
Master i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon
Crans-Montana, Sveits
VARIGHET
2 Months
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Be om tidligste startdato
STUDIEAVGIFT
CHF 41 000 / per year *
STUDIEFORMAT
Blandet, Fjernundervisning, På universitetsområdet
* studieavgift per år
Introduksjon
- Neste inntak: Mars 2021
- 1 år (+6 måneder toppstein eller praksisplass)
- Fulltid
- Eksterne studiemuligheter tilgjengelig
- 1 Forretningsfelt
- Campus: Sveits
Digital teknologi revolusjonerer gjestfriheten og skaper fantastiske muligheter for teknologikyndige fagpersoner som har ferdighetene og innsiktene til å lede digitale transformasjonsstrategier.
Vår mastergrad i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon - den første i sitt slag i verden - er designet for å gjøre deg klar til å gripe disse mulighetene for å forme morgendagens gjestfrihetsindustri.

Faglig innhold
To semestre med heltids akademisk studie er delt inn i tre moduler:
Modul 1 - Taktikk
Mestring av digital teknologi og innovasjon i gjestfrihetssektoren
- Nye trender og forstyrrelser i gjestfriheten
- Effektive teknologier i drift og service
- Databasestyring og kunstig intelligens
- Ytelsesmåling og forretningsanalyse
- Økonomi og verdiskaping
Inkluderer også et 'Decoding Bootcamp' med fokus på mobilapplikasjoner, nettsteder og datakurering.
Modul 2 - Strategier
Utvikling av bærekraftige strategier og forretningsmodeller
- Designtenking og innovasjon
- Avanserte digitale markedsføringsstrategier og taktikker
- Etikk og samfunnsansvar i den sammenhengende verden
- Nye forretningsmodeller og oppstartsøkosystem innen gjestfrihet
- Inntekt, kanal og etterspørsel
Modul 3 - Ledelse
Leder organisasjonen din inn i den digitale transformasjonen
- Anvendt prosjektledelse
- Kundeopplevelse, fremragende service og personalisering i den digitale tidsalderen
- Bærekraftige forretningsstrategier, design og utvikling
- Ledelsesoppvåkning: flerkulturelt lederskap, emosjonell intelligens, talentadministrasjon og teambuilding
- Implementering og ledelse av den digitale transformasjonen
"Denne mastergraden vil utsette studentene for banebrytende lærere og eksperter, og konfrontere dem med innovative forretningsmodeller og gründertenking." Scott Dahl, programdirektør
Capstone-prosjekt
Master i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon kulminerer i et fullt vurdert toppsteinprosjekt, som kan fullføres enten gjennom en praktisk praksisopplevelse eller via en konsulentstudie.
Praksisalternativ
Du kan velge å gjennomføre en praksisplass i et relatert felt etter eget valg - for eksempel innen digital markedsføring eller inntektsadministrasjon for et gjestfrihetsselskap - der ytelsen og fremgangen din vil bli evaluert av vertsfirmaet ditt, med læringsutbyttene dine vurdert av Les Roches fakultet.
Konsulent casestudie alternativ
Når du arbeider i små grupper, vil du gjennomføre et konsulentstilprosjekt med en av våre industripartnere. Du vil motta ukentlig tilsyn av fakultetet; og ved prosjektets avslutning vil du bli vurdert på resultatene mot målene, sammen med ditt personlige bidrag.
Feltur
På slutten av akademisk modul 2 vil du få muligheten til å sette teori i praksis i en oppslukende ekskursjon, og gir den virkelige konteksten for alle emnene som er studert til det punktet.
Du vil møte og samarbeide med ledende personer fra hele bransjen, se gjestfrihetsinnovatører på jobb, og få en mer fullstendig forståelse av hva som skal til for å lykkes i den digitale verden.
