Keystone logo
INSA Business, Marketing & Communication School Master i utenrikshandel og internasjonal markedsføring
INSA Business, Marketing & Communication School

Master i utenrikshandel og internasjonal markedsføring

Barcelona, Spania

1 Years

Engelsk

Deltid

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 5 200 / per year

På universitetsområdet

Introduksjon

Presentasjon

Dette grad programmet fokuserer på de praktiske aspekter av globale markeder for å lære elevene de ferdigheter som gjelder for internasjonal handel, import og eksport, internasjonal produktmarkedsføring og global supply chain management.

Mål

  • Få kunnskap er nødvendig for å bli en ekspert i globale markeder operasjoner.
  • Finn ut alt om organiseringen av eksport avdelinger innen selskapets struktur, samt god forståelse av prinsipper og teknikker for markedsføring.
  • Kunne effektivt designe og gjennomføre strategisk markedsføringskampanjer og lykkes på internasjonalt nivå.

Target

a) Nyutdannede og fagfolk som ønsker å utvide sine ansettelses horisonter.
b) Erfarne fagfolk som ønsker å ta på seg nye oppgaver og ansvar.
c) selskaper som søker opplæring av personalet.
d) Nyutdannede i fagopplæring og høyere utdanning i området virksomheten søker praktisk forberedelse til å gå inn i arbeidsstokken.

Profesjonelle muligheter

  • International Marketing Director
  • Foreign Trade manager

INSA tilbyr muligheten til å gjøre et internship i selskaper under kurset.

Pensum

  • Internasjonal markedsføring og eksport
  • International Trade: Bedre import
  • Det internasjonale miljøet
  • Eksportmarkedet valg: definisjon og strategier
  • Eksport markedet oppføring strategier
  • Eksport oppføring moduser
  • Non-eksport oppføring moduser
  • Eksport orden og fysisk distribusjon
  • International Transport
  • Internasjonal finansiering og betalingsmåter
  • Strategiske alternativer for selskapet i de internasjonale markedene
  • The Market Research på internasjonalt nivå
  • Den internasjonale politikk av Produktet
  • Prispolitikk
  • Global Sourcing
  • Retning for internasjonalt salg
  • INTERNATIONAL COMMUNICATION
  • International Marketing Planning
  • Organisering, koordinering og kontroll av internasjonal markedsføring

Assessment System

Evalueringen er basert på en løpende vurdering av hver blokk av studien, gjennom klasse oppmøte og / eller undersøkelse. Studenten må ha bestått hvert fag uavhengig. I tillegg må studenten ha tjent minimum karakteren fastsatt i forretningsplanen.

Etter å ha bestått de vurderinger og med minimumsgrensen for tilstedeværelse er nødvendig, studenten få et diplom i Master i Foreign Trade & International Marketing av INSA Business, Marketing & Communication School.

Om skolen

Spørsmål