Mastergrad i Pedagogikk

Beste studieprogrammer 266 Masterstudier i Pedagogikk 2017

Pedagogikk

Utdanning er en av de viktigste utfordringene i vår tidsalder, og pedagogikken er studiet av læringsprosessen og av utdanning som system. En master i pedagogikk graver dypt for å utforske alle aspekter ved læring og utdanning. 

Som enhver utviklet studieretning eller vitenskap, holder masterprogrammer i pedagogikk tritt med moderne kunnskap, og bruker alle deler av den nye kunnskapen for å gjøre lærerkunsten bedre og mer effektiv. Kreativ pedagogikk, utdanningsfilosofi og utdanningspsykologi, kritisk pedagogikk, begrepslæring og læringsteori er noen eksempler på dette som du kan utforske innenfor en mastergrad i pedagogikk. Disse eksemplene viser alle hva studiet av pedagogikk virkelig handler om - å løfte utdanningsprosessen til grensen av perfeksjon, slik at fagene og metodene vi bruker i skolen og ved universitetene kan møte behovene til en verden som er i drastisk endring og utvikling.

Å dele kunnskap med andre, å gjøre læringsprosessen spennende og effektiv, og å arbeide for å forbedre dagens utdanningssystem - disse aktivitetene kommer til å være dine oppgaver, og en master i pedagogikk vil gi deg verktøyet til å løse dem. Klikk på lenkene nedenfor for å få vite mer om de forskjellige mastergradene som tilbys i pedagogikk ved universiteter over hele verden!

Les mer

Executive Master I Utdanningsvitenskapelige Fakultet

Université Internationale de Casablanca
Campus Deltid 1 år August 2017 Marokko Casablanca

Dette Executive Master tilbyr opplæring i pedagogikk, slik at deltakerne til å være operativ i de fleste bransjer utdanning og undervisning. [+]

Mastergrad studier i Pedagogikk. Verden av utdanning har gjennomgått betydelige endringer de siste tiårene. Teknologiske utviklingen, diversifisering av tilbud og kvaliteten på undervisningen er alle utfordringene akademiske ledere av utdanningsinstitusjoner. Dermed må prosesser og pedagogisk praksis tilpasse seg denne endringen mens du tar hensyn til utviklingen av psykologi av elever. For å oppnå dette, er programmet i utdanningsvitenskap har som mål å bringe sammen primære og nye tanker om nye trender i utdanning og dens forbindelse til utvikling av nye metoder og læringsstrategier. Dette Executive Master tilbyr opplæring i pedagogikk, slik at deltakerne til å være operativ i de fleste bransjer utdanning og undervisning. Vinnerne av Masters kan utvikle seg i flere pedagogiske strukturer: skoler, høgskoler, studieforbund, treningssentre ... Eksklusivt for UIC Innovativ undervisning elevsentrert Prosjektbasert læring Nasjonale og internasjonale høyt nivå høyttalere kombinerer domene kompetanse og pedagogisk kvalitet Tvinge det internasjonale nettverket av prisvinner universiteter over hele verden modulære programmet og kurs som tilbys i løpet av lørdag sikre mer profesjonell fleksibilitet PROFIL på deltaker The Executive Master i utdanningsvitenskapelige fakultet er rettet mot lærere, konsulenter eller ledere ledere innen utdanning som ønsker å utdype sin kunnskap om pedagogikk å okkupere ansvarsfulle stillinger. Programmet retter seg mot spesielt: Lærere i skoler og høyskoler, privat eller offentlig, som ønsker å forbedre og oppdatere sin opplæring i inatégrant nye trender i utdanningene Konsulenter og ledere som har en første erfaring innen utdanning og som ønsker å utdype sin kunnskap i utdanningsvitenskap. The Executive Master sette dem i stand til å oppdage... [-]

Master I Utdanning I Tidlig Barndomsutdanning Og Tidlig Barndoms Spesialopplæring - Ikke-lisensavtale

