
Master i e-turisme og revenue management
Barcelona, Spania
VARIGHET
1 Years
SPRÅK
Spansk
TEMPO
Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
EUR 4 200 / per year
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
Introduksjon
Presentasjon
Turisme er en av de nåværende driverne av verdensøkonomien, og en av de viktigste generatorer av sysselsetting. Av denne grunn er det svært viktig å opprettholde et høyt kvalitetsnivå i turistnæringen, med støtte av kvalifiserte mennesker som bidrar til å opprettholde og forbedre nivåer av konkurranseevnen til denne sektoren.
The Master i e-Tourism & Revenue Management gir kunnskap i digitale verktøy og sosiale nettverk som gjør det mulig å åpne et bredt spekter av markedsaktiviteter og salg. Også spesialisert trening som optimaliserer ressurser og inntekter i et svært konkurransepreget bransje.
Mål
- Gir kunnskap i digitale verktøy og sosiale nettverk
- Etablere relasjonsmarkedsføring, direkte og kundelojalitet i digitale miljøer
- Kunnskap om teorier og metoder for "Revenue Management".
- Utdanne og trene fagfolk til å generere innvirkning på omsetningsvekst i hoteller og restauranter.
Target
a) Nyutdannede i turisme.
b) Fagfolk i behov for oppgradering og som ønsker å utvide sin virksomhet horisont.
c) selskaper som søker personalet kompetanse.
d) Nyutdannede i Yrkes middels eller høyere grad innen reiseliv, mat, Reisebyråer og Hospitality Management søker praktisk forberedelse til å gå inn i arbeidsstokken.
Profesjonelle muligheter
- Revenue Manager
- Hotel Manager eller stedfortreder
- Leder for Catering og restauranter
- Innkjøpssjef
- Mat og drikke direktør
INSA tilbyr muligheten for praksisplasser i bedrifter i løpet av perioden for levering av master
Pensum
1. E-turisme markedsføring
Reinventing Tradisjonell Tourism Marketing
Posisjonering og Digital Brands
Digital fangst og segmentering strategier
Betydningen av planlegging kommunikasjon: Net Strategi
The Digital Web
Digitale verktøy og sosiale nettverk
Relasjonsmarkedsføring, direkte og kundelojalitet i digitale miljøer
Web Analytics: Måling og kvantifisering i e-Tourism
2. Revenue Management
Politikk og målsettinger "Revenue Management"
Etablering grunnlaget for et program av "Revenue Management"
Space Management
Optimal Rate Politikk og beregninger
Rate Control, tilgjengelighet og "overbooking"
Styringsgruppen
Teknologi emner
Time Management
Analyse og implementering
Siste prosjekt
Assessment System
Programmet evalueringssystem består av deltakelse på møter, en halv delvis evaluering av kurs og utarbeidelse og presentasjon av den endelige prosjektet.
Etter vellykket testing og evaluering av programmet så lenge det er minimum oppmøte nødvendig, til studenter få tittelen Master i e-Tourism & Revenue Management of INSA Business, Marketing & Communication School.