$close

Filtre

Se resultater

Masterstudier i Servicedesign Asia 2022

En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.The Master i Service-Design undersøker hvordan design kan forandre opplevelsen og verdien av tjenester, noe som gjør dem interessant for… Les mer

En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.

The Master i Service-Design undersøker hvordan design kan forandre opplevelsen og verdien av tjenester, noe som gjør dem interessant for brukerne, så vel som attraktive og lønnsomme for de organisasjonene som leverer dem. Programmet trener studentene i de aller nyeste verktøy og teknikker for tjenestedesign, og gjennom forskning utvikler oppdage nye modeller for tjenesteinnovasjon.

Studenter som fullfører en del av sin grad i Asia er økende i antall. Foreløpig de andre og den tredje største økonomier er i Asia. Uten begrensning, har elevene beskrevet sin tid i Asia som den beste opplevelsen av livet. I dag, tre av de fire mest befolkede land i verden er i Asia: Kina, India og Indonesia.

Master i Servicedesign Asia

Minimér
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
The Hong Kong Polytechnic University School of Design
Kowloon, Hongkong

Master of Design (Smart Service Design) (SSD) er en tverrfaglig spesialitet med fokus på design i skjæringspunktet mellom virksomhet, teknologi og menneskelig oppfinnsomhet fo ... +

Master of Design (Smart Service Design) (SSD) er en tverrfaglig spesialitet med fokus på design i skjæringspunktet mellom virksomhet, teknologi og menneskelig oppfinnsomhet for å skape meningsfulle tjenesteintervensjoner for bredere samfunns- og forretningsutfordringer. Denne spesialismen utvider omfanget av design utover dagens kommersialiserte og oppdelte profesjonelle praksiser ved å orientere den mot den "sosiotekniske dimensjonen av design" med et kritisk, systemisk og menneskesentrert perspektiv innenfor tjenestesammenheng. Spesialismen er laget for å pleie studenter og utvikle deres teoretiske og praktiske kunnskaper om tjenestedesign. SSD fremmer utvidelsen av studentenes evner gjennom en dyp forståelse av de teknologiske, kommersielle, samfunnsmessige og organisatoriske kontekstene, og presenterer transformasjonen av designmuligheter til nye og bærekraftige tjenesteopplevelser. Mål Målene for denne spesialiteten er: Å utdype forståelsen av ende-til-ende tjenestereiser og designe tjenesteøkosystemer på tvers av flere tjenester; Å identifisere hvordan sentraliteten til brukernes behov og interesser til ulike grupper av interessenter i den menneskesentrerte designprosessen kompletteres i virksomhet og organisasjon i den bredere tjenestenæringen, og anvende det samme i praksis; Å utvikle og anvende tjenestedesign på en rekke forretnings-, samfunns- og miljøutfordringer gjennom studioer, samarbeid med interessenter, partnere og eksperter på tvers av flere disipliner, og bruke tjenestedesign på et strategisk, operasjonelt og systemnivå; og Å akselerere ny tjenestedesignpraksis og måter å systemtenke på for å fremme ferdigheter og praksiser for tjenesteinnovasjon. Mål PolyU er det første universitetet i Hong Kong som tilbyr både bachelor- og mastergrader i tjenestedesignutdanning som svar på de raskt økende globale tjenestekravene. Fokuset til Smart Service Design ligger utenfor rekkevidden av brukeropplevelsesdesign, informasjonsdesign, produktdesign eller annen enkelt utgang fra designapplikasjonen; snarere fokuserer den på et bredt designspekter som integrerer design, forretningsmessige, teknologiske og menneskelige behov for å skape morgendagens tjenesteløsninger og tilføre ny verdi til serviceindustrien og samfunnet for øvrig. Gjennom avanserte tjenestedesignmetodikker tilbyr SSD et unikt tverrfaglig utdanningsmiljø som møter ulike læringsbehov og gir studentene muligheter til å omforme sin egen designpraksis. Denne spesialiteten tilbyr studentene å jobbe og involvere seg i å lage transformasjoner og evalueringer av tjenesteprodukter og innhold på tvers av både digitale og offline kanaler gjennom forelesninger, studiolæring, workshops og deres industriforskningsprosjekter. Våre kandidater vil være utstyrt med de nødvendige faglige ferdighetene for å møte kravene til karrierer i servicebransjen. De vil spille forskjellige roller, ikke bare i konvensjonelle designrelaterte yrker, men også i ledelse og strategi i ulike tjenestesektorer, som forbrukerelektronikk, mobilitet, helsetjenester, turisme og gjestfrihet, finans, offentlig service og så videre. -
Master
Fulltid
Engelsk
sep. 2022
Campus
 
University of Technology Sydney
Sydney, Australia +3 Mer

Master of Design gir studentene utstyr fra en rekke faglige bakgrunner til å forstå og utnytte designens makt til å forme sosiale, fellesskapsmessige og organisatoriske fremti ... +

