Keystone logo
INSA Business, Marketing & Communication School Master i forretningskommunikasjon
INSA Business, Marketing & Communication School

Master i forretningskommunikasjon

Barcelona, Spania

1 Years

Engelsk

Deltid

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 7 400 / per year

På universitetsområdet

Introduksjon

Presentasjon

Denne graden som kombinerer markedsføring, reklame og PR introduserer studentene våre til virkeligheten i den profesjonelle verden gjennom et spennende jobbplasseringsprogram, samtidig som den gir dem et solid og bredt grunnlag som er nødvendig for å lykkes som fremtidige fagfolk i næringslivet. kommunikasjon.

Mål

  • Tilby et robust grunnlag innen følgende områder: markedsføring, reklame, PR, næringsliv og ny kommunikasjonsteknologi.
  • Å utvikle analytiske, beslutningstaking og teamarbeid ferdigheter for å gi kommunikasjonsområdet med svært dyktige fagfolk med initiativ, i stand til å påta seg lederansvar.

Mål

a) Nyutdannede og fagfolk som ønsker å utvide sin ansettelseshorisont.
b) Erfarne fagfolk som ønsker å ta på seg nye oppgaver og ansvar.
c) Bedrifter som søker opplæring av ansatte.
d) Nyutdannede i yrkesopplæring og høyere utdanning i næringslivet som søker praktisk forberedelse til å gå inn i arbeidsstyrken.

Profesjonelle muligheter

De viktigste faglige utgangene er blant annet:

  • Strategisk direktør
  • Kommunikasjonsdirektør
  • Administrativ leder
  • Avdelingsleder

INSA tilbyr muligheten til å gjøre praksis i bedrifter i løpet av kurset.

pensum

Programmet for kurset består av følgende blokker:

  • Reklameselskaper
  • Forhandlingsteknikker
  • Kommunikasjonsplan
  • Strategisk planlegging og kontostyring
  • Markedsføring 2.0 og relasjonsmarkedsføring
  • Art Direction og kreativitet (reklameproduksjon)
  • PR og organisering av arrangementer

Vurderingssystem

Evalueringssystemet er basert på kontinuerlig vurdering av hver studieblokk, gjennom klasseoppmøte og/eller eksamen. Studenten skal ha bestått hvert emne selvstendig. I tillegg må studenten ha oppnådd en minimumskarakter fastsatt i forretningsplanen.

Etter å ha bestått evalueringene og med minimum oppmøte som kreves, får studenten et diplom i Masters in Business Communication fra INSA Business, Marketing & Communication School.

Om skolen

Spørsmål