kampanjer og aktiviteter. [+]

SISTE stipender, GJELDER NÅ! Arbeide i politikken har aldri nødvendig som mange profesjonelle kompetanse som i denne historiske perioden. Spille en aktiv rolle i en valgkampanje på i livet til en fest, men også å skrive om politikk på en daglig basis, er aktiviteter som, uten spesifikk trening og uten mestring av de mest up-to-date teknikker, risikerer å bli uproduktive .

Mastergraden i politisk markedsføring er rettet mot å gi kunnskap og ferdigheter nødvendig for å effektivt og profesjonelt styre kommunikasjon og markedsføring prosesser som støtter politiske kampanjer og aktiviteter. Politisk-Electoral Marketing - Strategi - Markedsundersøkelser for politikk - Segmentering, målretting og posisjonering for politikk - Politisk-Electoral marketing mix - Markedsføring 2.0 og 3.0 for politikk Web og sosiale medier for politikk - Web og sosiale medier kampanje planlegging, gjennomføring og kontroll for politikk - Bruke Facebook, Twitter, Linkedin og Google+ for politisk kommunikasjon - Politisk blogging - Sende teknikker offentlige taler - Verbal og ikke-verbal kommunikasjon - Tilbakemelding effektivitet - Aktiv lytting - trinn for en effektiv offentlig presentasjon Politisk Pressekontor - Politisk journalistikk - The Press Office - Planleggingen av aktiviteter - Implementing handlinger og overvåkingsresultater. Organisering av begivenheter - Valg og tanker av den mest passende arrangement for å nå målene - Prosjekt definisjon - Budsjett definisjon gjennom evaluering av økonomiske aspekter - Promotion: online gjennom sosiale medier og offline gjennom tradisjonelle medier - Praktisk organisering av arrangementet. Valgordningen og spesifisitet - flertall systemer - Majoritets systemer - Proporsjonale systemer - Blandede systemer Lederskap for politikk... [-]

Master Of Arts (MA) I Markedsføring

Webster Vienna Private University
Campus Heltidsstudier Deltid 1.5 - 2 år October 2017 Østerrike Wien + 1 fler

Målet med markedsføring kjernen er å gi en mulighet for at studenten skal studere dynamikken i menneskelig atferd som påvirker markedsføring beslutninger ... [+]

Master of Arts (MA) i markedsføring

Målet med markedsføring kjernen er å gi en mulighet for at studenten skal studere dynamikken i menneskelig atferd som påvirker markedsføring beslutninger. Inkludert i denne analysen er en undersøkelse av effektiv markedsføring rutiner og prosedyrer og analytiske teknikker som kreves før du grunnleggende markedsføring beslutninger.

Program Curriculum

De 36 studiepoeng som kreves for Master of Arts (MA) eller 48 studiepoeng som kreves for Master of Business Administration (MBA ) Må inneholde følgende kurs for et større / vekt på markedsføring:

Mrkt 5000 Marketing (nødvendige Course) Mrkt 5800 Sales Management eller Mrkt 5890 Markedsføring Statistikk Mrkt 5920 Marketing Channel Ledelse Mrkt 5940 Salgsfremmende Ledelse Mrkt 5960 Markedsføringsledelse Mrkt 5970 Marketing Research Mrkt 5980 Internasjonal markedsføring Mrkt 6000 Integrerte studier i markedsføring, eller MR KT 6250 Thesis ... [-]

Masters I Marketing Research

OBS Business School
Campus Heltidsstudier Deltid 12 måneder May 2018 Spania Barcelona Madrid + 2 fler

Med en mastergrad i markedsføring forskning og analyse OBS Kundene vil lære å utvikle og administrere informasjon; forskning for å forstå og lære å møte. Lær teknikker for innsamling og analyse av markedsføring informasjon til å identifisere markedssegmenter. Under Master i Marketing Research er også gjennomført ulike nettmøter med ... [+]

