Keystone logo
University of Pittsburgh School of Education

University of Pittsburgh School of Education

University of Pittsburgh School of Education

Introduksjon

Om Pitt Education

127765_14479-20191212-110935-Pittpanoramic.jpg

Vi setter i gang læring for alle

Konsekvent rangert blant de 35 beste utdanningsskolene av US News & World Report , tilbyr Pitt School of Education utdanningsprogrammer i verdensklasse som tenner læring for alle. Med over 50 grads- og lavere gradsprogrammer i utdanning, er vi fokusert på å fremme utdanning gjennom:

  • Forbedre den pedagogiske opplevelsen for elever i urbane skoler
  • Utforske synergien mellom offentlig politikk og klasseromspraksis
  • Forstå faktorene og strategiene som fører til suksess i klasserommet
  • Utvikling av fedmeforebygging og intervensjonsprogrammer.

Fakta og rangeringer

Buro Millennial / Pexels

127454_pexels-photo-1438072.jpeg

Bli med på #1 Public Graduate School of Education i Pennsylvania

Pitt School of Education er konsekvent rangert som en av de beste forskerskolene for utdanning i landet. Vi er den #1 rangerte utdanningsskolen i Western Pennsylvania og er den #1 rangerte offentlige utdanningsskolen i staten Pennsylvania.

Vi er stolte av å tilby en utdanning som fremmer rettferdighet i utdanning gjennom vår vekt på erfaringsbasert læring, samfunnsfokuserte prosjekter og nært samspill med fakultetet.

RangeringUtgivelseKategori
nr. 35US News & World Report

Beste Graduate Schools of Education

Topprangert offentlig institusjon i Pennsylvania

nr. 1TheBestSchools.orgBeste online grad. Grunnskoleopplæringsprogrammer
nr. 2Special-Education-Degree.netTopp 10 forskerprogrammer for tidlig intervensjon
nr. 13TheBestSchools.orgBeste online undervisningsgrader
nr. 15BestColleges.comBeste online M.Ed. Programmer
nr. 20Grad School HubTopp 30 masterprogrammer i utdanning
Topp 32AppliedBehaviorAnalysisEdu.orgTopp 32 graduate programmer med ABA vekt

Studenter og fakultet

Fakultet (høsten 2019)

  • Fakultet på heltid: 85
    • Ansettelses- eller ansettelsesfakultet: 49
    • Praksisprofessorer: 29
    • Besøkende professorer på heltid: 7
  • Heltids fakultet med doktorgrader: 100 prosent
  • Finansiert stipendforskning: $26,5 millioner (2018-19)

Studenter (høsten 2018)

  • Undergraduate: 213
  • Utdannet: 599
  • Doktorgrad – yrkesutøvelse: 194
  • Totalt antall studenter: 1006
  • Graduate Record Exam (GRE) score:
    • Gjennomsnittlig verbalt resonnement: 149
    • Gjennomsnittlig kvantitativ: 154
    • Gjennomsnittlig analytisk skriving: 3.3
    • Undergraduate GPA: 3,56
  • Internasjonale studenter: 11 prosent

Grader og sertifikater tildelt (2018)

  • Bachelor: 99
  • Graduate Certificate: 83
  • Master: 249
  • Doktorgrad – yrkesutøvelse: 20
  • Doktorgrad - Forskning/stipend: 39

Profesjonell utvikling

Sertifisering og lisensiering (2018)

  • Antall elever som tar statlig vurdering for å lisensiere eller sertifisere lærere: 116
  • Testtakere som bestod: 103 (89 prosent)

Oppbevaring og plassering

  • Andel lærerstudenter som takket ja til lærerstillinger: 89 prosent

(Kilder: University of Pittsburgh Office of Institutional Research, US News & World Report)

Livet i Pittsburgh

Kultur. Sport. Kunst. Parker. Shopping. Servering.

