Master i markedsføring

Beste skoler 394 Mastergrad studier i markedsføring 2017

markedsføring

Enkeltpersoner som ønsker å fremme sin karriere og som allerede har fått sin bachelor kan finne skaffe en mastergrad for å være en logisk og gunstig neste trinn. En mastergrad bidrar til å skjerpe den enkeltes fokus på et bestemt felt, og også forbereder dem for videre studier, hvis ønskelig.

Hva er en Master i markedsføring og kommunikasjon? Det er et studium som tillater deltakerne å oppdage hvordan verden rundt dem kommuniserer, samt de mest effektive måtene å formidle et budskap til ulike målgrupper. Ikke bare studere studenter dagens markedsføring og kommunikasjonsstrategier, men de kan også få ivrige analytiske ferdigheter, business kunnskap og forståelse for hvordan markedsføring påvirker ulike økonomier. Etter å ha fullført denne graden kandidater er i stand til å utvikle og gjennomføre effektive markedsføringskampanjer og taler.

Det finnes flere ulike fordelene av å fullføre en master i markedsføring og kommunikasjon.Sin tverrfaglige begreper hjelpe kandidatene til å bli mangefasetterte arbeidere. Dette kan hjelpe de enkeltpersoner opprettholde bevegelighet innenfor arbeidsmarkedet.

Det finnes en rekke faktorer som bidrar til kostnadene for å oppnå denne grad. Visse faktorer, som for eksempel den gjennomsnittlige kostnaden for institusjonen, geografisk plassering, og om du studere på nettet eller på campus alle spille en rolle i å avgjøre den endelige kostnaden.

Denne graden gir en rekke karriere alternativer å velge mellom. Nyutdannede kan bestemme seg for å gå inn i feltet av markedsføring og arbeid for praktisk talt alle typer virksomhet. Store bedrifter, små bedrifter, ideelle organisasjoner, detaljhandel og flere er i konstant behov for markedsføring. Enkeltpersoner kan også velge å bli markedsfører eller starte sine egne bedrifter. De som liker den snakkende aspektet kan også vurdere å forfølge en posisjon innenfor film- og mediefeltet.

Hvis du har en gave til markedsføring eller elsker å kommunisere med andre, er denne graden verdt å vurdere. Søk etter programmet nedenfor og kontakt direkte opptak kontoret til skolen du ønsker ved å fylle i ledelsen form.

Les mer

Mastergrad I Reklame

Raffles Milano | Istituto Moda e Design
Campus Heltidsstudier 10 måneder September 2017 Italia Milan

Ti ekstraordinære måneder. Ti øverste nivå byråer i klasserommet, en per måned, med sine nøkkeltall. Ti unike muligheter til å lære direkte fra hovedpersonene. Master Raffles Milan. Endelig har noen tenkt på det. Monolitten er crumbling. Annonsemarkedet er på utkikk etter nye måter å nå mennesker som er mer fokusert og forberedt enn tidligere. En gang var det en masse penger og få ressurser. I dag er nøyaktig det motsatte, og solid blokk av regler og metoder fra fortiden må gå raskt til en annonse som gjør væske til å passe på alle fronter gjort tilgjengelig av teknologi. [+]

Masterstudier i markedsføring. Ti ekstraordinære måneder. Ti øverste nivå byråer i klasserommet, en per måned, med sine nøkkeltall. Ti unike muligheter til å lære direkte fra hovedpersonene. Master Raffles Milan. Endelig har noen tenkt på det. Hvorfor? Monolitten er crumbling. Annonsemarkedet er på utkikk etter nye måter å nå mennesker som er mer fokusert og forberedt enn tidligere. En gang var det en masse penger og få ressurser. I dag er nøyaktig det motsatte, og solid blokk av regler og metoder fra fortiden må gå raskt til en annonse som gjør væske til å passe på alle fronter gjort tilgjengelig av teknologi. profesjonelle muligheter Vi produserer ikke utøvere av teoretiske baner bygget andre steder og av andre, men aktive tolker, effektive, ansvarlig, i stand til å ta på alle stadier av utviklingen av ideen, fra kort til scenen for å utstede og samle tilbakemeldinger. På slutten av kurset skal studentene arbeider i store internasjonale og nasjonale grupper, serviceselskaper, konsulentfirmaer, og også frivillige organisasjoner og forskningsinstitusjoner. Så hvordan kan de ta opp utfordringen og starte sin egen virksomhet. hvem er Kurset er beregnet for studenter med en bachelorgrad og / eller yrkeserfaring i problemstillinger knyttet til image design, reklame, kommunikasjon og markedsføring, og generelt for alle de som tror at kommunikasjon er en gyldig karriere valg og en sterk selvtillit utvikling verktøyet. Deltakerne er kopien forfatter, art director og står for morgendagens etater, men også fremtidige kommunikasjon ledere i bedrifter. program Hvis du ønsker å bli en protagonist, lærer av hovedpersonene.... [-]

