Keystone logo

Filtre

  • Master
  • MSc
  • MA
  • Forretningsstudier
  • Kundebehandling
  • Deltid
Studieretninger
  • Forretningsstudier (3)
    • Tilbake til hovedkategori
    Steder
    Finn flere lokasjoner
    Gradstype
    Varighet
    Studietempo
    Språk
    Språk
    Studieformat

    3 Deltid Master Programmer i Forretningsstudier Kundebehandling 2024/2025

    Filtre

    Deltid Master Programmer i Forretningsstudier Kundebehandling

    Kunderelasjoner refererer til strategiene bedrifter bruker for å kommunisere med og opprettholde et positivt forhold til kundene sine. Målet med kunderelasjoner er å bygge langsiktige relasjoner mellom selskapet og dets kunder.

    En Customer Relations-grad vil gi deg ferdighetene og kunnskapen som er nødvendig for å lykkes i kundeservice og lederroller. Du vil lære å utvikle effektive kunderelasjoner og håndtere kundekontakt. I tillegg vil du få en forståelse av forbrukeratferd, markedsføringsstrategier, PR, kassedrift og mer.

    Med en grad i Customer Relations, kan du forfølge en rekke karriereveier som markedssjef eller kundeservicerepresentant. Du kan også finne deg selv å jobbe for offentlige etater eller ideelle organisasjoner der ferdighetene dine kan omsettes i praksis for å hjelpe andre. Uansett hvor du ender opp med å jobbe etter endt utdanning, vil det å ha en grad i Customer Relations gi deg verktøyene som trengs for å lykkes i enhver kundevendt rolle.

    En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.

    Deltidslæring gjør at man kan oppnå en grad eller kvalifikasjon selv om man ikke kan gå på skolen på heltid. Man kan lære i sitt eget tempo, gradvis akkumulere studiepoeng som teller mot en endelig kvalifisering.