Keystone logo
© Carrianna Field
INSA Business, Marketing & Communication School

INSA Business, Marketing & Communication School

INSA Business, Marketing & Communication School

Introduksjon

INSA Business, Marketing & Communication School er en privat Business School med over 30 års erfaring i opplæring sektor, som har

FAGFOLK opplæring fagfolk

Vi tilbyr et bredt spekter av up-to-date opplæring i ulike områder av selskapet, alltid å svare på markedets behov, trene fagfolk som er i stand til å komme inn på arbeidsmarkedet takket være de kunnskaper, ferdigheter og holdninger vi formidler, og utformingen av en praktisk og realistisk trening plan, undervist av fagfolk.

Alt dette, dessuten ledsaget av andre tjenester og den personlige oppmerksomheten du fortjener.

INSA ble opprettet i 1984 som svar på det presserende behovet for selskaper å innlemme høyt utdannede mennesker; mennesker med reell og praktisk syn på arbeidsmarkedet.

Fra begynnelsen, INSA valgt spesialisering innen Assistant Ledelse og kommunikasjon (PR og markedsføring). Det gode arbeidet av våre lærere, fleksibilitet til å tilpasse våre læreplaner til enhver tid, og å ha en praktisk metode har gjort det som INSA har mer enn 13.000 studenter fra 40 forskjellige nasjonaliteter.

Markeds, politiske, økonomiske og teknologiske endringer har krevd at INSA årlig oppdatere sine programmer, skape nye kurs samt å tilby våre studenter muligheten til å studere på engelsk med et stort internasjonalt perspektiv.

Dessuten, INSA forretninger, opprettholder Marketing & Communication Skole flere samarbeidsavtaler med store institusjoner og nasjonale og internasjonale universiteter.

Skolen er lokalisert i en gammel fabrikk fullstendig renovert, men opprettholde den opprinnelige strukturen med moderne interiør og utstyrt med romslige og fleksible klasserom på tre etasjer læringsfremmende og workshops.

Ligger nær Lesseps-plassen i nabolaget Gracia, gjør god tilgjengelighet med offentlig transport (metro, FGC, buss, Bicing) og dra nytte av alle tjenestene som tilbys av restaurantene i området, dorm, underholdning området, biblioteker osv ..

Oppmerksomhet til våre studenter og kvalitetsstyring er hovedaksene INSA:

Kundeorientering. Hver student er unik. Anerkjennelse av forpliktelsene i organisasjonen både med kunder og med ansatte, styre, leverandører og samfunnet for øvrig. Deltakelse og fordeling av ansvar til enkeltpersoner og grupper. Forvaltningsprosedyrer. Kontinuerlig forbedring.

Mål og metodikk

Vårt hovedmål er å utdanne fagfolk, i stand til å innlemme i arbeidsmarkedet og en arbeidsplass, å ha et solid fundament av praktiske kunnskaper og ferdigheter for å kunne utføre sine oppgaver fra første dag, og dessuten gi dem sosial, faglig og arbeide anerkjennelse.

For dette er det konstant kontakt med bedrifter og deres behov viktig og INSA gjøre det gjennom Professional som er våre lærere og gjennom de tjenester som tilbys til bedrifter og gjennom alumni-nettverket.

Nå dette målet ville ikke vært mulig uten en metodikk som støtter suksess for våre programmer og er basert på:

Up-to-date, dynamisk og tilpasset opplæringsplaner Personlig oppmerksomhet til studenter Sin egen overvåking og evaluering system

All Insa kvalifikasjoner matcher jobbtilbud som kommer fra den profesjonelle verden og arbeidsmarked som krever stadig nye faglige spesialiteter som er forskjellig fra den tradisjonelle.

Næringslivet krever dyktige fagfolk i business management, markedsføring, reklame, PR og lederassistenter, med omfattende opplæring, kunnskap og ferdigheter til å mestre nye teknologier.

Med våre studier, studentene tilegne seg sosiale, personlige og tekniske ferdigheter, samt de nødvendige verktøy for en vellykket integrering i arbeidsmarkedet. Egen læreplaner og en metodikk basert på en personlig og svært praktisk tilnærming med case-studier, og tilbyr muligheten for praksisplasser i bedrifter, oppfylle vårt hovedmål og student, på slutten av studiene, kan innlemmes hell i enhver arbeidsplass.

Stamnett av vår metodikk

Våre egne, up-to-date og dynamiske opplæringsplaner De faglige programmene er utformet på en realistisk og fleksibel måte, overvinne de stivheter som preger dagens mange opplæringsplaner.

Planer om å dekke dagens behov for yrket, søker de kunnskapsområder og fag som balanserer den teoretiske med det praktiske.

Individualisert oppmerksomhet for studenter Skolen holder styr på personlige situasjon og fremdriften for hver student. For dette er undervisningen gjennomføres i små grupper av studenter som har, i sine respektive baner, en veileder at studenten møter gjennom hele studieåret, og får veiledning i både pedagogiske og faglige aspekter.

Praksis: Profesjonelle lærere For å oppnå student arbeidsevne, forbedrer INSA den praktiske siden av undervisning. Derfor INSA fakultet består av aktive gründere og ledere, reagerer på en veldig bestemt profil, som tar hensyn til deres utdannelse, arbeidserfaring og ferdighetstrening.

Student Tilgang til arbeidsmarkedet Å gi studentene tilgang til arbeidsmarkedet og lette deres tilpasning til forretningsmiljø, har INSA følgende mål i sine programmer:

Utvikle ferdigheter for kunnskapssamfunnet Domain of Information Technology and Communication Gi et åpent læringsmiljø Utvikle entreprenørskap og kreativt selskap

tjenester

INSA tilbyr ekstra treningsprogrammer, en rekke tjenester som tillater elevene å utvikle utover studiene selv. Hver student er unik og blir behandlet slik. Også INSA tilbyr tjenester for bedrifter og fagfolk som gir et reelt og praktisk perspektiv til alle våre programmer.

Steder

  • Barcelona

    INSA - Business, Marketing and Communication School Carrer Torrent de l’Olla 208

  • Lucerne

    Lucerne, Sveits

    Spørsmål