Master I Markedsføring Og Kommunikasjon

Université Internationale de Casablanca
Campus Heltidsstudier 2 år August 2017 Marokko Casablanca

Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. [+]

Denne treningen varer i to år (M1 og M2) eller 4 semestre totalt. Det er for studenter som ønsker å videreutvikle sine kunnskaper i verden av markedsføring og kommunikasjon, forstå markedstrender fra forventningene til forbrukere, men også utvikle sine analytiske, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter for å utføre beslutninger i en organisasjon. Denne opplæringen vil tillate studenten å være en kilde til forslag i disse områdene og sikre ham en grad av reell autonomi på funksjonene i den type produktsjef eller markedssjef. Opptak i M1 Tilgang første året Master (M1) krever et nivå av diplom grad i ledelse og økonomi eller tilsvarende (bac 3) i de områdene ledelse eller andre lignende formasjoner som relevans vil bli vurdert av lærerteam. Vilkårene for tilgang Utvalget følger: File Study Fransk test: skrive test Norsk test: For UIC nyutdannede B1 CEFR Nivå test For kandidater fra andre institusjoner: B2 CEFR Nivå test muntlig intervju på generell kunnskap og potensialet for eleven å lykkes i deres valgte Master. MULIGHETER Gjennom løpet av denne sektoren program, rik på teoretisk, men også praktisk læring, vil våre vinnere har mulighet til å praktisere handler høye ansvar som: Product Manager Kommunikasjon offiser Assistant Product Manager Prosjektleder i et kommunikasjonsbyrå Community Manager Salgssjef eller assistent Manager Key Account Brand Manager (Brand Manager) Konsulent i markedsføring og salgsstrategi [-]

Master I Event Management, Protokoll Og Business Turisme (mus)

The Ostelea - School of Tourism and Hospitality International
Campus Heltidsstudier October 2017 Spania Madrid Barcelona

Målet med Ostelea Master i arrangementer organisasjonen, protokoll og turisme er å utruste fagfolk og ledere til å lede virksomheten prosjekter med fokus på planlegging og styring av ulike typer hendelser (spesielt, møter, incentiver, konferanser og utstillinger (mus), samt kongresser, kongresser og messer), slik at de har en god forståelse av begrepene protokoll og kommunikasjon og PR strategier, og setter dem i stand til å generere reiselivsutvikling som spesialiserer seg i kvalitet business turisme sektor. Programmet sikrer også at deltakerne har virksomhet perspektiv som kreves for å være effektive i beslutningsprosessen. [+]

