Keystone logo
The Conway School

The Conway School

The Conway School

Introduksjon

Vår historie

Walter Cudnohufsky var ikke fornøyd med status quo. Han hadde fått en mastergrad i landskapsarkitektur fra Harvard i 1965, brukte halvannet år på reise, og var lærer design på et stort universitet. Han var frustrert med tradisjonell design utdanning, som han anså for romoppdelt, i fl eksibel og teoretisk.

Han hadde utforsket designutdanning i sin hovedoppgave, og hadde lest progressiv utdanning teori. Han ønsket å prøve en ny måte å gjøre ting på, med tett på læring, mer som en arbeids utforming av kontor. Han trodde det skulle være student-basert, ikke institusjonelt organisert, og han ville at det skulle være en felles opplevelse som understreket teamarbeid. Han ønsket å starte en ny skole som ville slå designutdanning på hodet. Og det gjorde han.

Et personlig lån lanserer SCHOOL

Selv om han ikke hadde seg en designskole i landlige omgivelser, på grunn av økonomi, Walt begynte på skolen i hans Conway hjem og perifere bygninger-en sukker-hus og en låve. Han sikret seg en $ 8000 personlige lån for å betale for oppussing og fl oat skolen i sitt første år. Konstruksjon fant sted over sommeren 1972, i påvente av første klasse-sju menn og to kvinner, hovedsakelig fra Massachusetts.

Klassene ble holdt hver dag, til tider med studio også hver dag. Det kan være en improvisert steinbygning demonstrasjon eller andre invitasjoner til "lære ved å gjøre." Husarbeid var alltid en del av deling, potlucks og spill en del av moroa. Kommunikasjon alltid var og fortsatt er en viktig del av skolen.

Walt tro var at hvis du ikke kan forklare dine ideer i skrive og snakke, så er du ikke ansvarlig for deg selv eller hva du gjør.

SECOND DIRECTOR kommer som STUDENT

Don Walker, som skulle vise seg å være en stor styrke i utviklingen av skolen, kom som student i 1978. Han hadde allerede to grader i landskapsarkitektur og mye erfaring i undervisning og praksis. Også han ble desillusjonert med sin undervisningserfaring og vedvarende press for å gjøre undersøkelser. Med Dons tillegg til de ansatte kom en gradvis skifte i fokus fra undervisning tradisjonell landskapsarkitektur å oppmuntre design som er miljømessig forsvarlig. Stadig søkere søkte denne nye måten å se på design.

AKKREDITERINGS OPPNÅDD

The New England Association of skoler og høyskoler innvilget full akkreditering effektiv 1989. I 1992 forlot Walt skolen for å sette ut i praksis de tingene som han hadde undervist. Han begynte det fortsetter å være en blomstrende privat praksis, en som har mange økologiske og samfunnsbyggende dimensjoner. I dag anser han Conway skole som hans største levetid bidrag, samtidig som det gir kreditt til folk som bærer på skolen fremover.

Don Walker ble direktør i 1992, en stilling han hadde frem til han gikk av i 2005. Don og ansatte ledet flyttingen fra skolens tretti år hjem til et nærliggende skogkledd åskam. Den 34,5-acre campus er planlagt som et læringslaboratorium for bærekraftig design.

Conway tredje regissør, landskapsarkitekt og bevaring planner Paul Cawood Hellmund, er forpliktet til skolens unike pedagogisk tilnærming og bærekraftig design. Han har også en sterk interesse i å utvide skolens perspektiv til globale miljø muligheter. I skolens livlig historie, enkelte ting, som for eksempel det ytre og personell, har endret seg. Andre ting, spesielt fokus på individuell læring, vil alltid forbli som konstanter.

Mission

Vi utforske, utvikle, praksis, og lære utformingen av landet som er økologisk og sosialt bærekraftig.

I prosessen vi:

gi nyutdannede med de grunnleggende kunnskaper og ferdigheter som er nødvendige for å øve planlegging, design, og forvaltning av land som respekterer naturen så vel som menneskeheten; utvikle økologisk bevissthet, forståelse, respekt og overnatting i sine studenter og prosjekt kunder; produsere prosjekter som passer menneskelig bruk av naturforholdene.

Skolens virksomhets guider beslutnings på alle nivåer: som er ansatt, hvilke prosjekter er gjennomført, hvordan kursene er strukturert, og hva kontorer og nettsteder er besøkt på ekskursjoner. Mens programmet grundig basert på økologisk kunnskap og praksis, er Conway pedagogiske fokus på design av landet i stedet for miljølære.

Hvorfor Conway

Ustabilt klima. Mat + vann usikkerhet. Arter kollaps.

Fremtiden var ikke ment å se ut som!

Hjelp re-oppfinne fremtiden. Jobbe mot en bedre planet ved hjelp av økologiske hele systemer tenkning. Bidra til å sikre sunne samfunn og produktive landskap for kommende generasjoner.

Utstyr deg til:

Fastsette hva som er ødelagt. Lagre hva som fungerer. DESIGN THE FUTURE!

Conway er ti måneder med intensiv, spesialiserte masterstudier som vil forberede deg til å jobbe som designer / planner om viktige virkelige prosjekter etter. . . (Klar for dette?) Jobber med viktige og virkelige prosjekter-som student, med støtte fra lærere som er erfarne fagfolk.

For førti år har det foregått på Conway: virkelige verden, virkelige resultater.

10 grunner til Apply

Disse store ti vil tale til søkere, men de sier også at prosjekt kunder bør vurdere Conway School. Ditto for alle som er interessert i å støtte design og planlegging innovasjon for planeten.

  1. Jobbe med reelle prosjekter for virkelige kunder, helt fra starten. Det er det vi mener med "virkelige verden. Virkelige resultater. "Og resultatene har vist seg i førti år.
  2. Få de verktøyene du trenger for å bygge en bærekraftig karriere ... og en bedre verden gjennom den mest nyskapende program i sitt slag noe sted.
  3. Lær i små klasser med massevis av individuell oppmerksomhet. Glem karakterer! I stedet fokusere på å lære å gjøre jobben, og gjør det godt.
  4. Samarbeide, ikke konkurrere. Hver person eller liten gruppe har sitt eget prosjekt, og alle tilbyr hjelp til resten av klassen.
  5. Se det store bildet og ta hensyn til detaljene. Det er veien til bærekraft og robusthet.
  6. Utdannet med en designprosessen kan du sette til å arbeide med en gang, og med ferdigheter til å være en livslang elev. Det er en rask frem for deg hvis du er engstelig for å få til å fungere å gjøre en forskjell.
  7. Lag en portefølje av faglige prosjekter med referanser fra virkelige kunder.
  8. Bli en del av en skole som er fullt ut forpliktet til leting, utvikling, utprøving og undervisning planlegging og utforming av landet som er økologisk og sosialt bærekraftig. Vår misjon er for naturen og for folk.
  9. Danner en tett sammensveiset band av endringsagenter, sammen i ti måneder, kontakt for livet.
  10. Arbeid side om side med lærere som er erfarne utøvere og også omsorg instruktører.

Steder

  • Conway

    332 South Deerfield Road, Conway, MA , 01341-0179, Conway

    Spørsmål