MS i Analytics
Harrisburg University Of Science and Technology Dubai
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Dubai, De forente arabiske emirater
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 5 480 / per semester *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* $65.760, rabattert 50% til $32.880
Introduksjon
Dataanalytikere knytter nye relasjoner innen praktisk talt alle disipliner: næringsliv, helsevesen, geologi, matematikk og statistikk, biologi, kjemi, informatikk, informasjonssystemer og teknologi, ingeniørfag, psykologi, atferdsvitenskap, operasjonsforskning og mer, i tillegg til potensielle interaksjoner mellom disse disiplinene, ved å bruke rollebasert interaksjon med informasjon og analyser for å muliggjøre svært samarbeidende, datadrevne organisasjoner. Graduate av dette programmet går inn i arbeidsstyrken forberedt for den komplekse, informasjonsintensive verden.
Programkonsentrasjoner
- Helseinformatikk
- Farmasøytiske vitenskaper (ytterligere opptakskrav)
- Individualisert
Opptak
Læreplan
Dette programmet krever totalt 36 semestertimer: 15 semestertimer fra kjernekursene, 6 semestertimer med erfaringskurs og 15 semestertimer med konsentrasjonskurs. Semestertimeverdien for hvert emne vises i parentes.
- Anly 500 – Analytics I: Prinsipp og applikasjoner (3 studiepoeng)
- Anly 502 – Analytiske metoder I (3 studiepoeng)
- Anly 506 – Undersøkende dataanalyse (3 studiepoeng)
- Anly 512 – Datavisualisering (3 studiepoeng)
- Anly 510 – Analytics Ii: Prinsipp og anvendelser (3 studiepoeng)
- Anly 545 – Analytical Methods II (3 studiepoeng)
- Anly 560 – Funksjonsprogrammeringsmetoder for Anly (3 studiepoeng)
- Grad 695 – Forskningsmetodikk og skriving (3 studiepoeng)
Programresultat
Nyutdannede fra Master of Science in Analytics-programmet vil kunne:
- Identifisere og vurdere mulighetene, behovene og begrensningene for databruk;
- Lag klare og innsiktsfulle analyser som endrer retning raskt etter behov i disse analysene;
- Måle, evaluere og forklare kvalitetsnivået til et datasett og utvikle en plan for å forbedre kvaliteten;
- Arbeid effektivt i et team for å utvikle dataanalyseløsninger;
- Gjenkjenne og analysere etiske spørsmål knyttet til åndsverk, datasikkerhetsintegritet og personvern; og
- Kommuniser tydelig og overbevisende til en rekke målgrupper.
Nyutdannede blir datavitere og analytikere i arbeidsgrupper for finans, markedsføring, drift og business intelligence som genererer og forbruker store mengder data.