Masterstudier i markedsføring. Master i Event Management, protokoll og Tourism Business (MICE) Dette programmet vil bli gjennomført på engelsk i Madrid Målet med Ostelea Master i arrangementer organisasjonen, protokoll og turisme er å utruste fagfolk og ledere til å lede virksomheten prosjekter med fokus på planlegging og styring av ulike typer hendelser (spesielt, møter, incentiver, konferanser og utstillinger (mus), samt kongresser, kongresser og messer), slik at de har en god forståelse av begrepene protokoll og kommunikasjon og PR strategier, og setter dem i stand til å generere reiselivsutvikling som spesialiserer seg i kvalitet business turisme sektor. Programmet sikrer også at deltakerne har virksomhet perspektiv som kreves for å være effektive i beslutningsprosessen. Grunner for å ta Ostelea Master i arrangementer organisasjonen, protokoll og Business turisme (MICE): I-selskap Masteroppgave: Masteroppgaven er basert på et ekte selskap i sektoren. Spania er den tredje ledende land i verden når det gjelder flest konferanser. To spanske byer har på Topp 5 byer i verden hosting fleste arrangementer: Madrid og Barcelona. Organisering av virkelige hendelser: Studenter tar Master ta ansvaret for å organisere skolens arrangement og protokoll. Mål INNSIKT I MICE (Meetings, Incentives, konferanse og utstilling) industri og protokollen Department of Institutions. Bygge en solid kunnskapsbase i reiselivsnæringen fra et internasjonalt perspektiv og alltid med en utøvende tilnærming. BÆREKRAFTIG innovasjon og ledelse Utvikle evne til kreativitet og innovasjon i næringen og dens bærekraftig forvaltning gjennom omfattende og spesialistutdanning, utstyre deltakerne til å ta på seg ansvarsfulle stillinger. GLOBAL VISION Opplæring styremedlemmer utstyrt for å håndtere... [-]

Master Internasjonal Markedsføring (mim)

Hult International Business School
Campus Heltidsstudier 1 år August 2017 USA San Francisco Boston Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London De forente arabiske emirater Dubai Kina Shanghai New York Cambridge + 9 fler

Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut. [+]

Få utstyrt med markedsføring ferdigheter du trenger for å skille seg ut i et globalt marked. Som selskaper se å differensiere sine tilbud i et globalt marked, Hult ett års Master of International Marketing grad utstyrer deg med de strategiske og utførings markedsføring ferdigheter som trengs for å skille seg ut. Steder Start Master of International Marketing i Boston eller London, deretter velge å utforske noen to andre studiesteder som en del av Hult unike Global Campus Rotasjon. Din Master of International Marketing på et øyeblikk Hvem er dette programmet for? Kandidater som nylig har uteksaminert fra universitet eller høyskole, samt personer med opptil tre års arbeidserfaring som ønsker å starte en karriere innen markedsføring. Hva du vil lære Maste marketing mix er mer kritisk enn noen gang som forbrukere er stadig utsatt for en økende mengde av online og offline innhold. Master of International Marketing Studentene skal lære å utnytte digital markedsføring, sosiale medier, markedsføring analytics, og kunden engasjement strategier for å bryte gjennom støyen og gjøre en målbar effekt på forretningsmessige mål gjennom markedsføring. Hvorfor Hult? Markedsføring endres raskt og en handelshøyskole må være like kvikk å holde tritt. Hult var en av de første handelshøyskolene å tilby en Master i digital markedsføring, og selv om de viktigste komponentene i den grad har siden blitt innarbeidet i Master of International Marketing program, gjenstår det faktum at Hult beveger seg raskt og målbevisst med å sikre sine studenter får den beste markedsføring utdanning tilgjengelig. Derfor er våre professorer er... [-]

Master En Organización De Eventos, Protocolo Y Turismo De Negocio (mus) (Barcelona / Deltid)

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Campus Deltid October 2017 Spania Barcelona Madrid

El Master en Organización de Eventos, protocolo y Turismo de Negocio de Ostelea tiene como objetivo formar profesionales y directivos que lideren proyectos Empresariales centrados en la planificación y gestión de distintos tipos de eventos (en spesiell acciones de møter, incentiver, konferanser y utstillinger así como Congresos y convenciones, ferias profesionales), dominen los Conceptos de protocolo y las estrategias de Comunicación y Relaciones públicas y generen un Desarrollo turístico centrado en el segmento del Turismo de negocios de calidad. [+]