Karrierebygging og nettverksbygging
Som student i dette masterprogrammet vil du bli unik knyttet til gjestfrihetsbransjen og få direkte eksponering gjennom:
- Anvendte prosjekter
- Gjestetalere for industrien
- Besøkende professorer hentet direkte fra industrien
- Forretningsfelt
- Capstone prosjekt
Mens du studerer hos oss, vil du ha tilgang til ekspertkarrierer som kan veilede og støtte deg når du jobber mot din foretrukne karrierevei.
Og når du er ferdig utdannet, kan du forvente å velge mellom spennende roller innen gjestfrihetsbransjen; eller i teknologiselskaper, finansforetak, digitale markedsføringsbyråer - faktisk enhver virksomhet som trenger å transformere digitalt eller lede transformasjoner for kunder.
Alternativt kan du bestemme deg for å bruke den nyinnhentede kunnskapen din til å bevirke digital forstyrrelse gjennom din egen oppstartsbedrift.
Opptaksinformasjon
- Neste inntaksdato: mars 2021, september 2021
- Minimumsalder: 21 år
- Utdanning: Bachelor-grad. Gjerne forretnings- eller gjestfrihetsrelatert
- Kvalifikasjoner: En kopi av akademisk legitimasjon (grad, endelig offisiell transkripsjon for hele studiet). Skolen godtar dokumenter på engelsk, eller et av de sveitsiske landsspråkene, dvs. fransk, tysk og italiensk. Hvis ikke, kreves en offisiell notarisert oversettelse på engelsk.
- Arbeidserfaring: Relevant arbeidserfaring er å foretrekke, men ikke påkrevd.
- Engelsk nivå: Må være dyktig i engelsk for høyere utdanning. Engelskspråklige eksamenspoeng (utstedt de siste 12 månedene) kreves fra kandidater som ikke er engelskspråklige, eller som ikke har brukt de siste to årene på engelsk utdannelse på heltid.
Alternativer for fjernstudier
Mars 2021 inntak
Som svar på de nåværende omstendighetene har vi introdusert tre 'a la carte' studiemuligheter for å hjelpe deg med å holde utdannelsen din på rett spor. De er:
- 100% ansikt til ansikt på campus
- Studer eksternt til du er klar / i stand til å bli med oss på campus - med sømløs integrering i læreplanen
- 100% fjernlæring hjemme
Galleri
Læreplan
Faglig innhold
To semestre med heltids akademisk studie er delt inn i tre moduler:
Modul 1 – Taktikk
Mestring av digital teknologi og innovasjon i gjestfrihetssektoren
- Nye trender og forstyrrelser i gjestfriheten
- Effektive teknologier i drift og service
- Databasestyring og kunstig intelligens
- Ytelsesmåling og forretningsanalyse
- Økonomi og verdiskaping
Inkluderer også en 'Decoding Bootcamp' fokusert på mobilapplikasjoner, nettsteder og datakurering.
Modul 2 – Strategier
Utvikling av bærekraftige strategier og forretningsmodeller
- Designtenking og innovasjon
- Avanserte digitale markedsføringsstrategier og taktikker
- Etikk og samfunnsansvar i den sammenhengende verden
- Nye forretningsmodeller og oppstartsøkosystem innen gjestfrihet
- Inntekt, kanal og etterspørsel
Modul 3 – Ledelse
Leder organisasjonen din inn i den digitale transformasjonen
- Anvendt prosjektledelse
- Kundeopplevelse, fremragende service og personalisering i den digitale tidsalderen
- Bærekraftige forretningsstrategier, design og utvikling
- Ledelsesoppvåkning: flerkulturelt lederskap, emosjonell intelligens, talentadministrasjon og teambuilding
- Implementering og ledelse av den digitale transformasjonen
"Denne mastergraden vil utsette studentene for banebrytende fakulteter og eksperter, og konfrontere dem med innovative forretningsmodeller og entreprenøriell tenkning." Scott Dahl, programleder
Capstone-prosjekt
Mastergraden i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon kulminerer i et fullt evaluert hjørnesteinsprosjekt, som kan fullføres enten gjennom en praksiserfaring i den virkelige verden eller via en konsulentsaksstudie.