Ligger i Oakland, er University of Pittsburgh campus et unikt område som også klarer å harmonisere med Pittsburgh og dets andre distinkte omkringliggende nabolag. Pittsburgh er en flytende by, som blir hva du vil at den skal være. Og resten av landet har begynt å fange opp: Pittsburgh ble nylig rangert av CNBC som "#1 City to Relocate to in America" og "Most Livable City in America" av Forbes Magazine.

Se kunst på Andy Warhol Museum, Carnegie Museum of Art og Mattress Factory, eller handle og spis på The Waterfront i Homestead og nyopprettede SouthSide Works. Delta på konserter eller show på et av de mange stedene rundt i byen. Hei på hjembylagene til den seksdobbelte Super Bowl-mesteren Pittsburgh Steelers, den tredobbelte Stanley Cup-mesteren Pittsburgh Penguins, og Pittsburgh Pirates og deres anerkjente PNC Park.

Rettferdighet og rettferdighet

Vi er forpliktet til pedagogisk rettferdighet

Pitt School of Education ved University of Pittsburgh er forpliktet til å fremme rettferdighet og rettferdighet i samfunnet gjennom utdanning. Vårt fakultet og ansatte er dedikerte endringsagenter som er drevet til å gjøre en forskjell i skolene, utdanningssystemene og maktstrukturene våre.

Gjennom vår undervisning og forskning skaper vi en bedre fremtid for alle studenter. Dette er hva vi mener med og gjennomfører gjennom vårt oppdrag om å tenne læring for studenter.

Vår misjon/visjon

Vi tenner læring. Vi streber etter trivsel for alle. Vi underviser. Vi forplikter oss til suksess for studenter, familie og lokalsamfunn. Vi forplikter oss til likeverdig utdanning. Vi tar til orde. Vi jobber for rettferdighet. Vi dyrker relasjoner. Vi knytter engasjerte partnerskap. Vi samarbeider. Vi lærer med og fra lokalsamfunn. Vi innoverer og agiterer. Vi forfølger og produserer kunnskap. Vi forsker. Vi forstyrrer og transformerer urettferdige utdanningsstrukturer. Vi nærmer oss læring som sammenvevd med helse, velvære og menneskelig utvikling. Vi tar for oss hvordan nasjonal, global, sosial og teknologisk endring påvirker læring. Vi former praksis og politikk. Vi underviser med og for verdighet. Vi tror. Vi drømmer. Vi leder med integritet. Vi er School of Education ved University of Pittsburgh.

Program for rettferdighetsstipendiater

Pitt Education er forpliktet til rettferdighet og rettferdighet på hvert tidspunkt av skolens arbeid i og utenfor universitetsområdet. I tråd med dette målet opprettet vi et Equity and Justice Scholars-program for å gi mentorsamfunn, ressurser, lederskap og lederskapsstudenter til doktorgradsstudenter ved School of Education.

Vedvarende samfunnsengasjement

Pitt Education er forpliktet til å bygge partnerskap som bygger sterkere samfunn i Pittsburgh og over hele verden. Vi forfølger dette gjennom vår vedvarende innsats for samfunnsengasjement som engasjerer våre studenter og fakultetsmedlemmer i meningsfylt utdanningsarbeid. Vi er aktive i universitetets Community Engagement Centers, Western Pennsylvania Writing Project og mer.

Kritisk fundert forskning

Hos Pitt Education har vi mot til å stille de vanskelige spørsmålene i forskningen vår for å forbedre utdanningssystemene våre. Vi søker å utfordre institusjonelle normer og skjevheter som uforholdsmessig påvirker studenter fra historisk marginaliserte grupper, spesielt våre fargede studenter. Vår vitenskapelige forskningseffekt merkes på tvers av mange disipliner, inkludert lærerutdanning, helse og velvære og menneskelig utvikling.

Banebrytende sosial rettferdighet i utdanning

Pitt Education har en lang historie med å fremme sosial rettferdighetsinitiativer innen utdanning. Etter andre verdenskrig var vi en av de første skolene som tok i bruk sosial rettferdighet i vår bredere strategi. Vi er en av de første skolene som opprettet et høyere utdanningsledelsesprogram, og vår Falk Laboratory School er en av pionerene innen en progressiv, erfaringsbasert og individualisert utdanning.

