Master of Education i grunnskolen og videregående opplæring (pensum, vurdering og instruksjon)
UMaineOnline (University of Maine)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Orono, Maine, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 13 794 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2023
* $ 418 / cr. i-stat og $ 523 / cr. out-of-state
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Generell oversikt over M.Ed. Grunnskole og videregående utdanning - Curriculum, vurdering og instruksjon Konsentrasjon
The Master of Education program i Elementary Education eller videregående skole med fordypning i pensum, er vurdering og instruksjon designet for elementære, midtre nivå, og high school lærere som, mens du fortsetter en karriere i undervisningen, søke å ta ansvar og lederroller i styrke elevenes prestasjoner i forhold til statlige og føderale standarder ved å fokusere på de områdene av læreplanen, vurdering og instruksjon. Den m.ed. Programmet tilbys både på campus og som en online program. Et minimum på 33 sp er nødvendig.
The College of Education and Human Development er den største leverandøren av lavere og høyere yrkesfaglige utdanningsprogram og utdanningspolitisk forskning i Maine. The College graduate programmer forberede lærere og andre spesialister for å bruke forskningsbasert kunnskap, felt-testet erfaring og den nyeste teknologien for å avhjelpe de skiftende behovene til skoler, høyskoler, barn og familier. Som hjemmet til delstaten, regionale og nasjonale forsknings- og faglig utvikling programmer, er College arbeid informert og nyskapende.
Graduate programmer er laget for å berike og utvide teori, praksis og ledelse. Kjennetegnet på masterstudier ved College er mentoring-arbeide tett med et fakultet rådgiver som har som mål å sikre at studentprogrammer møte unike behov. Små klasser, ledet av anerkjente fakultetet, stimulere til debatt, forespørsel, og diskusjon basert på virkelige erfaringer og aktuelle problemstillinger. Fleksibilitet er innebygd i enkelte programmer for å tillate størst effekt i bestemte områder av behovet. Det samme forpliktelse til individuell vekst og forespørsel er inngrodd i oppsøkende og fjernundervisning. Fakultetet medlemmer reiser rundt staten hvert år for å lære graduate kurs og ta kontakt med årskull av studenter som bor for langt fra campus for en rimelig pendle, og tilbyr mange kurs som bruker avstands formater.
Program Krav
Den grunnleggende program for denne M.Ed. Programmet omfatter følgende arbeidskrav:
- EHD 520: Educational Assessment
- EHD 521: Evaluering av Instruction
- EHD 533: Dynamics of Curriculum
- SAR 540: Introduksjon til Studenter ved Risk
- EHD 586: Seminar: Aksjonsforskning i Prek-12 skoler
- EHD 587: Praksis: Aksjonsforskning i Prek-12 skoler
- EAD 551: Dynamikk for endring i skolen
- EDT 520: Metoder for Teaching med datateknologi
- Tre Valgfag - Valgfag skal godkjennes av sine rådgivere (kurs i teknologi, i spesialpedagogikk og i innholdsområder er sterkt anbefalt).
Kursbeskrivelser Master of Education (M.Ed.) i Elementary Education eller videregående opplæring blir gitt ved ferdigstillelse av et planlagt studieprogram som inkluderer et minimum av 33 semester timer. Disse semester timer kan inneholde opptil 6 timer godkjent overføring kurs fra en fullt akkreditert høyskole eller universitet som ville være akseptabel ved at institusjonen i delvis oppfyllelse av sine krav til en høyere grad, eller opptil 12 timer godkjent overføring kurs fra University av Maine. I stedet for en avhandling, dette m.ed. Programmet krever ferdigstillelse av et aksjonsforskningsprosjekt, vanligvis i løpet av siste studieår. Hensikten med dette kravet er å gjøre det mulig demonstrasjon av læring som har funnet sted over programmet som helhet. Alt arbeid for M.Ed. Programmet skal være fullført innen seks år etter artium.
SØKNAD OM
Søkere til M.Ed. grad i Elementary Education eller videregående opplæring forventes å ha gjennomført en forberedelse program fører til lærer sertifisering. Søkere om opptak som oppnådde en lavere GPA på 3.0 eller høyere (på en 4-punkts skala) er ikke nødvendig å ta en innleggelser test. De med en lavere GPA under 3,0 er forventet å ta Miller Analogier Test (eller GRE) og sende inn sine MAT (eller GRE) score på Graduate School. Når du er klar til å søke, må du lese gjennom påføringsinstruksen. Deretter fullføre elektroniske søknaden. For mer informasjon om opptak til dette programmet, vennligst kontakt:
- Owen Maurais ([email protected]) eller
- Dr. John Maddaus ([email protected])
Hva kan jeg gjøre med en M.Ed. Grunnskole og videregående utdanning - Curriculum, vurdering og instruksjon konsentrasjon?
Våre studenter få verdifull kompetanse i ledelse og effektiv opplæring samt ferdigheter i å gjennomføre aksjonsforskning på pedagogiske praksis.
Våre kandidater har kompetanse på nye metoder for vurdering og gevinst strategier og verktøy for å evaluere studentens læringsprosess. Med denne kunnskap og erfaring vil du ha muligheten til å vurdere, endre og foreslå alternative mål og strategier for å lære design, undervisning og vurdering.
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Master i lærerutdanning i engelsk språk for ungdomsskoler og videregående skoler
- Prague, Tsjekkia
Master i lærerutdanning i engelsk språk for ungdomsskoler og videregående skoler med dobbelt pensumstudie Lærerutdanning i utdanning for videregående skoler
- Prague, Tsjekkia
Master i lærerutdanning i engelsk språk for ungdomsskoler og videregående skoler med dobbelt pensumstudium Lærerutdanning for å spille instrument
- Prague, Tsjekkia