Master of Education MEd, PGDip, PGCert, ved fleksibel læring
University of Leicester
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Leicester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighet
2 - 3 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
GBP 8 550 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* britiske studenter; dette kurset er ikke tilgjengelig for studenter fra utenfor Storbritannia
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Dette er for deg hvis ... du er en kvalifisert lærer eller pedagogisk profesjonell som ønsker å utvikle din undervisningspraksis og ferdighetene til å støtte karriereprogresjon.
MEd er designet for kvalifiserte lærere og andre pedagogiske fagpersoner som jobber i en rekke sammenhenger og aldersfaser. Denne graden vil gjøre deg i stand til å:
- Forbedre mulighetene for karriereprogresjon og gjør en forskjell med en dypere forståelse av effektiv pedagogikk
- Undersøk kritisk din pedagogiske praksis og kompetanse i undervisningen
- Velg en valgfri modul av interesse eller for å avansere en spesialitet
- Utvikle din evne til å designe og gjennomføre småskala forskningsprosjekter.
Modulene som tilbys vil gjøre det mulig for utøvere som arbeider i utdanningssammenhenger å engasjere seg i pedagogisk fokuserte studier og forskning på en rekke sentrale tverrfaglige emner som reflekterer og utforsker problemstillingene og utfordringene de møter i arbeidet på tvers av aldersgruppen 5-19 år. . Disse emnene er inkluderende praksis; veiledning, coaching og utvikling av effektive lederegenskaper; psykisk helse og velvære. Kurset er utviklet etter konsultasjon med University of Leicester partnerskapsskoler og PGCE-alumner.
Ved siden av disse modulene vil dette kurset gi en introduksjon til reflekterende praksis (for de erfarne lærerne uten masterpoeng) og en solid forankring i praktikerforskningsmetoder for alle som melder seg på. Praktikerforskningsmetoder-modulen vil forberede deg til å forske og skrive en avhandling om et emne du velger som er relevant for den pedagogiske konteksten du jobber i.
Undervisning og læring
Undervisning og læring vil foregå gjennom ansikt-til-ansikt-seminarer, små studiegrupper og veiledninger med materialer og ytterligere strukturert støtte gitt via Blackboard og e-post. Alle studenter forventes å delta fullt ut i kursøkter og utvikle sine ferdigheter som kritiske venner under spesifikke modulaktiviteter.
De underviste modulene vil bli vurdert av oppgaver på 5000 ord, hvorav noen vil være i to deler (for eksempel et forskningstidsskrift og en forskningsoppgave; en reflekterende praksisrapport og en støtteportefølje av bevis; en muntlig presentasjon og en forskningsavhandling) . Avhandlingen din vil bestå av en forskningsdagbok og en liten faglig forespørsel.
Læreplan
Kjernemoduler
- Avhandling