Grand Canyon University
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid September 2017 USA Phoenix Albuquerque Sun City South Phoenix Scottsdale + 4 fler

Bli ekspertpedagog, advokat og leder med Master of Education i Early Childhood Education og Early Childhood Special Education grad ved Grand Canyon University (GCU). Dette programmet gir deg mulighet til å hjelpe hver student til å vokse til sitt eller hennes fulle potensial samtidig som han forespreder på skolen og distriktsnivå for barn med ulike evner. [+]

Initialt program - fører ikke til opplæringslisens Tilbys av: Utdanningskollege Oversikt Leder Spesialutdannelse for Unntak små barn Bli ekspertpedagog, advokat og leder med Master of Education i Early Childhood Education og Early Childhood Special Education grad ved Grand Canyon University (GCU). Dette programmet gir deg mulighet til å hjelpe hver student til å vokse til sitt eller hennes fulle potensial samtidig som han forespreder på skolen og distriktsnivå for barn med ulike evner. Trinn inn i det høye etterspørselsfeltet til spesialundervisning i barndommen som kandidat for dette mastergradsprogrammet, utstyrt med best practicepedagogikk og metodikker, samt kompetanse i de psykososiale og familiære behovene til eksepsjonelle barn. I tillegg til kurs, fullfører studentene 104 timers feltopplevelse innen fødsel gjennom klasse 3-klasserom, i både spesielle og generelle utdanningsmiljøer. Alle kursene er direkte tilpasset nasjonale undervisningsmetoder som foreskrevet av Interstate Teacher Assessment and Support Consortium (InTASC), International Society for Technology in Education Standards for Teachers (ISTE-T), Rådet for Unntaks barn (CEC) og National Association for Utdanning av små barn (NAEYC). Denne versjonen av Master of Education i Early Childhood Education og Early Childhood Special Education grad fører ikke til første lærer lisens. Dette programmet anbefales for lærere som ønsker å forbedre karriere spesialisering eller forberede roller som ikke krever sertifisering, som innen private eller parokiale organisasjoner. GCU tilbyr også en innledende lisensaversjon av Master of Education i Videregående opplæring og tidlig opplæring. Degree Outcomes Styrke spesialundervisningen klasserom og programmer Nyutdannede av dette tidlig barndoms spesialundervisning uteksaminert program er utarbeidet som ikke bare lærere, men... [-]

Master Teacher Training For Spansktalende Mandarin Kinesisk

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus Heltidsstudier 1 år May 2018 Spania Madrid

For å møte den økende interesse og etterspørsel i Spania og i hele Latin-Amerika av kunnskap om Mandarin, Klikk Asia. [+]

Mastergrad studier i Pedagogikk. Utsted institusjon: Universitario Ortega y Gasset Research Institute og Klikk Asia Presentasjon og målsettinger For å møte den økende interesse og etterspørsel i Spania og i hele Latin-Amerika av kunnskap om Mandarin, Klikk Asia. Center of orientalske språk og Ortega-Marañón Foundation fremme realiseringen av en trening og mestere kurs for studenter fra Kina eller sinohablantes av andre nasjonaliteter som ønsker å spesialisere seg i å undervise sitt morsmål til spansk, spansktalende USA og Latin-Amerika generelt, der Kina har en voksende innflytelse avledet fra sine betydelige investeringer i regionen. I denne forstand, gir Master lærere en teoretisk kunnskap om mandarin og metodene som er brukt for å undervise i spansktalende samfunn. Programutvikling Kurset finner sted fra september 2015 til juni 2016. 6 måneder 3 måneder teoretiske og praktiske. The Master er undervist i byene Madrid og Barcelona. Den teoretiske delen er undervist ved Universitetet Research Institute Ortega y Gasset (tilknyttet Complutense-universitetet i Madrid sentrum) og Klikk Asia. Den praktiske delen blir utført i skolene i Barcelona og Madrid som har nådd en samarbeidsavtale. Disse øvelsene består i å undervise klasser for nybegynnere Mandarin kinesisk språkundervisning i grunnskolen og / eller videregående og studenter ved Complutense University of Madrid. Disse håpefulle lærere, prøvetid, skal til enhver tid støtte og råd fra Klikk Asia, spesialisert i å undervise orientalske språk basert i Barcelona, ​​arrangøren av prosjektet sentrum. Krav adminisión Besittelse av en universitetsgrad og et nivå i engelsk IELTS 6.5 eller tilsvarende. For studenter som ikke er av kinesisk... [-]

