12 Kundebehandling Master-grader funnet
- Master
- MSc
- Forretningsstudier
- Kundebehandling
- Europa7
- Nord-Amerika2
- Asia1
- Mellom-Amerika og Karibia1
12 Kundebehandling Master-grader funnet
Utvalgte
Campbellsville University Online
MS i kundeopplevelse
- Campbellsville, USA
MSc
Fulltid, Deltid
2 år
Fjernundervisning
Engelsk
Med Campbellsville University Online kan du forfølge lidenskapen din med en mastergrad i kundeopplevelse (CX) og fremme din karriere på så lite som ett år. Programmet er designet av ledende stemmer innen CX-ledelse for å sikre at du bygger karriereklare ferdigheter for å integrere kundeinnsikt med operasjonell design. Du vil oppgradere forberedt på å gå opp til Customer Experience Certified Professional (CXCP)-eksamenen med selvtillit og fremme karrieren din. Lær mer.
Utvalgte
EAE Madrid
Master i kundeopplevelse og innovasjon
- Madrid, Spania
Master
Fulltid
10 måneder
På universitetsområdet
Spansk
Master i kundeopplevelse og innovasjon ved EAE Business School Madrid har som mål å trene fagfolk med solid kunnskap til å lede innovasjonsprosesser med suksess. Denne mastergraden samler alt som fremtidige innovasjonsledere og spesialister innen produkt- og tjenesteutvikling trenger, alltid fra et veldig praktisk perspektiv.
Utvalgte
EM Strasbourg Business School
Program Grande Ecole
- Strasbourg, Frankrike
Master
Fulltid
2 år
På universitetsområdet
Engelsk, Fransk
Å velge Program Grande Ecole (PGE) ved EM Strasbourg betyr å forplikte seg til et opplæringsprogram som kombinerer profesjonell og personlig utvikling, akademisk dyktighet og internasjonal fordypning med hovedfag som økonomi, markedsføring og kundeforhold, etc. Å tilby et à la carte-program tilpasset studentenes profiler er PGE-filosofien. Fra teoretisk kunnskap til praktisk kunnskap, vil du utvikle solid faglig og operativ erfaring. Fordelen med dette programmet? Sterk støtte for personlig utvikling.
Utvalgte
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas
Master i digital markedsføring og kundeopplevelse (CX)
- Madrid, Spania
Master
Fulltid
9 måneder
Fjernundervisning
Spansk
Med Master of Customer Experience vil du oppnå teknisk kunnskap innen UX, UI og AI, få tilgang til grunnleggende programvareverktøy i dag, og du vil lære hvordan alle disse ferdighetene kan forbedre profilen din i et marked som krever hybridprofesjonelle, og kombinerer deres kunnskapsvirksomhet men også med et solid teknisk grunnlag.
Utvalgte
ESIC Business & Marketing School
Raskere veiledning
Master i livslang opplæring i kundeopplevelse og innovasjon
- Madrid, Spania
Master
Fulltid
12 måneder
På universitetsområdet
Spansk
Raskere veiledning
Forbered deg på å transformere virksomheter gjennom innovasjon i kundeopplevelsen. Dette Marketing Management-programmet spesialisert på Omniexperience-kundeopplevelsen er bygget under visjonen om Disruptive Innovation. Programmet er basert på anskaffelse av en solid strategisk, analytisk og tverrfaglig-tverrgående ledervisjon, med en menneske-kunde-sentrisk orientering.
Utvalgte
NOVA IMS - Information Management School
Raskere veiledning
Mastergrad i datadrevet markedsføring, med spesialisering i markedsforskning og CRM
- Lisbon, Portugal
Master
Fulltid
2 år
På universitetsområdet
Engelsk
Raskere veiledning
Mastergradsprogrammet i datadrevet markedsføring, med spesialisering i markedsforskning og CRM, fyller et tomrom i opplæringen på høyt nivå av ledere, teknisk personale og andre eksperter innen markedsføring. Den er spesielt rettet mot teknisk personell og markedsforskere, samt fagfolk som er involvert i håndtering av kunderelasjoner.
Utvalgte
University of Economics in Katowice
European Master's in Customer Relationship Marketing (MERCURI)
- Katowice, Polen
Master
Fulltid
2 år
På universitetsområdet
Engelsk
MERCURI er et toårig program som fokuserer på den kritiske karakteren av relasjoner mellom kunder og bedrifter/merker. Programmet vil gjøre studentene kjent med kompleksiteten i kundeatferd og deres determinanter og forklare regler, betingelser og grunnlag for å ta markedsbeslutninger og strategier. Som sådan vil programmet gi studentene et bredere perspektiv basert på deres bedre forståelse av kunden og deres relasjoner til bedrifter.
