MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Barcelona Culinary HUB Gastronomisk markedsføring og digital ledelse: Gastronomisk markedsføring
Barcelona Culinary HUB

Gastronomisk markedsføring og digital ledelse: Gastronomisk markedsføring

L'Hospitalet de Llobregat, Spania

12 Months

Spansk

Fulltid

Frist for å be om søknad

Be om tidligste startdato

EUR 8 100 / per year

Fjernundervisning

Introduksjon

Gastronomisk markedsføring og digital ledelse: Gastronomisk markedsføring til den økende etterspørselen etter effektive kommunikasjonsstrategier og eksklusive opplevelser innen det kulinariske feltet. I et miljø der oppsøking, kundeforståelse og skape unike opplevelser har blitt avgjørende for gastronomiske prosjekter, står dette programmet som et fyrtårn av kunnskap og spesialiserte markedsføringsferdigheter.

Kjernen i programmet ligger i opplæring av fagfolk som er i stand til å lage og gjennomføre kommunikasjonsstrategier, spesielt tilpasset gastronomiske prosjekter. Fra restauranter til kulturinstitusjoner vektlegges overføring av verdier og kultur i den kulinariske sfæren.

Under en strategisk visjon om global rekkevidde, gir mastergraden solid opplæring i spesifikk retning, og adresserer gjeldende trender knyttet til gastronomiens verden. Ledet av Diego Coquillat, en anerkjent konsulent og rådgiver innen innovasjon, digitalisering og nye teknologier for restaurantkjeder, uavhengige restauranter og kokker, er programmet basert på erfaringene fra mer enn 300 publiserte artikler om transformasjonen digital og teknologisk i sektor.

I dag er det et stort behov for de mangfoldige gastronomiske prosjektene og nyopprettede restaurantbedriftene for å kommunisere, formidle, kjenne kunden og skape unike og eksklusive opplevelser for publikum.

Hovedmålet med Master er å trene fagfolk i markedsføringsferdigheter og teknikker som er i stand til å skape, designe og implementere kommunikasjonsstrategier for gastronomiske prosjekter, samt overføre verdier og kultur i kulinariske selskaper: fra restauranter til kulturfremmende sentre.

Programmet er utviklet med en internasjonal strategisk visjon, samt omfattende opplæring i spesifikk og samtidig flerbruksretning som tar for seg aktuelle trender knyttet til gastronomi.

Mål for mastergraden i gastronomisk markedsføring og digital ledelse

Generelle mål

Hovedmålet med Master in Gastronomic Marketing and Digital Management er å trene fagfolk i design, karakterisering og differensiering av en gastronomisk merkevare brukt på digitaliseringen av vår tidsalder. Dette programmet tar også sikte på å dekke produksjonen av en unik opplevelse for vår klient i alle aspekter som omdømme, markedsføring eller etablering av rom.

Spesifikke mål

Master i gastronomisk markedsføring og digital ledelse vil tillate deg å:

  • Spesialiser deg og kjenn tidligere, nåværende og fremtidige gastronomiske og digitale trender og deres forskjellige kanaler ved å bruke innovasjon.
  • Tren deg selv til å lage nye gastronomiske tilbud både online og offline.
  • Bygg en global merkevare og gjennomfør dens materialisering, så vel som aspekter som publikum, markedsføringsformater for å bruke det til et gastronomisk prosjekt.
  • Profesjonaliser deg selv med nye digitale markedsføringsteknologier: Google, søkemotorer, RRSS, reservasjoner, SEM, SEO og ROI.
  • Lær om nye forretningsmodeller basert på ulike gjeldende parametere.
  • Tren deg selv til å skape unike gastronomiske opplevelser med mål om å oppnå bedre resultater.
  • Tilegne seg kunnskap om operativ ledelse i gastronomisk sektor, samt endringsledelse, kunnskap innen HR og optimalisere god kostnadskontroll.

Opptak

Læreplan

Program undervisningsavgift

Om skolen

Spørsmål