Innlegg Grunnskolen - Yrkes Master I Utdanning

Hibernia College
Nettstudier & Campus kombinert April 2018 Irland Dublin

Hibernia College Post Primary Education - Profesjonell Master of Education ble etablert for å oppmuntre til et bredere spekter av folk til å vurdere undervisning som en profesjon ved å tilby en mer fleksibel rute til å bli en fullt kvalifisert post barneskolelærer. [+]

Hibernia College Post Primary Education - Professional Master of Education ble etablert for å stimulere til en bredere spekter av folk til å vurdere undervisningen som et yrke ved å gi en mer fleksibel rute til å bli en fullt kvalifisert innlegg barneskolelærer. På grunn av strukturen i programmet og finansiering kriteriene kan vi bare akseptere søknader fra Irland. Blended online profesjonell mester i utdanning Programmet, som blander elektronisk innhold, virtuelle læringsmiljøer og ansikt-til-ansikt levering, er utformet for å utvikle fagfolk og eksperter som er posisjonert til å være ledere i feltet av post-grunnskolen. Programmet er ideelt for alle som ikke har lett tilgang til en av de tradisjonelle utdanningsleverandører eller som ikke har tid til å tilbringe pendling til og fra forelesninger daglig. Online studie med Hibernia Hibernia College har en track record i å levere et dynamisk online studie opplevelse som tilbyr elever maksimal støtte. Vår online-modellen er vellykket fordi det er dedikert til å hjelpe fagfolk møte sine nåværende arbeid utfordringer og ved stadig å bygge videre på interaksjonene mellom studenter og lærere. Vi gir deg en personlig veileder, som vil lede deg gjennom programmet for å sikre din suksess. Akkreditert Post Primary Masters Programmet gir en HETAC nivå 9 award. Professional Master of Education i Post Primary Education - Emner The Professional Master of Education i Post Primary Education er akkreditert for de følgende 15 undervisningsfag: Gaeilge, engelsk, moderne språk, historie, geografi, CSPE, matematikk, fysikk, kjemi, biologi, regnskap, business, økonomi, landbruksvitenskap og musikk. Lære bakgrunn i... [-]

Master I Utdanningsvitenskap - Pedagogisk Ledelse Og Administrasjon

University of Nicosia
Campus Heltidsstudier 3 semestre September 2017 Hellas Athen Kypros Nicosia + 2 fler

EDUC-510B Educational Research: Prinsipper og metoder kvalitativ og kvantitativ forskning 3 9 3 [+]

