Om New York School of Interior Design
NYSID at a Glance
- Etableringsår: 1916
- Total studenter: 538
- Graduate: 157
- Undergraduate: 381
- Gjennomsnittsalderen for studenter: 30
- Job Placement Rate for 2014-2015 studieåret:
- 92% av våre studentene var sysselsatt innen seks måneder etter eksamen
- 95% av våre hovedfagsstudenter ble sysselsatt innen seks måneder etter eksamen
- Stater som er representert: 22
- Land representert: 35
- % Av internasjonale studenter: 23%
- Antall programmer tilbys: 9 (3 med online læring alternativer)
- Student - Fakultet Ratio: 10: 1
- Totalt Fakultet Medlemmer: 117
- Gjennomsnittlig klassestørrelse: 13
History of New York School of Interior Design
En registrering av suksess for et århundre
Interiørdesign har utviklet seg over det siste århundret, og New York School of Interior Design-som ble grunnlagt av arkitekt Sherrill Whiton 100 år siden-har endret seg sammen med det. I 1915, under en nedgang i byggebransjen, Whiton unnfanget ideen om et hjem studie kurs i kunsthåndverk. Ettersom flere og flere hjem studie elevene begynte å besøke sin profesjonelle kontoret forventer å finne en skole, bestemte han seg for å åpne dem i 1916. Han etablerte New York School of Interior Decoration. På den tiden var interiørdesign akkurat begynt å ta form som en tydelig og anerkjent yrke-en som kreves opplæring i alt fra kunsthistorien til spillet av lys på vegger og andre overflater.
I 1924 ble NYSID chartret av New York State Board of Regents. Siden da har det vokst fra en håndfull studenter og et enkelt studium i sitt første år til mer enn 600 studenter og ni programmer i dag. Whiton bokstavelig talt skrev boken på interiørdesign utdanning. Hans Elementer av interiør ble publisert i 1937 og er nå inne i sin sjette utgave, nå med tittelen Interiør og dekorasjon. Det er fortsatt en designskole standard i dag.
I 1951 ble College navn endret til New York School of Interior Design, erkjenner at utdanningen vi gir ikke bare bekymring selv med detaljer og utførelser av en plass, men arkitekturen av interiøret, alt som ikke er strengt strukturelle . Og etter den tid Jacqueline Kennedy var første dame-og først brakt til nasjonal rolle interiørarkitekt med henne renovering av det Hvite Hus-vi ville allerede vært på scenen i fire tiår. På mange måter er det vår forankring i utviklingen av interiørdesign historie som er mulig for oss å være forgjengeren.
I sine tidlige dager ble NYSID ligger i ulike bygninger på Madison Avenue og i Midtown-siste, en imponerende område på East 56th Street, ble designet av arkitekten og ansatt William BREGER. NYSID slutt avgjort til sin nåværende beliggenhet på East 70th Street i 1994, blant byens topp kunst og antikvitetshandlere og kjente museer. En større utvidelse og renovering til NYSID sin tandem bygning på East 69th Street-fulgte på slutten av 1990-tallet. Og i 2010, College åpnet sin LEED-Platinum Studiene på Park Avenue South og 28th Street, som huser lærere, ansatte og mer enn 150 hovedfagsstudenter.
I dag er vi fast troende i betydningen av bærekraft, i å fremme dialogen mellom områdene interiørdesign og arkitektur, og i fremtiden for akkreditering standarder i utdanning og lisensiering av utøvere i interiørdesign yrke. Takket være innsatsen til vår ærede fakultets og like respekterte akademikere-god interiørdesign er et paradigme for god, sunn og bærekraftig liv på planeten. Og ferdighetene til sine fagfolk er mer enn noen gang, i etterspørselen.
NYSID misjon og visjon
Verdigrunnlag: New York School of Interior Design forbereder ambisiøse interiørarkitekter og arbeider fagfolk til å være ledere i felten ved å gi et fokusert og oppslukende interiørdesign utdanning tegning på ekspert fakultet, innovative tilnærminger, og nære industri relasjoner.
VISION ERKLÆRING: New York School of Interior Design er en global leder innen interiørdesign utdanning, påvirker yrket gjennom innovative læreplaner og strategiske samarbeid med akademikere plassert i innflytelsesrike posisjoner rundt om i verden.
Verdier
New York School of Interior Design verdier:
- Kvaliteten av menneskeliv i det bygde miljø
- Den "gnist" som finnes innenfor hver elev
- Den rike historien til institusjonen og design yrket
- De spesielle mulighetene som NYSID sin NYC plassering
- En innstilling som fremmer kreativ tenkning, samarbeid og kollegialitet blant studenter, lærere og ansatte
- Liten og fokusert læringsmiljø, både digitalt og erfarings
- Kompetanse og engasjement av lærere og ansatte
- Både konseptuell og anvendt utforming
- Respekt for miljøet og bærekraftig praksis
- En sterk forankring i liberal arts som en viktig del av en designer utdanning
- Et grunnlag av respekt for seg selv, andre og større verden
- Engasjement med lokale og globale samfunn