Praksisalternativ
Du kan velge å ta et internship i et beslektet felt etter eget valg - for eksempel innen digital markedsføring eller inntektsstyring for et gjestfrihetsselskap - hvor ytelsen og fremgangen din vil bli evaluert av vertsselskapet ditt, med læringsresultatene dine vurdert av Les Roches fakultet.
Konsulent casestudie alternativ
Ved å jobbe i små grupper vil du gjennomføre et prosjekt i konsulentstil med en av våre industripartnere. Du vil motta ukentlig veiledning av fakultetet; og ved prosjektets avslutning vil du bli vurdert på utfall opp mot mål, sammen med ditt personlige bidrag.
Ekskursjon
På slutten av akademisk modul 2 vil du få muligheten til å sette teori i praksis i en oppslukende ekskursjon, og gir den virkelige konteksten for alle emnene som er studert til det punktet.
Du vil møte og samarbeide med ledende personer fra hele bransjen, se gjestfrihetsinnovatører på jobb, og få en mer fullstendig forståelse av hva som skal til for å lykkes i den digitale verden.
Opptak
Rangeringer
Les Roches er rangert i den globale topp tre for arbeidsgiveromdømme av QS World University Rankings by Subject, 2021.
Programresultat
Vår mastergrad i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon er for morgendagens innovatører, og forbereder deg på en lederkarriere innen gjestfrihetsstrategi, entreprenørskap, inntektsoptimalisering og digital transformasjon.
Du vil blande deg med ledende fakulteter og eksperter, og utsette deg for innovative forretningsmodeller og entreprenøriell tenkning. Du vil også oppgradere dine lederegenskaper – bruke den nye kunnskapen din til virkelige prosjekter.
Stipend og finansiering
Som en privat institusjon tilbyr Les Roches et begrenset antall stipender og økonomiske hjelpepakker for våre studenter.
Hvert stipend og økonomisk støttepakke har spesifikke kvalifikasjonskriterier og vil bli vurdert fra sak til sak for de studentene som har sendt inn en fullstendig søknad. Studenter kan også være kvalifisert for lån som tilbys i hjemlandet.
Et begrenset antall stipend er tilgjengelig for å hjelpe motiverte søkere med gjestfrihetsstudiene.
Disse stipendene varierer i beløp og varighet. Valgbarhet undersøkes fra sak til sak for de studentene som har levert en fullstendig søknad. Vær oppmerksom på at stipend ikke kan kombineres.
Program undervisningsavgift
Ideelle studenter
Vår mastergrad i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon er designet for fremtidsrettede studenter på minst 21 år, som har fullført en bachelorgrad, fortrinnsvis i business eller et gjestfrihetsrelatert fag. Relevant arbeidserfaring er å foretrekke, men ikke et krav.
Karrieremuligheter
Som student i dette masterprogrammet vil du bli unikt knyttet til gjestfrihetsbransjen, og få direkte eksponering gjennom:
- Anvendte prosjekter
- Gjestetalere for industrien
- Gjesteprofessorer hentet direkte fra industrien
- Forretningsfelt
- Capstone prosjekt
Mens du studerer hos oss, vil du ha tilgang til ekspert karriererådgivere for å veilede og støtte deg mens du jobber mot din foretrukne karrierevei.
Når du er ferdig utdannet, kan du forvente å velge mellom spennende roller innen gjestfrihetsbransjen; eller i teknologiselskaper, finansfirmaer, digitale markedsføringsbyråer – faktisk enhver virksomhet som trenger å transformere digitalt eller leder transformasjoner for kunder.
Alternativt kan du bestemme deg for å bruke den nyervervede kunnskapen din til å bevirke digital disrupsjon gjennom din oppstartsbedrift.