Master i digital markedsføring og e-handel
Madrid, Spania
VARIGHET
12 Months
SPRÅK
Spansk
TEMPO
Fulltid, Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Dec 2024
STUDIEAVGIFT
EUR 6 850 / per year *
STUDIEFORMAT
Blandet
* Personlig: € 12 000 / Blandet: € 6 850 / Direkte online: € 5 650 Søk om STUDIEHJELPESTIPP fra universitetets sosialt arbeid på opptil 40 %!
Introduksjon
Hvem bør delta
Det er rettet mot alle de menneskene som ønsker å opprette en bedrift på Internett og som ønsker å nå sine potensielle kjøpere, uansett hvor de er, og som vet hvordan de skal gjøre det fra de forskjellige enhetene som finnes. Også for de menneskene som trenger å definere og planlegge strategien som vil føre til suksessen til ethvert selskap dedikert til handel.
målsettinger
- Kjenne til, forstå og bruke de grunnleggende basene for ethvert selskap på Internett dedikert til handel, men fra visjonen om det nye markedet, digital.
- Anskaff deg fullstendig kunnskap fra kundeoppkjøp, lojalitet, e-handelsstrategi til analyse av resultatene.
- Vet hvordan du måler og oppnår resultater på handlingene som blir implementert.
- Bli en ekspert på å oppnå den beste avkastningen.
- Ha muligheten til å bygge ditt eget prosjekt og få finansiering for det.
- I tillegg er det en rekke globale mål for alle programmer som består av: Effektiv styring av arbeidsgrupper, læring om strategiske beslutninger, utvikling av en global og integrert visjon, styring av forandringsledelse og opptak av lederegenskaper.
agenda
1. GRUNNLEGGENDE OM DIGITALE MILJØER [4 ECTS].2. BEVISSTHETSMARKEDSFØRING [5 ECTS].3. BETALING PER KLIKK MARKEDSFØRING [3 ECTS].4. ANNONSER, MEDIER OG KAMPANJER [3 ECTS].5. INNKOMMENDE OG MARKEDSFØRINGSAUTOMATISERING [3 ECTS].6. KOMMUNIKASJON, PR OG SOSIALE MEDIER [3 stp].7. MARKEDSFØRINGSPLAN [3 ECTS].8. KUNDEDYRELSE OG LOJALITETSSTRATEGIER [2 ECTS].9. ANALYTIKK OG MÅLING AV KAMPANJER [4 ECTS].10. LEDELSES- OG PROFESJONELLE FERDIGHETER [1 stp].11. ENTREPRENØRSKAP [2 ECTS]. ). SPESIALITETSMODUL Å VELGE [15 ECTS].. PRAKTIKK I SELSKAP [12 ECTS].. MASTERS AVSLUTTEPROSJEKT [12 SP].
Tilleggsinformasjon
De studentene som ønsker det, har mulighet til å gjøre praktik i de største bedriftene.
Denne opplæringen kan finansieres av Fundae.
Opptak
Læreplan
El temario más actualizado y completo del mercado.
1. FUNDAMENTOS DE ENTORNOS DIGITALES [4 ECTS]. 2. MARKETING DE AWARENESS [5 ECTS].3. MARKETING PAY PER CLIC [3 ECTS]. 4. PUBLICIDAD, MEDIOS Y CMAPAÑAS [3 ECTS]. 5. INBOUND Y MARKETING AUTOMATION [3 ECTS]. 6. COMUNICACIÓN, RELACIONES PÚBLICS Y SOCIAL MEDIA [3 ECTS]. 7. PLAN DE MARKETING [3 ECTS]. 8. GESTIÓN DE CLIENTES Y ESTRATÉGIAS DE FIDELIZACIÓN [2 ECTS]. 9. ANALÍTICA Y MEDICIÓN DE CAMPAÑAS [4 ECTS]. 10. HABILIDADES DIRECTIVAS Y PROFESIONALES [1 ECTS]. 11. ENTREPRENØRSKAP [2 ECTS]. ). SPESIALITETSMODUL Å VELGE [15 ECTS]. (Last ned undervisningsveiledning). PRÁCTICAS EN EMPRESA [12 ECTS]. . TRABAJO FINAL DE MÁSTER [12 ECTS].
