Mestere i markedsføring innovasjon
Stratford College Of Business Management
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Telford, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
6 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 5 800 / per semester *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* UK / EU studenter. International (Student besøksvisum) / London Centre (£) 6800. Internasjonalt senter (£) 5100. Fjernundervisning (£) 3850
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
MA Markedsføring og innovasjon Topp
Opptakskrav:
Søkere må ha en apropriate nivå 7 hovedfagsutdanning. Bevis på engelsk evne på et nivå som tilsvarer IELT er 6.5. Andre kvalifikasjoner kan bli vurdert fra sak til sak.
Aldersgrense:
19 år
Varighet:
6 måneder
Inntak datoer:
Januar, april, juli og oktober Dette Masters grad bygger på forståelse av strategisk markedsføring for å inkludere design og innovasjon. Det oppmuntrer til videre din forståelse av den praktiske verdien av markedsføring rammer i en rekke strategiske forretningssituasjoner.
Graden tildeles av Anglia Ruskin University og leveres gjennom vår partner LSM. Stratford College tilbyr state of the art, workshops for å hjelpe deg å passere din faglige programmet med letthet. Disse tilleggskurs er ikke en del av studiet levert gjennom LSM og er ikke obligatorisk å oppnå den grad kvalifisering. De er levert av Stratford College til alle studenter til å bidra til å hjelpe elevene med deres studie ferdigheter. Vi er stolte av å gi fokus og oppmerksomhet til våre studenter. Disse verkstedene styrke studentens forståelse for forskning, metode og andre viktige studere ferdigheter.
kvalifisering oversikt
- Credit Verdi 60 studiepoeng
- Kvalifiseringsnivå 7
Modul Synopsis
Ved slutten av mestere i markedsføring kurs, bør du være i stand til å:
- Skape rammer for å forstå og analysere markedsføring prosesser i ulike organisatoriske typer, møte ulike og skiftende markedsføring miljøer
- Utvikle praktisk forskning og analytiske evner i sammenheng med en markedsdrevet strategi, spesielt i utformingen av verdiforslag i leverandør-forbrukerforhold
- Review, endre og anvende overførbar markedsføring begreper og ferdigheter i forvaltningen av produkt- og markedsutvikling, med fokus på et strategisk perspektiv
- Vurdere markeds hentet data og informasjon fra en rekke organisasjoner, og bruke dette for strategisk markedsføring beslutninger
- Undersøke en rekke kreative tilnærminger til produkt og service design, kreativitet og innovasjon som kan bidra til organisatoriske rikdom
- Utvikle intellektuell mestring i området for markedsføring ledelse og innovasjon