
MSc in
MSc Digital Marketing Middlesex University Dubai

Introduksjon
MSc Digital Marketing-graden undervises i Middlesex University's Marketing, Branding and Tourism Department i Business School. Dette er et spennende program som vil gi studentene muligheten til å utforske teori og verktøy innen digital markedsføring innenfor en etablert og intellektuelt streng kontekst og ramme. Det vil gi et variert utvalg av kunnskap, kompetanse og ferdigheter som kreves for å bli profesjonelle digitale markedsførere. Som svar på behovet for fagfolk innen digital markedsføring i den moderne verden, kombinerer MSc-programmet konseptuell og teoretisk tenkning med muligheten til å utvikle praktisk innsikt og anvendelse.
Dette kurset tilbyr et omfattende utvalg av digital markedsføring med sterk vekt på anvendelse av teori til praksis, innenfor fagområder som e-markedsføring, sosiale medier, analytikk, forbrukerpsykologi og digital reklame. Den er designet for nyutdannede som har studert innen felt som markedsføring, media, ledelse og samfunnsfag, så vel som fagpersoner som jobber med markedsføring på tvers av offentlige, private og frivillige sektorer som søker spesialkunnskap og karriereutvikling.
Ved å integrere en forståelse av digitale markedsføringsstrategier, dynamikk og plattformer, vil du ta kunnskapen og ferdighetene som er utviklet på kurset og anvende dem til en rekke praksisbaserte aktiviteter, inkludert bruk av realistiske case-studier, og en boliguke med bransjefolk. Det er også muligheten til å innlemme en 6-måneders bransjeplassering i læringen din, noe som forbedrer muligheten til å integrere teori og praksis
Hvorfor studere MSc Digital Marketing?
MSc Digital Marketing har som mål å forberede studentene på vellykket sysselsetting ved å oppmuntre til utvikling av en rekke ferdigheter som gjør dem i stand til å jobbe effektivt, både samarbeidsvillig og individuelt. Den er utviklet for å utvikle studentenes forståelse av digital markedsføring og dens integrasjon i en organisasjons samlede markedsføringsstrategi.
MSc Digital Marketing vil hjelpe studenter med ingen eller begrenset kunnskap om Digital Marketing med å utvikle et avansert nivå av forståelse og kritisk refleksjon av viktige teorier, rammer og verktøy for markedsføring og digital markedsføring på tvers av en rekke bransjesektorer. Studentene skal lære å anvende denne kunnskapen på komplekse strategiske spørsmål basert på ledende forskning og praksis på feltet.
Etter vellykket gjennomføring av dette programmet vil kandidater være i stand til å evaluere bestemte situasjoner kritisk, løse problemer, skrive klart og analytisk, jobbe sammen og uavhengig og kommunisere. De vil kunne hente og syntetisere informasjon fra et mangfoldig utvalg av kilder for å utvikle velinformerte og berettigede løsninger på markedsførings- og digital markedsføringsutfordringer.
Oppnåelsen av disse målene vil gi kandidatene til MSc Digital Marketing kunnskap og ferdigheter som kreves for å bygge en karriere innen digital markedsføring. Enten våre kandidater ønsker å jobbe som Digital Marketing Managers eller Digital Campaign Managers eller Social Media Analysts eller Digital Entrepreneurs, vil programmet tillate dem å tilegne seg både generell og spesialisert kunnskap som kreves for å begynne å bygge sine valgte karrierer. Valget av avhandlingen vil gi studentene en mulighet til å videreutvikle spesialistferdigheter og kunnskaper innen et felt de er spesielt interessert i. For de studentene som har tenkt å videreutdanne seg, vil MSc Digital Marketing utstyre dem med et mangfold av ferdigheter som kreves for Doktorgradsstudie.