Masterstudier i markedsføring. Master en Organización de Eventos, protocolo y Turismo de Negocio (MICE) El Master en Organización de Eventos, protocolo y Turismo de Negocio de Ostelea tiene como objetivo formar profesionales y directivos que lideren proyectos Empresariales centrados en la planificación y gestión de distintos tipos de eventos (en spesiell acciones de møter, incentiver, konferanser y utstillinger así como Congresos y convenciones, ferias profesionales), dominen los Conceptos de protocolo y las estrategias de Comunicación y Relaciones públicas y generen un Desarrollo turístico centrado en el segmento del Turismo de negocios de calidad. Razones para estudiar el Master: Barcelona como destino de negocios y Congresos de primer orden mundial, como el BTravel o el Bridal Week, lo que se aprovecha para la impartición práctica de determinadas asignaturas. Este Máster se imparte en Madrid og Barcelona Gestión de la Marca personlig: El programa incluye el Desarrollo de competencias en el Ambito de la gestión de la Marca personlig, que inciden en el aprendizaje de Técnicas de markedsfører personlig y empleabilidad, con el fin de detectar oportunidades profesionales en España o en otros países . Extenso programa de visitas en ferias, eventos y organizaciones: En el curso 2015/2016 los Estudiantes del Máster visitaron las ferias IBTM y Alimentaria, el Museo Dalí de Figueres, y la Maraton de TV3, en la que colaboraron con la organización de la Campana contra la obesidad. OBJETIVOS El Master en Organización de Eventos, protocolo y Turismo de Negocio te permitirá: conocer LA INDUSTRIA MICE (Meetings, Incentives, Conferencing... [-]

Offisiell Mastergrad I Politisk Og Institusjonell Kommunikasjon (mastergrad I Markedsføring, Rådgivning Og Politisk Kommunikasjon - USC)

Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset
Campus Heltidsstudier 1 år May 2018 Spania Madrid

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). [+]

Dette programmet gir tilgang til dobbelt grad av Master i politisk og institusjonell kommunikasjon ved University Research Institute Ortega y Gasset (IUIOG) og Master i markedsføring, rådgivning og kommunikasjonspolitikk ved Universitetet i Santiago de Compostela (USC). Lærere opptjent i Master bokføres automatisk, uten å måtte ta ekstra kurs for tilgang til doktorgradsstudier ved Universitetet i Santiago de Compostela og Murcia via programavtaler med disse universitetene. Mål Den Master i politisk og institusjonell kommunikasjon Det er den viktigste referansen til denne disiplinen i Spania, etter å ha blitt vurdert i årene 2012, 2013 og 2014 det beste Master of Communication, ifølge den prestisjetunge rangeringen av Masters utarbeidet årlig av avisen El Mundo. Hans treningsprogram reagerer på den økende etterspørselen etter kommunikasjon fagfolk i organisasjoner med en strategisk tilnærming. Her tilbys de som ønsker å spesialisere seg på dette feltet de nødvendige verktøy, både teoretiske og spesielt praktisk for design og implementering av effektive strategier og effektiv politikk og institusjonell kommunikasjon. Generelle mål: Dette Master er et program som har som hovedmål å utvikle de kunnskaper og ferdigheter som er nødvendige for riktig profesjonell ytelse innen markedsføring og politisk kommunikasjon alltid på den statlige, administrative og / eller institusjonell setting. Det er å produsere kandidater med en helhetlig forståelse av alle områder knyttet til politisk markedsføring, samtidig har ferdigheter til å møte flere oppgaver som tar i selskaper som driver disse markedsområdene. - Spesifikke mål: 1. Utvikle en omfattende global markedsføring av politisk tenkning, politisk kommunikasjon spesielt og politisk rådgivning generelt. 2.... [-]

Masters I Marketing Research

OBS Business School
Campus Heltidsstudier Deltid 12 måneder May 2018 Spania Barcelona Madrid + 2 fler

Med en mastergrad i markedsføring forskning og analyse OBS Kundene vil lære å utvikle og administrere informasjon; forskning for å forstå og lære å møte. Lær teknikker for innsamling og analyse av markedsføring informasjon til å identifisere markedssegmenter. Under Master i Marketing Research er også gjennomført ulike nettmøter med ... [+]

