MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
IADE Master i audiovisuell kommunikasjon og multimedia
IADE

Master i audiovisuell kommunikasjon og multimedia

Lisbon, Portugal

2 Years

Portugisisk

Deltid

Frist for å be om søknad

Be om tidligste startdato

Be om skolepenger

Fjernundervisning, På universitetsområdet

Stipend

Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Les mer

Introduksjon

presentasjon

I fagkretsene som utgjør det brede kommunikasjonsfeltet, endrer produktive prosesser seg i dag. Grensene mellom områder, funksjoner og yrker er flytende og dynamiske. Og markedet leter derfor etter profesjonelle som også er tilpasningsdyktige, dynamiske og allsidige. Den hybride profesjonelle profilen er definitivt høyt verdsatt.

Denne mastergraden svarer til dette markedsbehovet, basert på undervisning og tilegnelse av ferdigheter innen audiovisuell og medieproduksjon, som er grunnleggende for fagpersoner på forskjellige områder - for eksempel markedsføring, organisasjonskommunikasjon, reklame, PR eller journalistikk, blant andre - spiller en differensierende og uunnværlig rolle i et marked som er så krevende og utfordrende som i dag.

fordeler

  • Innovativ og banebrytende opplæring som artikulerer områdene kommunikasjon, teknologi og design.
  • Det bidrar til opplæring av kreative fagpersoner, gründere, autonome og i stand til å designe, produsere eller administrere det mest mangfoldige audiovisuelle og multimediainnholdet.
  • Studenten skal utvikle porteføljen sin, som vil omfatte prosjekter og elementer i audiovisuell kommunikasjon og multimedia-kommunikasjon som kan være avgjørende for hans inntreden i arbeidsmarkedet eller ved å utnytte karrieren.
  • Teknologiske moduler og undervisningsmetoder organisert i prosjektbasert læring som kan stimulere elevenes kreativitet i læringsprosessen og i den påfølgende anvendelsen av den tilegnede kunnskapen.

fabrikk

The Factory er IADE spesielle prosjektbyrå. Dets viktigste oppdrag er å utnytte IADE omdømme og merkevare anerkjennelse. I denne enheten, der verdi og kunnskap blir produsert, blir forholdet mellom studenter, lærere, laboratorier og sivilsamfunn tydelig vektlagt.

Fabrikkens prosjekter er i hovedsak definert i tre handlingslinjer: parallell produksjon (utvikling av fritidsprosjekter); læreplanfabrikking (prosjekter innen den akademiske konteksten og i samarbeid med partnere i det sivile samfunn) og fremtidens fabrikasjon (forskning brukt til utvikling av prosjekter designet og laget fra bunnen av).

Tidsplan / varighet

Dag eller etterarbeid / 4 semestre

campus

Santos - Lisboa

Opptak

Karrieremuligheter

Om skolen

Spørsmål

Lignende kurs

  • Master in Audio-visual Communication for New Media
    • Aveiro, Portugal
  • Master i mote styling, reklame og audiovisuelle medier
    • Barcelona, Spania
  • MA i audiovisuell kommunikasjon (forskning)
    • Johannesburg, Sør-Afrika