Mastergrad studier i Pedagogikk. Akademisk Sti: Seksjon: A - Forskning og evaluering Min. Studiepoeng: 6 Maks. Studiepoeng: 6 Min. Studiepoeng: 18 Maks. Studiepoeng: 18 Kurset Id Tittel Credits Studiepoeng ECTS undervisningstimer EDUC-510B Educational Research: Prinsipper og metoder kvalitativ og kvantitativ forskning 3 9 3 EDUC-511B prinsipper og metoder Qualitative Research 3 9 3 EDUC-512B Quantitative Research and Educational Statistikk 3 9 3 EDUC-610A Måling og vurdering i pedagogikk 3 9 3 EDUC-611 utposter Kvalitative forskningsmetoder 3 9 3 EDUC-612A utposter Forms statistisk analyse 3 9 3 Seksjon: B - Teoretiske Grunnlag av utdanning Min. Studiepoeng: 3 Maks. Studiepoeng: 3 Min. Studiepoeng: 9 Maks. Studiepoeng: 9 Kurset Id Tittel Credits Studiepoeng ECTS undervisningstimer EDUC-500 Filosofiske Dimensions in Education 3 9 3 EDUC-501A Psykologiske Dimensions in Education 3 9 3 EDUC-502A Sosiologiske Dimensions in Education 3 9 3 EDUC-503 Educational Bevegelser og modernitet 3 9 3 EDUC-504 Comparative Education 3 9 3 EDUC-505 Theory and Practice of Intercultural Education 3 9 3 EDUC-601 Læring og Cognition 3 9 3 Seksjon: C - Educational Leadership and Management Min. Studiepoeng: 9 Maks. Studiepoeng: 9 Min. Studiepoeng: 27 Maks. Studiepoeng: 27 Merknader: Den EDUC-570 Kurset er en forutsetning for alle kurs. Kurset Id Tittel Credits Studiepoeng ECTS undervisningstimer EDUC-570 Begreper, prinsipper og modeller av Educational Administration 3 9 3 EDUC-571 Organisasjon og skoleledelse 3 9 3 EDUC-572 Observasjon og vurdering av undervisning 3 9 3 Seksjon: D - Begrenset Valgfag - Educational Leadership and Management Min. Studiepoeng: 3 Maks. Studiepoeng: 9 Min. Studiepoeng: 9 Maks.... [-]

Mestere I Utdanning I Tidlig Barndom Og Elementær Utdanning

University of South Carolina Upstate
Campus Heltidsstudier September 2017 USA Spartanburg

USC Upstate mastergrader er beleilig satt opp i en kohort design, noe som gjør det mer tilgjengelig for etter-lærere i delstaten. [+]

USC Upstate mastergrader er beleilig satt opp i en kohort design, noe som gjør det mer tilgjengelig for etter-lærere i delstaten. Tidlig barndom programmet er et 36-timers program utviklet for å være ferdig i to år med det meste av kurs som tilbys i sommer vilkår. M.Ed. i Early Childhood Education foreslo sekvens av kurs. NØKKEL GRUNNER TIL Å BLI USC Upstate COHORT Øke elevenes prestasjoner ved honing din faglige kunnskaper og ferdigheter. Utvikle et fagmiljø for støtte og fellesskap med lærere i din årsklasse. Avgrense de bestemte lærer egenskapene som kreves for National Board Certification. Tjen din mastergrad i to år mens du fortsetter jobben din. Øk din lønn. Graduate programmer Søknadsprosessen USC Upstate øyeblikket tilbyr graduate kurs for de som søker: Early Childhood Master of Education Degree Elementary Master of Education Degree Spesialpedagogikk synshemming Master of Education Degree Resertifisering / etterutdanning i utdanning ESOL (undervise engelsk til minoritetsspråklige) Kurs for Add-on-sertifisering Add-on Sertifisering i ECE, ELEM, ML, og VI [-]

Master Utdanning I Begavet Utdanning

Millersville University
Campus September 2017 USA Millersville

The Master of Education grad i begavet utdanning er utformet for å gi den spesialiserte kunnskapen som trengs av lærere og andre utdanningsinstitusjoner personell som arbeider med begavede og dyktige studenter [+]

Master of Education i Gifted Education

The Master of Education grad i begavet utdanning er utformet for å gi den spesialiserte kunnskapen som trengs av lærere og andre utdanningsinstitusjoner personell som arbeider med begavede og dyktige studenter (K-12). Læreplanen er egnet for lærere om de gir undervisning i spesielle programmer for den begavede eller undervise i inkluderende innstillinger. Den M. Ed. Grad i begavet utdanning gir ikke lærer sertifisering. Institutt for Elementary and Early Childhood Education er ansvarlig for den begavede utdanningen selv om selve programmet er tverrfaglig.