Masterstudier i Markedsføringsstudier. Masters i Marketing Research I informasjonssamfunnet vi lever i, utvikling og riktig bruk av kvalitetsinformasjon kan representere de viktigste konkurransefortrinn over våre konkurrenter. Vi trenger å forstå hvordan de påvirker de sosiale, kulturelle og psykologiske karakteristikker av våre forbrukere i deres beslutninger og kjøpsadferd. Det endelige målet for forvaltning og bruk av informasjon skal være på linje med leveregel for markedsføring møte og tilfredsstille behovene og ønskene til brukere og forbrukere. Dette innebærer å ha en grundig kunnskap om deres oppførsel, deres motivasjon, hva slags innflytelse er underlagt, preferanser og oppfatninger. Med Masters i markedsføring forskning og kundeanalyse OBS vil lære å utvikle og administrere informasjon; forskning for å forstå og lære å møte. Lær teknikker for innsamling og analyse av markedsføring informasjon til å identifisere markedssegmenter. Under Master i Marketing Research er også gjennomført ulike elektroniske møter med toppledere, som vil presentere erfaringer i å utforme og administrere forskningsprosjekter innen markedsføring og webinar med verktøyleverandører i bransjen. Karrieremuligheter Noen av karrieren alternativer du kan velge å, blant annet, er: forsknings~~POS=TRUNC Direktør for forbruker innsikt Prosjektleder, konto utøvende Markedsanalytiker på forskning bedrifter Konto planlegging i reklamebyråer strategisk planlegging i store bedrifter Merkevareledelse i store selskaper Markedsføringsledelse i mediebedrifter og reklame Forbruker innsikt analytiker analyse strategier forskning konsulent Mål av Master i Marketing Research og kundeanalyse Hvilke mål kommer til å få? Forstå prosessene for markedsføring forskning for å definere de muligheter og problemer i markedsføring av produkter og tjenester; bidra til å løse ledelse problemer og dermed... [-]

Master I Visual Brand Design

Domus Academy
Campus Heltidsstudier 12 måneder January 2018 Italia Milan

I Master i Visual Brand Design, vil du få kompetanse til å identifisere en av selskapets viktigste eiendeler. Å dyrke en dyp forståelse av produktet og den beste måten å kommunisere sine verdier, både i det fysiske og sosiale verdener medier. Å bringe det hele sammen til en konsistent merkevare visjon, tale og miljø. [+]

Forestill deg. Symboliserer. Syntetisere. Begrepet merkevarebygging har utviklet seg langt utover firmalogoer og farger. I dag omfatter merkevarebygging flere disipliner, fra visuell design å høres design; fra historiefortelling i forbrukerpsykologi til markedsføring. Merkevarebygging er etableringen av et rikt og attraktivt miljø som griper forbrukerens oppmerksomhet og gir ham eller henne inn i merkets verden for å dele sine verdier og bli en uformell sponsor av merkevaren. Det er en stemme, en tone, en integrert visjon dannet av synergien av forskning, design, fortellerstemme, grafikk, musikk og mer. på Master i Visual Brand Design, Vil du få kompetanse til å identifisere en av selskapets viktigste eiendeler. Å dyrke en dyp forståelse av produktet og den beste måten å kommunisere sine verdier, både i det fysiske og sosiale verdener medier. Å bringe det hele sammen til en konsistent merkevare visjon, tale og miljø. Målgruppe Programmet er utviklet for kandidater med en første-nivå grad i visuell og grafisk design, design, kommunikasjon, markedsføring, eller beslektede disipliner. Utfallet I løpet av dette studiet, skal studentene: Vise evne til å skape innovative visuelle merkevarebygging konsepter, scenarier og løsninger for en rekke ulike selskaper, bransjer og organisasjoner. Effektivt kommunisere begreper, metoder og designforslag gjennom en rekke teknikker, inkludert visuell, verbal, og prototyping. Program The Master i Visual Brand Design har som mål å danne visuelle merkevare designere og dynamiske merkevare ledere som er nyskapende, visjonær, allsidig, direkte og effektiv. Programmet er workshop-basert, støttet av seminarer, forelesninger, øvinger og feltarbeid. Fagfolk, kursleder, og prosjektledere veilede studenter via individuell coaching... [-]

Master i Markedsføring

Study Across the Pond
Campus Heltidsstudier August 2018 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland Aberdeen Belfast Brighton Canterbury Cardiff Chester Cirencester Colchester Edinburgh Epsom Exeter Falmouth Farnham Glasgow Guildford Huddersfield Leeds Leicester Lincoln Liverpool London Loughborough Manchester Newcastle Norwich Nottingham Oxford Reading Rochester Sheffield + 28 fler

Markedsføring er et bredt område som berører flere ulike deler av en bedrift og mange ulike arbeidsoppgaver. Dette er et veldig populært studie og det er muligheter for spesialisering avhengig av hva slags interesser du har. [+]