Chartered Institute of Marketing
Dette programmet er akkreditert av Chartered Institute of Marketing (CIM) , det ledende profesjonelle organet for markedsførere over hele verden. Middlesex University har gått sammen med CIM for å gi studentene våre muligheten til å oppnå CIM-faglige kvalifikasjoner ved å benytte seg av unntakene gitt gjennom Graduate Gateway-programmet. CIM-kvalifikasjoner er svært ettertraktet av arbeidsgivere, og kartlegges ved siden av våre egne grader, slik at vi gir studentene de beste mulighetene for en vellykket markedsføringskarriere.
Middlesex University Dubai er også et av de få CIM-akkrediterte studiesentrene i Dubai, og gir studentene muligheten til å fullføre de gjenværende CIM-modulene som kreves for å oppnå CIM-kvalifisering.
Chartered Management Institute (CMI)
Programmet ditt er dobbelt akkreditert av Chartered Management Institute , den eneste profesjonelle instansen som kan tildele Chartered Manager-status - den ultimate ledelsen. Dedikert for å fremme de høyeste standardene innen ledelse og ledelse, vil alle studenter ha CMI-tilknyttet medlemskap gjennom hele studiet, noe som gir dem tilgang til en rekke fordeler. Etter fullført grad vil du også gå av med en CMI nivå 7 profesjonell kvalifikasjon i strategisk ledelse og ledelse .
Programinnhold
MSc Digital Marketing-programmet vil bli tilbudt på heltidsstudier (som varer 1 år) og deltid (2 år). Studiet vil bestå av fire obligatoriske moduler som studentene skal fullføre over et studieår. Årslange moduler vil gi studentene mer tid til å assimilere fagstoffet i hver modul. Et utvalg på 15 kredittmoduler vil være tilgjengelige som valgfrie moduler. Disse vil vanligvis vare i ett semester. I tillegg til disse modulene, vil kandidatene fullføre en 60 studiepoeng kontekstuell forskningsmetode og avhandling modul som vil resultere i innsending av en forskningsrapport om et godkjent emne.
Det benyttes en rekke lærings-, undervisnings- og vurderingsstrategier for å styrke studentopplevelsen og sikre at et så bredt spekter av mulige ferdigheter og læringsresultater blir oppfylt.
Informasjon om modul og program er veiledende og kan bli endret.
- Forskningsmetoder og avhandling (60 studiepoeng) - Obligatorisk
- Digital reklame (15 studiepoeng) - Obligatorisk
- Digital og sosiale medier Analytics (15 studiepoeng) - Obligatorisk
- E-markedsføring og ledelse av sosiale medier (30 studiepoeng) - Obligatorisk
- Markedsstrategi, ledelse og planlegging (30 studiepoeng) - Obligatorisk
- Profesjonell praksis (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Internship i den digitale sektoren (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Innovasjonsdrevet markedsføring (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Flerkanals markedsføringsledelse (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Entreprenørskap i digital sektor (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Forbrukerpsykologi (15 studiepoeng) - Valgfritt
Fortsett / Unsplash

Inntakskrav
Akademiske krav
Søkere skal normalt ha:
- En annen klasse honours degree eller over i markedsføring, kommunikasjon eller et forretningsrelatert felt
- Vi vil også godta en profesjonell kvalifikasjon med tilsvarende standard
De uten formelle kvalifikasjoner, men har omfattende markedsføringserfaring, er velkomne til å søke.
