Utvidet MSc Marketing
Ulster University, London & Birmingham
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* - Storbritannia / EU; Internasjonalt - London: £ 16.500, Birmingham: £ 14.750
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Kurset Extended MSc Marketing er et faglig utfordrende og strategisk relevant program i avansert markedsføringsstudie, med særlig vekt på entreprenørskap. Kurset integrerer Graduate Certificate-programmet for å tillate opptak for studenter med tilsvarende standardgrad (tredje klasse, bestått eller ordinær).
Dette programmet er også tilgjengelig som utvidet MSc Marketing med Advanced Practice, som inkluderer enten et internship eller et prosjekt.
Dette programmet er designet som en broformningsmekanisme for studenter i Storbritannia, EU og internasjonale som skal gå videre fra studenter til universitetsstudier ved Ulster. Det integrerte Graduate Certificate er et forberedende kurs som vil gi deg et solid grunnlag i ferdighetene som trengs for progresjon til MSc Marketing-programmet. Studenter, som lykkes med å fullføre de tre modulene på Graduate Certificate-trinnet og oppnå et minimumsgjennomsnitt på 50%, vil være i en posisjon til å gå videre til 12-måneders MSc Marketing.
Programmet er særegent i å utforske ledende tanker fra vitenskapelige kilder, sammen med en pensum rik på praktisk anvendelse av markedsføring. Det er designet sammen med senior markedsførere fra bransjen for å adressere den strategiske viktigheten av at selskaper må bli mer markedsføringsfokuserte og mer profesjonelle og entreprenørielle innen markedsføringspraksis.
Kurset gir en akademisk innsikt som utdanner, utvikler og forbedrer profesjonell kompetanse markedsføring og studenter og vil forberede deg for mellomledelse og senior ansettelser innen markedsføring innen offentlig, privat og sosial økonomi sektor.
Studentene vil ha muligheten til å utvikle kunnskap, ferdigheter og innsikt på følgende områder:
- Gi en avansert studie av virksomheten og ledelsen med et spesielt fokus på markedsføring
- Forbered og / eller utvikle studenter for en karriere innen markedsføring og forretninger ved å legge til rette for utvikling av forbedrede overførbare ferdigheter som er nødvendige for markedsføringsledelse på ulike nivåer
- Utvikle studentenes evne til å bruke kunnskap og kritisk forståelse av markedsføring og forretninger til komplekse problemstillinger, både systematisk og kreativt, for å forbedre entreprenørskapsmessig markedsføring og forretningspraksis
- Forbedre elevers livslang læring og personlig utvikling for å kunne jobbe med selvretning og originalitet og bidra til samfunnet og samfunnet generelt
- Kritisk vurdere søknaden og effekten av markedsføringsteorier og konsepter til praktiske markedsføringsproblemer
- Utvikle sterke overførbare ferdigheter med logisk resonnement, kreativ tenking, effektiv kommunikasjon og evnen til å kritisk vurdere samtidsspørsmål
- Oppnå de ferdighetene som er nødvendige for å tenke, designe og gjennomføre et betydelig forskningsprosjekt
- Kultivere høyt utviklede livslang læringskompetanse og en forståelse for fortsatt personlig og faglig utvikling, gjennom selvstyrt og reflekterende læring
Brooke Cagle / Unsplash
Læringsmetoder
Læringsmetoder som brukes er designet for å utvikle faglige så vel som praktiske ferdigheter og legge vekt på gruppearbeid og erfaringslæring. Forelesninger, seminarer, workshops, gjesteforelesere, med bransjespesifikk kunnskap, rettet lesing, elektroniske ressurser og casestudier, kombineres for å tilby et unikt og givende læringsmiljø, totalt rundt 12 timer per uke.
Gjennom bruk av vanlige studiegrupper vil studentene bli oppfordret til å samarbeide og lære av opplevelsen av andres arbeidssituasjoner.
I tillegg til tiden din i klassen, vil du bli forventet å delta i omtrent 30 timer selvstudietid per uke.
Du vil bli undervist av erfarne forelesere som vil bringe den praktiske forretningsrelaterte opplevelsen inn i klasserommet slik at studentene kan forstå hvordan virksomheten fungerer i den virkelige verden.
Du vil ha tilgang til Blackboard, vårt online læringsmiljø, hvor du kan få tilgang til modulressurser og leselister som vil hjelpe deg med forberedelsene til klasser og selvstudier.
