Keystone logo
© Carrianna Field
MindMetriks

MindMetriks

MindMetriks

Introduksjon

MindMetriks - Leaders in Neuromarketing in Latin America

Neuromarketing Services, Strategic Consulting, Neuro Recruitment, NeuroShopper, Sale and Rent of Eye Trackers, GSR, EEGs and Face Coding.

  • Neuro Services Consulting innen innovasjon, markedsføringsledelse, salgsledelse og menneskelig talent.
  • Vitenskapelig evaluering av merker, konsepter, kampanjer, produkter, emballasje, sensorisk markedsføring.
  • Laboratories of Neuromarketing, Ergonomics, Psychology. Eye Trackers, EEG, Face Coding, Galvanic Response.
  • Nevrovitenskapstjenester for utvalg og utviklingsprosesser av Human Talent.
  • Vi vurderer kjøperen din vitenskapelig og ytelsen til produktet ditt på salgssteder.
  • Masters and Courses of Neuromarketing and Neuro Sales Spesialisert av Industries.

geralt / Pixabay

internet, cyber, network

Vitenskapelig og etisk støtte

MindMetriks er medlem av Neuromarketing Science

NMSBA er basert i Nederland og er den viktigste foreningen i Neuromarketing- verdenen.

MindMetriks i det eneste selskapet akkreditert av NMSBA i Colombia.

Vår grunnlegger og nåværende administrerende direktør, Luis Fernando Rico Navas , har skrevet nevromarkedsføringsartikler for magasiner som INSighs Magazine , det eneste NMSBA-magasinet dedikert til Consumer Neuroscience og Cambridge Marketing Review, et magasin spesialisert på markedsføring ved University of Cambridge Storbritannia

Påvist erfaring
MindMetriks i figurer:

122381_Mindmetriks01.jpg

Spesialiserte fagpersoner
Teamet vårt:

MindMetriks er et av pionerbedriftene i Neuromarketing i Colombia og Latin-Amerika og et av de ledende konsulent- og distribusjonsselskapene i Neuro og Scientific Bio Technology for nevrovitenskapelige laboratorier ved de viktigste universitetene i Colombia, Mexico, Peru, Guatemala, Costa Rica, Chile og Argentina blant andre.

MindMetriks har et team av konsulenter i Colombia, Latin-Amerika og Europa, spesialisert på forskjellige strategiske fagfelt som støtter og lager forslag med høy merverdi fra analysen av biometriske målinger gjort til brukere og forbrukere.

Vårt konsulentteam har ansatte med mer enn 20 års erfaring som jobber direkte i strategiske stillinger i selskaper som Procter

Vi har deltatt i utviklingsprosesser av innovasjonsplaner og nye virksomheter i Europa for selskaper som Osram (leder i belysningssektoren), Panasonic og Trend gjennom unike og fokuserte workshops for dette formålet.

Teamet vårt integrerer disipliner som Neuro Science, Psychology, Bio Technology, MBA, Master in Strategic Business Design, Specialists in Strategic Marketing, Theory of Constrains (TOC), Design of Value Chains for innovation blant andre.

Endelig har vi opplevelsen av å være internasjonale konsulenter og foredragsholdere om temaer som Strategi, Innovasjon, Neuromarketing og Neuro Loyalty, i tillegg til å delta i akademiet i fordypningsprogrammer og MBAer i Colombia.

Global Vision
Vår operasjon i verden

MindMetriks er basert på å tilby nevromarkedsføringstjenester i Colombia for hele Latin-Amerika og i Storbritannia for hele Europa.

Takket være dynamikken til våre kunder og markedet, har vi allierte i hvert av landene der vi opererer, og får dermed den lokale kunnskapen om hvert land som vi kombinerer med de mest sofistikerte Neuro Scientific Research-teknikkene over hele verden. Opplev i land i regionen: Mexico, Guatemala, Costa Rica, Panama, Colombia, Nicaragua, Salvador, Ecuador, Peru, Chile og Argentina

Vår metodiske styrke gjør det mulig for oss å ha homologe studier for våre regionale klienter.

Det som beveger oss
Tro og verdier i MindMetriks :

Hos MindMetriks tror vi og verdsetter:

    1. Integrasjonen og opplevelsen av de forskjellige fagområdene: Vi er klar over og verdsetter bidragene som hver konsulent gir gjennom sitt kompetanseområde: Antropologer, psykologer, matematikere, forskere, etc.
    2. Respekt for våre kunder og deltakere: Etikk med våre deltakere og våre kunder vil alltid være over vår virksomhet.
    3. Faste prosesser og metodologier: Vi utvikler de beste nevrovitenskapelige metodologiene for å integrere dem med de velkjente tradisjonelle forskningsmetodologiene.
    4. Løsninger fremfor rapporter: Mer enn en rapport vil du alltid finne løsninger for å forbedre det du evaluerer. Vi følger prosessene dine opptil 6 måneder etter å ha blitt evaluert.
    5. Den beste vitenskapelige teknologien: Vi er alltid på jakt etter den beste vitenskapelige teknologien for å sette den til tjeneste for våre kunder.
    6. Samarbeid: Vi utvikler samarbeidsbånd med våre klienter, partnere, konkurrenter og foreninger for å forbedre nivået av nevrovitenskap brukt til Neuro Marketing, i Colombia og verden.

Steder

  • Madrid

    Madrid, Spain, , Madrid

Spørsmål