Deadline datoer: ingen frist

Obligatoriske opptaksprøver: GRE eller MAT og kreves bare hvis kumulativ GPA er lavere enn tre.0 Intervju: ikke nødvendig. ... [-]


Felles Master Of Public Administration Og Master I Internasjonal Utdanningsledelse

Middlebury Institute of International Studies at Monterey
Campus Heltidsstudier 5 semestre September 2017 USA Monterey

Felles MPA / MA i International Education Management programmet forbereder studentene til å være ledere i skjæringspunktet mellom utdanning, utvikling og internasjonal utveksling. Snarere enn å tjene en eneste Master of Public Administration, studenter tjene to grader: en MPA og en MA i International Education Management. [+]

Felles MPA / MA i International Education Management programmet forbereder studentene til å være ledere i skjæringspunktet mellom utdanning, utvikling og internasjonal utveksling. Snarere enn å tjene en eneste Master of Public Administration, studenter tjene to grader: en MPA og en MA i International Education Management. Den felles-studium gir en tverrfaglig tilnærming til utdanning innenfor internasjonal utviklingssammenheng. Studentene får praktiske ferdigheter og verktøy mens bygge grundige forvaltningen kompetanse for pedagogiske innstillinger av alle typer. Curriculum I fem semestre, studenter tjene en Master of Public Administration (MPA) og en MA i International Education Management. Vår særegne Programmet har fire semestre av kurs og ett semester profesjonell praksis i den internasjonale utdanningssektoren. Du vil ha tilgang til fakultetet medlemmer som er eksperter på områder som internasjonal påmelding, utdanning utvikling og rådgivning. Innholdsbasert læring i det språket du velger er bygget inn i kjernen kurs i begge grader. Karriere Resultater Våre kandidater arbeider i en rekke profesjonelle kapasiteter ved universiteter, høgskoler, statlige og ikke-statlige utdanningsinstitusjoner, inkludert: Assisterende direktør Påmelding markedssjef Internasjonal student rådgiver og SEVIS koordinator Teamutvikling spesialist Internasjonal utdanning konsulent stipend og økonomisk støtte For å søke om fortjeneste eller må-baserte stipender, sende inn elektronisk søknad for International Education Management program ved neste prioritet frist. Både amerikanske og internasjonale studenter er kvalifisert. Vi har ikke cap hvor vi tildeler, og høyt kvalifiserte studenter kan få et fortrinn stipend som dekker hele skolepenger. Vi gir fortrinnsrett stipend hensyn til medlemmer og alumni av våre partnerorganisasjoner, for eksempel Fredskorpset, Fulbright, JET, Ameri, WorldTeach, og... [-]

Master I Utdanning

Avondale College of Higher Education
Nettstudier & Campus kombinert Heltidsstudier Deltid 1 år March 2018 Australia Cooranbong Wahroonga + 2 fler

The Master of Education (MED) Kurset er beregnet for lærere og skoleledere som ønsker å forfølge høyere studier i pedagogikk. Spesiell fokus er gitt til rollen som den kristne lærer / administrator i styrke moral og tro utvikling innenfor en kontekst av trosopplæring. [+]

