Master in Business and Finance (MRes)
VARIGHET
2 Years
SPRÅK
Engelsk
TEMPO
Fulltid
SØKNADSFRIST
31 Jan 2025
TIDLIGSTE STARTDATO
09 Sep 2025
STUDIEAVGIFT
EUR 5 044 *
STUDIEFORMAT
På universitetsområdet
* current fees for the 23/24 academic year
Introduksjon
Master i tall
Opptak
Stipend og finansiering
Beløpene til den økonomiske støtten for å dekke akademiske avgifter for første registrering vil maksimalt være 100 % av prisen på kreditten i samsvar med bestemmelsene i dekretet om gebyrer fra Madrid-regionen for fag som skal tas i studieår 2024-2025 og 2025-2026, med hensyn til tilsvarende studiepoeng.
- 5 stipend for førstegangspåmeldingsavgift
To apply, you must have completed the application for admission to the Master’s.
UC3M fulle stipend til masterstudiet for studieåret 2024/2025
Carlos III University of Madrid kunngjør 10 fulle stipender for å studere Master i Business and Finance i studieåret 2024/2025, som gir tilgang til doktorgradsprogrammer ved UC3M.
- Hele stipendet vil inkludere de tilsvarende akademiske avgiftene , samt en årlig godtgjørelse på € 11 500 .
For å søke om stipendet er det nødvendig å ha blitt tatt opp til masterstudiet eller ha formalisert søknaden om opptak til masterstudiet.
Læreplan
Masterstudiet er delt inn i to studieår (60 studiepoeng hver) som dekker kjerneemner, spesialiserte og valgfrie emner.
- Kjernefag gir studentene de viktigste analytiske ferdighetene, konseptene og verktøyene (1. år)
- Spesialiserte kurs bygger grunnlaget for studentenes forskningsområde (1. og 2. år)
- Valgemner lar studentene utvikle et tverrfaglig perspektiv, og kan velges fra andre spesialiseringer i masteren eller fra andre master ved UC3M (2. år)
Areas of specialization
Det er to hovedområder for spesialisering i programmet, regnskap og økonomi og ledelse og markedsføring . På hvert av disse områdene kan studentene utvikle dypere spesialiseringer.
- Accounting
- Managing People
- Strategi, innovasjon og entreprenørskap
- Supply Chain Management
- Asset Pricing
- Corporate Finance
- Consumer Behavior
- Quantitative Marketing