
Msc luksus merkevare markedsføring
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
VARIGHET
1 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
GBP 8 400 / per year *
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
* Storbritannia (inkludert Skottland) og Europa; £ 12600 Internasjonalt (utenfor Europa)
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Vår Masters i Luxury Brand Marketing Programmet gir studentene en rik bredde av kunnskap og forståelse for markedsføring som er spesielt relatert til luksusmerker. Det inkluderer fokus på kritisk innsikt i luksus forbrukeradferd, luksus merkevarebygging og markedsføringskommunikasjon, og en undersøkelse av juridiske aspekter ved branding innenfor en luksus kontekst.
Det vil tillate deg å utvikle din intellektuelle evne sammen med de moderne ferdighetene og rutene som trengs for å utmerke seg i bransjen. Det vil også være anledning til å fullføre en arbeidsplass, frivillig arbeid, skrivebordsbasert rådgivning eller til og med studere i utlandet. Studentene oppfordres også til å engasjere seg i et selvstendig forskningsprosjekt.
Programmet gir studentene mulighet til å studere luksusmarkedsføring i en global sammenheng, samtidig som de utvikler en større bevissthet om de bredere forpliktelsene til virksomheten, inkludert ansvarlig ledelse. Hovedformålet er å utstyre studenter med en moderne forståelse av luksusmerkemarkedsføring for å møte de stadig skiftende behovene til luksusbransjen. For å bidra til dette, har universitetet bygget på et vell av kompetanse innen luksus sektor gjennom vårt utmerkede utvalg av akademiske og æresprofessorer, som er alle ledende i industrien.
Nyutdannede, utstyrt med spesialkunnskap, analytiske og personlige ferdigheter, kan forvente å være godt rustet til å lede ledende stillinger innen den stadig mer konkurransedyktige, digitalt orienterte globale luksusbransjen.
Module Informasjon
Våre veletablerte forbindelser med industrien sammen med dagens tenkning og forskning har formet programmets struktur, som består av 6 moduler, samt en avhandling.
Strategisk markedsføring av luksusvarer
Utforsker hvordan eiendeler i et luksusfirma kan brukes til å skape og levere verdi til interessenter, spesielt kunder og interessenter. Studentene får muligheten til å utvikle en lederlig oversikt over hvordan markedsføring samhandler med de andre funksjonelle områdene i luksusvirksomheten.
Juridiske aspekter av Brand Management
Fokuserer på og kontekstualiserer nisjemessige aspekter av loven for å være tilgjengelig for dem uten tidligere juridisk studium av immateriell rett eller forskrift. Det gir grunnlag for kritisk, analytisk og juridisk kreativ tenkning mens du utforsker juridiske problemer knyttet til varemerker, domenenavn, avgang, designrettigheter, patentrettigheter, opphavsrett og problemer knyttet til annonseringsstandarder.
Utvikling av personlig og faglig kompetanse
Gjør det mulig for studentene å identifisere, forstå, utvikle og artikulere sine viktigste personlige evner i sammenheng med deres fremtidige karriereoppsikter. Studentene vil bli gitt mulighet til å foreta en bransjeplassering, frivillig, studere i utlandet eller delta i desk-basert konsulentvirksomhet for å være bedre forberedt på sitt personlige og profesjonelle liv.
Forbrukerledd bærekraftig markedsføring
Designet for å gi en grundig og kritisk forståelse av forbruker-ledede bærekraftig markedsføring praksis. Studentene blir introdusert til begrepet kundeinnsikt og dets rolle i beslutningsprosesser for markedsføring. Modulen evaluerer de psykologiske, sosiale og økonomiske røttene i disiplinen for forbrukeradferd og relaterer disse til samtidige forbrukere.
Global Branding og Integrated Marketing Communications
Gir studentene en kritisk forståelse av brandingsteori gjennom en undersøkelse av viktige teoretiske rammer som er relevante for merkeidentitet, personlighet, merkevareforhold og merkevarekultur. Ulike sektorer inkludert mote, luksus, reise og underholdning utforskes samtidig som studentene får en forståelse av markedsføringskommunikasjonens blanding.
Forskningsprosjekt: Design og metoder
Introduserer studenter til forskningstilnærminger og tidsstyringsevner som er avgjørende for deres forskningsprosjekt. Modulen gir grunnleggende kunnskap om forskningsdesign på tvers av viktige områder og vedtar et kritisk perspektiv ved sammenligning og kontrasterende alternative forskningsmodeller.
Dissertation
Det endelige elementet i programmet er avhandlingen, noe som gir deg muligheten til å designe og gjennomføre en del original forskning på et selektivt område av Luxury Brand Marketing.
Minstekrav Opptakskrav
Alle opptakskrav oppført her representerer kravene for innreise til programmet som normalt søkt. Den Opptak teamet kan vurdere ytterligere dokumentasjon for å vurdere om du er kvalifisert imidlertid avhengig av ditt fulle faglige / sysselsetting bakgrunn.
Typiske Opptakskrav
UK Honours grad 2: 2 (eller tilsvarende
English Language
Academic IELTS score på 6,0 (eller tilsvarende) uten element under 5.5.
Andre faglige og yrkeskompetanse
Hver søknad til GCU er vurdert på individuelt grunnlag. Hvis du ikke har de typiske akademiske opptakskrav, men kan vise til relevant arbeidserfaring og / eller kreditter fra anerkjente profesjonelle organer, kan du være kvalifisert til å delta dette kurset via universitetets Anerkjennelse av realkompetanse ordningen.
I vei
Hvis du ikke kvalifiserer for direkte oppføring, tilbyr INTO Glasgow Caledonian University et Graduate Diploma Program.
Dette kurset tilbyr en rute til Glasgow Caledonian University gjennom en utmerket undervisnings- og lærerfaring som ligger i spesialbygde studiefasiliteter. Vellykket gjennomføring av Graduate Diploma Programmet ved INTO Glasgow Caledonian University til standarden kreves garantert progresjon i denne grad.
Pre-sessional engelsk
For internasjonale studenter som ikke oppfyller de minste engelskspråklige kravene, tilbyr vi pre-sessional engelskspråklige kurs for å hjelpe deg med å forbedre engelskspråklige ferdigheter.