MA markedsføringsledelse
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
VARIGHET
1 up to 2 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid, Deltid
SØKNADSFRIST
Frist for å be om søknad
TIDLIGSTE STARTDATO
Jan 2025
STUDIEAVGIFT
GBP 17 450 / per year *
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
* internasjonal heltid | hjem £11 000 per år; deltid internasjonalt £2,908 per 30 studiepoeng | hjem £1 850 per 30 studiepoeng
Introduksjon
Studer en MA i markedsføringsledelse for å fremme dine ferdigheter og kunnskaper for karrierer innen konsulentvirksomhet eller for å utvikle effektive strategier i organisasjoner.
Studer vårt MA i Marketing Management-programmet for å legge ut på en transformativ reise som kombinerer banebrytende markedsføringsstrategier med et globalt perspektiv, alt innenfor det dynamiske landskapet til digital virksomhet. Programmet tilbyr to distinkte veier for fokusert spesialisering:
- Strategisk markedsføring
- Reklame og kommunikasjon
Programmet låser opp studentenes lederpotensial, forbedrer tekniske ferdigheter og utstyrer dem til å anvende teoretiske konsepter i virkelige markedsføringsutfordringer gjennom konsulentprosjekter, casestudier og live-prosjekter.
Strategisk markedsføring -veien har et globalt fokus, og forbereder studentene på suksess i vårt raskt skiftende, globaliserte forretningslandskap. Nyutdannede får kunnskapen og ferdighetene som trengs for å lede og forme fremtiden for markedsføring, enten de starter en markedsføringskarriere eller gjør en karriereendring eller fremgang.
Reklame- og markedskommunikasjon -veien fremmer kreativitet og problemløsning i merkevareledelse, basert på analytisk og kreativ tenkning. Den veileder studentene på en kreativ reise og lærer dem hvordan de kan bruke digitale ferdigheter og kundeinnsikt for å lage effektive annonseringsstrategier og kommunikasjonskampanjer.
Hva du bør vite om dette kurset
- Dette programmet tilbyr to forskjellige veier for fokusert spesialisering i strategisk markedsføring eller reklame og kommunikasjon
- Dette programmet har akkreditering med European Foundation for Management Development
- Studer på vårt vakre Greenwich-campus, et UNESCOs verdensarvsted
Galleri
Opptak
Stipend og finansiering
Det er en rekke økonomiske støttealternativer tilgjengelig for å støtte studiene dine, inkludert Aspire@Greenwich-prisen for studieressurser som mange heltidsstudenter vil motta.EU-studenter kan være kvalifisert for et stipend for å støtte studiene. Se vårt EU-stipend for å finne ut mer.Oppdag mer om stipend, studielån, stipend og stipend. Vi gir også råd og støtte om budsjettering, pengehåndtering og økonomiske vanskeligheter.
Læreplan
FulltidÅr 1Studentene må studere følgende obligatoriske moduler.Strategisk kommunikasjon (15 studiepoeng)Merkevarebygging (15 studiepoeng)Transformasjonsledelse gjennom tverrgående ferdigheterDataanalyse for internasjonale forretningsbeslutninger (15 studiepoeng)Kundeinnsikt gjennom markedsundersøkelser (30 studiepoeng)Digital markedsføring (15 studiepoeng)Etikk, ansvar og bærekraft i markedsføring (15 studiepoeng)Studentene må velge 75 studiepoeng fra denne listen over alternativer.Kreativ retning (15 studiepoeng)Annonsekampanjestyring (15 studiepoeng)Konsulentprosjekt (30 studiepoeng)Kreativ innholdsmarkedsføring (15 studiepoeng)Customer Relationship Management in the Digital Age (15 studiepoeng)Avhandling (30 studiepoeng)Global strategisk markedsføring (15 studiepoeng)Markedsføringsledelse og kommersiell bevissthet (15 studiepoeng)DeltidÅr 1Studentene må studere følgende obligatoriske moduler.Merkevarebygging (15 studiepoeng)Transformasjonsledelse gjennom tverrgående ferdigheterDigital markedsføring (15 studiepoeng)Etikk, ansvar og bærekraft i markedsføring (15 studiepoeng)Studentene må velge 30 studiepoeng fra denne listen over alternativer.Annonsekampanjestyring (15 studiepoeng)Kreativ innholdsmarkedsføring (15 studiepoeng)Global strategisk markedsføring (15 studiepoeng)Markedsføringsledelse og kommersiell bevissthet (15 studiepoeng)År 2Studentene må studere følgende obligatoriske moduler.Strategisk kommunikasjon (15 studiepoeng)Transformasjonsledelse gjennom tverrgående ferdigheterDataanalyse for internasjonale forretningsbeslutninger (15 studiepoeng)Kundeinnsikt gjennom markedsundersøkelser (30 studiepoeng)Studentene må velge 45 studiepoeng fra denne listen over alternativer.Kreativ retning (15 studiepoeng)Konsulentprosjekt (30 studiepoeng)Customer Relationship Management in the Digital Age (15 studiepoeng)Avhandling (30 studiepoeng)
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Hva slags karrierer forfølger nyutdannede?Nyutdannede av denne graden jobber for tiden som konsulenter og som markeds- og markedskommunikasjonssjefer for selskaper som PricewaterhouseCoopers (PwC), Co-op Group, den italienske bilteknologiprodusenten Magneti Marelli og den norske matvareprodusenten Mills DA, samt ulike private selskaper , ideelle organisasjoner og offentlige organisasjoner over hele verden.Tilbyr du ansettbarhetstjenester?Vårt Business School Employability-team er forpliktet til å støtte reisen din mot en givende destinasjon. Vi tilbyr en profesjonell tjeneste for å gi deg mulighet til å oppnå potensialet ditt og tilbyr støtte i to år etter endt utdanning. Tjenestene inkluderer:CV, følgebrev og søknadstipsIntervjuer støtteKarrieremesserVeiledning.