close

Filtre

Se resultater

Masterstudier i Motekommunikasjon i Italia

En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling. Et program i mote kommunikasjon vil fokusere på ulike metoder for kommunikasjon som media, arrangementer, bilder og språk. Studentene l… Les mer

En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.

Et program i mote kommunikasjon vil fokusere på ulike metoder for kommunikasjon som media, arrangementer, bilder og språk. Studentene lærer prinsipper som er gunstig for å organisere presentasjoner, definere en reklame plan og utvikling motekampanjer.

Italia, offisielt Republikken Italia, er en enhetlig parlamentarisk republikk innenfor EU, som ligger i Sør-Europa. Mot nord grenser det Frankrike, Sveits, Østerrike og Slovenia langs Alpene.

Master i Motekommunikasjon i Italia

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
format_list_bulleted Filtre
Accademia del Lusso
Milan , Italia

Masterkurset i Fashion Communication Management tar sikte på å utvikle en profesjonell i stand til å dekke roller relatert til kommunikasjon i bedrifter innen moteindustrien s ... +

Masterkurset i Fashion Communication Management tar sikte på å utvikle en profesjonell i stand til å dekke roller relatert til kommunikasjon i bedrifter innen moteindustrien som forvalter merkevarer eller outsourcing byråer. Studentene lærer de viktige aktivitetene til disse selskapene, som utarbeider pressemeldinger og reklamemateriell, utvikler og opprettholder kontakter med pressetjenester, opprettholder PR, etc. -
Master
Fulltid
Engelsk
jan. 2021
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Milan , Italia +2 Mer

Motestyling er i dag både en flott mulighet og en sammensatt utfordring. Motestylister og kommunikatører har privilegiet og ansvaret for å lese og tolke et merke eller et prod ... +

Motestyling er i dag både en flott mulighet og en sammensatt utfordring. Motestylister og kommunikatører har privilegiet og ansvaret for å lese og tolke et merke eller et produkt som respekterer identiteten, men skyver grensene, for å designe en verden rundt det og fortelle den mest engasjerende historien noensinne. Master i motekommunikasjon og styling trener nøkkelfigurer som takler utviklingen av nye medier og den avgjørende rollen som visuell kommunikasjon i dag. De er i stand til å omfavne mer estetikk på samme tid, å lese hvordan mote er viktig i dag for samfunnet, til å ødelegge reglene og skrive dem på nytt. Studentene har sterk kulturell bakgrunn, og gjennomfører opplæringen ved å tilegne seg prosjektledelsesferdigheter, slik at de er klare til å gi moteprodukter verdi gjennom alle aspekter ved kommunikasjon. De øver på tre tematiske prosjekter designet for å brukes på digitale medier, og lager innhold som bilder, videoer, redaksjonelle prosjekter og komponerer antrekkene. -
Master
Fulltid
11 måneder
Engelsk
27 jan. 2021
14 des. 2020
Campus
 
Milano Fashion Institute
Milan , Italia

Varemerker har kulturelle identiteter og røtter, som ofte kommer ut av produktene og selskapets tekniske kompetanse og håndverk, mens det i andre tilfeller er resultatet av en ... +

Varemerker har kulturelle identiteter og røtter, som ofte kommer ut av produktene og selskapets tekniske kompetanse og håndverk, mens det i andre tilfeller er resultatet av en forsiktig merkevarestrategi og kommunikasjonsarkitektur. Ledelsen og utnyttelsen av dette området blir stadig viktigere for global konkurranseevne. I dette området er fagfolk pålagt å ha kompetanse for å skape verdier for sluttkunden og de forskjellige andre målene for kommunikasjons- og markedsstrategier, samt å kunne samhandle med alle segmentene av rørledningen fra design og produktstyring til markedsføring og detaljhandel. -
Master
Fulltid
Engelsk
25 jan. 2021
30 nov. 2020
Campus
 

Få et stipend på inntil USD 10 000

Se hvilke muligheter du kan få med et stipend fra oss
IED – Istituto Europeo di Design Rome
Roma , Italia

Master-kurset i Comunicazione e Marketing per la Moda trener fagpersoner som i et selskap eller et byrå er i stand til å styre kommunikasjons- og markedsføringsaktiviteter, ov ... +