Masterstudier i markedsføring. Masters i Marketing Research I informasjonssamfunnet vi lever i, utvikling og riktig bruk av kvalitetsinformasjon kan representere de viktigste konkurransefortrinn over våre konkurrenter. Vi trenger å forstå hvordan de påvirker de sosiale, kulturelle og psykologiske karakteristikker av våre forbrukere i deres beslutninger og kjøpsadferd. Det endelige målet for forvaltning og bruk av informasjon skal være på linje med leveregel for markedsføring møte og tilfredsstille behovene og ønskene til brukere og forbrukere. Dette innebærer å ha en grundig kunnskap om deres oppførsel, deres motivasjon, hva slags innflytelse er underlagt, preferanser og oppfatninger. Med Masters i markedsføring forskning og kundeanalyse OBS vil lære å utvikle og administrere informasjon; forskning for å forstå og lære å møte. Lær teknikker for innsamling og analyse av markedsføring informasjon til å identifisere markedssegmenter. Under Master i Marketing Research er også gjennomført ulike elektroniske møter med toppledere, som vil presentere erfaringer i å utforme og administrere forskningsprosjekter innen markedsføring og webinar med verktøyleverandører i bransjen. Karrieremuligheter Noen av karrieren alternativer du kan velge å, blant annet, er: forsknings~~POS=TRUNC Direktør for forbruker innsikt Prosjektleder, konto utøvende Markedsanalytiker på forskning bedrifter Konto planlegging i reklamebyråer strategisk planlegging i store bedrifter Merkevareledelse i store selskaper Markedsføringsledelse i mediebedrifter og reklame Forbruker innsikt analytiker analyse strategier forskning konsulent Mål av Master i Marketing Research og kundeanalyse Hvilke mål kommer til å få? Forstå prosessene for markedsføring forskning for å definere de muligheter og problemer i markedsføring av produkter og tjenester; bidra til å løse ledelse problemer og dermed... [-]

Master I Markedsføring Ledelse Og Virksomhetsstyring

EAE Business School
Campus Heltidsstudier 1 år April 2018 Spania Barcelona Madrid + 1 fler

Full Time Master i markedsføring og kommersiell ledelse av EAE Business School tilbyr kompetanse og ledelse til ... [+]

Master i markedsføring og salgsledelse

Markedsføring av produkter og tjenester blir møtt med stadig mer krevende forbrukere, og nye distribusjonskanaler. Den nye informasjonsteknologien energi alle aktører, dominerer tjener til å gi en konkurransedyktig respons i et globalt miljø og lokal tid.

Full Time Master i markedsføring og kommersiell ledelse av EAE Business School tilbyr kompetanse og ledelse til å utvikle markedsføring politikk kunne bli veiledet av de mulige scenarier.

 

Gjennom utviklingen av programmet er ment for å oppnå fondets mål amental følgende:

- For å trene deltakerne kunnskap og teknikker for å utvikle de nødvendige ferdigheter til å identifisere muligheter, trusler og endringer i konkurransemiljøet av selskapet og guide selskapets strategi i forhold til mulige scenarier. ... [-]


Master I Markedsføring Og Salg

EAE Business School International
Campus Heltidsstudier 2 år April 2018 Spania Barcelona

Med EAE Master i Marketing & Sales i Spania, tilbyr vi nøkkelen til bedriftens dyktighet til fagfolk i direkte kontakt med kunder, utstyre dem med de ferdigheter som kreves av markedet. [+]

Masterstudier i markedsføring. Master i Marketing & Sales Dette programmet vil bli gjennomført på engelsk. Med EAE Master i Marketing & Sales i Spania, tilbyr vi nøkkelen til bedriftens dyktighet til fagfolk i direkte kontakt med kunder, utstyre dem med de ferdigheter som kreves av markedet. Gjennom programmet, er fagfolk utstyrt med vilkårene for å endre. Deltakerne i programmet vil gjennomgå en opplevelse og endringsprosess. Grunner til å gjøre EAE Master i Marketing & Sales i Spania: AME og ADIGITAL EAE er medlem av to av de viktigste sammenslutninger av markedsføring og Digital Economy of Spain: AME og ADIGITAL. Marketing Association of Spain er en organisasjon som har som mål at valorization og anerkjennelse av yrket og aktivitet Marketing. ADIGITAL er den største multi-sektoren partnerskap av den digitale økonomien. Markedsplan Lage en markedsføringsplan i løpet av master er en viktig faktor, fordi det hjelper deltakerne til å utvikle ferdigheter og kompetanse ervervet i løpet av programmet. Videre gir vi dem til å få større innsikt i denne styringsverktøy, som er grunnleggende i den strategiske utviklingen av selskapet. Sertifikat i Google-annonser EAE gir deltakerne muligheten til å ta fordypningsstudier gratis. The 'Program of Expertise i Google Ads', med en kvalifikasjon fra EAE og sertifisering fra Google. Sertifikat i IBMs SPSS EAE gir deltakerne muligheten til å ta fordypningsstudier gratis. Det den "Program i kvantitative markedsforskningsmetode og fordypning i SPSS 'fra IBM med en kvalifikasjon fra EAE. En av de beste Master i området Master i markedsføring og salg er en av... [-]