Vår historie

En arv etter fremgang og innovasjon i utdanning

University of Pittsburgh School of Education åpnet dørene høsten 1910, med professor Will Grant Chambers som grunnleggende dekan og en original avgangsklasse på åtte menn og kvinner.

På 1920-tallet sto skolen overfor en kraftig nedgang i påmeldingen under første verdenskrig som førte til mange økonomiske vanskeligheter. Den holdt ut og etablerte et partnerskap med KDKA Radio, en stasjon som fortsatt eksisterer i dag som NewsRadio 1020 KDKA. Et kringkastingsstudio ble utviklet på campus og ga pedagogisk instruksjon til studenter via radio.

Skolen for utdanning åpnet The School of Childhood, et sted der voksne innvandrere lærte engelsk. Denne skolen utviklet seg gjennom årene og er i dag kjent som Falk Laboratory School.

Store fremskritt fant sted både i School of Education og på Pitt i løpet av 1930-årene. Master of Education og Doctor of Education gradsprogrammer ble designet og godkjent for lærere og administratorer. Falk-skolen fortsatte å vokse, og tilbyr en barnehage, barnehageklasse og seks klassetrinn som fokuserte på hver elevs individuelle utvikling. School of Education-fakultetet kom sammen mot slutten av depresjonen for å bidra med den største donasjonen av noe fakultet, $640,50, til Cathedral of Learning-byggefondet. Ved sitt 25-årsjubileum i 1935 feiret School of Education sin vekst og suksess med en påmelding av 545 studenter som på den tiden var en sjettedel av alle studenter ved University of Pittsburgh.

I løpet av midten av 1900-tallet og andre verdenskrig økte skolen den disiplinære vektleggingen av læreplanen for å møte de skiftende behovene i landet. Skolen etablerte nye mål, som inkluderte fremme av sosial rettferdighet og forbedring av sosial eksistens. Etter krigen ble University of Pittsburghs studentpåmelding mer enn doblet etter hvert som soldater kom hjem.

Fra 1986-1990 ble 15 avdelinger og programmer innen skolen omjustert og fusjonert for å danne tre akademiske avdelinger som fortsatt er på plass i dag: Administrative og politiske studier, instruksjon og læring og psykologi i utdanning.

En rekke milepæler har blitt nådd de siste 10 årene. Noen av disse store prestasjonene inkluderer 50-årsjubileet for Higher Education Management Program, et av de første programmene i landet for å forberede profesjonelle administratorer for karrierer i post-sekundære institusjoner. Applied Developmental Psychology Program feiret også 50-årsjubileum. Læringspolitisk senter ble etablert, og Mary Key Stein ble utnevnt til dets første direktør. Louis Gomez ble utnevnt til den første fullt begavede Dr. Helen S. Faison-lederen i Urban Education. Senest feiret skolen sitt hundreårsjubileum på storslått måte, og hedret fremtredende alumner og arrangert en konferanse om motivasjon og engasjement.

Fra og med 2016 rangerte US News & World Report University of Pittsburgh School of Education som den 30. «Beste Graduate School in Education». Ved å utforske innovasjon innen utdanning, banebrytende nye programmer og forberede regionens utdanningsledere, er School of Education godt rustet til å fortsette en arv av fortreffelighet inn i det 2. århundre.

*Informasjon samlet inn fra School of Education-ansatte, arkiver og følgende to avhandlinger:

Herron, JB "Historien til School of Education University of Pittsburgh, 1953-1972." Ph.D. diss., University of Pittsburgh, 1974.

Neff, WB "Historien til School of Education University of Pittsburgh, 1910-1950." Ph.D. diss., University of Pittsburgh, 1974.

Steder

  • Pittsburgh

    5100 Wesley W. Posvar Hall, 230 South Bouquet Street, PA 15260, Pittsburgh

Spørsmål