Keystone logo

35 På universitetsområdet Master Programmer i Markedsføringsstudier i Madrid, Spania for 2024

Filtre

Filtre

  • Master
  • MSc
  • MA
  • Spania
  • Markedsføringsstudier
  • Madrid
  • På universitetsområdet
Studieretninger
  • Markedsføringsstudier (35)
  • Tilbake til hovedkategori
Steder
Finn flere lokasjoner
Gradstype
Varighet
Studietempo
Språk
Språk
Studieformat

Popular degree type

Popular study format

Popular education type

På universitetsområdet Master Programmer i Markedsføringsstudier

Madrid City er hovedstaden i Spania. Det er et byområde med over 3 millioner innbyggere. Den har en arena som heter Las Ventas som vert for den årlige tyrefekting hendelsen. Byen har mange offentlige og private universiteter.

En MBA i markedsføring er et avansert studium som er vanligvis tatt for å drive karrierer innen markedsføring og reklame. Avhengig av pensum på utdanningsinstitusjonen, kan elevene få tilbud om slike kurs som markedsundersøkelser, bedrifts- og privat kommunikasjon, og sosiale medier markedsføringsstrategier.

Spania (spansk: España) er et mangfoldig land deler den iberiske halvøya med Portugal på den vestre enden av Middelhavet. Spania er ansett som et eksotisk land i Europa på grunn av sin vennlige innbyggere og avslappet livsstil. Den normale varigheten for universitetet kurs i Spania er fire år, med unntak av medisin og de doble grader, noe som er seks. Madrid og Barcelona er godt kjent byer rundt verden for sitt kjøkken, pulserende natteliv, og verdensberømte folklore og festligheter.

En mastergrad kan først oppnås etter at studenten har fullført et studieprogram på bachelornivå. For å ta en mastergrad må du vanligvis fullføre 12 til 18 kurs på høyskolenivå som ofte involverer å fullføre omfattende tester og/eller en avhandling.

Læring på campus refererer til å delta på kurs personlig. Det innebærer vanligvis å gå til tradisjonelle klasser og forelesninger, delta i gruppeaktiviteter og engasjere seg med fakultetet og jevnaldrende personlig. Læring på campus inkluderer også ofte tilgang til laboratorier, biblioteker og andre campusressurser som studentklubber, karrierekontorer og rekreasjonssentre.