Master i Markedsføring
East London University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
East London, Sør-Afrika
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Feb 2025
Introduksjon
Dagens kunnskapsrike markedsføring og kommunikasjon ledere begynne på endepunktene: tanker, atferd og handlinger til kjøperen. De vet betydningen av differensiering, og hvordan å etablere en unik og ownable merkevareposisjon i hodet av en målgruppe. De vet hvordan de skal utnytte forbrukerinnsikt til å levere action inspirerende meldinger og ta i bruk nye datakilder for å informere prising, pakking og salgsfremmende strategier. Og de gjør det hele samtidig bygge høy ytelse team og holde en klar siktlinje på markedsandel, volum og avkastning.
ELU markedsføringsprogram lærer deg hvordan du skal navigere dagens utfordringer mens jorde deg i tiden testet teorien slik at du vil være forberedt på å lede morgendagens innovasjoner.
Vår dual-disiplinerte mastergrad er bare en av få i landet som integrerer markedsføringen disiplin med kommunikasjon, utstyre deg å levere riktig budskap til rett person til rett tid. Vårt innovative læreplanen posisjonerer deg til å søke en lederrolle i begge felter, styrke din kjerne ferdigheter i disse områdene: ledelse og administrasjon, markedsføring, strategi, merkevarebygging, markedsundersøkelser og analyse, nye medier, og kreativ produksjon.
På ELU, vil du bli involvert i hands-on oppgaver, inkludert case-studier hvor du vil anbefale en omfattende virksomhet og markedsføringsstrategi, komplett med priser, break-even og lønnsomhet anslag. Og, for å gi deg hands-on kunnskap i å utvikle kommunikasjon materialer, vil du lære bransjestandard design software.
Vårt masterstudiet vil utsette deg for de nyeste trendene i sentrale områder som: utnytte web og sosiale innsikt til å optimalisere markedsføringsaktiviteter; kjøring sosiale markedsføringstiltak for å aktivere brukerdeltagelse, engasjement og oppbevaring; og lære hvordan folk handler, sosialisere, og absorbere informasjon.
Mestre kompleksiteten i Dagens Marketplace:
- Forbrukeratferd & Innsikt: Forankret i en dyp forståelse av forbrukeren, understreker læreplanen forskningsdrevet innsikt som grunnlag for effektive kampanjer.
- Disciplines & Kanaler: Exposed til hele spekteret av kommunikasjon disipliner, er studenter utstyrt for å gjennomføre en effektiv blanding av tradisjonelle og digitale mediekanaler.
- Strategi og kreativitet: Elevene lærer hvordan du utnytter både analytisk tenkning og kreative ferdigheter til å designe en engasjerende merkevare opplevelse.
- Anvendt Curriculum: Sanntids klient utfordringer og casestudier gi studentene verdifull praktisk erfaring.
Læreplanen kombinerer state-of-the-art klasser i e-handel, webdesign, og database analyse med en bred forståelse av reklame, markedsføring forskning, og salgsfremmende ferdigheter som trengs for å utmerke seg i den internasjonale markedsføringen fi eld.
Den MS i markedsføring programmet vil hjelpe deg å utvikle kritiske ferdigheter i merkevareledelse, kundelojalitet, publikum engasjement gjennom ulike medier og omfattende markedsføringsplaner.
Du vil være forberedt på yrkeskarriere som markedsføring analytikere, splitter direktører eller relaterte markedsføring stillinger i offentlig, privat eller offentlig sektor.
I master i markedsføring programmet, vil du lære hvordan du:
- Analysere og tolke kvalitative og kvantitative data for å justere markedsføringsplaner til organisasjonens strategiske mål
- Lag integrerte strategier for å maksimere muligheter gjennom bruk av markedsføring teori og praksis
- Destillere informasjon gjennom ulike medier for å informere, forhandle og overtale interessenter
- Utvikle internasjonale markedsføringsstrategier som tar de kommersielle, politiske, juridiske og kulturmiljøer i en global økonomi
- Sertifisere markedsføring praksis overholde juridiske miljøer, regulatoriske standarder og etiske retningslinjer
- Administrere en merkevare i crossfunctional miljøer for å sikre etablering, fangst og levering av verdi