Master i audiovisuell kommunikasjon og multimedia
Lisbon, Portugal
VARIGHET
2 Years
SPRÅK
Portugisisk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
Be om skolepenger
STUDIEFORMAT
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
presentasjon
I fagkretsene som utgjør det brede kommunikasjonsfeltet, endrer produktive prosesser seg i dag. Grensene mellom områder, funksjoner og yrker er flytende og dynamiske. Og markedet leter derfor etter profesjonelle som også er tilpasningsdyktige, dynamiske og allsidige. Den hybride profesjonelle profilen er definitivt høyt verdsatt.
Denne mastergraden svarer til dette markedsbehovet, basert på undervisning og tilegnelse av ferdigheter innen audiovisuell og medieproduksjon, som er grunnleggende for fagpersoner på forskjellige områder - for eksempel markedsføring, organisasjonskommunikasjon, reklame, PR eller journalistikk, blant andre - spiller en differensierende og uunnværlig rolle i et marked som er så krevende og utfordrende som i dag.
fordeler
- Innovativ og banebrytende opplæring som artikulerer områdene kommunikasjon, teknologi og design.
- Det bidrar til opplæring av kreative fagpersoner, gründere, autonome og i stand til å designe, produsere eller administrere det mest mangfoldige audiovisuelle og multimediainnholdet.
- Studenten skal utvikle porteføljen sin, som vil omfatte prosjekter og elementer i audiovisuell kommunikasjon og multimedia-kommunikasjon som kan være avgjørende for hans inntreden i arbeidsmarkedet eller ved å utnytte karrieren.
- Teknologiske moduler og undervisningsmetoder organisert i prosjektbasert læring som kan stimulere elevenes kreativitet i læringsprosessen og i den påfølgende anvendelsen av den tilegnede kunnskapen.
fabrikk
The Factory er IADE spesielle prosjektbyrå. Dets viktigste oppdrag er å utnytte IADE omdømme og merkevare anerkjennelse. I denne enheten, der verdi og kunnskap blir produsert, blir forholdet mellom studenter, lærere, laboratorier og sivilsamfunn tydelig vektlagt.
Fabrikkens prosjekter er i hovedsak definert i tre handlingslinjer: parallell produksjon (utvikling av fritidsprosjekter); læreplanfabrikking (prosjekter innen den akademiske konteksten og i samarbeid med partnere i det sivile samfunn) og fremtidens fabrikasjon (forskning brukt til utvikling av prosjekter designet og laget fra bunnen av).
Tidsplan / varighet
Dag eller etterarbeid / 4 semestre
campus
Santos - Lisboa
Opptak
Galleri
Karrieremuligheter
Denne mastergraden tar sikte på å trene spesialiserte fagfolk til å jobbe på en annen måte innen audiovisuelle og digital medieproduksjon i:
- Kommunikasjonsbyråer
- Reklamebyråer
- Kreative byråer
Master i audiovisuell kommunikasjon og multimedia vil, i tillegg til å være forberedt på å starte en undervisnings- eller forskerkarriere, kunne utvikle arbeid som:
- Oppretting av digitalt innhold
- Forvaltning av multimedieinnhold for online og offline plattformer Forvaltning og publisering av webinnhold
- Lyd- og bilderedigerer
- Digital animator