Mastergrad studier i Pedagogikk. The Master of Education (MED) Kurset er beregnet for lærere og skoleledere som ønsker å forfølge høyere studier i pedagogikk. Spesiell fokus er gitt til rollen som den kristne lærer / administrator i styrke moral og tro utvikling innenfor en kontekst av trosopplæring. The Master of Education tilbys som enten et kurs grad eller en kombinasjon av kurs og prosjekt eller mindre avhandling. Studier er tilgjengelig i fem områder: Pedagogisk Administration Religiøs utdanning Pensum og undervisning Studier TESOL (Undervisning engelsk som andre eller andre språk) Spesialpedagogikk VARIGHET Ett år heltid eller tilsvarende deltid. Deltidsstudenter vanligvis fremgang på frekvensen av to eller tre enheter per år. Fleksibilitet tillater elevene å enten "fast-track" sine kurs ved å ta en overbelastning, eller ta færre enheter i noen år om nødvendig. studiepoeng Åtte enheter på totalt 48 studiepoeng Modus for levering Enheter tilbys enten blandet eller full avstand modus. Blandede enheter modus består av fjernundervisning komponenter og et bolig session på Avondale College of Higher Education (Lake Macquarie Campus), eller annen utpekt sentrum, i juli hvert år. Bolig sesjon gir mulighet for studentene til å være involvert i betydelig student-foreleser og student-student interaksjon. Studentene får informasjon enhet og ressurser via den elektroniske læringsplattformen Moodle. Forelesere og kurs convenor er tilgjengelig for å kommunisere med elevene ved Moodle, telefon eller e-post. Bolig skole komponent er designet for å gi en integrerende perspektiv til enheten. Studenter fullføre oppgaver designet for å utforske teoretiske begreper, anmeldelse av nyere relevant forskning og fosterfeltbasert refleksjon... [-]

MSEd Pedagogisk Psykologi

College of Saint Rose
Campus Heltidsstudier August 2017 USA Albany

Hvis du aspire å motivere barn i klasserommet, gjøre undervisningen mer spennende, forskning undervisningsmetoder, eller evaluere programmer og leksjoner, kan en Saint Rose program i pedagogisk psykologi åpne disse muligheter for deg. [+]

Hvis du aspire å motivere barn i klasserommet, gjøre undervisningen mer spennende, forskning undervisningsmetoder, eller evaluere programmer og leksjoner, kan en Saint Rose program i pedagogisk psykologi åpne disse muligheter for deg. Nyutdannede forlate dette programmet med evnen til å kritisere noen instruksjonssituasjons undervisning matematiske begreper i et typisk klasserom, ledende voksen workshops for staten undervisningsavdeling, gjennomfører foreldre klasser, gi skriftlig, evaluering, og andre, og deretter utvikle strategier som vil hjelpe skape den optimale læringsmiljø. Studentene velger fra en av fire ordninger som fører til graden: Generelt Scheme: designet for studenter som ønsker en bred forståelse av pedagogisk psykologi og dens anvendelse i ulike kontekster Forskning Scheme: foretrukket av studenter, ofte sikter til sin Ph.D. i Educational Psychology- som vil gjennomføre empirisk forskning i sine karrierer PPT Scheme: åpner bare for de som har blitt tatt inn i Certificate of Advanced Study i skolen psykologi Hva er Educational Psychology? Educational Psychology er en gren av psykologien viet til å forstå de psykologiske problemstillinger knyttet til læring og motivasjon. Under denne brede paraplyen, de pedagogiske psykologer fokusere sin forskning oppmerksomhet på betydningen av menneskelig utvikling, vurdering, kultur og teknologi. De ser for forholdet mellom disse problemene og hvordan de kan påvirke eleven. Med denne forståelsen, pedagogiske psykologer forsøker å skape optimale omgivelser der elevene kan blomstre faglig, sosialt og personlig. Hva gjør en pedagogisk Psykolog Do? Pedagogiske psykologer arbeider i en rekke innstillinger. Mange er klasserom lærere som bruker sin mastergrad i pedagogisk psykologi for å få deres profesjonelle undervisning sertifikater.... [-]

Master I Utdanning - Teknologi Utdanning

Holy Spirit University of Kaslik - USEK
Campus Heltidsstudier 2 år October 2017 Libanon Jounieh

Technology of Education [+]

