
MC i digital markedsføring og analyse
Kingston upon Thames, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
VARIGHET
1 up to 2 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2025
STUDIEAVGIFT
EUR 13 500 *
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
* hjemme på heltid | Internasjonal heltid: £19 700
Introduksjon
Hvorfor velge dette kurset?
I en tid med avansert teknologi, økt digitalisering og raske endringer i det digitale forretningsmiljøet, har få forretningsfunksjoner måttet utvikle seg så dypt som markedsføring.
Dette spennende kurset vil utstyre deg med de etterspurte ferdighetene til å gi et umiddelbart effektivt bidrag til roller innen digital markedsføring og analyse.
Du vil utvikle en strategisk og praktisk forståelse av verdiskaping, håndtering av kunderelasjoner og markedskommunikasjon – blant annet nøkkelmarkedsføringspraksis – gjennom objektivet til digitalt. Du vil utforske virkningen som big data, automatisering, AI og nye teknologier har på bedrifters evner til å påvirke forbruker- og markedsføringsbeslutninger.
Grunner til å velge Kingston University
- Kingston Business School er en av bare 6% av verdens handelshøyskoler som er akkreditert av AACSB International.
- Du vil få dybdekunnskap på tvers av alle nøkkelområder innen digital markedsføring, inkludert strategi, verktøy, analyser, kjøperatferd og markedsundersøkelser.
- Du vil utforske nye teknologier som AI, maskinlæring og programmatisk annonsering, og holde deg i forkant i det raskt utviklende digitale landskapet.
- Du vil få muligheten til å jobbe med ekte kunder på spennende prosjekter, og høre beste praksis fra eksperter i selskaper som Coca-Cola, Samsung, TikTok, Royal Mail og John Lewis.
- Du vil utvikle evnen til å skape, utføre og optimalisere digitale markedsføringsstrategier som driver resultater i dagens konkurranseutsatte marked.