
Master in
Master i business management INSA Business, Marketing & Communication School

Introduksjon
Presentasjon
Dette bred omfattende program inkluderer moduler i økonomisk analyse av ledelsesmessige beslutninger, økonomisk styring og optimalisering av resultater, branding, etc. for å kunne tilby et helhetlig grunnlag for videre studier eller spesialisering.
Mål
- Utvikle strategiske ledelsesmessige ferdigheter og organisatoriske og operasjonelle evner.
- Bygge et solid fundament i Business Administration basisfagene.
- Få generell og praktisk kunnskap om forretningsdrift.
Target
a) Nyutdannede og fagfolk som ønsker å utvide sine ansettelses horisonter.
b) Erfarne fagfolk som ønsker å ta på seg nye oppgaver og ansvar.
c) selskaper som søker opplæring av personalet.
d) Nyutdannede i fagopplæring og høyere utdanning i området virksomheten søker praktisk forberedelse til å gå inn i arbeidsstokken.
Profesjonelle muligheter
- strategisk direktør
- administrerende direktør
- Avdelingsleder
- Avdelingsleder
INSA tilbyr muligheten for å gjøre et internship i selskaper under kurset.
Pensum
Modul 1 - Næringspolitikk og økonomi og administrasjon. Strategi.
Modul 2 - Strategier og retningslinjer for markedsføring Management.
Modul 3 - Økonomisk Styring og optimalisering av resultater.
Modul 4 - Produksjonsledelse, Operations, logistikk og kvalitetskontroll.
Modul 5 - Commercial Management: organisering av kommersielle nettverk.
Modul 6 - ledelsesmessige ferdigheter: Coaching, Empowerment, ledelse og organisasjon.
Modul 7 - Økonomisk analyse av ledelsesmessige beslutninger.
Modul 8 - Financial Management: ledelse, strategi og verdiskaping.
Modul 9 - Selskapet Assessments: fusjoner, innkjøp, joint-venture.
Modul 10 - Globalisering og internasjonalisering av Markets. Analyse.
Modul 11 - Leder Etikk og samfunnsansvar.
Modul 12 - branding: Forvaltning av verdien av en merkevare (know-how).
Modul 13 - De sosiale agenter: Union og ansatte hovedkontor. Samarbeid og løsning av arbeidskonflikter.
Modul 14 - Judicial og skattemessige behandlingen av ledelsesmessige aktiviteter.
Modul 15 - Teknologisk innovasjon i bedriftene. Forvaltning av global kunnskap.
Modul 16 - balansert målstyring: strategier design for ledelse.
Modul 17 - Slutt Prosjekt: Strategic Business Plan.
Assessment System
Evalueringen er basert på en løpende vurdering av hver blokk av studien, gjennom klasse oppmøte og / eller undersøkelse. Studenten må ha bestått hvert fag uavhengig. I tillegg må studenten ha tjent minimum karakteren fastsatt i forretningsplanen.
Etter å ha bestått de vurderinger og med minimumsgrensen for tilstedeværelse er nødvendig, får studenten et diplom i mastergrad i Business Management fra INSA Business, Marketing & Communication School.