MSc Marketing Management
Greenwich School of Management
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
12 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
MSc programmene har som formål å utstyre studentene med relevant kompetanse, forståelse og kompetanse i Marketing Management ved å øke programmet medlemmenes kunnskap om organisering og struktur av virksomheten og dens interaksjon med omgivelsene. Programmet oppfordrer Programmet medlemmer til å søke en rekke forretninger perspektiver til identifisering og løsning av virksomheten problemer og å utforske tverrfaglige virksomhetens art. Program medlemmene utvikler en rekke intellektuelle og personlige ferdigheter som er relevante for å karriere i business management og er dermed i stand til å tilpasse seg, forstå og takle tempoet i endring i den stadig mer utfordrende verden av business management.
Mode for deltakelse
MSc programmer ved Greenwich School of Management kan studeres ved frammøte i følgende moduser:
- Dagtid - 12 måneder heltid eller 24 måneder deltid
- Evening - 24 måneder på deltid
Oppbygging av programmet
Program medlemmer komplett seks 20 kreditt moduler og en 60 studiepoeng pr oject som følger:
- Administrere Markets
- Markedsføring Forskning og markedsvurdering
- Reklame, Promotion og Public Relations
- Managing People
- Administrere Finans
- Forskningsmetodikk og Dissertation planlegging
- MSc Research Project
Vurdering
Alle 20 kreditt moduler, med unntak av Forskningsmetodikk og Dissertation Planlegging modulen vil typisk req uire et verk tildeling på ca 3000 ord som skal bidra med 50% av den totale karakter for modulen, og en to timers skriftlig eksamen eller case-studie som bidrar ytterligere 50% av emnekarakteren. Men, er varierende metoder for vurdering strategi ansatt over modulene. Den Forskningsmetodikk og Dissertation Planlegging modulen krever en detaljert avhandling forslag. Prosjektet modulen krever en innlevering av et forsknings avhandling på mellom 10.000 og 15.000 ord.
Graduation
For å være kvalifisert for oppgradering og tildeling av MSc Business Management Kurset medlemmer må få 180 studiepoeng. Kurs Medlemmer er vanligvis nødvendig for å oppnå minimum 50 prosent i hver modul for å kvalifisere for tildeling av Master of Science (Pass). En MSc med utmerkelse kan gis når et kurs medlemmets snittkarakteren over modulene er 70 prosent eller mer.