MasterPhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Les Roches Master i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon
Les Roches

Master i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon

Crans-Montana, Sveits

2 Months

Engelsk

Fulltid

Frist for å be om søknad

Be om tidligste startdato

CHF 41 000 / per year *

Blandet, Fjernundervisning, På universitetsområdet

* studieavgift per år

Introduksjon

  • Neste inntak: Mars 2021
  • 1 år (+6 måneder toppstein eller praksisplass)
  • Fulltid
  • Eksterne studiemuligheter tilgjengelig
  • 1 Forretningsfelt
  • Campus: Sveits

Digital teknologi revolusjonerer gjestfriheten og skaper fantastiske muligheter for teknologikyndige fagpersoner som har ferdighetene og innsiktene til å lede digitale transformasjonsstrategier.

Vår mastergrad i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon - den første i sitt slag i verden - er designet for å gjøre deg klar til å gripe disse mulighetene for å forme morgendagens gjestfrihetsindustri.

149280_pexels-photo-5940708.jpeg

Faglig innhold

To semestre med heltids akademisk studie er delt inn i tre moduler:

Modul 1 - Taktikk

Mestring av digital teknologi og innovasjon i gjestfrihetssektoren

  • Nye trender og forstyrrelser i gjestfriheten
  • Effektive teknologier i drift og service
  • Databasestyring og kunstig intelligens
  • Ytelsesmåling og forretningsanalyse
  • Økonomi og verdiskaping

Inkluderer også et 'Decoding Bootcamp' med fokus på mobilapplikasjoner, nettsteder og datakurering.

Modul 2 - Strategier

Utvikling av bærekraftige strategier og forretningsmodeller

  • Designtenking og innovasjon
  • Avanserte digitale markedsføringsstrategier og taktikker
  • Etikk og samfunnsansvar i den sammenhengende verden
  • Nye forretningsmodeller og oppstartsøkosystem innen gjestfrihet
  • Inntekt, kanal og etterspørsel

Modul 3 - Ledelse

Leder organisasjonen din inn i den digitale transformasjonen

  • Anvendt prosjektledelse
  • Kundeopplevelse, fremragende service og personalisering i den digitale tidsalderen
  • Bærekraftige forretningsstrategier, design og utvikling
  • Ledelsesoppvåkning: flerkulturelt lederskap, emosjonell intelligens, talentadministrasjon og teambuilding
  • Implementering og ledelse av den digitale transformasjonen

"Denne mastergraden vil utsette studentene for banebrytende lærere og eksperter, og konfrontere dem med innovative forretningsmodeller og gründertenking." Scott Dahl, programdirektør

Capstone-prosjekt

Master i gjestfrihetsstrategi og digital transformasjon kulminerer i et fullt vurdert toppsteinprosjekt, som kan fullføres enten gjennom en praktisk praksisopplevelse eller via en konsulentstudie.

Praksisalternativ

Du kan velge å gjennomføre en praksisplass i et relatert felt etter eget valg - for eksempel innen digital markedsføring eller inntektsadministrasjon for et gjestfrihetsselskap - der ytelsen og fremgangen din vil bli evaluert av vertsfirmaet ditt, med læringsutbyttene dine vurdert av Les Roches fakultet.

Konsulent casestudie alternativ

Når du arbeider i små grupper, vil du gjennomføre et konsulentstilprosjekt med en av våre industripartnere. Du vil motta ukentlig tilsyn av fakultetet; og ved prosjektets avslutning vil du bli vurdert på resultatene mot målene, sammen med ditt personlige bidrag.

Feltur

På slutten av akademisk modul 2 vil du få muligheten til å sette teori i praksis i en oppslukende ekskursjon, og gir den virkelige konteksten for alle emnene som er studert til det punktet.

Du vil møte og samarbeide med ledende personer fra hele bransjen, se gjestfrihetsinnovatører på jobb, og få en mer fullstendig forståelse av hva som skal til for å lykkes i den digitale verden.

Karrierebygging og nettverksbygging

Som student i dette masterprogrammet vil du bli unik knyttet til gjestfrihetsbransjen og få direkte eksponering gjennom:

  • Anvendte prosjekter
  • Gjestetalere for industrien
  • Besøkende professorer hentet direkte fra industrien
  • Forretningsfelt
  • Capstone prosjekt

Mens du studerer hos oss, vil du ha tilgang til ekspertkarrierer som kan veilede og støtte deg når du jobber mot din foretrukne karrierevei.

Og når du er ferdig utdannet, kan du forvente å velge mellom spennende roller innen gjestfrihetsbransjen; eller i teknologiselskaper, finansforetak, digitale markedsføringsbyråer - faktisk enhver virksomhet som trenger å transformere digitalt eller lede transformasjoner for kunder.

Alternativt kan du bestemme deg for å bruke den nyinnhentede kunnskapen din til å bevirke digital forstyrrelse gjennom din egen oppstartsbedrift.

Opptaksinformasjon

  • Neste inntaksdato: mars 2021, september 2021
  • Minimumsalder: 21 år
  • Utdanning: Bachelor-grad. Gjerne forretnings- eller gjestfrihetsrelatert
  • Kvalifikasjoner: En kopi av akademisk legitimasjon (grad, endelig offisiell transkripsjon for hele studiet). Skolen godtar dokumenter på engelsk, eller et av de sveitsiske landsspråkene, dvs. fransk, tysk og italiensk. Hvis ikke, kreves en offisiell notarisert oversettelse på engelsk.
  • Arbeidserfaring: Relevant arbeidserfaring er å foretrekke, men ikke påkrevd.
  • Engelsk nivå: Må være dyktig i engelsk for høyere utdanning. Engelskspråklige eksamenspoeng (utstedt de siste 12 månedene) kreves fra kandidater som ikke er engelskspråklige, eller som ikke har brukt de siste to årene på engelsk utdannelse på heltid.

Alternativer for fjernstudier

Mars 2021 inntak

Som svar på de nåværende omstendighetene har vi introdusert tre 'a la carte' studiemuligheter for å hjelpe deg med å holde utdannelsen din på rett spor. De er:

  • 100% ansikt til ansikt på campus
  • Studer eksternt til du er klar / i stand til å bli med oss på campus - med sømløs integrering i læreplanen
  • 100% fjernlæring hjemme
Les mer på institusjonens hjemmesider

Læreplan

Opptak

Rangeringer

Programresultat

Stipend og finansiering

Program undervisningsavgift

Ideelle studenter

Karrieremuligheter

Fasiliteter

Studentuttalelser

Om skolen

Spørsmål