Kveld og helgstudie
En av våre studiemuligheter tilgjengelig for britiske og EU-statsborgere inkluderer kvelder og helger. Dette studietilbudet tilbyr akkurat det samme nivået av studiestøtte og evnen til å balansere studiet på heltid med ditt personlige liv.
evaluering
Alle moduler er 100% vurdert ved kurs.
Fremskritt til MSc Marketing
Passemerket for Graduate Certificate-modulene er 40% i hver modul. Ved vellykket gjennomføring av Graduate Certificate med et samlet minimum gjennomsnitt på 50% på tvers av alle modulene som studeres og bestått, vil du bli garantert progression til MSc Marketing.
Karriere og høyereutdanning muligheter
Studentene skal være kvalifisert til å søke på markedsføringsstillinger på tvers av offentlig og privat sektor. I tillegg har ferdighetene som er tilegnet gjennom å fullføre programmet, inspirert noen til å sette opp egne virksomheter.
Gjennomsnittlig startlønn for kandidater i markedsføring er £ 21.461, gjennomsnittlig lønn for en markedssjef er £ 37.305, et seniormerke eller produktansvarlig tjener en gjennomsnittslønn på £ 48.296 og gjennomsnittlig lønn for en markedsføringsdirektør er £ 77.799.
Inntakskrav
Søkere må inneha minst:
- En tredje eller et pass i en bachelorgrad i en hvilken som helst disiplin; eller
- Godkjenning i ikke-honnørgrad med klassifisering innenfor en hvilken som helst disiplin; eller
- 3-årig diplom (DAZhuan) eller tilsvarende (bare Kina).
Hvis du ikke oppfyller oppføringskravene ovenfor, men har betydelig og betydelig erfaringslæring, kan det hende du kan søke som ikke-standard søker.
Engelskspråklige krav
Søkere må tilfredsstille våre generelle inngangskrav i tillegg til å oppfylle spesifikke krav.
Du må fremlegge bevis for kompetanse på skriftlig og muntlig engelsk (GCSE karakter 4 - tidligere grad C - eller tilsvarende).
De generelle kravene til oppføring er noe av følgende:
- IELTS 6.0 uten båndpoeng mindre enn 5,5, eller tilsvarende
- HKDSE English Language - Karakter 4 totalt sett med intet mindre enn 3 i noen av de 4 underkompetansene
- Indian Standard XII English - Minimum 70% (bare i Central Board of Secondary Education (CBSE) eller Indian Certificate in Secondary Education (ICSE))
- WAEC - C6
Hvis du ikke har de nødvendige IELTS, kan du være kvalifisert til å studere på våre pre-session programmer.
Hvis du har IELTS 5.5, med maksimalt en poengsum på 5,0, kan du være kvalifisert til å studere på vårt Pre-Sessional Standard-program.
Hvis du har IELTS 5.0, med maksimalt en poengsum på 4,5, kan du være kvalifisert til å studere på vårt Pre-Sessional Plus-program.
Studieavgift for 2020/21
Storbritannia / EU: 6 500 £
Dette kurset er kvalifisert for forskningsfinansiering fra regjeringen.
Internasjonale studenter:
- London: 16 500 pund
- Birmingham: 14.750 pund
Vær oppmerksom på at avgiftene som er angitt kun er for undervisningen din og ikke inkluderer kostnadene for kursbøker du kan velge å kjøpe, skrivesaker, overnatting osv. Som studentstudent i Ulster University London og Birmingham, vil du også ha tilgang til vår biblioteker på campus og en rekke ressurser for e-læring.
Modulene du vil studere kan kreve at du kjøper ytterligere kurstekstbøker, og du bør være forberedt på å kjøpe noen ekstra tekster, vi anbefaler at du tillater ytterligere £ 180 for løpet av kurset.
Hva betaler undervisningen min?
- Din undervisning i klassen - dette inkluderer seminarer, forelesninger og tutorials
- Tilgang til fasiliteter inkludert datamaskiner, Wi-Fi, skrivere, skap, multi-faith rom, stille studieplass og sosiale områder.
- Bibliotekstjenesten vår - både på campus og en omfattende online katalog over ressurser
- Karriere- og ansettelsestjeneste som gir hjelp til CV-er, søknader og forberedelse av intervju gjennom workshops, drop-ins og 1-2-1 avtaler
- ACE-teamet (Academic Community of Excellence) som er her for å støtte deg med studiene og oppgavene dine
- Students Activity Association (SAA) - som arrangerer arrangementer på campus, nedsatte sightseeingturer og hjelper studentene med å skape og drive samfunn