Mastergrad i interiørdesign
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Valencia, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 8 850 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Offisiell grad: Mastergrad i interiørdesign
Varighet / studiepoeng: 1 år / 60 studiepoeng
Steder / campus: 25 / Alfara
Lært på: spansk
Modalitet: Ansikt til ansikt
Jeg leder til | koordinering | Studieavgift og tilskudd |
Nyutdannede, vitnemål eller kandidater innen arkitektur, design, kunst, høyere ingeniørfag i industriell organisasjon, og fagpersoner med velprøvd erfaring. Samt andre høyere eller mellomgrader relatert til aktiviteten. | Ignacio Juan Ferruses | Sjekk de akademiske prisene til denne masteren. San Pablo CEU University Foundation er den utdanningsinstitusjonen som tildeler mest penger i Spania til å investere i stipend og tilskudd. |
Hva gjør oss annerledes?
1. 25 års erfaring
Higher School of Technical Education har 25 års erfaring i opplæring av designere og 10 års erfaring i opplæring av arkitekter. Denne mastergraden er en forbindelse av begge fagområdene, og genererer en ny utvikling innen interiørdesign. Kommersielle og cateringplasser, plasser for utstillinger og arrangementer, profesjonelle og bedriftsområder, rehabiliterte rom, etc. De vil være gjenstand for studie og forslag med den hensikt å trene studenten i det spesifikke området for interiørdesignprosjekter.
2. Kvalitetstrening og profesjonell karakter
Mastergraden inkluderer tekniske, konseptuelle kunnskaper, verktøy og administrative og deontologiske aspekter i en første gruppe av 4-måneders opplæringsmoduler. Den siste opplæringsmodulen, av samme varighet, tilsvarer prosjektområdet, der prosjekter fra hvert av studiereglene som er foreslått med fagpersoner på toppnivå, skal utvikles for å garantere kvaliteten på opplæringen og masterens profesjonelle natur.
3. Lederprogram integrert i masteren
Denne mastergraden inkluderer Leadership Program of Center for Creative Leadership (CCL), en av de ledende institusjonene for lederopplæring i mer enn 120 land.
CCL-opplæringen har blitt anerkjent blant de 10 beste i verden av Financial Times. I Spania kan dette programmet bare tas på CEU-studiene.
4. Tittel ti-oppdatering
Denne masteren inkluderer Ten Update-tjenesten. I CEU-UCH vil studenten som har fullført en ti oppdateringsgrad, i løpet av de neste 10 årene, ha fri tilgang til det oppdaterte innholdet i pensum gjennom hans intranett, samt til visse aktiviteter, seminarer, workshops og masterclass som er utføre som en del av Master eller egen tittel. Hvert kurs vil universitetet informere alle tidligere studenter om tittelen på det nye innholdet og aktivitetene som er tilgjengelige.
Hva er en offisiell eller universitetsmester?
- Universitets (eller offisielle) mastergrader er verifisert og sertifisert av det kompetente organet (National Agency for Quality Assessment and Accreditation, ANECA), under Ministry of Education. I motsetning til selve graden, som bekreftes av universitetet selv.
- Som offisiell er den godkjent og anerkjent i ethvert land i det europeiske området for høyere utdanning.
- Den offisielle graden gir fremtidig tilgang til et PhD-program.
- Den offisielle mesteren tildeler poeng i Public Administration-konkurranser eller konkurranser, mens de egne titlene punkterer som kontinuerlig trening. I virksomheten er begge like gyldige.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-interiores
Læreplan
kompetanser
general
- CG1. Kapasitet for analyse og syntese, gir effektivitet i beslutningstaking.
Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer å kunne samle, analysere og syntetisere relevante data, for å ta beslutninger som innebærer å løse problemene som reises eller oppdage dem, enten det er av teoretisk eller praktisk art, med det endelige målet å overføre konklusjonene som er oppnådd. - CG2. Evne til å jobbe i tverrfaglige team, forhandlings- og konsensusferdigheter.
Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer å være i stand til å integrere seg i organisasjoner og arbeidslag, samt lede dem, være i stand til å forhandle, administrere og megle i antakelsen av avtaler fra målet om å oppnå den mest rettferdige og praktiske løsningen for de foreslåtte formålene. ; å bidra selvsikkert og respektfullt til avgrensningen, planleggingen og utviklingen av de foreslåtte målene. - CG3. Evne til å undersøke og relatere de ulike kunnskapsområdene som samles i yrkesutøvelsen.
Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer tilegnelse av en global visjon av både problemer og løsninger, og muligheten og evnen til å relatere mangfoldig kunnskap som fører til de mest effektive og effektive løsningene på komplekse problemstillinger. Fagfolkene som kreves i et samfunn som det nåværende må nødvendigvis anta kompleksiteten til endringene og derfor hensynet til de mange variablene som utgjør de optimale løsningene. - CG4. Evne til egenlæring, ansvar for egen læring. Forpliktelse til fortreffelighet.
Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer å være i stand til å utforme en arbeidsplan samt gjennomføre den, til den planlagte tiden, med utholdenhet og fleksibilitet, forutse og overvinne vanskelighetene som oppstår i utviklingen og integrere endringene som kreves i planen. utviklingsprosess, på en profesjonell og kvalifisert måte. - CG5. Evne til å tilpasse seg teknologiske endringer. Følsomhet for behovet for å oppdatere kunnskap. Tilpasning til nye situasjoner.
Å oppnå denne kompetansen innebærer å være bevisst den nåværende virkeligheten og utfordringene som oppstår, anta endringer som en konstant, anta behov for kontinuerlig læring gjennom hele livet og nødvendig tilpasning til fagmiljøet som varierer konstant, raskt og konstant, og denne trenden vil bli mer og mer tydelig. - CG6. Etisk og faglig bevissthet. Aktiv respekt, både for mennesker og miljø. Profesjonell etikk. Holdning til å foreslå løsninger som er sensitive for sosiale behov og vurdere deres virkning.
Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer å ha en holdning til å søke sannheten fra ulike kunnskapsklasser, om menneskets natur og verdigheten til mennesker som er felles for alle menn og kvinner, med spesiell oppmerksomhet til de etiske og moralske implikasjonene. Respekt og bevissthet for å opprettholde bærekraftige levekår, med spesiell vekt på miljøaspekter. - CG8. Ha velbegrunnede og strenge kriterier om dagens samfunn og kultur.
Å oppnå denne kompetansen innebærer å tilegne oss kriterier som lar oss forstå og verdsette dagens samfunn og kultur, basert på streng vurdering av den nåværende virkeligheten og dens historiske røtter, som deretter lar oss delta ansvarlig i det sosiale livet. - CG9. Kunne forstå og syntetisere komplekse proposisjoner, med en kritisk sans, i konteksten de presenteres i.
Oppnåelsen av denne kompetansen innebærer å være i stand til å definere, skille og relatere både de grunnleggende begrepene og premissene som fremleggelsen av ethvert argument bygger på, samt å angi og underbygge innholdet på en syntetisk og kritisk måte, i den vitenskapelige kontekst, politisk, media, organisatorisk, etc. - der de presenteres.
Spesifikk
- CE1. Analyser miljøet og kjenn den historiske og sosiale konteksten til interiørprosjektet.
- CE2. Kjenn til de ergonomiske og romlige behovene til interiørprosjektet.
- CE3. Prosjektrom som gir innovative og bærekraftige konseptuelle, estetiske og konstruktive løsninger.
- CE4. Organiser rom basert på de funksjonelle behovene til hvert enkelt prosjekt.
- CE5. Representere prosjektideer på en standardisert teknisk grafisk måte.
- CE6. Kjenne til og løse brukerbehov gjennom prosjektmetodikk.
- CE7. Integrer teoretisk, kulturell og teknisk kunnskap i løsningen av interiørdesignprosjekter.
- CE8. Prosjekt innvendige rom som integrerer estetiske aspekter med konstruksjonsaspekter på en begrunnet og bærekraftig måte.
- CE9. Analyser den tekniske og økonomiske levedyktigheten til interiørdesignprosjektet.
- CE10. Kjenne til de tekniske, økonomiske og estetiske egenskapene til materialene som er tilgjengelige på markedet for formalisering av interiørdesignprosjektet.
- CE11. Formidle grafisk resultatet av interiørprosjektet på en klar og forståelig måte for offentlig presentasjon.