Offisiell Master I å Skape Og Utvikle Digitale Prosjekter

FDModa - LCI Barcelona
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Barcelona

Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. [+]

Master i Digital produksjon og utvikling Prosjekter Hovedmålet med Master i etablering og utvikling av digitale prosjekter er å tilby videregående opplæring og spesialisert art som skal forberede studentene konkurranse å tilby innovative løsninger og nye verdiforslag til et marked som, fra et teknologisk synspunkt Det er eksponentielt aktiv og er booming. Den digitale designer er nå i sentrum for ulike familier og profesjonelle sektorer som audiovisuell kommunikasjon, de Graphic creation Graphic Arts Reklame PR og interaksjoner design sektorer, og viser økende synergier ofte omfattet innenfor bransjen kaller erfaringer og stadig mer rettet mot digitale medier samt påpeke de ulike sektorstudier og lokale og statlige rapporter. I motsetning til de fleste opplæringstilbud innen digital design, er den unike faktoren av dette Masters i Digital Creation and Development Project for å danne det som kalles Front End Designer (Front End eller Frontend Designer) i den profesjonelle verden . Front End består av alt som har å gjøre med hva du ser og samhandle i et digitalt prosjekt, er det den profesjonelle som er i stand til å tenke, planlegge og utfører også all utvikling er nødvendig før endelig produksjon slik som sikrer gjennomførbarhet, effekt og optimalisere designet prosjekter. Dessuten kan studentene velge å spesialisere seg i to områder, en mer eksperimentell og mer orientert mot verden av skapelsen, underholdning og kultur, for å oppleve den smarte statsborger og smarte byer, og den andre mer fokusert på strategi overtalelse, branded content, mer utviklet og orientert sektorer av produkter og forbrukertjenester. Mål: For... [-]

Hoved Design (mdes) Luksus Merkevareledelse Innovasjon

Ravensbourne
Campus Heltidsstudier Deltid 1 - 2 år August 2017 Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London + 1 fler

The Master of Design Programmet gir mulighet for deg til å utvikle kreativ tenkning og innovative strategier gjennom en avansert forståelse av den praktiske anvendelsen av design [+]

The Master of Design Programmet gir mulighet for deg til å utvikle kreativ tenkning og innovative strategier gjennom en avansert forståelse av den praktiske anvendelsen av design tenkning og design strategi, som kan brukes i en global sammenheng.

Luxury Brand Management Innovation fokuserer på styring av forholdet mellom luksusmerker, høy verdi tjenester og forbrukeratferd. For å forstå disse komplekse relasjoner, vil du samle og analysere kunde- og markedsdata, for å forstå hvem kundene er, hvorfor de kjøper, og setter pris på verdien av merker og merkevarestrategi.

