Graduate program i bærekraftig landskapsplanlegging og design
The Conway School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Conway, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Conway program er en livlig blanding av klasseromsundervisning, anvendt studioarbeid, student og besøks presentasjoner, feltarbeid, befaringer, og uformelle diskusjoner i den kollektive kjøkkenet.
Skissere i felten
Studentene lærer fra fakultet, fra hverandre, fra gjester, og fra deres utforskning av sine prosjektsider og de samfunn hvor disse prosjektene er innebygd. Miljøet er personlig, samarbeidende og streng-læring er drevet av motiverte studenter som arbeider for ekte fellesskap for å løse reelle og presserende problemer.
Conway program er bygget rundt de reelle prosjekter for virkelige kunder. Prosjektene opp saker, spørsmål og utfordringer-fra tekniske spørsmål om nettstedet engineering, til etiske spørsmål om samfunnsengasjement eller fornuftig bruk av ressurser, praktiske spørsmål om hvordan resiliens kan bygges inn i systemer i møte med usikre futures-som driver klasser, diskusjoner og felt og studioarbeid som utgjør resten av fullt integrert, tverrfaglig program. Klasse oppgaver-grafikk, tekniske og skrevet-støtte prosjektarbeid.
En typisk uke på Conway
Vi er små. Det betyr at vi kan endre planen på et øyeblikks varsel-load opp van og gå på en ekskursjon for å se hva som skjer når en demning kollapser; besøke et prosjekt stedet under et fellesskap street festival; legge en klasse for å introdusere ny programvare som plutselig ble tilgjengelig.
Vi, derimot ha en fast ukentlig timeplan.
Prosjekter
Hver Conway student fungerer på tre prosjekter, ett per semester. I høst har elevene sitt eget nettsted design prosjekt, typisk et par mål eller mindre en student siting et nytt hjem på et ubebygd område, tilpasse en inne nettstedet til nye eiere eller bruksområder, designe et pedagogisk senter eller gartneri for en småbruk, eller arbeider på en lomme park eller lite land tillit eiendom.
Gjennom dette første prosjektet, studentene lære grunnleggende designprosessen: nettstedet rekognosering og vurdering, definere / avgrense prosjekt mål og kundens behov, og utforske løsninger som fungerer med de naturlige systemer på stedet.
Små grupper av studenter arbeider på og er ansvarlig for å administrere-vinteren og våren prosjekter. Vinter prosjekter er større arealplanlegging prosjekter, for eksempel et matsikkerhet plan for en by eller region, en forvaltningsplan for et land tillit eiendom eller regional park, en campus master plan, eller et jordbruksland vernestrategi.
Vårens prosjekter er også i samfunnet skala, men med større detalj, for eksempel en gate design, en park eller rekreasjonsanlegg, eller en restaureringsplan for et tidligere industriområde.
Elevene også lære av sine vanlige eksponering for andre studentprosjekter-30-35 forskjellige prosjekter på tre forskjellige skalaer. Alle er reelle prosjekter for virkelige kunder. Studentene er også eksponert på denne måten til potensielle arbeidsgivere i land klareringer, byen og regional planlegging avdelinger, lokale organisasjoner og non-profit organisasjoner.
Klasser
Klasser i design teori, grafikk, datakunnskaper (som InDesign og GIS), site prosjektering og humaniora støtte og trekke fra studentenes erfaringer i prosjektene.
Studentpresentasjoner
Studenter gi ukentlige presentasjoner til lærere og klassekamerater, blir mer og mer komfortabel bevegelig fortelling av sine prosjekter og gjøre overbevisende argumenter for spesielle design og planløsninger.
Mot slutten av hvert semester, studentene gi formelle presentasjoner før en jury bestående av tre utenfor fagfolk-erfarne designere, planleggere, og økologer-som tilbyr råd som elevene kan deretter innlemme i de to siste ukene av begrepet.
Studio
Fakultetet gå fra skrivebordet til pulten på studio dager for individuelle og kollektive konsultasjon. Etter fakultetet gå hjem, studenter fortsette å lære i studio fra hverandre.
Besøkende
Minst en gang i uken, en utenforstående ekspert i et relevant tema, for eksempel miljørett, grønn bygning design, fauna, eller miljømessig rettferdighet-holder foredrag på skolen. De ofte bo for gruppe måltid som følger, og noen ganger tilbringe tid i studio for å snakke med elevene om prosjekter.
Feltarbeid
Uken avsluttes med en tur i van-til en konstruerte våtmarker, en regional planlegging kontor, en skjelvende bog, en nyskapende parkeringsplass-eller med feltarbeid, for å lære om steinarbeid, grønt tak konstruksjon, eller tjern bygningen.