- CE12. Kjenn kriteriene for forskningen din knyttet til interiørdesign og nå målene.
- CE13. Kjenne til gjeldende lovverk og administrative prosesser vedrørende designprosjekter for nærings- og restaurantlokaler.
- CE14. Design innvendige rom for kommersiell bruk og restaurantbruk.
- CE15. Kjenne til gjeldende lovgivning og administrative prosesser angående designprosjekter for profesjonelle og bedriftsrom.
- CE16. Prosjektinteriører for profesjonell og bedriftsbruk.
- CE17. Kjenne til gjeldende lovverk og administrative prosesser vedrørende designprosjekter for kultur- og utstillingsrom.
- CE18. Prosjekter interiørrom for kulturell og utstillingsbruk.
- CE19. Kjenne til gjeldende lovgivning og administrative prosesser angående designprosjekter for bolig- og gjestehusrom.
- CE20. Prosjekter innvendige rom for bolig- og hotellbruk.
- CE21. Presentasjon og forsvar for en universitetsdomstol av et masteravsluttende prosjekt, bestående av en øvelse for integrering av opplæringsinnholdet og de tilegnete ferdighetene.
Galleri
Programresultat
målsettinger
- Forbered studenten på å bli med i arbeidsstyrken i den spesifikke profesjonelle sektoren for interiørdesign, samt fullføre opplæring i prosjekter fra perspektivet til de nye behovene til virksomheten og den økonomiske situasjonen.
- Profilen til den profesjonelle utdannet i denne masteren vil være i stand til å takle et designprosjekt av et rom for en bestemt bruk, i mange tilfeller relatert til selskapet og merkevarebildet.
- Fremme utvekslingen mellom fagpersoner og studenter, gjennom deres integrering i undervisningspraksis. Studiene som tilbys tar sikte på å være en referansemastergrad i den profesjonelle sektoren som de er orientert mot takket være deltakelsen fra fremtredende selskaper i hver sektor og de mest erfarne fagpersonene i dem.
Spesifikke mål
- Tilpass teknisk og kreativ kunnskap til det spesifikke arbeidsområdet for interiørrom, kommersielle rom, flyktig arkitektur, scenografi, nye romkonsepter, etc.
- Oppnå spesialiseringen av fagfolk som har krevd så lenge av sosial-, arbeids- og forretningsmiljøet.
- Fullfør opplæringen til designer-, arkitekt- og teknisk arkitektprofiler.
- For å trene i alle juridiske og forskriftsmessige aspekter ved denne disiplinen, med detaljer om kompetansen og ansvaret til disse fagfolkene.
- Trene studenten med de dataverktøyene som er nødvendige for yrket, både på teknisk nivå og på prosjektpresentasjonsnivå.
- Integrer essensiell kunnskap om grafisk kommunikasjon i designprosessen til kommersielle rom, restauranter og flyktig arkitektur.
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter
Profilen til fagpersonen som er utdannet i denne mastergraden vil kunne takle et prosjekt for å designe et rom for en bestemt bruk, i mange tilfeller knyttet til selskapet og merkevarebildet. Et annet grunnleggende mål med opplæringen er å styrke utvekslingen mellom fagpersoner og studenter, gjennom deres integrering i undervisningspraksis. Studiene som tilbys tar sikte på å være en referansemastergrad i den profesjonelle sektoren som de er orientert mot takket være deltakelsen fra fremtredende selskaper i hver sektor og de mest erfarne fagpersonene i dem.
Masterens mål er å utdanne fagpersoner som er forberedt på den yrkes- og arbeidsverden som eksisterer og er etterspurt i dag. Dette betyr å konvertere hver av studentprofilene som tar den til tverrfaglige profiler, utfylle den første opplæringen deres, slik at de kan dekke alle de mulige aspektene de må utvikle i den profesjonelle verdenen som venter dem.
Etter å ha analysert den nåværende virkeligheten i sektoren og behovene den krever, trener denne masteren studentene sine til å bli et verdiobjekt som vil åpne opp jobbmuligheter som de inntil da ikke kunne oppnå.
Dette var planlagt fra begynnelsen og dette er bekreftet med de uteksaminerte studentene, allerede integrert i arbeidslivet.