Mundiapolis University   Effektiviteten av våre programmer i stor grad avhengig av kvaliteten og effektiviteten av undervisningsmetoder brukt til å lære eleven. Ideen er å utvikle en pedagogisk strategi "vinne".   Dette er derfor overgangen til en tilnærming som fokuserer på læring og støtte. For lærere betyr dette en betydelig endring i stil fra "magister" i faglig refleksjon, for tankeprosesser snarere enn akkumulering av kunnskap.   Erfaring viser at det enkle overføring av kunnskap ikke fører veldig langt og at mye av det som undervises er dessverre fort glemt og aldri implementert for å løse problemer i det virkelige liv, i midten profesjonell. Evalueringen av et problem blir delvis. Dette er absolutt grunn til det faktum at virksomheten kan læres av den enkle overføring av kunnskap og hukommelse. Den kunnskap, ferdigheter, holdninger, organisatoriske og relasjonelle modusene må læres i sammenheng.   Derfor har vi lys på behovet for å velge læremidler å utløse initiativ og kreativitet av elever, for å lette utviklingen av deres selvstendighet og ansvarsfølelse ved kontakt med læringssituasjoner nærmer seg virkelighet.

Mundiapolis University Executive