Kurset vil derfor utstyre deg å analysere nye, sub-merker og etablerte merkevarer; og på et mer strategisk nivå, analysere problemstillinger rundt merkelojalitet, egenkapital og verdi.... [-]


Master I Internett Markedsføring Og Digital Strategi

Escuela de Negocios y Dirección
Campus Heltidsstudier 1 år September 2017 Spania Madrid

The Master Internet Marketing og digital strategi søker å gi studentene viktige kunnskaper og ferdigheter til å utvikle en vellykket karriere i det digitale miljøet. [+]

MASTERS å administrere bedriftens markedsføring 2,0 Den digitale økonomien er en faktor, konstant endring og innovasjon. Stadig nye miljøer, nye teknologiske løsninger, nye forretningsmodeller, nye måter å kommunisere med kunder vises. I denne situasjonen er definisjonen av bedriftens strategier og markedsføring posisjonert som en nøkkel til næringsutvikling. Domenet for kommunikasjon media at vi gir teknologi og internett, nåværende måter å kommunisere med kunden, salg gjennom digitale medier, ... De er en del av nøkkelkompetanse har å mestre en profesjonell XXI århundre. Den Master Internet Marketing og digital strategi søker å utstyre elevene med nøkkelen kunnskaper og ferdigheter til å utvikle en vellykket karriere i det digitale miljøet. Digital Marketing Plan Oppbygging av en digital markedsføringsplan. Definisjon av mål og målgruppe. Planlegge handlinger. Definere KPI. Metrics. Lønnsomhetsanalyse (ROI). Jeg Digital Advertising: Søkemotoroptimalisering - SEO Drift av søkemotorer. Mål av vår nettside. Planlegger du en SEO kampanje. Faktorer posisjonering SEO Budget. Analyse av en SEO kampanje. Digital II Advertising: Search Engine Marketing - SEM SEM. Search Engine Marketing. grunnleggende. Google Adwords I. Google Adwords II. Annonsering Digital III Planlegging og anskaffelse av digitale medier. Inngående markedsføring. Annonsering på sosiale nettverk. E-postmarkedsføring. Affiliate Marketing. Skjerm og beriket Advertising. programmatisk reklame. Retargeting. Mobil markedsføring. Markedsføring innhold. Gamification og advergaming Landingpages etablering og optimalisering. Kampanje analyse og lønnsomhetsanalyse. Customer Management relasjonsmarkedsføring. Kundeopplevelsen. Ledelse og sosiale nettverk strategi Facebook. Linkedin. Twitter. Youtube. Google +. grafiske sosiale nettverk. Annet. Online Omdømme Management Sosiale Branding. Ledelse merkevare på nettet. Online omdømme. Planlegg online omdømme. Online omdømme krisen Måling... [-]

Masterstudiet I Markedsføring, Tjenester Og Kommunikasjon Ledelse

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Campus Heltidsstudier 18 måneder September 2018 Sveits St.Gallen

Den Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) består av en unik kombinasjon av grunnleggende ledelsesmessige disipliner og markedene og forretningsmodeller av relevante bransjer. Med dette konseptet, overstiger MSC klassiske forestillinger om markedsføring. [+]

Masterstudier i markedsføring.

 

Mål:

Kundeverdi - målet om en bærekraftig konsernledelsen

I en globalisert verden, kan bærekraftig bedriftens verdi bare skapes gjennom overbevisende produkter og tjenester til kunder, som er i fokus. Markedsføring langs disse linjene konsentrerer seg om å oppnå høyest mulig kundefokus med produkter og tjenester. Denne integrerende syn, som overgår klassisk markedsføring, er hva Masterprogram i markedsføring, tjenester og kommunikasjon Management (MSC) er forpliktet til: programmet kombinerer alle ledelsen disipliner som tar sine lagrene fra kunder og forener dem med markedene og forretningsmodeller aktuelle næringer. ... [-]


MA I Sosiale Medier Og Webanalyse

inesdi - Digital Business School
Campus eller nettstudier Heltidsstudier Deltid 240 - 1500 timer April 2018 Spania Madrid Barcelona Spania Online + 3 fler

Vi presenterer den første utgaven av Master i Social Media & Web Analytics, som du vil lære å levere reelle prosesser digital transformasjon av forretningsløsninger. På grunn av XXI århundre organisasjoner trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Gjennom dette kurset vil du utvikle kunnskap og de riktige teknikker for design, implementering, forvaltning, analyse og måling av sosiale medier Plan 360 og Plan Online måling. På grunn av XXI århundre selskaper trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Ikke gå glipp av denne sjansen og bli en målestokk for spesialisert trening i den digitale økonomien. [+]