Rangeringer
SBS-mastergraden i digital markedsføring er i følgende offisielle 2023-rangeringer
- Personlig: nr. 3. Business/Digital Marketing Category
- På nett: nr. 3 . Digital markedsføringskategori.
Stipend og finansiering
The Social Projects of Spain Business School tilbyr studentene muligheten til å få økonomisk støtte. Rådfør deg med og be om dem under opptaksprosessen.
Hvis du trenger finansiering, tilbyr vi ved Spain Business School deg muligheten til å skaffe finansiering med svært fordelaktige betingelser . Sjekk alternativene og fordelene dine under opptaksprosessen.
Hvis du er en bedrift, kan opplæring subsidieres gjennom Statens stiftelse for arbeidsopplæring, FUNDAE (kun Spania).
Stipend opptil 50 %
Be om ditt 40% stipend
Program undervisningsavgift
Ideelle studenter
Graduate Profile
Valør
MMD Graduate Profile
Hovedfunksjon
En utdannet Digital Marketing Master vil være i stand til å utføre oppgaver som å posisjonere en merkevare i forskjellige søkemotorer, optimalisere innholdet på nettsider, betalte kampanjer på Internett, administrere en merkevares blogg, samt dets sosiale nettverk. nevromarkedsføring, elektronisk handel og andre tillegg avhengig av spesialiseringsområdet.
Profesjonell utgang
Konsulent. Markedsundersøker. Produktsjef. SEO-ekspert. SEM-ekspert. Community Manager. Tekstforfatter. Kommersiell analytiker. Rådgiver. Markedsanalytiker. Kommunikasjonsdirektør. Annonsedirektør. Logistikkdirektør. Undervisning. Etterforskning. Daglig leder. Kontoansvarlig. Brand Manager. Produktsjef. Salgssjef. Kommersiell ekspansjonssjef
Karrieremuligheter
Markedsføring er en av fordypningene med størst faglig og faglig potensial innen bedriftsøkonomi, og skaper stor samfunnsmessig og næringsmessig etterspørsel. Det spanske arbeidsmarkedet viser stor etterspørsel etter spesialister innen aspekter knyttet til feltet markedsføring og markedsundersøkelser.
Studiet har en solid faglig oppfatning, utformet for å gi avanserte teoretiske forankringer, som igjen tjener som grunnlag for å gjennomføre det praktiske arbeidet som utvikles innenfor de ulike fagene som omfatter det. Studentene vil motta streng og unik opplæring fra det virkelige og praktiske synspunktet til selskapet med de mest avanserte teknikkene for markedsføringsledelse og markedsundersøkelser, ispedd intens praktisk opplæring i ledelsen av de forskjellige kommersielle og strategiske områdene firmaet.
Studentuttalelser
Hvorfor studere ved Spain Business School?
Det er mange grunner til at du bør studere et program basert på Digital Business. Men hvorfor studere det ved Spain Business School ?
Vi gir deg våre hovedgrunner:
- Personlig, kvalitetsopplæring av aktive fagfolk i sektoren.
- Høy ansettbarhet for våre studenter.
- Skole tildelt som beste handelshøyskole i Spania i årene 2021, 2022, 2023 og 2024
- For det er ikke bare verdt å studere. Tittelen må ha et etternavn og de til SBS har etternavnet Excelencia. Alle mastergrader er Topp 3 i sine respektive kategorier i Spania-rangeringen.
Trenger du flere grunner? Snakk med oss og be om stipendet ditt fra University Aid Foundation.
Gjennomføring av programmet
Programmet kan tas i modus
- Presencial
- Mixta
- Virtual
Mastergraden varer i 10-12 måneder og er digital markedsføring med fordypning. Spesialiseringene er:
- Markedsføring og strategiledelse
- Neuromarketing
- Markedsføring av reiselivsbedrifter
- Markedsføring av mote-, skjønnhets- og luksusbedrifter
- Analítica digital
- Sosiale medier og kommunikasjon
- Community manager
- e-handel / elektronisk handel