En mastergrad er en måte for elevene å oppnå et høyere nivå av læring enn en lavere grad alene. Studentene skal studere i ett til to år, og på eksamen, vil bli vurdert eksperter innen sitt fagområde. En mastergrad er nødvendig før du starter et doktorgradsprogram.
Hva er en Master i Turisme og Hospitality? Dette kurset kan ta opptil to år som heltidsstudent og generelt starter i høst. Studium kan omfatte de økonomiske aspektene av turisme, tilnærminger region til turisme og gjestfrihet. Studentene lærer også hvordan turisme og gjestfrihet påvirke lokale og globale økonomien.
Fordelene ved å ta en master i Turisme og Hospitality kurs inkluderer mange karrieremuligheter, som hoteller utgjør en av verdens største sysselsetting bransjer. En avansert grad generelt korrelerer med høyere lønn enn de med høyere utdanning eller en lavere grad alene.
Kostnader til en master i Turisme og Hospitality varierer fra program til program. Hver institusjon setter sine egne avgifter, og de kan være forskjellig avhengig av opprinnelsesland og lengden på studiet.
En Master i Turisme og Hospitality kan føre til et bredt spekter av karrieremuligheter for akademikere. De som studerer i dette programmet kan søke en stilling ved et stort bedriftens hotellkjede, i en turisme byrå, eller administrere et stort museum eller annen turistattraksjon. Denne karrieren kan åpne dører til stillinger ikke bare i studentens hjemland, men også rundt om i verden. Turisme er en viktig del av den globale økonomien, og som sådan, det er en overflod av karrieremuligheter for de som studerer det.
Det er mange online programmer for studenter som ønsker å studere reiseliv. Finne riktig kurs og institusjon er nøkkelen til en student suksess. Søk etter programmet nedenfor og kontakt direkte opptak kontoret til skolen du ønsker ved å fylle i ledelsen form.
Turisme spiller en viktig rolle i økonomiene i mange land, inkludert New Zealand. Studer for masterstudiet ditt i en av verdens ledende turistmål. [+]
Turisme fagfolk trenger å spesialisere seg i nye ledelsesmodeller. Flere og flere hoteller og andre reiselivsfirmaer, som flyselskaper og reisebyråer, hevder profiler av inntekts- og markedsføringsledere som vil hjelpe dem med å maksimere inntektene sine. Denne master fokuserer på å gi studentene de digitale markedsførings- og inntektsverktøyene som trengs for å utvikle mer effektive strategier på dette området og oppfylle den økende etterspørselen etter fagfolk på dette området. [+]
The Master i markedsføring, Tourism Marketing og Revenue Management er den eneste master i Spania som oppfyller følgende to punkter. Foreløpig er det ingen annen skole som utdanner studenter med ledere i sektoren, og å gjøre det med de samme verktøyene som brukes av de fleste selskaper. Alle kursene har en helt praktisk utvikling og profesjonalisering fokus på student [+]
Designet for alle fagfolk i bedrifter, ideelle organisasjoner og myndigheter som krever bærekraftig kunnskap og praksis. [+]
Master i International Tourism Management, hovedfag i ledelse av internasjonale turistreisemål, er utformet for å utruste fagfolk og ledere til å lede globale forretningsprosjekter i turistnæringen. [+]
Fokuser på utviklingen av utøvende ferdigheter og strategiske evner, utforsker dette programmet teorier, praksis og rammer som utgjør turisme og gjestfrihet, samtidig som du utvikler din forståelse av internasjonale og interkulturelle ledelsesbehov. [+]
Master of International Tourism og Hotel Management er kurset for personer som ønsker å drive globale gjestfrihet og turisme operasjoner på høyeste nivå. Eksisterende kompetanse og erfaring vil gi byggesteinene for høyt nivå teori og praktiske erfaringene i en konkurransedyktig global industri. Dette kurset vil sette deg på en vei mot en svært givende karriere på globalt nivå som en mester i turisme ledelse og hotelldrift. [+]
Et kjennetegn på programmet er den internasjonale karakter av tjenester, der kulturelle forskjeller vedrørende yte service og livskvalitet spiller en viktig [+]
Målet med dette programmet er å gi studentene ferdigheter i ledelse, markedsføring og ledelse spesifikke for gjestfrihet og reiselivsnæringene.Det dekrypterer de viktigste faktorene i denne sektoren etter [+]
Målet med dette programmet er å gi studentene ferdigheter i ledelse, markedsføring og ledelse spesifikke for gjestfrihet og reiselivsnæringene.Det dekrypterer de viktigste faktorene i denne sektoren ved [+]
Lære ved å gjøre metodikk - få ferdighetene når du deltar i ekte turisme og gjestfrihetsledelse prosjekter. Våre nyutdannede arbeidere og praktikanter i noen av de beste turisme- og gjestfrihetsselskapene over hele verden. Bli kjent med den ekte turisme og gjestfrihetsledelse verden - topp selskaper åpner sine dører for GBSB Global studenter som en del av masterprogrammet. [+]
Mastergradene i turistplanlegging og ledelse (MTPM) hovedmål er trefoldige; For det første er å forberede fremtidige fagfolk til strategisk å håndtere og ta bærekraftige og effektive beslutninger på plasseringer av høyt ansvar i turismeinstitusjoner; For det andre er å gi fremtidige fagfolk en integrert kunnskap om dynamikken i turismeutvikling, prinsippene for bærekraftig forvaltning, miljøspørsmål, rolle kulturelt mangfold og kreativitet for innovasjon og styring av turisme nettverk, kvalitetsstyring av kundeservice; Og for det tredje er å trene fremtidige forskere innen turismeforvaltning. [+]
Master i Business Management Hotel er et resultat av formalisering av MBA i Business Management hotell med 14 uforstyrret utgaver har vært en av masterprogrammer på eldste hotelldrift i spanske universiteter. [+]
The Master of International Tourism & Hospitality Management (MITHM) gir en mulighet for eksisterende akademikere i reiselivsnæringen eller akademikere i andre næringer for å oppgradere sine kvalifikasjoner, og dra nytte av denne veksten. [+]
Målet med Master i Hospitality Management er å gi deltakerne en profesjonell konkurransefortrinn ved å fokusere på to grunnleggende områder. [+]