Vi presenterer den første utgaven av Master i Social Media & Web Analytics, som du vil lære å levere reelle prosesser digital transformasjon av forretningsløsninger. På grunn av XXI århundre organisasjoner trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Gjennom dette kurset vil du utvikle kunnskap og de riktige teknikker for design, implementering, forvaltning, analyse og måling av sosiale medier Plan 360 og Plan Online måling. På grunn av XXI århundre selskaper trenger faglige profiler i tråd med nye trender i markedet. Ikke gå glipp av denne sjansen og bli en målestokk for spesialisert trening i den digitale økonomien. I tillegg til å ha den offisielle tittelen Inesdi Digital Business School, vil du få en universitetsgrad fra University of Nebrija. Mulighet for å lage Graduate i person, online eller blended learning. praksis og undervisning virkelige business cases. personlig veiledning i realiseringen av prosjektet End of Course. karriereveiledning gjennom en individualisert "karriereplan". Utvikling av en "Digital Kommunikasjon Plan" og en "Plan Online Measurement". Program Modul 1: Social Media Marketing Plan - Prosjekt Prom Hva er det og hvordan å utvikle en Social Media Marketing Plan Ansvar i sosiale medier Hvordan sende inn en plan for SMM Modul 2: Sosiale nettverk Facebook Twitter Linkedin Google+ Instagram og Pinterest Modul 3: Profesjonell ledelse: handlinger, kanaler og verktøy 2.0 Taktisk og operativt i sosiale medier: daglig ledelse, formidling 2.0, rekruttering og engasjement Innkommende Marketing: Tiltrekke målgruppen Måling Social Media: KIP, rapporter og rapportering Database management og nyhetsbrev Modul 4: Content Management: etablering,... [-]

MA I Markedsføringforvaltning

Takming University Of Science And Technology
Campus Heltidsstudier September 2017 Taiwan Taipei

Institutt for markedsføringsledelse ble etablert i 2004, og på grunn av økte forretningsaktiviteter for messer og konvensjoner rundt om i verden de siste årene ble divisjonen for internasjonal konvensjon, utstilling og turisme ledelse grunnlagt i 2009. [+]

Masterstudier i markedsføring. MA i markedsføringforvaltning Innledning Institutt for markedsføringsledelse ble etablert i 2004, og på grunn av økte forretningsaktiviteter for messer og konvensjoner rundt om i verden de siste årene ble divisjonen for internasjonal konvensjon, utstilling og turisme ledelse grunnlagt i 2009. Graduate School of Services og Operations Management som ble etablert i 2007 felles avdeling for markedsføring ledelse i 2011. For tiden tilbyr instituttet to masterprogrammer. MÅL Målet med denne avdelingen er å gi og styrke studenter med faglig kunnskap og evner i markedsføring og internasjonalt marked for markedsføring. Mål og pensum Formålet med avdelingen er å utdanne studenter med profesjonell markedsføringskunnskap og evner. Studentene forventes å administrere markedsaktiviteter relatert til B2C og B2B. Læreplanen inneholder grunnleggende ledelseskurs og faglige kurs, forbrukeradferdsmodul og forretningsmarkedsføringsmodul. I tillegg tilbyr avdelingen kurs som fremmedspråk, informasjonssystem og assistanse med forberedelse av faglige sertifikater. Praktiske opplæringskurs i sommerferien eller i semesteret er en av kjernene i avdelingen. Disse inkluderer å være en trainee i selskaper, besøke selskaper og jobbe med bransjens samarbeidsprosjekter. I slutten av året, for å kombinere teori og praktisk læring, må studentene også fullføre et oppgraderingsprosjekt. Muligheter etter studenter Post-Graduate Program: Basert på studenters interesser eller karriereplanlegging, kan de velge enten å forfølge masterstudiet som tilbys av instituttet eller andre universiteter. Arbeid: Offentlige tjenestemenn, prosjektledelse personell, og markedsføring ledelse personell, markedsføring staber og etc. Avdeling for internasjonal konvensjon, utstilling og turisme ledelse, Institutt for markedsføring ledelse Sterke I tråd med forretningsutviklingen i internasjonale utstillinger har vi utformet læreplan for å... [-]