MSc i digital markedsføring og omnikanalstrategi
Montpellier Business School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Montpellier, Frankrike
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 - 2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 16 500 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
* 1-årig MSc: 15 500 €, 2-årig MSc: 24 000 €
Introduksjon
Morgendagens markedsføringsutfordringer vil bestå i å forstå digital markedsføring og omnikanal-tilnærmingen for å ta beslutninger som vil fange verdi fra kundene dine og skape verdier for din bedrift. I denne spesialiseringen vil du finne ut hva digital markedsføring er fra et kundesentrisk perspektiv samt hvordan du implementerer en omnikanalstrategi for å administrere en voksende digital kultur. Du vil fokusere på å utvikle og implementere verktøy for å forbedre forbrukeropplevelsen og øke salget. Sist, men ikke minst, vil du håndtere å bruke kreativitet for å innovere når du definerer meningsfulle og nyttige beregninger.
- Tilgang: 3 eller 4 års universitetsgrad
- Diplom: MSc
- Nivå: Bachelor +5 (5-årig universitetsgrad)
- Rytme: Fulltid
- Inntak: september 2022
- Språk: Engelsk
Mål
- Forstå hva digital markedsføring og en omnikanalstrategi er.
- Drive digitale markedsføringsstrategier gjennom en kundesentrert tilnærming.
- Implementer en omnikanalstrategi med fokus på kundereisen.
- Definer kreative og innovative digitale beregninger for å måle kundeopplevelsen i organisasjonen din.
Galleri
Opptak
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
- Spesialist i digital markedsføring
- CEM/CXM-spesialist
- Markedssjef
- Nettkampanjespesialist
- Forretningsanalytiker
- Markeds- og kommunikasjonsrådgiver
- Merke- og kundeopplevelsesdesigner
- E-handelssjef