Master of Design gir studentene utstyr fra en rekke faglige bakgrunner til å forstå og utnytte designens makt til å forme sosiale, fellesskapsmessige og organisatoriske fremtider. Master of Design, levert av erfarne studioledere som er anerkjente ledere i sine spesifikke bransjer og yrker, forbereder studentene på å takle virkelige prosjekter gjennom et intellektuelt streng, forskningsstyrt og bransjengasjert program. Studentene lærer spennende nye konsepter og samarbeidsmetoder som utdyper deres forståelse av sosiale systemer og menneskerbaserte interaksjoner, for å forbedre ambisjonen og virkningen av arbeidet sitt. Master of Design blir forsterket av sin tilknytning til arbeidet til Design Innovation Research Center, det eneste sosiale designbyrået som er innebygd i et australsk universitet, slik at studentene kan teste og utvide ferdighetene sine i praksis. Dette programmet er for de som ønsker å utvide sine designferdigheter ved å tilegne seg kompetanse innen sosial design og tjenestedesign, eller som ønsker å bli en designleder som kan planlegge og styre endringer. Nyutdannede ved dette kurset er ledere innen design og beslektede bransjer gjennom sin ekspertise innen utvikling av sosial design og tjenestedesign og overgangsdesign. De er i stand til å bruke strategiske prosesser, kreative verktøy og forskningskunnskaper for innovative, ambisiøse og sosialt rettferdige designløsninger. Programmet gir inngangspunkter for de med en lavere grad i design, som studerer en kjerne i designledelse og hovedfag i enten tjenestedesign eller designledelse, eller de med en lavere grad i et annet felt, som også studerer designpraksisgrunnlag. Felles emner omfatter grunnleggende og avanserte designforskningsmetoder, designprototyper, inkluderende og co -design, sosial innovasjon og designoversettelse og kommunikasjon. Gjennom disse fagene lærer elevene å bruke nye designtilnærminger og tankesett. I Service Design-hovedfaget lærer studentene grunnleggende konsepter og metoder for tjenestedesign og bruker disse i å designe og implementere komplekse ende-til-ende-tjenester. I Design Leadership -hovedfaget lærer studentene strategisk designtenkning og overgangsdesign på høyt nivå. De blir ekspertleder og navigatører av endringsprosesser, og utøver sosial følsomhet og kulturell intelligens. Der det er hensiktsmessig, blir realkompetanse anerkjent. -
Master
Fulltid
Deltid
Engelsk
Campus
 
University of Technology Sydney
Sydney, Australia +3 Mer

Master of Design gir studentene utstyr fra en rekke faglige bakgrunner til å forstå og utnytte designens makt til å forme sosiale, fellesskapsmessige og organisatoriske fremti ... +

Master of Design gir studentene utstyr fra en rekke faglige bakgrunner til å forstå og utnytte designens makt til å forme sosiale, fellesskapsmessige og organisatoriske fremtider. Master of Design, levert av erfarne studioledere som er anerkjente ledere i sine spesifikke bransjer og yrker, forbereder studentene på å takle virkelige prosjekter gjennom et intellektuelt streng, forskningsstyrt og bransjengasjert program. Studentene lærer spennende nye konsepter og samarbeidsmetoder som utdyper deres forståelse av sosiale systemer og menneskerbaserte interaksjoner, for å forbedre ambisjonen og virkningen av arbeidet sitt. Master of Design blir forsterket av sin tilknytning til arbeidet til Design Innovation Research Center, det eneste sosiale designbyrået som er innebygd i et australsk universitet, slik at studentene kan teste og utvide ferdighetene sine i praksis. Dette programmet er for de som ønsker å utvide sine designferdigheter ved å tilegne seg kompetanse innen sosial design og tjenestedesign, eller som ønsker å bli en designleder som kan planlegge og styre endringer,. Nyutdannede ved dette kurset er ledere innen design og beslektede bransjer gjennom sin ekspertise innen utvikling av sosial design og tjenestedesign og overgangsdesign. De er i stand til å bruke strategiske prosesser, kreative verktøy og forskningskunnskaper for innovative, ambisiøse og sosialt rettferdige designløsninger. Programmet gir inngangspunkter for de med en lavere grad i design, som studerer en kjerne i designledelse og hovedfag i enten tjenestedesign eller designledelse, eller de med en lavere grad i et annet felt, som også studerer designpraksisgrunnlag. Felles emner omfatter grunnleggende og avanserte designforskningsmetoder, designprototyper, inkluderende og co -design, sosial innovasjon og designoversettelse og kommunikasjon. Gjennom disse fagene lærer elevene å bruke nye designtilnærminger og tankesett. I Service Design-hovedfaget lærer studentene grunnleggende konsepter og metoder for tjenestedesign og bruker disse i å designe og implementere komplekse ende-til-ende-tjenester. I Design Leadership -hovedfaget lærer studentene strategisk designtenkning og overgangsdesign på høyt nivå. De blir ekspertleder og navigatører av endringsprosesser, og utøver sosial følsomhet og kulturell intelligens. Der det er hensiktsmessig, blir realkompetanse anerkjent. Studentene uteksamineres med en dobbel hovedfag og fullfører en eller begge spesialiseringene innen Service Design og Design Leadership. Studentene har også muligheten til å fullføre fire emner i et bredt spekter av valgfag innen felt som interaksjonsdesign, virksomhet og tverrfaglig innovasjon. -
Master
Fulltid
Deltid
2 - 4 år
Engelsk
Campus