Masterstudier i Markedsføringsstudier. Markedsføring er et bredt område som berører flere ulike deler av en bedrift og mange ulike arbeidsoppgaver. Dette er et veldig populært studie og det er muligheter for spesialisering avhengig av hva slags interesser du har. Markedsføring tar for seg bedriftens inntektsside, og er mye mer enn bare salg. Markedsførere jobber med å kartlegge behov hos kundene, utforme produkter, sette priser, gjøre produktene tilgjengelige, informere gjennom reklame, utvikle kunderelasjoner og sørge for oppfølging dersom produktet ikke skulle tilfredsstille kundens behov. Man er med på hele prosessen fra utvikling av produktet, til kunden er fornøyd. Kundeservice og salg er derfor viktige elementer i en slik utdannelse, og studiene kan ofte inneholde elementer som ledelse, prosjektstyring og økonomi. Markedsføring og merkevarebygging vil også handle om hva bedriften bør gjøre og hvordan man gjør det effektivt i forhold til å selge sine produkter. Du vil derfor lære om grunnleggende prinsipper, teorier, begreper og modeller innen markedsføring og markedsanalyse. Across the Pond har en rekke universiteter som tilbyr ulike kombinasjoner av markedsføringsstudier og andre studier. Våre veiledere hjelper deg å finne frem til det riktige studie eller kombinasjonen for deg. [-]

Master I Merkevareledelse

Macromedia University of Applied Sciences
Campus Heltidsstudier 3 - 4 semestre March 2018 Tyskland Munich Berlin Region + 1 fler

Brand Management lærer elevene hvordan å kombinere ledelse med kreativ planlegging og forbereder dem for lederroller og oppgaver i merkevarebygging, markedskommunikasjon og design funksjoner. [+]

Ønsker du å forstå den virkelige forretningsverdien av merker? Strukturelle endringer i dagens befolkning og digitalisering av vårt samfunn krever nye merkevare ledelse. Digital merkevarebygging danner en ny kjerne kompetanse for etater og selskaper. Merker spiller en viktig rolle i nærings- og samfunnsliv. Studenter som spesialiserer seg på merkevareledelse lære om aktuelle merkevaren ledelse problemer og gevinst bevissthet om sammenhengen mellom merkevarer innen komplekse splitter arkitekturer. Administrerende merker uten å tenke på digitale plattformer er utenkelig i dag. Ikke bare tradisjonell merkevare ledelse og styring må evalueres, men spesiell oppmerksomhet må gis til rollen sosiale medier og co-creation. Kreative og strategiske planlegging ferdigheter, samt crossmedia bruk av alle mediekanaler, er nødvendig for å utvikle og forvalte merkevarer effektivt. Dette området av spesialisering lærer elevene hvordan å kombinere ledelse med kreativ planlegging og forbereder dem for lederroller og oppgaver i merkevarebygging, markedskommunikasjon og designfunksjoner. Fordelene ved å velge Macromedia Universitetet Topplassering i CHE Ranking 2014/15 Små klasser med intensiv, individuell veiledning Globalt anerkjent, state-godkjent grader, akkreditert av FIBAA Studiesteder i Berlin og München: to av de Topp 5 "mest prisgunstige Cities for studenter 2015" over hele verden Autentisk, praksis rettede prosjekter med over 500 kjente selskaper Høyt kvalifiserte professorer og industri innsidere som forelesere Internasjonale studenter fra alle kontinenter Karriere perspektiver i Tyskland: 18 måneder visum etter vellykket oppgradering Mastergrad i løpet av tre dager i uken (for eksempel fra torsdag til lørdag) Pre-semester kurs tilgjengelig på nettet Buddy nettverk for internasjonale studenter Flere programmer på engelsk Campus steder som ligger... [-]

Masterstudiet I Markedsføring, Tjenester Og Kommunikasjon Ledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2018 Sveits St.Gallen

Den Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende ledelsesmessige disipliner og markedene og forretningsmodeller av relevante bransjer. Med dette konseptet, overstiger MSC klassiske forestillinger om markedsføring. [+]

Masterstudier i Markedsføringsstudier.

 

Mål:

Kundeverdi - målet om en bærekraftig konsernledelsen

I en globalisert verden, kan bærekraftig bedriftens verdi bare skapes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder, som er i fokus. Markedsføring langs disse linjene konsentrerer seg om å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende syn, som overgår klassisk markedsføring, er hva Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsen disipliner som tar sine lagrene fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodeller aktuelle næringer. ... [-]