Utvalgte
The Hong Kong Polytechnic University School of Design
Master of Design (Smart Service Design) (SSD)
- Hung Hom, Hongkong
Master
Fulltid, Deltid
1 år
På universitetsområdet
Engelsk
Master of Design (Smart Service Design) (SSD) er en tverrfaglig spesialisering som fokuserer på å designe i skjæringspunktet mellom virksomhet, teknologi og menneskelig oppfinnsomhet for å skape meningsfulle serviceintervensjoner for bredere samfunns- og forretningsutfordringer.
Michigan State University
MSc in Customer Experience Management
- East Lansing, USA
MSc
Fjernundervisning
Engelsk
IE University
Master i kundeopplevelse og innovasjon
- Madrid, Spania
Master
Fulltid
10 måneder
På universitetsområdet
Engelsk
Master i kundeopplevelse og innovasjon er spredt over tre terminer og består av fire pilarer: Business, Technology, Human-Centered Design og Innolabs. Du vil lære hvordan forbrukerinnsikt driver virkningsfulle forretningsbeslutninger og forstå det større bildet. Du vil lære å utnytte de nyeste teknologiene for å forbedre kundeopplevelsen og forestille deg en fremtid som ennå ikke eksisterer. Du vil oppdage det vi kaller ønskelighet og hvordan vi tar hensyn til menneskelige faktorer for å skape den rette tingen, den rette måten for de rette menneskene. Hands-on, tverrgående Innolabs vil tillate deg å jobbe i team innen områder som den kreative prosessen, adaptivt lederskap, prototyping, designtenkning og innsikt.
ESPM – Brasil
Master i atferds- og forbrukervitenskap
Master
Deltid
3 semestre
På universitetsområdet
Portugisisk
Forstå og forstå den nye praksisen innenfor kjøpsreisen og forbruksøktene for produkter og tjenester: fra oppdagelse til forskning, analyse og anskaffelsesprosessen, forståelse av opplevelse, forbruk og avhending. Overvåke, forstå og forutse endringer og trender i markedet, forbruk og livsstil og kjøpsatferd i omnikanal-æraen.
American University (Universidad Americana (UAM))
Master i kundeservice og support
- Panama City, Panama
Master
På universitetsområdet
Spansk
Utdann utdannet kandidater fra mastergrad i kundeservice og holdninger, utstyrt med kunnskap, ferdigheter, holdninger og verdier, som integreres slik at de kan handle kompetent i profesjonell praksis på dette feltet med kreativitet og dynamikk, som klarer å bygge og tilby tjenester med et høyt nivå av fortreffelighet, gjennom deres tolkning, anvendelse og innovasjon. Oppmuntre studenten til å generere kunnskap, oppdage styrker og svakheter, presentere alternative løsninger gjennom bruk av en rekke alternativer som hjelper til med å løse problemer og kontroverser i levering av tjenester og kundeservice
Svar på noen spørsmål, og vi vil matche deg med programmer!
Populært studieformat
Master Programmer i Forretningsstudier Kundebehandling
Etter å tjene en bachelorgrad eller andre lavere grad, er det mulig for elevene å fortsette sine studier for å få ytterligere fordeler for deres karriere. En dypere forståelse og mestring av den valgte feltet kan oppnås ved å tjene en mastergrad.
Hva er en Master i kunderelasjoner? I motsetning til en typisk studium i virksomheten, studere kunderelasjoner inkorporerer elementer av mellommenneskelige ferdigheter. Denne typen program inneholder mange generelle økonomisk-administrative fag, som for eksempel regnskap, finans, markedsføring og ressursforvaltning, samt kurs knyttet til kommunikasjon, inkludert sosiale nettverk, telefon teknikker, og klient rapport. Studenter som går inn i denne typen program vil spesial for deres karriere.
I tillegg til å kvalifisere studentene for deres karriere, masterstudier hjelpe forskere å utvikle gode kommunikasjonsevner som gjelder til enhver posisjon.I tillegg kan studentene dra nytte av den spesifikke fokus for sin grad å forberede seg for sin ønskede karriere fokus.
Den spesifikke skole og program du velger i stor grad påvirker kostnadene for å tjene din mastergrad i kunderelasjoner. Faktisk studielandet spiller også en rolle i å bestemme undervisning. Du vil være bedre forberedt hvis du holde kostnadene i tankene mens undersøker programmer.
Mens mellommenneskelige ferdigheter utviklet i et kunderelasjoner grad programmet vil hjelpe nyutdannede gå inn mange typer stillinger, typisk felt for avgangselever på dette programmet er i salg. Det er mulig å arbeide med offentlige og private selskaper som en megler, salgssjef, account manager, eller salgsrepresentant. De nødvendige kommunikasjonsferdigheter også gjøre slike kandidater attraktivt for lederstillinger.
For å starte prosessen med å tjene på høyere grad i kunderelasjoner, er det best at du først finne et program som dekker dine behov. Søk etter programmet nedenfor og kontakt direkte opptak kontoret til skolen du ønsker ved å fylle i ledelsen form.