Krav til engelsk (postgraduate)
Alle programmer ved Middlesex University Dubai undervises på engelsk, og søkere med tidligere utdanning utenfor engelsktalende land (som Storbritannia, USA, Canada, England, Irland, Australia, New Zealand), må demonstrere engelskkunnskaper som følger :
- IELTS Academic: 6.5 (minimum 6.0 i hvert band)
- TOEFL Internett-basert: 87 (21 i lytting og skriving, 22 i tale og 23 i lesing)
- PearsonPTE Academic: 58
Fremtidige karrierer og ansettbarhet
Programmet er designet for å utstyre studentene med ferdigheter og kunnskap til å forfølge vellykkede karrierer innen digital markedsføringsroller på tvers av et bredt spekter av forskjellige bransjesektorer og organisasjonstyper. Denne MSc er for de som ønsker å utvikle sine ferdigheter og tilegne seg kunnskap for å bygge eller videreføre sin karriere i private, offentlige eller veldedige organisasjoner. Nyutdannede vil være utstyrt med generell og spesialisert kunnskap for å bli digitale entreprenører eller forfølge en karriere i en rekke digitale markedsføringsstillinger som for eksempel Digital Marketing Consultant, Digital Campaign Manager og Social Media Analyst. For de studentene som ønsker å videreutdanne seg, vil MSc i digital markedsføring utstyre dem med en rekke ferdigheter som kreves for doktorgradsnivå.
University Employability Service tilbyr stipendiater støtte i planleggingen av karrieren. Chartered Institute of Marketing, Institute of Direct Marketing, Institute of Practitioners in Advertising og mange andre profesjonelle instanser tilbyr karrieresupport til medlemmene og fremhever jobbmuligheter for alle nyutdannede.
Galleri
Opptak
Læreplan
Programinnhold
MSc Digital Marketing-programmet vil bli tilbudt på heltidsstudier (som varer 1 år) og deltid (2 år). Studiet vil bestå av fire obligatoriske moduler som studentene skal fullføre over et studieår. Årslange moduler vil gi studentene mer tid til å assimilere fagstoffet i hver modul. Et utvalg på 15 kredittmoduler vil være tilgjengelige som valgfrie moduler. Disse vil vanligvis vare i ett semester. I tillegg til disse modulene, vil kandidatene fullføre en 60 studiepoeng kontekstuell forskningsmetode og avhandling modul som vil resultere i innsending av en forskningsrapport om et godkjent emne.
Det benyttes en rekke lærings-, undervisnings- og vurderingsstrategier for å styrke studentopplevelsen og sikre at et så bredt spekter av mulige ferdigheter og læringsresultater blir oppfylt.
Informasjon om modul og program er veiledende og kan bli endret.
- Forskningsmetoder og avhandling (60 studiepoeng) - Obligatorisk
- Digital reklame (15 studiepoeng) - Obligatorisk
- Digital og sosiale medier Analytics (15 studiepoeng) - Obligatorisk
- E-markedsføring og ledelse av sosiale medier (30 studiepoeng) - Obligatorisk
- Markedsstrategi, ledelse og planlegging (30 studiepoeng) - Obligatorisk
- Profesjonell praksis (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Internship i den digitale sektoren (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Innovasjonsdrevet markedsføring (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Flerkanals markedsføringsledelse (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Entreprenørskap i digital sektor (15 studiepoeng) - Valgfritt
- Forbrukerpsykologi (15 studiepoeng) - Valgfritt
Karrieremuligheter
Programmet er designet for å utstyre studentene med ferdigheter og kunnskap til å forfølge vellykkede karrierer innen digital markedsføringsroller på tvers av et bredt spekter av forskjellige bransjesektorer og organisasjonstyper. Denne MSc er for de som ønsker å utvikle sine ferdigheter og tilegne seg kunnskap for å bygge eller videreføre sin karriere i private, offentlige eller veldedige organisasjoner. Nyutdannede vil være utstyrt med generell og spesialisert kunnskap for å bli digitale entreprenører eller forfølge en karriere i en rekke digitale markedsføringsstillinger som for eksempel Digital Marketing Consultant, Digital Campaign Manager og Social Media Analyst. For de studentene som ønsker å videreutdanne seg, vil MSc i digital markedsføring utstyre dem med en rekke ferdigheter som kreves for doktorgradsnivå.
University Employability Service tilbyr stipendiater støtte i planleggingen av karrieren. Chartered Institute of Marketing, Institute of Direct Marketing, Institute of Practitioners in Advertising og mange andre profesjonelle instanser tilbyr karrieresupport til medlemmene og fremhever jobbmuligheter for alle nyutdannede.