
Master in
Master i grafisk design
CEI Escuela de Diseño y Marketing

Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Madrid, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
7 måneder
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 3 250 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* se tilbud og betingelser fra nettstedet cei.es
Introduksjon
- Modaliteter: Ansikt til ansikt eller Online (Live)
- Varighet: 360 timer
- Registreringsperiode åpen
Denne mastergraden i grafisk design er rettet mot alle som er interessert i verden av design, grafisk produksjon og reklamekreativitet. Ingen forkunnskaper eller kvalifikasjoner er nødvendig for å fullføre Master of Graphic Design.
Innholdet i Master of Grafisk design
Vår mastergrad par excellence og vår styrke i mer enn 25 år som School of Graphic Design i Madrid og Sevilla. Denne mesteren har gitt oss den anerkjennelsen vi har i dag, og er en av våre viktigste bastioner.
I Master of Graphic Design skal studenten lære bedriftsidentitet, reklamedesign, digital bildebehandling eller foto retusjering, redaksjonell design og de viktigste teoretiske og praktiske grunnlagene i utformingen og utviklingen av enhver kreativ eller reklameprosess. På den ene siden, under Grafisk design-modulen (Adobe Design Tools) , blir behandlingen av verktøyene som lar oss lage design for å kommunisere hva vi ønsker, utdypet: Adobe Illustrator, Adobe Photoshop og Adobe InDesign. Takket være disse verktøyene fra Adobe-suiten, vil studenten tilegne seg den profesjonelle kunnskapen til å vite hvordan man lager, redigerer og retusjerer bilder - digital bildebehandling - takket være Adobe Photoshop, utnytte alle mulighetene til Adobe Illustrator for å utvikle reklamedesign, merke eller illustrasjon og lag perfekte redaksjonelle design med Adobe InDesign.
I en andre fase, i løpet av modulen Grafisk produksjon og kreativitet, er det meningen at studenten skal lære seg de nødvendige ferdighetene for å programmere, prosjektere, koordinere, velge og organisere en serie faktorer og elementer med tanke på å utføre prosjekter eller objekter beregnet på visuell kommunikasjon, grafisk produksjon og reklame, strukturert i tre deler:
- Grafisk produksjon: I denne delen av mastergraden vil studentene skaffe seg den nødvendige kunnskapen for å utføre grafiske produksjonsprosesser, i samsvar med teknikkene for de forskjellige utskrifts- og visualiseringssystemene: definisjon av "grafisk prosjekt" og arbeidsplanlegging, visuelt språk ( anvendte eksempler i design), elementer i design (konseptuelle, visuelle, relasjonelle og praktiske elementer), karakteristiske komposisjoner i design, farge (fargenes art, psykologien av farger, anvendte eksempler i design), RGB og CMYK, image digital (størrelse og oppløsning), typer formater (PDF, PDF.X, TIFF, EPS, GIF, PNG, PEG), typer utskrift, utførelser og eksempler, design for stort format (utførelser og eksempler) ...
- Kreativitet anvendt på design: I løpet av denne delen av mastergraden skal studentene lære de viktigste teknikkene for å generere nye ideer og deres anvendelse innen grafisk design og reklame: visuell kommunikasjon (overføring gjennom et bilde), kreativitetskonsepter og kreativ holdning, den kreative prosessen i det grafiske designmiljøet, kreative prosesser (idédugnad, moodboards, etc.), bedriftsidentitet (prosess med å skape et merke), skrifttyper (klassifisering og typekombinasjoner), typografi brukt på design, strategier merkevare, identitetshåndbok, applikasjoner, firmapapir, ideesøkemetoder (pinterest, Domestika, behance, osv.), grunnleggende emballasjeteori, grunnleggende layoutteori, typer papirer, utførelser, vekter, spesiell blekk, skjær, etc. (eksempler).
- Avsluttende prosjekt basert på virkelige prosjekter i grafisk industri.
modaliteter
Personlig eller online : Du kan motta mastergraden i grafisk design i Madrid eller Sevilla personlig eller gjøre mastergraden i grafisk design på nettet . Online-modaliteten blir alltid undervist live (på live), selv om et arkiv for disse innspilte klassene opprettholdes på anmodning fra studentene. Studentene har også et kraftig og intuitivt virtuelt campus utviklet av Google for å delta i klasser og i egen trening på en daglig basis.
Antall studenter
Det største klasserommet i CEI har en kapasitet for 15 elever og det minste for 8, med grupper på cirka 10 personer som er normale. Minste antall studenter for gruppeåpningen er 4 studenter.
finansiering
Opptil 10 avdrag. Rådfør deg med sekretariatet.
Universitetsmasterstudium tilgjengelig for disse studiene
Du trenger bare å velge dette alternativet under påmeldingsprosessen og betale et ekstra beløp på €700 for å dekke universitetsavgiftene til Distance University of Madrid (UDIMA).