Mastergrad studier i Pedagogikk. Pedagogisk Science Utdanningen verden i dag står overfor stadig mer kompliserte situasjoner og store utfordringer. Det er viktig at de berørte aktørene har en link til å vurdere slike utfordringer, fremme nye analyse- og tiltaksmodeller, oppdatere deres praksis og utvikle nye prosjekter. På grunn av viktigheten av utdanning, som er skatten av kunnskapsbaserte samfunn, Department of Education utdanner flere typer pedagogiske fagpersoner på ulike universitetsnivå: utdanning administratorer, lærere i sykluser I og II og grunnleggende utdanningsnivå, utdannings teknologer, og forskere innen utdanning. Instituttet baserer sin utdanning ikke bare på en sum av akkumulert kunnskap, men også på evnen til å tenke og til å kritisere for å bygge en bedre verden. Og det er ansvaret til pedagog i dag for å danne de menn og kvinner i morgen. Mål for opplæringen Tilegne læringsteorier tilnærminger, undervisningsmetoder, som brukes i henhold til undervist kurs og lære om elevenes egenskaper, i tillegg til klasserommet management teknikker; Forbedre språkundervisningsmetoder og de ulike disiplinene programmet; Bestemme og utvikle didaktisk situasjoner knyttet til grunnutdanning og grunnskolen, gjennom sine ulike parametre, og relativt, til undervisnings felt; Analyser didaktiske situasjoner ved å henvise til metodiske valg og innholdet er foreslått av den libanesiske læreplanen; Deal med teoretiske og praktiske problemstillinger vedrørende de spesialiserte didaktikk av det franske språket, matematikk, miljø- og Geofag, arabisk, historie og geografi; Bestem analysenivåer det franske språket, og spesifikasjonene til språkopplæring felt, eller en disiplin fra pensum i grunnutdanningen og grunnskoleutdanning; Identifisere spesifikasjonene til det franske språket, undervist som andrespråk,... [-]

Mastergrad I Lærerutdanningen Og Obligatorisk Videregående Skole, Fagopplæring Og Språkopplæring

Universidad Pontificia De Salamanca
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Salamanca

Hovedmålet med masterstudiet er å gi lærerutdanning kreves av gjeldende lovgivning fremtidige lærere i videregående utdanning, [+]

Mål Hovedmålet med masterstudiet er å gi lærerutdanning kreves av gjeldende lovgivning fremtidige lærere i videregående utdanning, yrkesopplæring og Språkundervisning og som en forutsetning for opptak til korps av professorene aktivert undervise i dem. Denne offisielle tittel, godkjent i BOE (nr 244 av 9. oktober, 2009) er organisert av teoretisk og praktisk og tverrfaglig applicative struktur og oppdatert opplæring. Det gir studentene, fremtidige lærere og rådgivere, innhold og ferdigheter som gjør at deres profesjonell opplæring, i samspill det teoretiske grunnlaget med praktisk handling i videregående skole og yrkesopplæring. I denne Master practicum personlig og individuell følge undervisningen-læringsprosessen blir utført. Hver student er overvåket av en professor ved UPSA og en lærer på senteret hvor han gjorde sin yrkesutdanning. ICE, Universitetet avdeling ansvarlig for det, opprettholdes i flere tiår samarbeidsavtaler med en rekke skoler for gjennomføring av disse praksis, samt et nært samarbeid med rektorer, lærere og rådgivere. Likeledes, den har en stab av erfarne lærere i Det utdanningsvitenskapelige fakultet, psykologi, Datamaskin, kommunikasjon, Filosofi, Health Sciences UPSA og samarbeid med fagfolk fra ulike spesialiteter i skolen. Det er den fjerde beste Master of Education rangering av 250 masterprogram, utført av avisen El Mundo, gruppert etter ulike områder og kategorier, har i tidligere stillinger enhver Master Teacher Training. Resultatene av denne studien viser de mest populære titlene, karrieremuligheter eller universiteter og mest prestisjetunge handelshøyskoler. For sin forberedelse graduate-programmer analysert 1200 for å velge de 5 beste másteres 50 spesialiteter. faglige profiler Lærere ESO, Baccalaureate, FP og språk PENSUM generelt program (unntatt spesialitet... [-]

