Keystone logo

21 Markedsforskning Master-grader funnet

Søk etter emne eller sted
Filtre
Filtre
  • Master
  • MSc
  • Markedsføringsstudier
  • Markedsføringsstudier
  • Markedsforskning
Sorter etter

    12
    9

  • 794
      200
      115
      70
      52
      37
  • Mer i Markedsføringsstudier
  • PR49
  • Reklame41

  • Europa9
  • Nord-Amerika6

    9
    6

    18
    5

    15
    3
    1

    15
    7
    1

21 Markedsforskning Master-grader funnet

Master Programmer i Markedsføringsstudier Markedsføringsstudier Markedsforskning

Ønsker du at markedsføringsarbeidet ditt var mer effektivt? En Master i Markedsanalyse kan hjelpe.

Hva er en Master i Marketing Research?

Markedsundersøkelser studerer kunder og forbrukere, og hva driver dem til å ta innkjøpsbeslutninger, slik at bedrifter kan forbedre deres bruk og forståelse av markedsføring. En mastergrad i markedsføringsforskning gir en grundig studie av forbrukere og lærer elevene hvordan man gjennomfører markedsundersøkelser og bruker den effektivt.

Hva er fordelene med å ta en mastergrad i markedsføringsforskning?

En Master i Marketing Research lærer markedsføring profesjonell hvordan du bedre forstå, samle og bruke markedsundersøkelser informasjon. Denne forståelsen vil gjøre markedsføringstiltakene mer effektive for markedsføringen eller virksomheten profesjonell.

Hva slags karriereforbedring kan du forvente med en mastergrad i markedsføringsforskning?

En Master i Marketing Research vil forbedre effektiviteten av markedsføring ved å hjelpe markedsførere og forretningsfolk bedre forstå behovene til deres målgruppe.

Hvorfor ta en online mater i markedsføring forskning kurs?

Markedsundersøkelsesstudier gir seg god til online studie. Markedsundersøkelser kan enkelt gjennomføres online, og prosessen med å studere på nettet gir større fleksibilitet for studenter, spesielt de som allerede er i karriere, men ønsker å fortsette videreutdanning.

Hvor å ta en mastergrad i markedsføringsforskning?

Markedsundersøkelser er et globalt behov. Du vil finne en Master i Markedsundersøkelser i de fleste skoler som tilbyr et utdannet forretnings- og markedsføringsprogram.