Master-kurset i Comunicazione e Marketing per la Moda trener fagpersoner som i et selskap eller et byrå er i stand til å styre kommunikasjons- og markedsføringsaktiviteter, overfor utfordringene ved kontinuerlige markedsendringer, siden de har fått en dyp kunnskap om verktøyene og en høy kreativ og organisatorisk allsidighet. "Master in Comunicazione e Marketing per la Moda er designet som et opplæringskurs rettet mot kulturen" å vite hvordan du gjør "kontra" å gi beskjed ". Spesiell vekt legges på de mest aktuelle trender: fra digital til skreddersydd til -måling, fra rask mote til bærekraft, fra Made in Italy til utviklingen av store internasjonale motegrupper. "Anna Neri og Alessandra Sales, kurskoordinatorer. Partnere av Master-kurset: Alberto Guardiani, Anna og Alex, Suite19. -
Master
Fulltid
Italiensk
jan. 2021
14 des. 2020
Campus
 
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Firenze , Italia

Fem er særtrekk ved en i dag leder i motebransjen: en dyp kunnskap om systemet, en avansert merkevarestrategi, markedsføring og kommunikasjonskompetanse, instinkt for forretni ... +

Fem er særtrekk ved en i dag leder i motebransjen: en dyp kunnskap om systemet, en avansert merkevarestrategi, markedsføring og kommunikasjonskompetanse, instinkt for forretningsutvikling kombinert med en gründervisjon. Master-kurset i motevirksomhet dekker alle disse områdene, og tilbyr en perfekt balanse av kunnskap for deltakerne, enten de tar sikte på å jobbe i selskaper eller å sette i gang og utvikle sitt eget personlige prosjekt. Det fordyper deltakerne i den dype kompleksiteten i motesystemet og dets prosesser. Det gir teoretisk og praktisk kunnskap om merkevare- og kommunikasjonsstrategi. Det forbedrer instinktet for virksomhet og gründervisjonen. Det former morgendagens fagpersoner som styrker talentene sine og øker ferdighetene deres. Det gir dem hele motevirksomheten som de trenger for å skille seg ut i markedet. Studentene blir fagpersoner med en dyp kunnskap om motesystemet og tilegner seg ferdighetene til å utvikle sitt eget moteprosjekt, lære å starte en bedrift, lansere et merke, tilnærme seg markedet med produktene sine. I tidligere utgaver er prosjekter utviklet i samarbeid med: Adidas, Colmar, Luisaviaroma.com, 120% lino, Emilio Cavallini, The Bridge, Archivio, Roda. -
Master
Fulltid
11 måneder
Engelsk
26 jan. 2021
21 des. 2020
Campus
 
Haute Future Fashion Academy
Milan , Italia

The Fashion Arrangøren er den personen som er hovedsakelig ansvarlig for motemerket kommunikasjonsstrategier og opprykk. Målet med Master kurset er å trene på høyt nivå fagfol ... +

The Fashion Arrangøren er den personen som er hovedsakelig ansvarlig for motemerket kommunikasjonsstrategier og opprykk. Målet med Master kurset er å trene på høyt nivå fagfolk, som er i stand til å kunne gjennomføre kommunikasjons- og profileringsarbeid innenfor Fashion System. -
Master
Fulltid
Engelsk
Campus
 
Milano Fashion Institute
Milan , Italia

Hvordan et luksuriøst moteprodukt kan være bærekraftig? I PSM Master finner du alle kunnskaper, kompetanser og analyseverktøy som er nødvendige for å definere og anerkjenne et ... +

Hvordan et luksuriøst moteprodukt kan være bærekraftig? I PSM Master finner du alle kunnskaper, kompetanser og analyseverktøy som er nødvendige for å definere og anerkjenne et bærekraftig produktservicesystem for et luksuriøst italiensk marked. Hvis det er sant at bærekraftkonseptet ikke er en midlertidig trend, i samtiden, er det en reell tilnærming til design og å skape en ny individuell og kollektiv bedriftsatferd, relatert til omverdenen. På mote kan vi definere dette som en reell strategisk eiendel å investere i og å undersøke verktøy og arbeidsmetoder for å kunne styre et system-produkt / tjeneste / kompleks og bærekraftig prosess. Målet med Mesteren er å oppdatere og utdype morgendagens ledere hva som er bærebjelkene i betydningene bærekraft, lover og regler, designtilnærminger og kommunikasjonsanalyseværktøy slik at det kan føre det luksuriøse moteselskapet til en større bevissthet om dets ansvar på markedet. -
MA
Fulltid
Engelsk, Italiensk
25 jan. 2021
30 nov. 2020
Campus
 

TIPS! kontakt oss her hvis du representerer en skole og vil legge til programmene dine i oversiktene våre