Master Utdanningsvitenskapelige Fakultet

Université Francophone du Congo
Campus Heltidsstudier September 2017 Den demokratiske republikken Kongo Goma

Master utdanningsvitenskapelige fakultet [+]

Mastergrad studier i Pedagogikk. Master utdanningsvitenskapelige fakultet Den UFRACO vil bruke alle mulige midler for å nå sine mål ved å forsterke konferanser, seminarer, symposier, vitenskapelige møter. Og som et universitet pegged til Bologna-prosessen, LMD systemet, mobilitet av studenter og sine lærere med andre universiteter stuet revisjonssystem. UFRACO vedtar følgende filosofi: 1) For å lette mobiliteten av studenter og elever i Sentral-Afrika og Great Lakes spesielt og på planeten. 10 februar) Lag leselig, synlig og forutsigbar tilgang på opplæring i afrikanske land; 3) Forbedre afrikanske formasjoner over hele verden og gjøre dem kompatible, adopteres og tilpasses kunnskap og praktiseres strengt i alle andre land er det nasjonale programmet, jo mer går over, men systemet er lisensen , Master og Doktorgrad (LMD). Imidlertid vil vi nøye følge de forskjellige orienteringer av tilsyns departementet på dette systemet. [-]

Masters Degree Programmes in Education

University of Johannesburg
Campus Heltidsstudier February 2018 Sør-Afrika Johannesburg

[+]

Regler Evaluering Curriculum (M5CPEQ) [-]

Ma / MSc Profesjonell Praksis

University of Kent, Centre for Professional Practice
Nettstudier & Campus kombinert Deltid 1 - 3 år October 2017 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland Canterbury

Professional Practice programmet er et arbeidsrelatert læring program utviklet for deltakere fra privat, offentlig og tredje innstillinger sektor som helse og sosialfag; utdanning; lokale myndigheter; offentlige tjenester; menneskelige ressurser [+]

Mastergrad studier i Pedagogikk. Professional Practice programmet er et arbeidsrelatert læring program utviklet for deltakere fra privat, offentlig og tredje innstillinger sektor som helse og sosialfag; utdanning; lokale myndigheter; offentlige tjenester; menneskelige ressurser; administrative tjenester; kulturelle næringer eller kunst. Programmet gir deg muligheten til å oppnå akademisk anerkjennelse for ferdigheter, kunnskap og erfaring som du har utviklet på arbeidsplassen mens fokus på et bestemt område i praksis som er relevant for arbeidet ditt og forbedre karriereutvikling. Du vil utforske ditt yrke videre og se på utfordringene knyttet til din yrkesutøvelse, med moduler som er utformet for å hjelpe deg å gjennomgå og analysere aktuelle debatter relevante for profesjonell sammenheng der du arbeider. Senter for Professional Practice (CPP) Senter for yrkesutøvelse er et tverrfaglig fagmiljø med fokus på fleksible arbeidsrelatert læring innen høyere utdanning. Senteret er grunnlagt på troen på at arbeidsgivere kan dra nytte av University of Kent akademiske og fremragende forskning, kvalitet undervisning, design og utviklingsaktiviteter for å skape positiv endring og å smi ny kunnskap i organisasjonen. Vi arbeider med et bredt spekter av eksterne samarbeidspartnere og arbeidsgivere for å skape tydelige og originale arbeidsbasert og arbeidsrelaterte utviklings-og opplæringsløsninger, som reagerer på de unike bemanningsutfordringer oppleves av ansatte og organisasjoner over hele regionen og utenfor. Senterets programmer er utformet for å forbedre karriereutvikling og fremme intellektuelle og faglig utvikling og praksis. For mer informasjon, vennligst kontakt Senter for profesjonell utøvelse, University of Kent, T: 01634 88 8929, E: cppmedway@kent.ac.uk, Web: www.kent.ac.uk/cpp [-]